Ik vond het juist niet opschietenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef PPL het volgende:
Die nieuwe arena schiet aardig op.
Nog steeds geen afscheid van Titus.
Whorehouse of Batiatus.
tvp
Doctore een beetje respect?
Gannicus verwond, hoe erg. Gaat hij ruzie krijgen met Doctore?
Krijgen we nu de ruzie tussen Quintus en Solonius?
Ashur de inlikker.
Dat was hij daarvoor toch al?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:41 schreef schijffie het volgende:
Gannicus die meteen verliefd wordt op die vrouw van doctore na één keer verplicht van bil gaan.![]()
Beetje soapachtig.
Die moet ook in de OPquote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef Applebaum het volgende:
Spartacus handleiding voor scriptschrijvers:
-cock
-glory
-arena
-apolgies
-coin
-cunt
-the games
-purchase
-piss
-shit
-champion
-the gods
-gladiator
-dominus
-wine
-towards what end?
-Capua
-gratitude
Maar een zeer vette serie indeed.
Hij gaat met zoveel vrouwen van bil. Dat hij juist verliefd wordt op één van de weinigen die hij eigenlijk niet kan/mag/wil krijgen, namelijk de vrouw van zijn (voormalige) beste vriend. Die zich niet neerwerpt voor zijn voeten, zoals zoveel vrouwen wel doen. Is helemaal zo gek nog niet. Verboden vruchten smaken tenslotte het beste.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:41 schreef schijffie het volgende:
Gannicus die meteen verliefd wordt op die vrouw van doctore na één keer verplicht van bil gaan.![]()
Beetje soapachtig.
Dat vermoeden had ik ook. In de eerste aflevering zitten al subtiele blikken van beide kanten.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat was hij daarvoor toch al?
Alles in een paar zinnen:quote:
Leer lezen lul.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Doe normaal gek, hopen dat iemand met kanker gaat sterven. Ziek persoon.
Iemand? ik kan die site niet meer vinden waar de eerste serie iedere keer op gestreamd was.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:38 schreef _The_General_ het volgende:
Ergens online streaming te kijken, net zoals de vorige serie?
Wha, wat?! is de serie weer begonnen? Waar kan ik deze zien?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Iemand? ik kan die site niet meer vinden waar de eerste serie iedere keer op gestreamd was.
Dexter zou er alleen niet zo'n bende van maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Ontopic: Ik verwacht trouwens dat in de laatse aflevering bekend word gemaakt dat Dexter Gaia/Lila wederom vermoord heeft en dat hij tevens Gannicus en de vrouw van Doctore omlegt.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze weg is............!
Geen lesbische seks meer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Tja.... Als ik daar al voor naar Spartacus keek dan zou ik meer hopen op wat scenes met Doctore's liefje.. Of op Crixus zijn toekomstige scharrel (maar we weten dat dit laatste zowiezo niet gaat gebeuren)quote:
Dat zei Dexter ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Gaia toch wel hoor...quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:10 schreef BarryButsers het volgende:
[..]
Tja.... Als ik daar al voor naar Spartacus keek dan zou ik meer hopen op wat scenes met Doctore's liefje.. Of op Crixus zijn toekomstige scharrel (maar we weten dat dit laatste zowiezo niet gaat gebeuren)
Ik vind Lucretia en Gaia nou niet echt super.... (niet dat ik er niet tussen zou gaan liggen, maar toch ;-))
Lucy Lawless ziet er voor haar 43 jaar wat mij betreft ook nog prima uit. Ze is misschien niet zo strak meer als toen ze nog dagelijks met haar chakram gooide en heeft inmiddels kraaienpootjes, maar dat siert haar juist wel.quote:
Geloof ook niet echt dat ik er een probleem van zou maken wanneer ze getooid in latex voor me zou staanquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Lucy Lawless ziet er voor haar 43 jaar wat mij betreft ook nog prima uit. Ze is misschien niet zo strak meer als toen ze nog dagelijks met haar chakram gooide en heeft inmiddels kraaienpootjes, maar dat siert haar juist wel.
Voor mij blijft ze altijd dé Warrior Princess!![]()
Ja dat is idd ook wel weer zo.. En ja idd ze blijft XENAquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:13 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Lucy Lawless ziet er voor haar 43 jaar wat mij betreft ook nog prima uit. Ze is misschien niet zo strak meer als toen ze nog dagelijks met haar chakram gooide en heeft inmiddels kraaienpootjes, maar dat siert haar juist wel.
Voor mij blijft ze altijd dé Warrior Princess!![]()
HAHAHAHHAHAHAHquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Door Spartacus heeft het nummer Drops of Jupiter van Train een geheel nieuwe betekenis gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Nee, 6 is de laatste.quote:Op zondag 20 februari 2011 08:24 schreef KNAK het volgende:
Is episode 6 de laatste, of gaat het heel stiekum door met 7 als blijkt dat GofA een groot succes is?
Kan me ook niet echt een Spartacus voorstellen zonder die Quintus e.a...
Van S1quote:
Opzich logisch, gezien wat er anders allemaal in 1 aflevering moet gepropt worden voordat het aansluit op de eerste ep van Spartacus Blood and Sand.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Van S1
Zou mij niets verbazen als ze er nog een S2 bij maken, gewoon, omdat het kan.
Het doet me een beetje denken aan zoals Yoda praatquote:Op zondag 20 februari 2011 05:55 schreef wonderer het volgende:
Het viel me ineens op dat ze heel weinig lidwoorden gebruiken in de dialoog (en dat het daarom soms zo raar klinkt). Latijn kent geen lidwoordenToch wel leuk.
Hopelijk gaat Quintus helemaal los op Tullius straks
Waarom zou het aan moeten sluiten? Er zit vijf jaar tussen. En we weten wel ongeveer wat er verder is gebeurd, die vijf jaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Opzich logisch, gezien wat er anders allemaal in 1 aflevering moet gepropt worden voordat het aansluit op de eerste ep van Spartacus Blood and Sand.
Lijkt me niet dat ashur het 5 jaar overleeft in de arena, ook zeiden ze dat hij vrijwel overbodig was als die niet meer voor tolk hoefde te spelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom zou het aan moeten sluiten? Er zit vijf jaar tussen. En we weten wel ongeveer wat er verder is gebeurd, die vijf jaar.
Het enige waar ik echt nieuwsgierig naar ben, is hoe Ashur gewond is geraakt, maar dat kijkt me ook niet logisch, dat dat in dit seizoen nog gebeurt, want waarom zou hij vijf jaar lang in zo'n brace lopen? Die verwondingen lijken me een stuk recenter.
dit komt meer in de buurt van de originele serie dan vervolg van het origineel, dus zou me ook niets verbazen. Net als dat Gannicus in het 'echte' vervolg de rol van Spartacus over kan nemen door hem nu niet dood te laten gaan maar hem gewoon te verkopenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Van S1
Zou mij niets verbazen als ze er nog een S2 bij maken, gewoon, omdat het kan.
Hahaha jaquote:
Gannicus de rol van spartacus? Als in dat de acteur spartacus gaat spelen. Of dat Gannicus de slaven opstand gaat lijden? Alle2 slaat nergens op.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit komt meer in de buurt van de originele serie dan vervolg van het origineel, dus zou me ook niets verbazen. Net als dat Gannicus in het 'echte' vervolg de rol van Spartacus over kan nemen door hem nu niet dood te laten gaan maar hem gewoon te verkopen
natuurlijk niet de acteur die een andere rol gaat spelen maar wellicht dat ie wel bij het vervolg betrokken wordt (als ie komende aflevering niet sterft natuurlijk), aangezien de spartacus acteur toch ziek is en er een vervanger gecast is en je maar moet afwachten of die aanslaat.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gannicus de rol van spartacus? Als in dat de acteur spartacus gaat spelen. Of dat Gannicus de slaven opstand gaat lijden? Alle2 slaat nergens op.
Ze houden Spartacus redelijk dicht bij het echte verhaal, en daar is geen ruimte voor Gannicus. Zowel dan alleen als een kleine bijrol.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
natuurlijk niet de acteur die een andere rol gaat spelen maar wellicht dat ie wel bij het vervolg betrokken wordt (als ie komende aflevering niet sterft natuurlijk), aangezien de spartacus acteur toch ziek is en er een vervanger gecast is en je maar moet afwachten of die aanslaat.
Plus dat er al veel karakters dood zijn kunnen ze voor een vervolg wel wat koppen gebruiken die we al kennen, op welke manier dan ook.
Ashur is verwond aan zijn been door crixus als het goed is. En hij is de Primus kwijt van de nieuwe arena. Maar als blood of sand begint is de arena er al lang. Dus gaat het om een hele anderen Primus dan om de opening games. toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben voornamelijk benieuwd hoe het met Tallius afloopt.
House of Batiatus is de plaats kwijt in de Primus en in de oorspronkelijke serie heeft hij die wel.
Laatste aflevering zal een hoop gekonkel voorstellen (misschien raakt Ashur wel gewond tijdens een wraakactie in naam van Lucretia/Batiatus en is hij daardoor gegarandeerd van een plaats bij de Gladiators).
De Primus in Gods of the Arena is een voorloper van de Arena van Blood of Sand (als ik het goed heb).quote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ashur is verwond aan zijn been door crixus als het goed is. En hij is de Primus kwijt van de nieuwe arena. Maar als blood of sand begint is de arena er al lang. Dus gaat het om een hele anderen Primus dan om de opening games. toch?
Hoeft niet spontaan. Er kan nog een hele tijd tussen het eind van Gods of the arena en het begin van Blood and sand zitten die ze niet laten zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De Primus in Gods of the Arena is een voorloper van de Arena van Blood of Sand (als ik het goed heb).
Lijkt mij stug dat wanneer je in de een niet mag spelen, wel spontaan de gevierde held bent van de ander (in Blood of Sand is het huis Batiatus immers al beroemd en berucht).
Wat jammer zou zijn maar een S2 wel zou rechtvaardigenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoeft niet spontaan. Er kan nog een hele tijd tussen het eind van Gods of the arena en het begin van Blood and sand zitten die ze niet laten zien.
In Gods of the Arena zien we de opkomst van Batiatus, het lijkt me dan ook logisch dat hij volgende week een manier vind om Tullius uit te schakelen zodat zijn gladiatoren in de Primus komen (danwel een favourable position verkrijgt). Vergeet ook Solonius niet, in deze prequel is het nog een "vriend", in Blood and Sand is het duidelijk een rivaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:54 schreef TheThirdMark het volgende:
De Primus in Gods of the Arena is een voorloper van de Arena van Blood of Sand (als ik het goed heb).
Lijkt mij stug dat wanneer je in de een niet mag spelen, wel spontaan de gevierde held bent van de ander (in Blood of Sand is het huis Batiatus immers al beroemd en berucht).
Dat dusquote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef PirE het volgende:
[..]
In Gods of the Arena zien we de opkomst van Batiatus, het lijkt me dan ook logisch dat hij volgende week een manier vind om Tullius uit te schakelen zodat zijn gladiatoren in de Primus komen (danwel een favourable position verkrijgt). Vergeet ook Solonius niet, in deze prequel is het nog een "vriend", in Blood and Sand is het duidelijk een rivaal.
Aankomende spelen zijn de 1e spelen in de nieuwe arena en de Primus is het hoofdgevecht van die spelen (Main-Event).
De "eerste" spelen, en de daarbijbehorende Primus, in Blood and Sand zijn gewoon latere spelen in diezelfde arena (kunnen de 5e maar ook de 15e sinds de opening zijn).
Er zit nog een gat en dat moet te vullen zijn met meer Batiatusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Batiatus ook veel interessanter dan die slavenopstand, eerlijk gezegd. Wat mij betreft mogen ze nog een serie maken tussen GotA en BaS in, zelfs al zou dat verhaal niet zo nuttig meer zijn.
Er is al een nieuwe Spartacus gecast.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar je kunt Battiatus toch niet uit de doden doen opstaan.... die knoop blijft.
Ik denk dat als Andy niet terug kan komen er toch met een vervanger verdergegaan moet worden.
Maar wie weet hoe 't gaat met z'n herstel... we zijn weer een tijd verder...
http://www.digitalspy.co.(...)eason-two-hints.htmlquote:'Spartacus' exec drops season two hints
Monday, February 14 2011, 19:08 GMT
By Morgan Jeffery, TV Reporter
Tweet this Digg this Send to friend More options
Steven S. DeKn…RSS
US TVRSS
Liam McIntyre chosen to play Spartacus in Spartacus: Blood and Sand season 2
© Starz / Vanessa Dano / Tom Donato
Spartacus showrunner Steven S. DeKnight has dropped more hints about the upcoming second season.
He told Assignment X that the new run, subtitled Vengeance, will portray Spartacus (Liam McIntyre) and his band of warriors as a "very dysfunctional family".
"[In] most interpretations of Spartacus, they break out, and it’s like Robin Hood and his merry men," suggested DeKnight. "They're all together and fighting the system. In our season two, they are not getting along. They all have different agendas [and] they all think [the uprising] should be done a different way, which is historically accurate."
He also confirmed that the 13-part series will explore "the beginnings of the war" between Spartacus and the forces of Rome.
"Historically, I think the uprising lasted about a year-and-a-half," he said. "We'll obviously stretch that out in our timeframe, because in a 13-episode season, it can be a 13-day period of time, if that's how we decide to do it."
He continued: "We'll follow how a small group of men end up becoming an army of a hundred and twenty thousand. Our plan is to go all the way through to the end of the story, as historically written."
Spartacus: Vengeance is expected to begin shooting in April and will air on Starz in late 2011. Prequel series Spartacus: Gods of the Arena continues on Fridays at 10pm on Starz.
ja want in The Mummy was ie echt helemaal geweldigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef wonderer het volgende:
Wel sneu dat John Hannah nu pas de waardering krijgt die hij al zo lang verdient
hij was genezen maar het is terug gekomen dus daarom is zijn rol opnieuw gecast. Geen idee hoe het nu met hem gaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Exentric90 het volgende:
Maar hoe zit t eigenlijk met de kanker van spartacus? Is hij al genezen?
oke duidelijk dankjequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij was genezen maar het is terug gekomen dus daarom is zijn rol opnieuw gecast. Geen idee hoe het nu met hem gaat
Four Weddings and a Funeral, McCallum, om maar wat anders te noemen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja want in The Mummy was ie echt helemaal geweldig![]()
vond hem eigenlijk altijd maar irritante rollen hebben dus toen ik 'm in spartacus zag was ik niet enthousiast maar ondertussen heeft ie me wel overtuigd. Hij vormt een leuk koppel samen met Xenaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Four Weddings and a Funeral, McCallum, om maar wat anders te noemen...
ontzettendquote:
Ik schrok!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
ontzettend
die heb ik op wat flitsen op tv na, nog nooit gezien. Boeie ook want in Spartacus is ie op zijn plaats, des te jammer dat ie dood is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |