In Gods of the Arena zien we de opkomst van Batiatus, het lijkt me dan ook logisch dat hij volgende week een manier vind om Tullius uit te schakelen zodat zijn gladiatoren in de Primus komen (danwel een favourable position verkrijgt). Vergeet ook Solonius niet, in deze prequel is het nog een "vriend", in Blood and Sand is het duidelijk een rivaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:54 schreef TheThirdMark het volgende:
De Primus in Gods of the Arena is een voorloper van de Arena van Blood of Sand (als ik het goed heb).
Lijkt mij stug dat wanneer je in de een niet mag spelen, wel spontaan de gevierde held bent van de ander (in Blood of Sand is het huis Batiatus immers al beroemd en berucht).
Dat dusquote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef PirE het volgende:
[..]
In Gods of the Arena zien we de opkomst van Batiatus, het lijkt me dan ook logisch dat hij volgende week een manier vind om Tullius uit te schakelen zodat zijn gladiatoren in de Primus komen (danwel een favourable position verkrijgt). Vergeet ook Solonius niet, in deze prequel is het nog een "vriend", in Blood and Sand is het duidelijk een rivaal.
Aankomende spelen zijn de 1e spelen in de nieuwe arena en de Primus is het hoofdgevecht van die spelen (Main-Event).
De "eerste" spelen, en de daarbijbehorende Primus, in Blood and Sand zijn gewoon latere spelen in diezelfde arena (kunnen de 5e maar ook de 15e sinds de opening zijn).
Er zit nog een gat en dat moet te vullen zijn met meer Batiatusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Batiatus ook veel interessanter dan die slavenopstand, eerlijk gezegd. Wat mij betreft mogen ze nog een serie maken tussen GotA en BaS in, zelfs al zou dat verhaal niet zo nuttig meer zijn.
Er is al een nieuwe Spartacus gecast.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Maar je kunt Battiatus toch niet uit de doden doen opstaan.... die knoop blijft.
Ik denk dat als Andy niet terug kan komen er toch met een vervanger verdergegaan moet worden.
Maar wie weet hoe 't gaat met z'n herstel... we zijn weer een tijd verder...
http://www.digitalspy.co.(...)eason-two-hints.htmlquote:'Spartacus' exec drops season two hints
Monday, February 14 2011, 19:08 GMT
By Morgan Jeffery, TV Reporter
Tweet this Digg this Send to friend More options
Steven S. DeKn…RSS
US TVRSS
Liam McIntyre chosen to play Spartacus in Spartacus: Blood and Sand season 2
© Starz / Vanessa Dano / Tom Donato
Spartacus showrunner Steven S. DeKnight has dropped more hints about the upcoming second season.
He told Assignment X that the new run, subtitled Vengeance, will portray Spartacus (Liam McIntyre) and his band of warriors as a "very dysfunctional family".
"[In] most interpretations of Spartacus, they break out, and it’s like Robin Hood and his merry men," suggested DeKnight. "They're all together and fighting the system. In our season two, they are not getting along. They all have different agendas [and] they all think [the uprising] should be done a different way, which is historically accurate."
He also confirmed that the 13-part series will explore "the beginnings of the war" between Spartacus and the forces of Rome.
"Historically, I think the uprising lasted about a year-and-a-half," he said. "We'll obviously stretch that out in our timeframe, because in a 13-episode season, it can be a 13-day period of time, if that's how we decide to do it."
He continued: "We'll follow how a small group of men end up becoming an army of a hundred and twenty thousand. Our plan is to go all the way through to the end of the story, as historically written."
Spartacus: Vengeance is expected to begin shooting in April and will air on Starz in late 2011. Prequel series Spartacus: Gods of the Arena continues on Fridays at 10pm on Starz.
ja want in The Mummy was ie echt helemaal geweldigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef wonderer het volgende:
Wel sneu dat John Hannah nu pas de waardering krijgt die hij al zo lang verdient
hij was genezen maar het is terug gekomen dus daarom is zijn rol opnieuw gecast. Geen idee hoe het nu met hem gaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Exentric90 het volgende:
Maar hoe zit t eigenlijk met de kanker van spartacus? Is hij al genezen?
oke duidelijk dankjequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij was genezen maar het is terug gekomen dus daarom is zijn rol opnieuw gecast. Geen idee hoe het nu met hem gaat
Four Weddings and a Funeral, McCallum, om maar wat anders te noemen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja want in The Mummy was ie echt helemaal geweldig![]()
vond hem eigenlijk altijd maar irritante rollen hebben dus toen ik 'm in spartacus zag was ik niet enthousiast maar ondertussen heeft ie me wel overtuigd. Hij vormt een leuk koppel samen met Xenaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Four Weddings and a Funeral, McCallum, om maar wat anders te noemen...
ontzettendquote:
Ik schrok!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
ontzettend
die heb ik op wat flitsen op tv na, nog nooit gezien. Boeie ook want in Spartacus is ie op zijn plaats, des te jammer dat ie dood is
Volgens Lucy Lawless reageert hij goed op de behandelingquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef Exentric90 het volgende:
Maar hoe zit t eigenlijk met de kanker van spartacus? Is hij al genezen?
een ander paar tieten is ook wel weereens fijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
Ach, al die meiden lijken op elkaar, da's niet zo'n probleem.
Laat nou net die Naevia met een paar fijne kleine exemplaartjes bedeeld zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
een ander paar tieten is ook wel weereens fijn
crixus zal haar vast gaan zoekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef mash_ het volgende:
Naevia, zal je nog veel van haar zien dan? Die is toch ergens anders heen gestuurd.
Iets dat je 5 weken geleden ook keekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef KNAK het volgende:
Bagger,..dat gaat voor mij pas morgen worden
Laatste ep... dubbel zo bagger... wat mot ik dan kijken!!?
Rome vind ik vele malen beter maar eigenlijk niet te vergelijken met Spartacus. Het is niet gericht op actie, spektakel en tieten maar op de regeerperiode van Julius Ceasar en enkele van zijn helpers en vijanden. Al komt dat er uiteraard wel in voor.quote:Als je deze show geweldig vindt, is het dan de moeite waard met Rome te starten?
Romequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:53 schreef KNAK het volgende:
Bagger,..dat gaat voor mij pas morgen worden
Laatste ep... dubbel zo bagger... wat mot ik dan kijken!!?
Als je deze show geweldig vindt, is het dan de moeite waard met Rome te starten?
Usher is die zanger, Asher is die Syrische ratquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:20 schreef KNAK het volgende:
Enige voorspellingen voor Ep6?
Usher gewond?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Usher is die zanger, Asher is die Syrische rat
[ afbeelding ]
De laatste vond ik juist prachtigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef PiRANiA het volgende:
Ep6 is te downloaden.
Ik ga hem niet kijken, de laatste eps vallen alleen maar tegen vind ik.
Wel doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef PiRANiA het volgende:
Ep6 is te downloaden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef PiRANiA het volgende:
Ep6 is te downloaden.
Laatste twee nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
![]()
Dus je gaat een serie kijken. maar kijkt de laatste aflevering niet?
Ik snap niet dat je de eerste tig aflevering wel goed vond en de laatste paar niet eigenlijk..qua stijl is er niets veranderd..quote:
Lijkt me logischer om hier gewoon niet te kijken tot je de laatste uitgezonden aflevering hebt gezien...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef _The_General_ het volgende:
Spoiler tags gebruiken mensen!
Dit is een USA topic. Op heel FOK geldt dan dat de laatste aflevering gewoon zonder spoilertags besproken kan worden zodra hij in de States op tv is geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:55 schreef _The_General_ het volgende:
Spoiler tags gebruiken mensen!
Is duur ja, maar die verdienen genoeg aan Spartacus hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef Koskesh het volgende:
Nice nice. Nu wachten op s2. Vraag me echt af waar ze heen willen gaan met de serie. Gaan ze nu serieus massive veldslagen laten zien tussen 't Romeins leger en slaven? Lijkt me nogal duur om te produceren...
Het is dan ook een terugblik op wat geweest is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
De makers hebben al aangegeven de historische draadlijn trouw te willen blijven, dus dat betekent dat ze de opstand willen volgen zoals die in het Spartacus verhaal geldt. De opstand tegen het gehele Romeinse Rijk. Wie weet komt Gannicus wel terug als vrije soldaat... aan de kant van Romeinse macht... wat moet je immers anders als vrije ex-gladiator burger van Rome, dan is 't leger een logische keus.
De werktitel voor de volgende serie is trouwens "Vengeance" (Wraak).
Ik vond de laatste episode wel weer mooi, maar ietsje minder dan die van de 1st episode.
K'had Tullius toch wel een wat spectaculairdere dood toegewenst. Maar de gevechten waren mooi. Alles zat er weer in... hoop, verdriet, haat, verraad, verlossing en overwinning.
Alle draadjes zijn aaneengeknoopt voor de BaS serie. Klopt als een bus.
Ik snap alleen niet waarom ze de doodscene van Battiatus aan het begin èn het einde tonen van deze serie, zo kan het nooit een chronologisch 1ste serie zijn van Spartacus, maar altijd een 2e terugblik op het 1ste seizoen. Als ze die scenes hadden weggelaten had je wel mooi eerst GotA kunnen kijken en daarna pas BaS zonder iets te verklappen.
Dat zegt hij ook, maar hij had het volgens mij anders willen zien, lees zijn laatste zin!quote:Op zondag 27 februari 2011 00:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is dan ook een terugblik op wat geweest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |