SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ze wel peopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom ziet die verslaggeefster die nu @ AJE is steeds eruit alsof ze moet poepen?
teveel bananen gegeten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom ziet die verslaggeefster die nu @ AJE is steeds eruit alsof ze moet poepen?
is nog nuttig ook:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Had net een screen shot gemaakt
Dat hele twitter is ook nog nieuw voor mij
quote:
Is dat al bevestigd (bijv. door henzelf)??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Dance99Vv het volgende:
waelabbas urgent : blogger kareem amer and sameer eshra were released by army
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef Axia het volgende:
Voor het vrijdagsgebed dus een statement van het leger.
ben dan heeeeel benieuwd wat het leger te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef Axia het volgende:
Voor het vrijdagsgebed dus een statement van het leger.
Volgens AJE een 'important statement'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben heeeeel benieuwd wat het leger te zeggen heeft.
Ja kan dat gelul van hem niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef Axia het volgende:
Elke keer als ik de kop van Moebie zie, word ik misselijk...![]()
FDEgypt Supreme council of armed forces make another announcement today. Wonder whose side they are on now. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissinkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben dan heeeeel benieuwd wat het leger te zeggen heeft.
Inderdaad beetje een understatementquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
FDEgypt Supreme council of armed forces make another announcement today. Wonder whose side they are on now. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
ben je niet de enige
Beetje Egyptisch kraanwater gedronken natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vannacht een tweet van een vrouw dat ze kareem had gesproken. haar tweets kwamen betrouwbaar overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd (bijv. door henzelf)??
Ik zit tabbladen te switchenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:08 schreef alors het volgende:
mijn scherm is dubbelstream van aje ...
nou indd. ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
FDEgypt Supreme council of armed forces make another announcement today. Wonder whose side they are on now. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
ben je niet de enige
Yep, daar wachten we op. Als het goed is, voor het vrijdagsgebedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Goeiemorgen allenik las dat het leger weer een toespraak gaat houden?
quote:Egypte: Protesten gaan onverminderd door
Ook op vrijdag worden er massa-demonstraties verwacht in Egypte. Dit nadat president Mubarak donderdagavond in een speech liet weten niet te denken aan aftreden voor de verkiezingen van september.
Ondanks de woede en verwachtingen van zo ongeveer de hele wereld, is de nacht van donderdag op vrijdag relatief rustig verlopen. Er worden weinig tot geen meldingen gemaakt van geweldsincidenten.
In tegenstelling tot de dagen voor vrijdag, lijken de demonstranten nu meer en meer bereid te zijn om naar diverse overheidsgebouwen te trekken. Na de speech van Mubarak zijn er al enkele honderden mensen naar het presidentieel paleis getrokken. Wederom zijn er enkele duizenden mensen naar het gebouw van de staats-tv getrokken. Beide groepen hebben de nacht op de respectievelijke locaties doorgebracht. Door de blokkade bij de staats-tv kan geen enkele medewerker het gebouw in of uit.
Het verzamelen van de demonstranten gaat op een andere manier dan voorgaande vrijdagen. Voorheen kwam het gros van de mensen na het vrijdaggebed. Deze vrijdag stroomt het Tahrir-plein al voor het gebed vol. Volgens de analyse van de journalisten van Al Jazeera komt dit doordat de mensen woedend zijn na de speech van Mubarak.
De arabische zender Al Jazeera meldt dat het leger, welke nog immer geen duidelijke kant gekozen heeft, nog voor het vrijdagmiddag gebed een 'belangrijke statement' uit zal geven.
De Amerikaanse president Obama heeft gereageerd op de speech van Mubarak met de woorden "Tegen het Egyptische volk is gezegd dat er een overdracht van de wettelijke macht is geweest, maar het nog niet duidelijk of die overdracht direct, zinvol of voldoende is. Het is de verantwoordelijkheid van de regering om duidelijk te spreken tegen het Egyptische volk en de wereld." Volgens Obama is de machtsoverdracht in Egypte 'niet geloofwaardig en ondubbelzinnig'.
Dat is het enigste wat ik kon vindenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
'belangrijke statement'
-e
Naar mijn idee is +e in deze correct... Iemand?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
'belangrijke statement'
-e
-e is beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Naar mijn idee is +e in deze correct... Iemand?
Werkt hier prima.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:17 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige waarbij het scherm zo is
[ afbeelding ]
Eh ja. Bij mij is AJE gewoon normaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:17 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige waarbij het scherm zo is
[ afbeelding ]
een belangrijk statementquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Naar mijn idee is +e in deze correct... Iemand?
Doen we datquote:
quote:Ook op vrijdag worden er massa-demonstraties verwacht in Egypte. Dit nadat president Mubarak donderdagavond in een speech liet weten niet te denken aan aftreden voor de verkiezingen van september. Wel deed hij wat kleine concessies en heeft hij wat macht overgedragen aan Vice-Premier Suleiman.
Tegen het Egyptische volk is gezegd dat er een overdracht van de wettelijke macht is geweest, maar het is nog niet duidelijk of die overdracht direct, zinvol of voldoende isquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doen we dat
Eerste alinea is nu:
[..]
Dat lijkt me weinig verrassend, behalve voor Mubarak zelf dan blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef Dekatria het volgende:
hackneylad Jack Shenker
People of #Egypt are approaching #Tahrir from every direction: Cairo's roar will shake the world today
Stroomt dus weer vol
Oe, ik maak er mededeling van... Is mooier (meer in 1 taalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Belangrijk statement.
Belangrijke mededeling.
Die massa-demonstratie was toch al aangekondigt voor de toespraak van Mubarak, niet echt heel belangrijk. En Arabische zender i.p.v. arabische zender.quote:
het is duidelijk niet zinvol , niet afdoende en direct ? tja das de vraag ... aangezien het toch niet zinvol en voldoende is en wat de demonstranten willen , maakt het dus niet zo uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Tegen het Egyptische volk is gezegd dat er een overdracht van de wettelijke macht is geweest, maar het is nog niet duidelijk of die overdracht direct, zinvol of voldoende is
Hehe truequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oe, ik maak er mededeling van... Is mooier (meer in 1 taal)
Nog beter, iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
En zo kun je het houden op een +e, iedereen tevreden :pquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt idd aan Obie... Hij was gisteren niet echt duidelijk & zijn statement daarna ook niet... Volgens mij deden zijn ballen nog pijn van de schop die moebie hem gegeven heeftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:20 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Die massa-demonstratie was toch al aangekondigt voor de toespraak van Mubarak, niet echt heel belangrijk. En Arabische zender i.p.v. arabische zender.
Ik vind het laatste gedeelte over Obama wel wat lastiger om te ontcijferen maar dat kan ook aan Obama liggen.
gekopieerde tekst kun je bij google vertalen invoeren... afbeeldingen nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Axia het volgende:
Zeinobia Zeinobia
Army sms sent to me at last morning people http://yfrog.com/hs7h1wdj
2 minutes ago
SMS: http://yfrog.com/hs7h1wdj
Geen idee wat er staat. Wie kan dit lezen?
Hahahaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef pippicaro het volgende:
[..]
gekopieerde tekst kun je bij google vertalen invoeren... afbeeldingen niet
Gisteravond kwam de vertaling langs in dit topic... geen idee wanneer preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:19 schreef Axia het volgende:
Zeinobia Zeinobia
Army sms sent to me at last morning people http://yfrog.com/hs7h1wdj
2 minutes ago
SMS: http://yfrog.com/hs7h1wdj
Geen idee wat er staat. Wie kan dit lezen?
Die zijn er, stuk of 3 uit mijn hoofd...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Klopt, daarom dacht ik, misschien zijn er hier mensen die Arabisch kunnen lezen
cookies, etc. verwijdert?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
aangezien ik geen reactie op mn vraag krijg nog een x ; waarom "refreshed " de twitterpagina van Ghonim niet , hoe kan ik dat fixen ? ik zie ook alleen zijn oude tweets met daaronder 3min. geleden ....)
Vertalingen zijn af en toe ook wat gek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef pippicaro het volgende:
[..]
gekopieerde tekst kun je bij google vertalen invoeren... afbeeldingen niet
Zelfde als gisteren dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
einobia Zeinobia
Translation of SMS : Armed Forces Higher Council now meeting to study situation, will issue important communique to people.
Ah oke.Thanks!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
einobia Zeinobia
Translation of SMS : Armed Forces Higher Council now meeting to study situation, will issue important communique to people.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Gsquare86 My friend Sara said everything I wanted to say http://bit.ly/i6j5bu #FuckYouMubarak
[ afbeelding ]
"Go to Tel Aviv, They like you over there" (Photo: Hossam El Hamalawy)
Er zijn sowieso geen nieuwe tweets van Ghonim geweest, laatste was 14 uur geleden nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
aangezien ik geen reactie op mn vraag krijg nog een x ; waarom "refreshed " de twitterpagina van Ghonim niet , hoe kan ik dat fixen ? ik zie ook alleen zijn oude tweets met daaronder 3min. geleden ....)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Gsquare86 My friend Sara said everything I wanted to say http://bit.ly/i6j5bu #FuckYouMubarak
[ afbeelding ]
Goed advies.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatje tracen op herkenbaar font, er is een website voor, kan je de tekst uit het plaatje halen iig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:23 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Klopt, daarom dacht ik, misschien zijn er hier mensen die Arabisch kunnen lezen
Welke browser gebruik je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
uuuhm .. (weeknie ) eerst deed ie het wel gewoon ...
hoedoeikkoekjesverwijderen
klopt, werd al gezegd maar het feit dat die "tijd"bij mij niet veranderd van de laatste tweets ; vannacht is toch echt niet 3 min geleden ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:27 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Er zijn sowieso geen nieuwe tweets van Ghonim geweest, laatste was 14 uur geleden nu.
FOK nu op operaquote:
uuuhmm... ( zou de vertaal machine dit aankunnenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:29 schreef yavanna het volgende:
Iemand een idee wat hier staat, wat voor 'taal' het is?
waelabbas 6ape3y gedan el shap makansh leeh ay nasha6 syasy sapek, e7na pen7epo pas dah mesh ma3nah pel darora etepa3oh aw e3teparoh ka2ed
probeer ik ff ! thnxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet. Open twitter eens in een andere browser. Kijken of het dan wel werkt.
Suez kanaal, 1,5miljard USD per jaar naar het Egyptische leger & vredesproces Israël <-> Palestina.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat heeft Barak Obama met Egypte te maken?
Net 3, nu 15?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef -jos- het volgende:
alnitak250 According to Reuters 15 army officers, ranking from captain to lt. colonel joined the protests yesterday - army w ppl? #jan25 #egypt
Niet als ze daarvoor hun rang hebben opgegeven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef -jos- het volgende:
alnitak250 According to Reuters 15 army officers, ranking from captain to lt. colonel joined the protests yesterday - army w ppl? #jan25 #egypt
Denk dat dit juist een probleem gaat worden. Het lijkt er op dat er ook in het leger onenigheid is als ik alles zo lees.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef -jos- het volgende:
Egypte: Protesten gaan onverminderd door, laatste alineaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef yavanna het volgende:
Obama frustration at Mubarak speech. http://bbc.in/hAdwRF
Yup, las vannacht al zoiets. Beetje in de lijn der verwachting, nietwaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Egypte: Protesten gaan onverminderd door, laatste alinea
lol, na Amerikaans voer (KFC), nu ook kapitalistisch demonstreren (concurrentie)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef yavanna het volgende:
hadeelalsh: Protesters at tv bldg calling on ppl to stay and not go to tahrir to increase numbers #egypt #jan25
Voor wie? Ons, of Obie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef yavanna het volgende:
[..]
Yup, las vannacht al zoiets. Beetje in de lijn der verwachting, nietwaar.
Interessante beschouwing ja. Obama kan je een hoop verwijten, hij is in elk geval duidelijk en consequent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:35 schreef yavanna het volgende:
Obama frustration at Mubarak speech. http://bbc.in/hAdwRF
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Interessante beschouwing ja. Obama kan je een hoop verwijten, hij is in elk geval duidelijk en consequent.
nope, schijnt dat de Amerikanen echt dachten dat moebie pleitos zou gaan... Niet dat moebie ff de ballen uit de broek van Obie zou schoppenquote:
Obie and moebie are sitting in a tree, lalalaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nope, schijnt dat de Amerikanen echt dachten dat moebie pleitos zou gaan... Niet dat moebie ff de ballen uit de broek van Obie zou schoppen
estr4ng3d I'm sorry & I hope I'm wrong. But @ghonim's utterings like "some will call me a traitor" the night he was released now make sense. #jan25quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef yavanna het volgende:
vertaling :
waelabbas Wael Abbas
O-groep, niemand beledigingen Wael Ghoneim, als ik kan - ik ben wie ik zei dat het een beetje ervaring en dit is niet een schending van een defect - Ik heb respect voor Wael Ghoneim, maar ik denk dat zijn opmerkingen schadelijk zijn
Vreemd dat nog steeds niemand iets van Ghonim of familie/vrienden heeft vernomen. Kan weer analles betekenen.
Voortzetting van de lijn die ze al weken voeren maar na de 'grap' van Mubarak en ws zo ook de wetenschap dat hij meerdere dignen niet zal nakomen/onbetrouwbaarder is dan verwacht ( achterkamerpraat) wat meer openlijk pro bevolking.quote:
Ik denk echt niet dat Ghonim de uitspraken heeft gedaan die nu aan hem toegeschreven worden. Er is namelijk al dik 14 uur niets meer van hem vernomen op Twitter. De vorige keer hield dat in dat hij gearresteerd was.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
estr4ng3d I'm sorry & I hope I'm wrong. But @ghonim's utterings like "some will call me a traitor" the night he was released now make sense. #jan25
Ik geloof er even niets meer van tot hij zelf of een betrouwvbare bron iets zegtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef shomila het volgende:
estr4ng3d Abdelrahman
I'm sorry & I hope I'm wrong. But @ghonim's utterings like "some will call me a traitor" the night he was released now make sense. #jan25
2 minutes ag
In het openbaar zijn ze tegen democratie in Egypte, venwege de angst voor de MB. Israël iig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Voortzetting van de lijn die ze al weken voeren maar na de 'grap' van Mubarak en ws zo ook de wetenschap dat hij meerdere dignen niet zal nakomen/onbetrouwbaarder is dan verwacht ( achterkamerpraat) wat meer openlijk pro bevolking.
Porbleem is dat wij niet weten wat er in die achterkamers gebeurd, voor hetzelfde geld zijn ze druk met o.a. Israel bezig en zien ze democratie op kortere termijn steeds meer zitten.
maar het feit dat ie riep dat het "geslaagd was .."..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat Ghonim de uitspraken heeft gedaan die nu aan hem toegeschreven worden. Er is namelijk al dik 14 uur niets meer van hem vernomen op Twitter. De vorige keer hield dat in dat hij gearresteerd was.
eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik geloof er even niets meer van tot hij zelf of een betrouwvbare bron iets zegt
Dat was gewoon enthousiasme & het feit dat de bronnen voor het aftreden "hooggeplaatste officials" waren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
maar het feit dat ie riep dat het "geslaagd was .."..
maar indd. nog ff afwachten , dit is allemaal speculeren ...
Misschien dacht hij ook dat hij zou aftreden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Maar bijna de hele wereld dacht dat, hij was zelf ook eerst voorzichtiger.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze dat ze democratie steunen maar dat de overgang niet te snel moet gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het openbaar zijn ze tegen democratie in Egypte, venwege de angst voor de MB. Israël iig.
nou , hij klonk wel erg zelfverzekerd , met zn just wait en see ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat was gewoon enthousiasme & het feit dat de bronnen voor het aftreden "hooggeplaatste officials" waren.
Ondertussen nog maar de vraag of die tweets van hem waren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Echt raar he. Vorige keer lazen we tweets van mensen die hem/zijn familie gingen bellen, nu horen we helemaal niets van zelfs een poging daartoe. Terwijl veel mensen duidelijk ongerust zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het wel sinister dat Ghonim weer in rook lijkt te zijn opgegaan. Betekent niet veel goeds
das dus o.a. de vraag of hij het zelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef -jos- het volgende:
Zullen we ophouden met speculeren over Ghonim totdat hij zelf tweet?
Neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef -jos- het volgende:
Zullen we ophouden met speculeren over Ghonim totdat hij zelf tweet?
De army verklaring komt hierna als het goed is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef yavanna het volgende:
Een gewone presentator leest een army verklaring voor?
lijkt het verdomd veel op ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Drifter__ het volgende:
Het leger is met moebi. Bericht 2 van het leger nu op staatstv.
Met nog eens 30 jaar denken ze het misschien wel te redden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef yavanna het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze dat ze democratie steunen maar dat de overgang niet te snel moet gaan.
Nee, erger nog. Ze doen weer nietsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef Scrummie het volgende:
Nou, dat is een kick in de teeth van de demonstranten.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef Toverheks het volgende:
Dus ondanks deze verklaring zijn ze geen stap verder
Zo komt het overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
plus ze zeggen dat die emergency law'eindigt , nadat alles weer normaal is , zie nou wel , leger kiest kant mubarak ..
idd, niet voor & niet tegen moebiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leger zegt eigenlijk niks.
Gisteren was het idd de army spokesman, vreemd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef yavanna het volgende:
Juist
Sandmonkey Sandmonkey
How come the army spokesman didn't issue this statement? Why is a newscaster reading it? #jan25
blijkbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef yavanna het volgende:
Een gewone presentator leest een army verklaring voor?
Het leger is gewoon Zwitserlandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hahaha dit leger is zwakker dan het volk
Ja best wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gisteren was het idd de army spokesman, vreemd!
Ben benieuwd wat die mensen nu gaan doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef meth77 het volgende:
verklaringen komen van mensen die niet in tanks rijden
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
misschien zelfs nog erger ...
Je kunt het als pro Mubarak en pro demonstraten intepreteren. Ik vertrouw het leger niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leger zegt eigenlijk niks.
Zwitserland is een van de sterkst bewapende landen ter wereld.quote:
gisteren toch ook weer meerdere keren gehoord in interviews .. dat ze elke x de schijn op houden , ze verwoorden het heel slim , lijkt alsof ze niks zeggen , maar uiteindelijk staan ze nog steeds aan mubarak zn kant , werd ook gezegd gisteren , dat mochten ze het paleis bestormen ( ongeacht of ie erin zit) dat ze toch echt dan "mubarak beschermen "en dus reageren ( negatief) op de demonstranten die het paleis gaan bestormen , dus m.a.w. dat gaat gewoon fout vandaag ...quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef shomila het volgende:
RHelmii Rowand Helmii
I promis you I am ready to die today and so is everyone here - #jan25
1 minute ago
Dan krijgt Mubarak echt zijn zin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gisteren toch ook weer meerdere keren gehoord in interviews .. dat ze elke x de schijn op houden , ze verwoorden het heel slim , lijkt alsof ze niks zeggen , maar uiteindelijk z=sataan ze nog steeds aan mubarak zn kant , werd ook gezegd gisteren , dat mochten ze het paleis bestormen ( ongeacht of ie erin zit) dat ze toch echt dan "mubarak beschermen "en dus reageren ( negatief) op de demonstranten die het paleis gaan bestormen , dus m.a.w. dat gaat gewoon fout vandaag ...
ff hardware versnelling van Flash uitzetten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef alors het volgende:
godver ik krijg dat scherm niet goed, al opnieuw opgestart en alles, kan ook geen instellingen vinden
Maar altijd neutraal. Zoals het Egyptische leger nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zwitserland is een van de sterkst bewapende landen ter wereld.
juist ze zeiden , als alles weer normaal is , dus als de demonstranten thuis zitten..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef yavanna het volgende:
3arabawy Hossam
by MuslimAttitude
The second statement by the Armed Forces Council is BS. All promises in the future. I'm heading to Tahrir #Jan25
ze gaan ervoor , en mubarak blijft ontiegelijk koppig, vertikt het toch , en het word steeds duidelijker wat het leger gaat doen ....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef shomila het volgende:
RHelmii Rowand Helmii
I promis you I am ready to die today and so is everyone here - #jan25
1 minute ago
Dit klinkt niet neutraal..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar altijd neutraal. Zoals het Egyptische leger nu.
Dat denk ik ook. Misschien zijn de demonstraten daarom zo kalm omdat ze er ook bang voor zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dan krijgt Mubarak echt zijn zin.
Niet helemaal volgens mij, er wordt getwijfeld of de toespraak van net, wel echt vanuit het leger komt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
en het word steeds duidelijker wat het leger gaat doen ....
indd. hij hoopt zelfs op een bloedbadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dan krijgt Mubarak echt zijn zin.
Volgens jou. Kijk eens goed naar de woorden die ze daadwerkelijk gebruikt hebben & niet naar de interpretaties daarvan. Ze zeiden helemaal niets wat ze al niet eerder gezegd hebben.quote:
omdat ze het doorhebben !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Misschien zijn de demonstraten daarom zo kalm omdat ze er ook bang voor zijn.
Die zit zich al weken boos te maken dat zijn dochters en zonen zo gemeen bezig zijn, hij is immers altijd zo'n goede vader geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd. hij hoopt zelfs op een bloedbad.. pfffffff
Echt he. Net zoals gisteren de toespraak van Moebie. Die was net zo ruk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:58 schreef Dekatria het volgende:
Het leger wilde gewoon even melden dat er niets te melden was.
dat dan weer wel ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:58 schreef t-8one het volgende:
[..]
Niet helemaal volgens mij, er wordt getwijfeld of de toespraak van net, wel echt vanuit het leger komt.
En dat is nou juist niet geloofwaardig, want waarom staan al die tienduizenden mensen nu voor het paleis en de staats TV?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens jou. Kijk eens goed naar de woorden die ze daadwerkelijk gebruikt hebben & niet naar de interpretaties daarvan. Ze zeiden helemaal niets wat ze al niet eerder gezegd hebben.
dat helpt nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ff hardware versnelling van Flash uitzetten?
Eens, maar we kunnen niet zeggen dat het leger kant a of b gekozen heeft. Ze doen & zeggen juist helemaal niets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
En dat is nou juist niet geloofwaardig, want waarom staan al die tienduizenden mensen nu voor het paleis en de staats TV?
My thoughts & prayers are with you...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
dat helpt niet![]()
in Internet Explorer doet ie het wel goed
[Upd] Egypte: Protesten gaan onverminderd doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef DeZoektocht het volgende:
Goedemorgen allemaal
Statement heb ik gemist maar was dus weer niks?
quote:9.30am: The BBC has issued a statement saying its Persian TV service is being jammed "from within Iran" following the corporation's coverage of the ongoing unrest in Egypt.
My colleague Roy Greenslade writes:
Roy Greenslade
It appears that the trigger point was a joint broadcast on Wednesday by the corporation's Persian and Arabic services in which Iranian and Egyptian callers exchanged views.
Many Iranian viewers said during the interactive programme that they were watching events unfold in Cairo extremely closely.
Peter Horrocks, head of BBC Global News, called for an end to the jamming, saying: "It is wrong that our significant Iranian audience is being denied impartial news and information ...
"The BBC will not stop covering Egypt and it will continue to broadcast to the Iranian people."
BBC Persian TV launched in 2009 and has suffered similar attempts to interfere with its signal intermittently ever since. But it continues to stream live online.
Coincidentally, today marks the 31st anniversary of the uprising by the Iranian people against the Shah.
The BBC statement says:
The heavy electronic jamming is of satellites the BBC uses in the Middle East to broadcast the BBC Persian TV signal to Iran. Satellite technicians have traced that interference and have confirmed it is coming from Iran.
9.24am: As everyone awaits the army's next move the people in Tahrir Square in Cairo are chanting that the people and the army are "together". There are also reports of army officers joining the protests. From Reuters:
An Egyptian army officer who joined protests in Cairo's Tahrir Square said on Friday 15 other middle-ranking officers had also gone over to the demonstrators.
"The armed forces' solidarity movement with the people has begun," Major Ahmed Ali Shouman told Reuters by telephone just after dawn prayers.
On Thursday evening Shouman told crowds in Tahrir that he had handed in his weapon and joined their protests demanding an immediate end to President Hosni Mubarak's 30-year rule.
"Some 15 officers ... have joined the people's revolution," he said, listing their ranks ranging from captain to lieutenant colonel. "Our goals and the people's are one."
Shouman said the other officers would address the crowd after Friday midday prayers.
Another army major walked up to Shouman while he was talking with a Reuters reporter in Tahrir on Thursday and introduced himself, saying: "I have also joined the cause"...
Protesters carried Shouman on their shoulders, chanting "The people and army are united", after he spoke to them on stage ...
Shouman, who had to show his army credentials to a few suspicious protesters, said he had urged other officers to join the planned anti-Mubarak demonstrations across Egypt.
He said he had 15 years of army service and had been told to guard the western entrance to Tahrir Square. Many of the other officers siding with the protesters had been posted around Tahrir and had been in constant contact with those inside.
maar verliest dan wel een waardig vertrek, volk zal hem vervloekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:00 schreef Toverheks het volgende:
geloof mij, Mubarak is pas in September weg, geen gezichtsverlies en al kost het straks veel doden als ze tekeer gaan, mubarak slaapt er geen minuut minder om
dankje, in IE hapert ie als een gek om de een of andere redenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
My thoughts & prayers are with you...
Heel raar idd dat er geen leger topman in beeld wasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Sandmonkey I wanna see the defense minister on TV. I wanna see they weren't all arrested yesterday. #jan25
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Sandmonkey I wanna see the defense minister on TV. I wanna see they weren't all arrested yesterday. #jan25
Dus USA/Obama onderhield die Mubarak met (geldelijke) steun bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Suez kanaal, 1,5miljard USD per jaar naar het Egyptische leger & vredesproces Israël <-> Palestina.
Hoezo?
prcs, dat zou veel meer indruk maken, en ook veel logischer vanuit het oogpunt van een dictator.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
Heel raar idd dat er geen leger topman in beeld was
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:03 schreef alors het volgende:
[..]
dankje, in IE hapert ie als een gek om de een of andere reden
C-H-R-O-M-Equote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:03 schreef alors het volgende:
[..]
dankje, in IE hapert ie als een gek om de een of andere reden
staat er al een tijdjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:03 schreef Muridae het volgende:
Nieuw stuk van Sandmonkey :
(paar minuten geleden gepost)
Mubarak's gamble
Probeert iigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef shomila het volgende:
Zegt ze nu bij AJE dat het leger de verklaring voor het paleis voorleest ?
Soort van. Er gaat 1,5miljard per jaar naar moebie. Die is dan weer verplicht dit geld te gebruiken om Amerikaanse wapens te komen voor het leger.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus USA/Obama onderhield die Mubarak met (geldelijke) steun bedoel je dat?
Dat hele Egypte-kwestie is nieuw voor mij dus daarom vroeg ik dat.
Is deze betrouwbaar? Met dit soort propaganda probeert Mubarak misschien de demonstranten tegen het leger op te zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:03 schreef yavanna het volgende:
khadijapatel Khadija Patel
by salahahmed
The Army has chosen to side with Mubarak. #Jan25 #Egypt
jaaa maar daar krijg ik dus sinds vanmorgen AJE met een dubbel schermquote:
Nee, dat is een interpretatie van de woorden van het leger. Als je sec kijkt naar wat ze gezegd hebben, kiezen ze voor helemaal niets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is deze betrouwbaar? Met dit soort propaganda probeert Mubarak misschien de demonstranten tegen het leger op te zetten.
Die leger-raad is misschien ook verdeeld.quote:
ik wou em net posten .. indd. verdeel en heersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef yavanna het volgende:
Verdeling zaaien, ook een tactiek
Sandmonkey Sandmonkey
The regular people might start seeing people protesting to be unnecessary anymore, since the army guaranteed their demands. #jan25
FireFox?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
jaaa maar daar krijg ik dus sinds vanmorgen AJE met een dubbel scherm
[ afbeelding ]
Het lijkt mij gewoon een mening.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is deze betrouwbaar? Met dit soort propaganda probeert Mubarak misschien de demonstranten tegen het leger op te zetten.
Raar? Cache al es geleegd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen al dat ze aan alle eisen zullen gaan voldoen is een duidelijke leugen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat is een interpretatie van de woorden van het leger. Als je sec kijkt naar wat ze gezegd hebben, kiezen ze voor helemaal niets.
Dat vermoed ik ook, de top van het leger zijn natuurlijk gewoon Mubarak mannetjes, de lagere militairen zijn natuurlijk gewone mensen die ook zien dat hun families het moeilijk hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die leger-raad is misschien ook verdeeld.
Als ie z'n cappuccino maar gehad heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef RvLaak het volgende:
Onze capo-gozert is er ook weer btw:
gpdcairo GPD Cairo
Rijdt luchthaven af in taxi. Hoor het vrijdaggebed. Wat ik kan zien lijkt redelijk normaal. Weinig verkeer
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Ooh dus USA doet lijken alsof het een business-oveernkomst is en geen politieke?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probeert iig
[..]
Soort van. Er gaat 1,5miljard per jaar naar moebie. Die is dan weer verplicht dit geld te gebruiken om Amerikaanse wapens te komen voor het leger.
Nee, ze zijn (volgens mij) vrij helder over beidequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ooh dus USA doet lijken alsof het een business-oveernkomst is en geen politieke?
Ik volg hem niet, ik erger mij kapot aan hem. Nu dit berichtje weer, alles redelijk normaal? Komt hij van dezelfde vreemde wereld als Mubarak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef RvLaak het volgende:
Onze capo-gozert is er ook weer btw:
gpdcairo GPD Cairo
Rijdt luchthaven af in taxi. Hoor het vrijdaggebed. Wat ik kan zien lijkt redelijk normaal. Weinig verkeer
1 minute ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef Dekatria het volgende:
"They're living in a state of denial"
YOU DON'T SAY
en heeft tie zijn tanden al gepoetst?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie z'n cappuccino maar gehad heeft.
en make-up heeft gekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en heeft tie zijn tanden al gepoetst?
Als ze hem te pakken nemen als buitenlander kijk ik effe de andere kant opquote:
In het kort, ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Dekatria het volgende:
Dus in wezen: het leger is laf en Moebi en Soelie zitten in de ontkenningsfase. Initiatief moet van de Anti's komen dus.
Was ook wat ik bedoeldequote:
http://spixtv.nl/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is al opgelostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://spixtv.nl/
Daar wel goed?
nee worden alleen of afgeschoten , of indd. zonder rechtzaak vastgezetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef yavanna het volgende:
The Guardian > The army also said none of the "honourable" protesters would be prosecuted. #Tahrir #Egypt #Jan25
Ja waarschijnlijk laten ze het voetvolk lopen (is toch teveel om op te pakken)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef yavanna het volgende:
The Guardian > The army also said none of the "honourable" protesters would be prosecuted. #Tahrir #Egypt #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |