jaaa maar daar krijg ik dus sinds vanmorgen AJE met een dubbel schermquote:
Nee, dat is een interpretatie van de woorden van het leger. Als je sec kijkt naar wat ze gezegd hebben, kiezen ze voor helemaal niets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is deze betrouwbaar? Met dit soort propaganda probeert Mubarak misschien de demonstranten tegen het leger op te zetten.
Die leger-raad is misschien ook verdeeld.quote:
ik wou em net posten .. indd. verdeel en heersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef yavanna het volgende:
Verdeling zaaien, ook een tactiek
Sandmonkey Sandmonkey
The regular people might start seeing people protesting to be unnecessary anymore, since the army guaranteed their demands. #jan25
FireFox?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
jaaa maar daar krijg ik dus sinds vanmorgen AJE met een dubbel scherm
[ afbeelding ]
Het lijkt mij gewoon een mening.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is deze betrouwbaar? Met dit soort propaganda probeert Mubarak misschien de demonstranten tegen het leger op te zetten.
Raar? Cache al es geleegd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen al dat ze aan alle eisen zullen gaan voldoen is een duidelijke leugen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat is een interpretatie van de woorden van het leger. Als je sec kijkt naar wat ze gezegd hebben, kiezen ze voor helemaal niets.
Dat vermoed ik ook, de top van het leger zijn natuurlijk gewoon Mubarak mannetjes, de lagere militairen zijn natuurlijk gewone mensen die ook zien dat hun families het moeilijk hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die leger-raad is misschien ook verdeeld.
Als ie z'n cappuccino maar gehad heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef RvLaak het volgende:
Onze capo-gozert is er ook weer btw:
gpdcairo GPD Cairo
Rijdt luchthaven af in taxi. Hoor het vrijdaggebed. Wat ik kan zien lijkt redelijk normaal. Weinig verkeer
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Ooh dus USA doet lijken alsof het een business-oveernkomst is en geen politieke?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probeert iig
[..]
Soort van. Er gaat 1,5miljard per jaar naar moebie. Die is dan weer verplicht dit geld te gebruiken om Amerikaanse wapens te komen voor het leger.
Nee, ze zijn (volgens mij) vrij helder over beidequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ooh dus USA doet lijken alsof het een business-oveernkomst is en geen politieke?
Ik volg hem niet, ik erger mij kapot aan hem. Nu dit berichtje weer, alles redelijk normaal? Komt hij van dezelfde vreemde wereld als Mubarak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef RvLaak het volgende:
Onze capo-gozert is er ook weer btw:
gpdcairo GPD Cairo
Rijdt luchthaven af in taxi. Hoor het vrijdaggebed. Wat ik kan zien lijkt redelijk normaal. Weinig verkeer
1 minute ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef Dekatria het volgende:
"They're living in a state of denial"
YOU DON'T SAY
en heeft tie zijn tanden al gepoetst?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie z'n cappuccino maar gehad heeft.
en make-up heeft gekochtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en heeft tie zijn tanden al gepoetst?
Als ze hem te pakken nemen als buitenlander kijk ik effe de andere kant opquote:
In het kort, ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Dekatria het volgende:
Dus in wezen: het leger is laf en Moebi en Soelie zitten in de ontkenningsfase. Initiatief moet van de Anti's komen dus.
Was ook wat ik bedoeldequote:
http://spixtv.nl/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is al opgelostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://spixtv.nl/
Daar wel goed?
nee worden alleen of afgeschoten , of indd. zonder rechtzaak vastgezetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef yavanna het volgende:
The Guardian > The army also said none of the "honourable" protesters would be prosecuted. #Tahrir #Egypt #Jan25
Ja waarschijnlijk laten ze het voetvolk lopen (is toch teveel om op te pakken)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef yavanna het volgende:
The Guardian > The army also said none of the "honourable" protesters would be prosecuted. #Tahrir #Egypt #Jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |