Vannacht een tweet van een vrouw dat ze kareem had gesproken. haar tweets kwamen betrouwbaar overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd (bijv. door henzelf)??
Ik zit tabbladen te switchenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:08 schreef alors het volgende:
mijn scherm is dubbelstream van aje ...
nou indd. ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
FDEgypt Supreme council of armed forces make another announcement today. Wonder whose side they are on now. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
ben je niet de enige
Yep, daar wachten we op. Als het goed is, voor het vrijdagsgebedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef Dekatria het volgende:
Goeiemorgen allenik las dat het leger weer een toespraak gaat houden?
quote:Egypte: Protesten gaan onverminderd door
Ook op vrijdag worden er massa-demonstraties verwacht in Egypte. Dit nadat president Mubarak donderdagavond in een speech liet weten niet te denken aan aftreden voor de verkiezingen van september.
Ondanks de woede en verwachtingen van zo ongeveer de hele wereld, is de nacht van donderdag op vrijdag relatief rustig verlopen. Er worden weinig tot geen meldingen gemaakt van geweldsincidenten.
In tegenstelling tot de dagen voor vrijdag, lijken de demonstranten nu meer en meer bereid te zijn om naar diverse overheidsgebouwen te trekken. Na de speech van Mubarak zijn er al enkele honderden mensen naar het presidentieel paleis getrokken. Wederom zijn er enkele duizenden mensen naar het gebouw van de staats-tv getrokken. Beide groepen hebben de nacht op de respectievelijke locaties doorgebracht. Door de blokkade bij de staats-tv kan geen enkele medewerker het gebouw in of uit.
Het verzamelen van de demonstranten gaat op een andere manier dan voorgaande vrijdagen. Voorheen kwam het gros van de mensen na het vrijdaggebed. Deze vrijdag stroomt het Tahrir-plein al voor het gebed vol. Volgens de analyse van de journalisten van Al Jazeera komt dit doordat de mensen woedend zijn na de speech van Mubarak.
De arabische zender Al Jazeera meldt dat het leger, welke nog immer geen duidelijke kant gekozen heeft, nog voor het vrijdagmiddag gebed een 'belangrijke statement' uit zal geven.
De Amerikaanse president Obama heeft gereageerd op de speech van Mubarak met de woorden "Tegen het Egyptische volk is gezegd dat er een overdracht van de wettelijke macht is geweest, maar het nog niet duidelijk of die overdracht direct, zinvol of voldoende is. Het is de verantwoordelijkheid van de regering om duidelijk te spreken tegen het Egyptische volk en de wereld." Volgens Obama is de machtsoverdracht in Egypte 'niet geloofwaardig en ondubbelzinnig'.
Dat is het enigste wat ik kon vindenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
'belangrijke statement'
-e
Naar mijn idee is +e in deze correct... Iemand?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:15 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
'belangrijke statement'
-e
-e is beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Naar mijn idee is +e in deze correct... Iemand?
Werkt hier prima.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:17 schreef alors het volgende:
Ben ik de enige waarbij het scherm zo is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |