SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ze wel peopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom ziet die verslaggeefster die nu @ AJE is steeds eruit alsof ze moet poepen?
teveel bananen gegeten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom ziet die verslaggeefster die nu @ AJE is steeds eruit alsof ze moet poepen?
is nog nuttig ook:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:54 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Had net een screen shot gemaakt
Dat hele twitter is ook nog nieuw voor mij
quote:
Is dat al bevestigd (bijv. door henzelf)??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:59 schreef Dance99Vv het volgende:
waelabbas urgent : blogger kareem amer and sameer eshra were released by army
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef Axia het volgende:
Voor het vrijdagsgebed dus een statement van het leger.
ben dan heeeeel benieuwd wat het leger te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef Axia het volgende:
Voor het vrijdagsgebed dus een statement van het leger.
Volgens AJE een 'important statement'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben heeeeel benieuwd wat het leger te zeggen heeft.
Ja kan dat gelul van hem niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:04 schreef Axia het volgende:
Elke keer als ik de kop van Moebie zie, word ik misselijk...![]()
FDEgypt Supreme council of armed forces make another announcement today. Wonder whose side they are on now. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissinkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben dan heeeeel benieuwd wat het leger te zeggen heeft.
Inderdaad beetje een understatementquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
FDEgypt Supreme council of armed forces make another announcement today. Wonder whose side they are on now. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
ben je niet de enige
Beetje Egyptisch kraanwater gedronken natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vannacht een tweet van een vrouw dat ze kareem had gesproken. haar tweets kwamen betrouwbaar overquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd (bijv. door henzelf)??
Ik zit tabbladen te switchenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:08 schreef alors het volgende:
mijn scherm is dubbelstream van aje ...
nou indd. ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
FDEgypt Supreme council of armed forces make another announcement today. Wonder whose side they are on now. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
ben je niet de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |