Dat gaat hier harstikke goed eigenlijk. Amber moet elke ochtend 5 minuten op een stoel zitten om d'r haar te doen. Tess gaat automatisch op dezelfde stoel zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:09 schreef Sorbootje het volgende:
staartjes, straaltjes... 't blijft een zonnetje![]()
Staartjes zijn tegenwoordig een zeldzaamheid bij Isabeau. Zodra ze merkt dat ze een staartje heeft trekt ze hem eruit.
Dat is fijn om te lezen. En ik herken het erg, ookal liggen de nare dingen al lang en breed achter ons.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef Vicky het volgende:
Tess is momenteel echt ons zonnetje, die zorgt dat wij een lach op onze gezicht kunnen toveren.
Ik kan me voorstellen dat je dat spannend vindt! Is je lief al eerder een week weggeweest, of waren het telkens een paar dagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Volgende week wordt taai. Schaap gaat naar de VS, vertrekt morgen en komt volgende week zondag thuis. De vorige keer dat hij daarheen ging, was ik 14 weken zwanger en dat was ook het omslagpunt in de zwangerschap van nog wat onzeker en toch blij naar donker en zwart en ongelukkig. Nu is de situatie natuurlijk heel anders en ik heb een hoop fijne afleiding, maar toch...ik zie er huizenhoog tegenop.
Van een kant ben ik wel erg blij dat ik Senna heb, van de andere kant zou dat het ook extra moeilijk kunnen maken. Ze is namelijk ook erg papa-minded en ze vraagt ook vaak naar hem. Ik hoop dat ze hem niet te erg gaat missen. Daar is ze nu groot genoeg voor, denk ik.
Ik kan me dat niet meer herinneren. Huilde Isabeau zoveel? Kwam dat nog ergens door?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had alleen wat minder met 8 uur per dag huilen.
Het is dus vooral heel emotioneel beladen. Hopelijk wordt het gewoon een fijne week zodat je die nare periode nog een beetje beter af kunt sluiten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Hij is nog niet eerder weer van zaterdag tot zondag weggeweest. en toch is dat ook niet het belangrijkste voor me. Het is echt dat hij daarheen gaat en dat dat vorige keer de start van een hele moeilijke tijd is geweest. Stom, want het heeft waarschijnlijk niet eens met elkaar te maken, het was een hormonale omslag enzo. En we gaan het ook wel redden, hoor!
En je zit er ook zo weer in! Ik vond het verschonen in het begin raar omdat ik zo de 'tegenbewegingen' van Ivan gewend ben, bijvoorbeeld. Lena heeft juist van die fragiele beentjes en voelde zo delicaat. Inmiddels ben ik alweer volleerd kleinebaby'tjesmoeder en loop ik net als Jamie Oliver met zijn Buddy Bear nonchalant met haar in een arm rond.quote:Wat fijn dat je nu ook weer zo geniet. Ik denk ook dat dat zo is, maar als ik nu denk aan het hebben van een baby'tje, denk ik alleen aan dat het nog niets kan, zo breekbaar is, je er niet mee kan communiceren. Wat kun je dat toch snel ontgroeid zijn
Heel begrijpelijk allemaal. En je hebt het geloof ik ook al eens eerder verteld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Sorbootje het volgende:
Het is ook niet zo dat ik het er nooit over had, maar ik heb het vaak achterwege gelaten. Ik ben zelf nogal van de niet lullen maar poetsen mentaliteit en vond mezelf maar een zeur. Achteraf zie ik het heel anders.
wij hadden met 18m ook een huisbezoek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
Was dat een huisbezoek van het consultatiebureau, Bar? Ik wist niet dat ze dat bij 18 maanden doen.
Fijn hoor, zo'n goed gesprek. Ik merk aan mezelf dat dat soort gesprekken vaak juist kunnen helpen bij de verwerking. Ze laten je reflecteren op een bepaalde periode en als je erover praat en je begrepen voelt dan kun je het misschien ook wat meer afsluiten of accepteren.
Hoe hoger in de darm het bloed zou zitten (of in de maag) hoe donkerder tot zwart van kleur het is. Als het echt rood is dan zit het in het allerallerlaatste stukje bij de anus of vlak ervoor. Kan idd een gesprongen vaatje zijn dan ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef miss_sly het volgende:
Hoera voor Mette
Ik heb net de hap gebeld. In twee opeenvolgende luiers zat rood slijm. Nu lees en hoor ik altijd dat bloed in de ontlasting zwart uitziet, maar het zit me toch neit lekker, Dus maar even de hap gebeld, hopen dat ze ons gerust kunnen stellen.
Ja, als je het zo stelt, klinkt dat heel logisch. Toen de arts net zei dat het niet zo zinvol was, klonk dat ook logischquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
Waarom is het niet handig om langs te komen als ze zich goed voelt? Ziek is toch ziek, ongeacht hoe ze zich voelt op dat moment?
Komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben me echt enorm geestelijk aan het voorbereiden op maandag, als ik er voor t eerst he-le-maal alleen voor sta de hele dag. Volgens mij gaat t dan al mis bij het brood smeren ofzoachja, we zien wel, gaan met die banaan enzo.
Hehehe, ik vond het ook een behoorlijk goede actie. Ik voelde me net een Hindoegod met een boel armen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Keshet het volgende:
Claudia:Echt, dat je het alleen al bedacht hebt verdient respect. Ik vind het al een hele opgave om 1 kind in bad te doen, laat staan dat ik dan nog een ander kind zou kunnen voeden. Ben je inmiddels de bank al weer afgekomen?
Ja, precies! Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik weet nog dat ik dat ondanks twee huilende kinderen toch een heel goed moment vond. Je voelt dan wel heel duidelijk wie even 'voor' gaat en handelt daar ook naar.
Had gister precies t zelfde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is dat er ééntje even moet wachten. Toen Ivan er net was durfde ik amper te douchen omdat ik bang was dat hij wakker zou worden voor een voeding en ik hem misschien wel twee minuten zou moeten laten huilen.
Inderdaad! Fijn dat hij zich weer beter voelt, oeke. En ik hoop dat hij lekker doorslaapt vannacht. Die rust kan hij zelf waarschijnijk ook wel gebruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef miss_sly het volgende:
had ik al gezegd dat ik eht superknap vind van Ko dat hij al die trappen opgeklommen is! Wow, grote vent en niet meer ziek, wat fijn!
Nee ik denk dat ze juist met haar hoofd naar beneden gaat liggen, zo'n muts is mn meisje namelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Denk je dat het bedje te instabiel wordt als je het omhoog zet? je kunt ander smisschien ook het matrasje wat ophogen aan een kant door er een opgerolde handdoek onder te leggen ofzo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net in bad de haren van Isabeau gewassen en aan haar gekrijs te oordelen had ze liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Dus als je die ook eens in bad wilt doen Claudia, graag!
ow zo haha ja dan is het niet zinvol inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef wickie het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze juist met haar hoofd naar beneden gaat liggen, zo'n muts is mn meisje namelijk
als je kunt uitleggen waarom het leuk is voor Senna maak ik nog een kansquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Keshet het volgende:
Mag Emma er dan ook nog bij? Die past wel ergens in een hoekje. Je moet alleen wel een regenjas en kaplaarzen aandoen als ze in bad gaat.![]()
Wickie, ik leg altijd een paar boeken onder de poten aan het hoofdeinde van het bedje. Is erg stabiel, ook met schuivende kindjes! Een ui helpt ook altijd goed inderdaad.
Sly, een iPad. Ook leuk voor Senna.
Toen Ivan in die fase zat gaf ik hem altijd iets wat hij heel lekker vond te eten terwijl ik hem in bad deed. Maar waarschijnlijk was De Beau gewoon moe? Ivan is de laatste paar uur van de dag volslagen ontoerekeningsvatbaar en heeft afwisselend manische en depressieve episodes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net in bad de haren van Isabeau gewassen en aan haar gekrijs te oordelen had ze liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Dus als je die ook eens in bad wilt doen Claudia, graag!
hier hielp dat wel jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef wickie het volgende:
Popje Mette zit weer naast ons op de bank. Haar neus zit weer te dicht.. Zo maar even de Luuf weer uit de kast halen en een ui bij bed, helpt dat?
Hoe gaat het me jou en je herstel Huup?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier hielp dat wel ja
En t komt ook wel goed hoor, daar maak ik me ook niet echt druk om. Ik word alleen al moe van het idee![]()
@Miss, spul van l'occitane!!![]()
Haha, wat voel je die dingen toch goed aan. Ik stop er ook meteen weer mee, voel me er haast schuldig om.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Claudia, zo heb ik je nog nooit over Ivan gehoord!
Grappig voorbeeld! Wij zetten namelijk de hele dag door dingen op Ivans hoofd en dan zeggen we: "Ha ha, je hebt een laars* op je hoofd!" *Vul in wat van toepassing is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Dat is stom, Claudia!
maar zo bedacht ik me laatst ook (en dat zal voor sommigen ook wel te ver gaan, maar goed) dat we bijvoorbeeld weleens zeggen tegen Senna dat iets 'raa'r' is, bijvoorbeeld als ze iets wat geen hoed of muts is op haar hoofd zet en dan 'hoed' zegt.
Oh, dat doet ze altijd, dat 'stoute stoute...'? Stom, zeg. En ze heeft een lelijke kleur lippenstift op. De kinderen lijken het trouwens wel geweldig te vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef huuphuup het volgende:
oh ik zap altijd weg als dat mens komtik kan er heel slecht tegen dat stoute stoute stoute... en dan idd om niks
![]()
maar ze heeft ook gewoon een irritante kop
He, verdorie. Eerst nog even weekeinde! Niet nu al te veel stilstaan bij maandag.quote:@groofs het gaat okay-ish. Herstel prima maar wel erg langzaam. Moe door laag hb en last van hechtingen maar t hoort er ook een beetje bij I guess. Komt wel goed.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef huuphuup het volgende:
Jawel hoor, B. ontziet me nog t hele weekeind, we hebben geen bezoek gepland, en lekker op t gemak maandag. Komt vast goed. En als Amélie slaapt dan ga ik ook even met Elin liggen.
heb je geen gewone neusspray?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef wickie het volgende:
We hebben haar weer op bed gelegd, ze is zo moe. 3x Zoutoplossing, een ui aan beide kanten onder bed en een lading Luuf.
Karin ook erg veel succes vannacht.
Ik ben wat huiverig om spray te gebruiken met verdunde xylometazoline, ben zelf 'verslaafd' geweest aan zulke neusspray. Zeker omdat ze ook zoveel verkouden is.. dat we er straks niet meer vanaf komen.quote:
Tssss Dyon heeft die cd helemaal niet gehad! (is ook in Ngein geboren).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef innepin het volgende:
Ssserpente, ik kreeg van zowel de kraamzorg als de gemeente Nieuwegein een cd met kinderliedjes, precies dezelfde. Nou zijn we aan t verbouwen en weet ik dus van niets meer waar het ligt, maar als ik ze kan vinden, wil ik er met alle liefde eentje naar je opsturen
Dat is niet waar, de huid maakt vitamine D aan uit daglicht en dat is er vooral in de wintermaanden hier in NL veel te weinig om dit zelf aan te kunnen maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat als je kindje vaak genoeg buiten komt dat vit.D in principe neit nodig is. (maar wij geven het wel, ze vind die druppels lekker)
Wij hebben deze:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Ssserpente het volgende:
Heeft er iemand tips voor een cd met leuke kinderliedjes? Wij hebben nu alleen een vierdubbel-cd van Annie Schmidt (heldin), maar daar is ze eigenlijk nog iets te jong voor. Miss, jij had het laatst volgens mij over liedjes die Senna leuk vindt, toch?
Deze hebben wij en ook de versie van dierenliedjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wij hebben deze:
http://www.bruna.nl/boeken/lievelingsliedjes-cd-9789080959217
Dat boekje erbij is leuk om in te kijken en handig als je de tekst niet zo goed kent en mee wil zingen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
Vitamine D geven we stipt elke dag na de yoghurt, ze vindt het lekker dus dat is makkelijk.
Vannacht ging redelijk, ze was zo moe dat ze na een paar keer sprayen 's nachts elke keer weer gelijk ging slapen.
Ik heb een filmpje![]()
Wij geven de vitamines altijd als we Ivans tanden gaan poetsen. De potjes (Lena krijgt D en K) staan naast zijn tandenborstel, dus we kunnen het niet vergeten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, vitamine D ben ik zo slecht in.![]()
Nou, goed om jullie erover te horen. Ik moet het ook maar weer eens tevoorschijn halen.
Ik vergat de pil zelfs als ik hem op mij kussen legde. Maar ik loop ook mijn eigen huis voorbij en betaal voor de mensen voor mij in de supermarkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij geven de vitamines altijd als we Ivans tanden gaan poetsen. De potjes (Lena krijgt D en K) staan naast zijn tandenborstel, dus we kunnen het niet vergeten.
Nope, bij mij is het iets heel vreemds, vind ik zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef MamaPurk het volgende:
Jullie zijn vast van die types die als het kon ook nog hun hoofd vergeten
Nou zo een fase heb ik nu ook, maar ik heb een goed excuus
Ik zou het ook niet ontspannen vinden maar ik ben een beetje controlfreak.. Maar als je er zelf mee om kan gaan klinkt het wel ontspannen! Ik vind ontspanning in controle, dat klinkt ook wel een beetje gek...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vader was ook zo en dat vond ik allesbehalve ontspannen.
En dat kost me geen moeite. Ben ook eigenlijk geen warhoofd, dat is dus het gekke eraan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Je zult het misschien niet geloven, maar ik ben ook van de structuur voor mijn kinderen!
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:04 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik heb ook nog overwgen om een dooie rat in de luizenzak van z'n dochter te stoppen...Maar bij nader inzien vind ik dat toch iets te kinderachtig. Ik ga nu dus voor een afgesneden paardenhoofd.
ik heb ook eerst even mijn moeder gebeld....mijn hart bonkte me in de keel hahaquote:Vreselijk he, als je je frustratie niet kwijt kunt? Ik kan daar echt de hele dag last van hebben. En m'n collega's ook, want die moeten het de hele dag aanhoren.
WOW! En als het met nog grotere letters kon dan stond het er met nog grotere letters!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Asyniur het volgende:
Ik moet nog bijlezen maar weet niet of dat nog lukt vandaag.
Maar even nog een filmpje van mijn bijna-dreumes.
Kruipen is voor baby's!
Hij leek in ieder geval nog niet echt ziek, maar ik heb hem toch maar met een paracetamolletje in bed gelegd. Hij slaapt toch al wat minder goed de laatste dagen en goed uitrusten is ook belangrijk voor de genezing.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef Ca.ra het volgende:
Hij ligt nu alweer sinds 12 uur in bed, wat vroeg voor zijn doen. Ik hoop dat er verder niks is, veel slapen was de vorige keer ook de aanloop naar een oorontsteking.
Dit herken ik heel erg, sterker nog, we hadden het er vandaag nog over.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk voor Ko, de dierentuin! Ik twijfel heel erg over met Lente naar de dierentuin gaan. Voor haar is het geweldig, maar ik vind het zo zielig, kan me echt ellendig voelen van wilde dieren in hokjes en wil het eigenlijk niet sponsoren. Burgers Zoo oid vind ik wel te doen, maar da's wel erg ver rijden vanaf ons.
Dat vind ik eigenlijk niet opwegen tegen de ellende van een dierentuin. Ik ga 'r niet angstvallig bij dierentuinen weghouden of zo hoor, ze zal er vast wel eens komen op een kinderfeestje oid, en ik vind het ook goed dat ze d'r eigen oordeel kan vormen, maar ik zal 'r zelf niet zo snel meenemen. Vooral ook omdat ik er zelf harstikke verdrietig van word.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Dierentuin, tja, ik vind het ook zielig, maar idd Senna vindt het zo leuk! En ik hou mezelf dan maar voor dat de huidige dierentuinen niet verdwijnen omdat ik niet ga, en dat de dieren die er nu zitten, niet uit het wild komen, maar in gevangenschap geboren en het in het wild ook niet zouden redden. Beetje struisvogel dus
Wees blij dat je maandverband bij je had, en dat je niet 4 tampons heb mogen ontpluizen en die proberen om te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, Serpente.
Ik heb mijn zoon een keer ingepakt in maandverband mee naar huis genomen, een uur lang in de auto! Was ook een heel spannend ritje..
Ik heb zo een dejavu.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ja hoor.
Ik snap dat kind echt niet. Ze poept aaaltijd 's ochtends vroeg, en alleen als we naar het zwembad gaan, poept ze nog een keertje extra.
Ik zit de hele tijd als een bezetene in d'r luier te kijken om er maar op tijd bij te zijn. En meestal lukt dat ook, maar nu zag ik ineens iets op het peuterglijbaantje.Dus snel een handdoek gepakt en schoongepoetst. Gelukkig had ik er daar drie van bij me.
En ik had gelukkig wel een extra zwemluier bij me, maar geen billendoekjes. En de mevrouw die er ook was, was zo ook vergeten. Dus heb ik met servetjes d'r billen maar af staan vegen. Men, wat korrelen die dingen zeg!
Een gewone luier was ik ook vergeten, dus moest ik 'r terug naar huis zonder luier in de auto zetten. Gelukkig is dat wel goed gegaan.
Het was het maandverband van de dame waar we op bezoek waren.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wees blij dat je maandverband bij je had, en dat je niet 4 tampons heb mogen ontpluizen en die proberen om te doen
ik spreek niet uit ervaring
Haha, lekker met de plakstrip aan z'n romper.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Het was het maandverband van de dame waar we op bezoek waren.
Dat hadden de Fransmannetjes achter haar , haar niet in dank afgenomen nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, lekker met de plakstrip aan z'n romper.
Amaranta, ik zie het helemaal voor me.Goed idd dat ze niet meer van de glijbaan ging. Ze zou een heel spoor hebben achtergelaten, zeg.
Eigenlijk moet je gewoon in een geheim vakje in de auto, een voorraadje luiers verstoppen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Het was het maandverband van de dame waar we op bezoek waren.
Dat werkt bij mij niet. Ofwel ik weet te goed dat ze er liggen en ze zijn op als ik ze nodig heb. Of ik vergeet keihard dat ik daar luiers heb liggen en dan denk ik er ook niet aan als ik ze nodig heb.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon in een geheim vakje in de auto, een voorraadje luiers verstoppen.
Dat had ik 7 jaar geleden ook heel erg, met een vriendinnetje afgesproken, zij wilde graag naar Artis en ik was al eeuwen niet meer in een dierentuin geweest. Dus ik was benieuwd, nou we zijn gevlucht! Zo vreselijk vond ik het.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Xenia het volgende:
En over dierentuinen: de laatste keer (en enige keer de afgelopen 15 jaar) dat in in Artis was (voor mijn werk nota bene), liep ik er grotendeels met tranen in mijn ogen rond. Wat een treurnis. Ik ben er met Xeentje dan ook nog niet geweest, maar ik snap Miss ook heel goed, want voor die kleintjes is het natuurlijk wel prachtig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef wickie het volgende:
Dokter gebeld en die heeft een zalfje (het is een mix van zink en zwavel zei de aphotheker) voorgeschreven, dus ik net toen ik uit werk kwam nog even bij de apotheek langs...
Is die stomme zalf 24,95 en voor eigen rekening en een heel klein beetje en pas woensdag klaar
Maar dat durf ik niet hoor! Dadelijk maakt hij (of ikquote:Op maandag 14 februari 2011 08:52 schreef Incantrix het volgende:
Asy, het zal niet meer lang duren eer Harry Stef's Soggy Bottom Boys-broekje kan lenen! Daar zitten ze alleen wel aan vastgenaaid..
Volgende keer vragen of de huisarts het doorstuurt naar de Apotheker?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef wickie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, het gaat niet om mn portemonnee, ik begrijp jullie opmerkingen. Maar eerder gezegd punt is wat me tegenvalt.
Het was gewoon een beetje een tegenvaller toen ik einde dag bij de apotheek aan kwam, ook omdat ik aan de eind van de dag pas kwam kon het niet eerder dan woensdag klaar zijn.
Dat hadden ze ook gedaan, bij de apotheek hebben ze gewacht tot wij kwamen omdat ze eerst toestemming moesten vragen of ze het wel aan mochten maken vanwege de prijs. Ik kwam 2 minuten voor sluitingstijd binnen en ze hebben altijd 2 dagen ervoor staan. Als ik het 's ochtends had geweten dat ze onze toestemming nodig hadden, dan had ik even kunnen bellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of de huisarts het doorstuurt naar de Apotheker?
Asy is gevaarlijk met een strijkijzerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet hoor! Dadelijk maakt hij (of ikhem stuk!
vraag maar aan Ca.ra![]()
Heuj!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Asy is gevaarlijk met een strijkijzer
Is er een Harry-babyspamtopic??quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heuj!![]()
Ik heb schaamteloos wat Harry-babyspam geplaatst in het daarvoor bestemde topic
ik zou daar voorzichtig mee zijn. Je kan vit. Wel overdoseren, behalve vitamine C. Die plas je uit bij teveel. Teveel vit A is schadelijk! Dus als D het advies is zou ik die ook geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:45 schreef ymme het volgende:
A is voor de weerstand.
Is ook van davitamon, een flesje met d & a erin dus.
Ze zijn iig recent nog weer verandert, want eerst was het 10 druppels en nu moeten het er al 20 zijn, ook voor blanke kindjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou daar voorzichtig mee zijn. Je kan vit. Wel overdoseren, behalve vitamine C. Die plas je uit bij teveel. Teveel vit A is schadelijk! Dus als D het advies is zou ik die ook geven.
Poppejans: mijn huisarts zegt dat je met een donkere huid wel vitamine D bij moet geven maar dat met een lichte huid je met een half uur buiten al goed zit. Maar goed, die inzichten veranderen nog wel eens.
Je hebt nou ook van Davitamon een alles in 1 drankje vanaf 1 jaar. Dus voor weerstand en daar zit ook al de dagelijkse vt D hoeveelheid bij in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef mefke79 het volgende:
ik ben echt erg, ik vergeet die d steeds. En voor weerstand, wat kan je daarvoor geven?
Dan heb ik wellicht nog een heeeeel oud potje en hebben ze de concentratie verhoogd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Twinkly het volgende:
Florian
Hannah
Harry
GEFELICITEERD!!!
20 druppels BE? Ik dacht dat het veranderd was van 5 naar 10 druppels per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |