abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92784551
Creatief groofs!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92786206
Hoi allemaal.

Wij zijn ziek. Isabeau gelukkig niet, maar B en ik wel. En da's niet echt prettig als je voor een stuiterbal moet zorgen. Gelukkig morgen kdv.
pi_92787192
Ai sorbo, dat is wel pittig inderdaad.
Beterschap voor jullie beiden
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92787339
Haha, Xenia, handig, dat theelepeltje. Lente vindt d'r druppeltjes in aquosium (of zo?) ook erg lekker. Ik druppel het er gewoon in tijdens het billenwassen.

Groof, da's idd crea! Ik had 'm wel eens andersom gehoord: een moeder moest onwijs nodig plassen en is op een luier gaan zitten. Ook een idee. Ik kan namelijk echt niet gehurkt plassen, zeik m'n hele broek onder. :@

Gezellig, Sorbo! :') Wat hebben jullie, griep?

MP, wat schattig van dat handje. O+
  maandag 14 februari 2011 @ 20:38:09 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92787414
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, Serpente ^O^ .

Ik heb mijn zoon een keer ingepakt in maandverband mee naar huis genomen, een uur lang in de auto! Was ook een heel spannend ritje. :X .
Wees blij dat je maandverband bij je had, en dat je niet 4 tampons heb mogen ontpluizen en die proberen om te doen :P
ik spreek niet uit ervaring
  maandag 14 februari 2011 @ 20:42:00 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92787701
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ja hoor. :)

Ik snap dat kind echt niet. Ze poept aaaltijd 's ochtends vroeg, en alleen als we naar het zwembad gaan, poept ze nog een keertje extra.

Ik zit de hele tijd als een bezetene in d'r luier te kijken om er maar op tijd bij te zijn. En meestal lukt dat ook, maar nu zag ik ineens iets op het peuterglijbaantje. :@ Dus snel een handdoek gepakt en schoongepoetst. Gelukkig had ik er daar drie van bij me.

En ik had gelukkig wel een extra zwemluier bij me, maar geen billendoekjes. En de mevrouw die er ook was, was zo ook vergeten. Dus heb ik met servetjes d'r billen maar af staan vegen. Men, wat korrelen die dingen zeg!

Een gewone luier was ik ook vergeten, dus moest ik 'r terug naar huis zonder luier in de auto zetten. Gelukkig is dat wel goed gegaan. :')
Ik heb zo een dejavu.
Ik weet niet meer precies wat en hoe, maar volgens mij was ze zonder luier. Maar op de camping in Frankrijk moest Eva 43993 keer van hoogste glijbaan.
Tot ze ineens bovenop de glijbaan bleef zitten. Iedereen riep, glij, glij! En de rij achter haar werd langer en langer.
En boven op de glijbaan zat een klein meisje dat ineens niet meer omlaag wilde/durfde.
Dus toen is Rob maar boven gelopen, bleek ze echt een hele grote poep in dr badpak te hebben....
Dus maar goed dat ze niet meer naar beneden is gekomen.....
pi_92787776
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wees blij dat je maandverband bij je had, en dat je niet 4 tampons heb mogen ontpluizen en die proberen om te doen :P
ik spreek niet uit ervaring
Het was het maandverband van de dame waar we op bezoek waren. :+
pi_92788095
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Haha, lekker met de plakstrip aan z'n romper.

Amaranta, ik zie het helemaal voor me. _O- Goed idd dat ze niet meer van de glijbaan ging. Ze zou een heel spoor hebben achtergelaten, zeg. :o
  maandag 14 februari 2011 @ 20:50:15 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92788290
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, lekker met de plakstrip aan z'n romper.

Amaranta, ik zie het helemaal voor me. _O- Goed idd dat ze niet meer van de glijbaan ging. Ze zou een heel spoor hebben achtergelaten, zeg. :o
Dat hadden de Fransmannetjes achter haar , haar niet in dank afgenomen nee.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:50:45 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92788339
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je gewoon in een geheim vakje in de auto, een voorraadje luiers verstoppen.
pi_92788529
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je gewoon in een geheim vakje in de auto, een voorraadje luiers verstoppen.
Dat werkt bij mij niet. Ofwel ik weet te goed dat ze er liggen en ze zijn op als ik ze nodig heb. Of ik vergeet keihard dat ik daar luiers heb liggen en dan denk ik er ook niet aan als ik ze nodig heb. ;(

Eva :o _O-
  maandag 14 februari 2011 @ 21:03:21 #262
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92789287
Ik heb wel 10 reserveluiers in de auto liggen. *) Maatje 1 trouwens. Volgens mij wordt het tijd voor een nieuw pakketje. :D

Groofsken, ik vind je maandvervandoplossing geweldig. :D

Welkom dreumes Florian!

Harry en Hannah, geniet van jullie laatste dagje als baby! Alvast een hartelijk welkom voor morgen! *O*

Ik ben niet heel erg bijgekezen helaas:
Wij sluiten ons aan bij de zieken. Emma heeft sinds zaterdagmiddag 3 nieuwe tanden en een vierde is bijna door. Dat gaat gepaard met koorts, tussen de 35,5 en de 40,5. Arm ding. :'( Ze hoest ook al een paar dagen flink en spuugt daardoor vaak haar laatste fles weer uit.
Ik ben ook ziek, ook een buikgriepje ofzo.

Ik kom weer meekletsen als we weer wat fitter zijn! :*
A grand adventure has begun.
pi_92789509
Beterschap Sorboo en man! :*
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Xenia het volgende:
En over dierentuinen: de laatste keer (en enige keer de afgelopen 15 jaar) dat in in Artis was (voor mijn werk nota bene), liep ik er grotendeels met tranen in mijn ogen rond. Wat een treurnis. Ik ben er met Xeentje dan ook nog niet geweest, maar ik snap Miss ook heel goed, want voor die kleintjes is het natuurlijk wel prachtig.
Dat had ik 7 jaar geleden ook heel erg, met een vriendinnetje afgesproken, zij wilde graag naar Artis en ik was al eeuwen niet meer in een dierentuin geweest. Dus ik was benieuwd, nou we zijn gevlucht! Zo vreselijk vond ik het.
Omdat ik zo lang in Afrika heb gewoond en veel dieren in het wild heb gezien, is zo'n dierentuin altijd een beetje een bedroevend ding. Maar toch vind ik Artis er tegenwoordig zoveel beter uit zien. Er wordt veel meer rekening gehouden met het welzijn van de dieren.
Nouja, ik wil dat deel ook graag meegeven aan Ko. Al twijfel ik er ook nog vaak genoeg over. :')

Al die vieze poepverhalen negeer ik gewoon! :{w

Emma en Keshet, beterschap! :*

Oh en nog even een jompel, vannacht heeft Ko weer doorgeslapen tot 8:15! *O*
Ik was zelf iets te laat op mijn werk! :D Tja, mijn wekker deed raar.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92790727
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef wickie het volgende:
Dokter gebeld en die heeft een zalfje (het is een mix van zink en zwavel zei de aphotheker) voorgeschreven, dus ik net toen ik uit werk kwam nog even bij de apotheek langs...
Is die stomme zalf 24,95 en voor eigen rekening en een heel klein beetje en pas woensdag klaar }:|
:o Ik heb voor Hannah ook zinkzalf met zwavel gekregen, maar ik kan me zo'n prijs niet herinneren. Het zalfje werkte overigens zeer goed, want het droogt gelijk de nattende plekken in (het worden velletjes). Wanneer Hannah weer zulke luieruitslag dreigt te krijgen ga ik gelijk weer dat zalfje vragen want de zinkzalf met micanozal werkte niet eens meer.
pi_92791360
Misschien toch maar doen dan die zalf, want echt helemaal niks werkt :{
Het wordt alleen maar erger en dat terwijl ze momenteel maar 1x poept op een dag (normaal 3 keer)
Het zit ook niet op haar billen deze keer, maar het is haar hele schaamstreek.

Maar het is zo duur..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92791710
Misschien kan je het alsnog bij je verzekering claimen? Hannah had dusdanig ernstig kapotte billen en schaamlippen dat de huisarts er een beetje van schrok (ik had ook eerder moeten komen). Ze heeft toen een dermatoloog gebeld en die raadde dit zalfje aan. Het was toen binnen 2 dagen 90% verbeterd.
pi_92792499
Ja, we bellen morgen ook nog naar de dokter, want ik vind het wel heel heftig, ze heeft het gewoon echt nodig. Ze heeft het best vaak kapot en het is dat ik er geen foto van openbaar wil zetten maar het is deze keer echt heel erg. Ik vind dat zoeits gewoon vergoed moet worden, ik zie het als een medicijn.

Tis toch bizar dat je kind dan maar met open wonden op haar schaamstreek moet zitten weken lang ;(
pi_92792566
Werkt gewone miconazol niet? Of maizena?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92792760
Miconazol helpt deze keer ook niet, die hadden we nog liggen van de vorige keer.

Maizena heb ik een paar keer eerder geprobeerd, meer heeft nooit echt veel gedaan.

Toen ze nog klein was, kon ik haar gewoon op het kleed leggen en aan de lucht laten drogen.

Maar ze heeft er zelf niet heel erg veel last van, wat huilaanvallen s'nachts met wild getrappel en gekronkel. En overdag een nog raarder hupsje omdat ze dan ook gelijk schuurt voor de jeuk :')
En ze loopt extra veel en zit erg weinig. Maar nog steeds lekker vrolijk, wat zijn die kleintjes toch sterk.
pi_92792912
Smeer je dan alleen de mico of doe je er ook sudo of zinkzalf op?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:56:44 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92793146
Maar duur of niet? Als je kind het nodig heeft zou ik het maar wel gewoon bestellen en dan later on conclaaf met je verzekeraar...
pi_92793237
Nee dokter raadde aan 1x per dag mico en voor de rest sudo of zinkzalf. Dus dat hebben we gedaan. Hij zei toen ook als je na een week geen resultaat ziet met de mico dan weer bellen.

De vorige keer hadden we wel resultaat, nu niet.
Ik maak ook schoon met lauw water, gebruik helemaal geen doekjes meer. Als ik onderweg ben dan van die neutrale sensative doekjes. Ook verschoon ik 2x zo vaak.
Op het kdv hebben ze dat vandaag ook gedaan, uit eigen beweging (ben zo blij met hun).

BE, daarom heb ik het ook gewoon wel besteld vandaag, we moeten iets, zoals gezegd dit is gewoon geen doen. We gaan gewoon een rondje bellen maar. Het enigste is is dat ik me erover verbaas dat zoiets, wat in mijn ogen een noodzakelijk medicijn is, niet wordt vergoed.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:58:30 #273
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92793300
Ik was net ook een diplomatieke manier aan het verzinnen om dat te zeggen BE. Je kunt natuurlijk niet bij een ander in de portemonnee kijken, maar toch....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92793513
Aha oke. Wij kregen als tip mico en daarover een laag sudo/zinkzalf

Verder wat BE en Ca.ra zeggen. Ik eet nog liever een droge boterham dan mijn kind pijn te laten hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92793736
Begrijp me niet verkeerd, het gaat niet om mn portemonnee, ik begrijp jullie opmerkingen. Maar eerder gezegd punt is wat me tegenvalt.
Het was gewoon een beetje een tegenvaller toen ik einde dag bij de apotheek aan kwam, ook omdat ik aan de eind van de dag pas kwam kon het niet eerder dan woensdag klaar zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')