Wees blij dat je maandverband bij je had, en dat je niet 4 tampons heb mogen ontpluizen en die proberen om te doenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, Serpente.
Ik heb mijn zoon een keer ingepakt in maandverband mee naar huis genomen, een uur lang in de auto! Was ook een heel spannend ritje..
Ik heb zo een dejavu.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ja hoor.
Ik snap dat kind echt niet. Ze poept aaaltijd 's ochtends vroeg, en alleen als we naar het zwembad gaan, poept ze nog een keertje extra.
Ik zit de hele tijd als een bezetene in d'r luier te kijken om er maar op tijd bij te zijn. En meestal lukt dat ook, maar nu zag ik ineens iets op het peuterglijbaantje.Dus snel een handdoek gepakt en schoongepoetst. Gelukkig had ik er daar drie van bij me.
En ik had gelukkig wel een extra zwemluier bij me, maar geen billendoekjes. En de mevrouw die er ook was, was zo ook vergeten. Dus heb ik met servetjes d'r billen maar af staan vegen. Men, wat korrelen die dingen zeg!
Een gewone luier was ik ook vergeten, dus moest ik 'r terug naar huis zonder luier in de auto zetten. Gelukkig is dat wel goed gegaan.
Het was het maandverband van de dame waar we op bezoek waren.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wees blij dat je maandverband bij je had, en dat je niet 4 tampons heb mogen ontpluizen en die proberen om te doen
ik spreek niet uit ervaring
Haha, lekker met de plakstrip aan z'n romper.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Het was het maandverband van de dame waar we op bezoek waren.
Dat hadden de Fransmannetjes achter haar , haar niet in dank afgenomen nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, lekker met de plakstrip aan z'n romper.
Amaranta, ik zie het helemaal voor me.Goed idd dat ze niet meer van de glijbaan ging. Ze zou een heel spoor hebben achtergelaten, zeg.
Eigenlijk moet je gewoon in een geheim vakje in de auto, een voorraadje luiers verstoppen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Het was het maandverband van de dame waar we op bezoek waren.
Dat werkt bij mij niet. Ofwel ik weet te goed dat ze er liggen en ze zijn op als ik ze nodig heb. Of ik vergeet keihard dat ik daar luiers heb liggen en dan denk ik er ook niet aan als ik ze nodig heb.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je gewoon in een geheim vakje in de auto, een voorraadje luiers verstoppen.
Dat had ik 7 jaar geleden ook heel erg, met een vriendinnetje afgesproken, zij wilde graag naar Artis en ik was al eeuwen niet meer in een dierentuin geweest. Dus ik was benieuwd, nou we zijn gevlucht! Zo vreselijk vond ik het.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:01 schreef Xenia het volgende:
En over dierentuinen: de laatste keer (en enige keer de afgelopen 15 jaar) dat in in Artis was (voor mijn werk nota bene), liep ik er grotendeels met tranen in mijn ogen rond. Wat een treurnis. Ik ben er met Xeentje dan ook nog niet geweest, maar ik snap Miss ook heel goed, want voor die kleintjes is het natuurlijk wel prachtig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:10 schreef wickie het volgende:
Dokter gebeld en die heeft een zalfje (het is een mix van zink en zwavel zei de aphotheker) voorgeschreven, dus ik net toen ik uit werk kwam nog even bij de apotheek langs...
Is die stomme zalf 24,95 en voor eigen rekening en een heel klein beetje en pas woensdag klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |