Dat gaat hier harstikke goed eigenlijk. Amber moet elke ochtend 5 minuten op een stoel zitten om d'r haar te doen. Tess gaat automatisch op dezelfde stoel zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:09 schreef Sorbootje het volgende:
staartjes, straaltjes... 't blijft een zonnetje![]()
Staartjes zijn tegenwoordig een zeldzaamheid bij Isabeau. Zodra ze merkt dat ze een staartje heeft trekt ze hem eruit.
Dat is fijn om te lezen. En ik herken het erg, ookal liggen de nare dingen al lang en breed achter ons.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef Vicky het volgende:
Tess is momenteel echt ons zonnetje, die zorgt dat wij een lach op onze gezicht kunnen toveren.
Ik kan me voorstellen dat je dat spannend vindt! Is je lief al eerder een week weggeweest, of waren het telkens een paar dagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef miss_sly het volgende:
Volgende week wordt taai. Schaap gaat naar de VS, vertrekt morgen en komt volgende week zondag thuis. De vorige keer dat hij daarheen ging, was ik 14 weken zwanger en dat was ook het omslagpunt in de zwangerschap van nog wat onzeker en toch blij naar donker en zwart en ongelukkig. Nu is de situatie natuurlijk heel anders en ik heb een hoop fijne afleiding, maar toch...ik zie er huizenhoog tegenop.
Van een kant ben ik wel erg blij dat ik Senna heb, van de andere kant zou dat het ook extra moeilijk kunnen maken. Ze is namelijk ook erg papa-minded en ze vraagt ook vaak naar hem. Ik hoop dat ze hem niet te erg gaat missen. Daar is ze nu groot genoeg voor, denk ik.
Ik kan me dat niet meer herinneren. Huilde Isabeau zoveel? Kwam dat nog ergens door?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had alleen wat minder met 8 uur per dag huilen.
Het is dus vooral heel emotioneel beladen. Hopelijk wordt het gewoon een fijne week zodat je die nare periode nog een beetje beter af kunt sluiten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Hij is nog niet eerder weer van zaterdag tot zondag weggeweest. en toch is dat ook niet het belangrijkste voor me. Het is echt dat hij daarheen gaat en dat dat vorige keer de start van een hele moeilijke tijd is geweest. Stom, want het heeft waarschijnlijk niet eens met elkaar te maken, het was een hormonale omslag enzo. En we gaan het ook wel redden, hoor!
En je zit er ook zo weer in! Ik vond het verschonen in het begin raar omdat ik zo de 'tegenbewegingen' van Ivan gewend ben, bijvoorbeeld. Lena heeft juist van die fragiele beentjes en voelde zo delicaat. Inmiddels ben ik alweer volleerd kleinebaby'tjesmoeder en loop ik net als Jamie Oliver met zijn Buddy Bear nonchalant met haar in een arm rond.quote:Wat fijn dat je nu ook weer zo geniet. Ik denk ook dat dat zo is, maar als ik nu denk aan het hebben van een baby'tje, denk ik alleen aan dat het nog niets kan, zo breekbaar is, je er niet mee kan communiceren. Wat kun je dat toch snel ontgroeid zijn
Heel begrijpelijk allemaal. En je hebt het geloof ik ook al eens eerder verteld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Sorbootje het volgende:
Het is ook niet zo dat ik het er nooit over had, maar ik heb het vaak achterwege gelaten. Ik ben zelf nogal van de niet lullen maar poetsen mentaliteit en vond mezelf maar een zeur. Achteraf zie ik het heel anders.
wij hadden met 18m ook een huisbezoek.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
Was dat een huisbezoek van het consultatiebureau, Bar? Ik wist niet dat ze dat bij 18 maanden doen.
Fijn hoor, zo'n goed gesprek. Ik merk aan mezelf dat dat soort gesprekken vaak juist kunnen helpen bij de verwerking. Ze laten je reflecteren op een bepaalde periode en als je erover praat en je begrepen voelt dan kun je het misschien ook wat meer afsluiten of accepteren.
Hoe hoger in de darm het bloed zou zitten (of in de maag) hoe donkerder tot zwart van kleur het is. Als het echt rood is dan zit het in het allerallerlaatste stukje bij de anus of vlak ervoor. Kan idd een gesprongen vaatje zijn dan ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef miss_sly het volgende:
Hoera voor Mette
Ik heb net de hap gebeld. In twee opeenvolgende luiers zat rood slijm. Nu lees en hoor ik altijd dat bloed in de ontlasting zwart uitziet, maar het zit me toch neit lekker, Dus maar even de hap gebeld, hopen dat ze ons gerust kunnen stellen.
Ja, als je het zo stelt, klinkt dat heel logisch. Toen de arts net zei dat het niet zo zinvol was, klonk dat ook logischquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
Waarom is het niet handig om langs te komen als ze zich goed voelt? Ziek is toch ziek, ongeacht hoe ze zich voelt op dat moment?
Komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben me echt enorm geestelijk aan het voorbereiden op maandag, als ik er voor t eerst he-le-maal alleen voor sta de hele dag. Volgens mij gaat t dan al mis bij het brood smeren ofzoachja, we zien wel, gaan met die banaan enzo.
Hehehe, ik vond het ook een behoorlijk goede actie. Ik voelde me net een Hindoegod met een boel armen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef Keshet het volgende:
Claudia:Echt, dat je het alleen al bedacht hebt verdient respect. Ik vind het al een hele opgave om 1 kind in bad te doen, laat staan dat ik dan nog een ander kind zou kunnen voeden. Ben je inmiddels de bank al weer afgekomen?
Ja, precies! Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik weet nog dat ik dat ondanks twee huilende kinderen toch een heel goed moment vond. Je voelt dan wel heel duidelijk wie even 'voor' gaat en handelt daar ook naar.
Had gister precies t zelfde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is dat er ééntje even moet wachten. Toen Ivan er net was durfde ik amper te douchen omdat ik bang was dat hij wakker zou worden voor een voeding en ik hem misschien wel twee minuten zou moeten laten huilen.
Inderdaad! Fijn dat hij zich weer beter voelt, oeke. En ik hoop dat hij lekker doorslaapt vannacht. Die rust kan hij zelf waarschijnijk ook wel gebruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef miss_sly het volgende:
had ik al gezegd dat ik eht superknap vind van Ko dat hij al die trappen opgeklommen is! Wow, grote vent en niet meer ziek, wat fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |