Hoi!
Men, wat gaan jullie hard in dit topic zeg! Ik krijg het allemaal net-aan bijgelezen maar tegen de tijd dat ik kan reageren zijn we al weer zes onderwerpen verder. Trix, kom jij eens gauw samenvatten ofzo?

Nou ja, here goes!
Mette lóópt!

Doordat de foto bewogen is geloof ik je meteen Wickie!
Kootje is al weer een beetje opgeknapt! Fijn!

Jij ook weer wat beter Oeke?
Miss, waarschijnlijk is het wat Sorbo al zei een gesprongen vaatje maar ik zou ook de hap gebeld hebben hoor! Succes!
Welkom Isisnoa!
Wat lief dat Jaël je toch even komt knuffelen MP!
Bar, wat goed en fijn dat je dat gesprek hebt gehad. Hoe is het nu met Roy?
Claudia:

Echt, dat je het alleen al bedacht hebt verdient respect. Ik vind het al een hele opgave om 1 kind in bad te doen, laat staan dat ik dan nog een ander kind zou kunnen voeden. Ben je inmiddels de bank al weer afgekomen?

Hier gaat het goed! Mijn dreumes (whaha, ik geloof het zelf nog niet helemaal) is 4 tanden tegelijk aan het krijgen. Ze heeft er wel last van maar niet dramatisch. Ze hoest ook weer flink. Ik ben altijd zo bang voor het RS virus dat ik er een beetje neurotisch van wordt.

Verder heeft ze besloten dat 3 flessen per dag voldoende is en schranst ze haar fruit naar binnen maar trekt ze nog steeds haar neus op voor groente.
Sinds deze week eet ze om 10 uur 's ochtends haar groente en gelukkig gaat dat nu ineens beter! Ze lust het dus wel maar is er 's avonds gewoon te moe voor!
Verder is ze gewoon Emma. Lief, vrolijk, gezellig, ondernemend, driftig, een kletskous en gewoon mijn kleine muppetje.
Marlinde, hoe is 't met jouw dreumes?