Nee ik denk dat ze juist met haar hoofd naar beneden gaat liggen, zo'n muts is mn meisje namelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Denk je dat het bedje te instabiel wordt als je het omhoog zet? je kunt ander smisschien ook het matrasje wat ophogen aan een kant door er een opgerolde handdoek onder te leggen ofzo?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net in bad de haren van Isabeau gewassen en aan haar gekrijs te oordelen had ze liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Dus als je die ook eens in bad wilt doen Claudia, graag!
ow zo haha ja dan is het niet zinvol inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef wickie het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze juist met haar hoofd naar beneden gaat liggen, zo'n muts is mn meisje namelijk
als je kunt uitleggen waarom het leuk is voor Senna maak ik nog een kansquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Keshet het volgende:
Mag Emma er dan ook nog bij? Die past wel ergens in een hoekje. Je moet alleen wel een regenjas en kaplaarzen aandoen als ze in bad gaat.![]()
Wickie, ik leg altijd een paar boeken onder de poten aan het hoofdeinde van het bedje. Is erg stabiel, ook met schuivende kindjes! Een ui helpt ook altijd goed inderdaad.
Sly, een iPad. Ook leuk voor Senna.
Toen Ivan in die fase zat gaf ik hem altijd iets wat hij heel lekker vond te eten terwijl ik hem in bad deed. Maar waarschijnlijk was De Beau gewoon moe? Ivan is de laatste paar uur van de dag volslagen ontoerekeningsvatbaar en heeft afwisselend manische en depressieve episodes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net in bad de haren van Isabeau gewassen en aan haar gekrijs te oordelen had ze liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Dus als je die ook eens in bad wilt doen Claudia, graag!
hier hielp dat wel jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef wickie het volgende:
Popje Mette zit weer naast ons op de bank. Haar neus zit weer te dicht.. Zo maar even de Luuf weer uit de kast halen en een ui bij bed, helpt dat?
Hoe gaat het me jou en je herstel Huup?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier hielp dat wel ja
En t komt ook wel goed hoor, daar maak ik me ook niet echt druk om. Ik word alleen al moe van het idee![]()
@Miss, spul van l'occitane!!![]()
Haha, wat voel je die dingen toch goed aan. Ik stop er ook meteen weer mee, voel me er haast schuldig om.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Claudia, zo heb ik je nog nooit over Ivan gehoord!
Grappig voorbeeld! Wij zetten namelijk de hele dag door dingen op Ivans hoofd en dan zeggen we: "Ha ha, je hebt een laars* op je hoofd!" *Vul in wat van toepassing is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Dat is stom, Claudia!
maar zo bedacht ik me laatst ook (en dat zal voor sommigen ook wel te ver gaan, maar goed) dat we bijvoorbeeld weleens zeggen tegen Senna dat iets 'raa'r' is, bijvoorbeeld als ze iets wat geen hoed of muts is op haar hoofd zet en dan 'hoed' zegt.
Oh, dat doet ze altijd, dat 'stoute stoute...'? Stom, zeg. En ze heeft een lelijke kleur lippenstift op. De kinderen lijken het trouwens wel geweldig te vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef huuphuup het volgende:
oh ik zap altijd weg als dat mens komtik kan er heel slecht tegen dat stoute stoute stoute... en dan idd om niks
![]()
maar ze heeft ook gewoon een irritante kop
He, verdorie. Eerst nog even weekeinde! Niet nu al te veel stilstaan bij maandag.quote:@groofs het gaat okay-ish. Herstel prima maar wel erg langzaam. Moe door laag hb en last van hechtingen maar t hoort er ook een beetje bij I guess. Komt wel goed.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef huuphuup het volgende:
Jawel hoor, B. ontziet me nog t hele weekeind, we hebben geen bezoek gepland, en lekker op t gemak maandag. Komt vast goed. En als Amélie slaapt dan ga ik ook even met Elin liggen.
heb je geen gewone neusspray?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef wickie het volgende:
We hebben haar weer op bed gelegd, ze is zo moe. 3x Zoutoplossing, een ui aan beide kanten onder bed en een lading Luuf.
Karin ook erg veel succes vannacht.
Ik ben wat huiverig om spray te gebruiken met verdunde xylometazoline, ben zelf 'verslaafd' geweest aan zulke neusspray. Zeker omdat ze ook zoveel verkouden is.. dat we er straks niet meer vanaf komen.quote:
Tssss Dyon heeft die cd helemaal niet gehad! (is ook in Ngein geboren).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef innepin het volgende:
Ssserpente, ik kreeg van zowel de kraamzorg als de gemeente Nieuwegein een cd met kinderliedjes, precies dezelfde. Nou zijn we aan t verbouwen en weet ik dus van niets meer waar het ligt, maar als ik ze kan vinden, wil ik er met alle liefde eentje naar je opsturen
Dat is niet waar, de huid maakt vitamine D aan uit daglicht en dat is er vooral in de wintermaanden hier in NL veel te weinig om dit zelf aan te kunnen maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat als je kindje vaak genoeg buiten komt dat vit.D in principe neit nodig is. (maar wij geven het wel, ze vind die druppels lekker)
Wij hebben deze:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Ssserpente het volgende:
Heeft er iemand tips voor een cd met leuke kinderliedjes? Wij hebben nu alleen een vierdubbel-cd van Annie Schmidt (heldin), maar daar is ze eigenlijk nog iets te jong voor. Miss, jij had het laatst volgens mij over liedjes die Senna leuk vindt, toch?
Deze hebben wij en ook de versie van dierenliedjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wij hebben deze:
http://www.bruna.nl/boeken/lievelingsliedjes-cd-9789080959217
Dat boekje erbij is leuk om in te kijken en handig als je de tekst niet zo goed kent en mee wil zingen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
Vitamine D geven we stipt elke dag na de yoghurt, ze vindt het lekker dus dat is makkelijk.
Vannacht ging redelijk, ze was zo moe dat ze na een paar keer sprayen 's nachts elke keer weer gelijk ging slapen.
Ik heb een filmpje![]()
Wij geven de vitamines altijd als we Ivans tanden gaan poetsen. De potjes (Lena krijgt D en K) staan naast zijn tandenborstel, dus we kunnen het niet vergeten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, vitamine D ben ik zo slecht in.![]()
Nou, goed om jullie erover te horen. Ik moet het ook maar weer eens tevoorschijn halen.
Ik vergat de pil zelfs als ik hem op mij kussen legde. Maar ik loop ook mijn eigen huis voorbij en betaal voor de mensen voor mij in de supermarkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij geven de vitamines altijd als we Ivans tanden gaan poetsen. De potjes (Lena krijgt D en K) staan naast zijn tandenborstel, dus we kunnen het niet vergeten.
Nope, bij mij is het iets heel vreemds, vind ik zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef MamaPurk het volgende:
Jullie zijn vast van die types die als het kon ook nog hun hoofd vergeten
Nou zo een fase heb ik nu ook, maar ik heb een goed excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |