abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92653672
We gaan de ui proberen straks, bedje schuin zou wel fijn maar ze draait erg veel jammer want ik denk dat dat ook wel had geholpen. We neussprayen ons helemaal gek (zoutoplossing, dat moet van de KNO arts, om te blijven spoelen).

Ik ben wat huiverig om spray te gebruiken met verdunde xylometazoline, ben zelf 'verslaafd' geweest aan zulke neusspray. Zeker omdat ze ook zoveel verkouden is.. dat we er straks niet meer vanaf komen.

Ze heeft zich lekker tegen R. aangeplakt op de bank O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92653693
Ik heb net in bad de haren van Isabeau gewassen en aan haar gekrijs te oordelen had ze liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Dus als je die ook eens in bad wilt doen Claudia, graag! ;)
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:36:36 #103
5428 crew  miss_sly
pi_92653711
Denk je dat het bedje te instabiel wordt als je het omhoog zet? je kunt ander smisschien ook het matrasje wat ophogen aan een kant door er een opgerolde handdoek onder te leggen ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92653744
Claudia, vreselijk off topic, maar ik wilde altijd nog eens zeggen dat ik je onderschrift zo mooi vind. Ik krijg altijd de neiging om mijn rug te rechten en te glimlachen als ik hem lees :)
pi_92653752
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Denk je dat het bedje te instabiel wordt als je het omhoog zet? je kunt ander smisschien ook het matrasje wat ophogen aan een kant door er een opgerolde handdoek onder te leggen ofzo?
Nee ik denk dat ze juist met haar hoofd naar beneden gaat liggen, zo'n muts is mn meisje namelijk :')
pi_92653763
*O* Mette stoertje! Zo lekker aan de wandel geweest vandaag! *O*
En nu ook beter worden hoor. :*

Arme Miss, dat is wel schrikken zeg. Gelukkig kon de Hap je iets geruststellen en is Senna alweer vrolijk. Maar niet fijn inderdaad zo vlak voor een lange tijd alleen. :*

Huup, gaat helemaal goedkomen. Zelfs Claudia's hindoe-actie kwam uiteindelijk goed. :s)
Wat goed van Amelie, dat ze zich al kan uitkleden! Dat komt ook goed van pas natuurlijk, nu.

Dikke zoen voor Emma haar tandjes! :*

Mefke, het zit tussen kruipen en lopen in. En hij deed het wel vaker, maar al een week niet meer. En hij is zwaar! Dus wij zijn blij! :P

Oh! Jullie gaan zo snel! Ik kan het niet bijhouden! :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:38:29 #107
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92653779
Mag Emma er dan ook nog bij? Die past wel ergens in een hoekje. Je moet alleen wel een regenjas en kaplaarzen aandoen als ze in bad gaat. :+

Wickie, ik leg altijd een paar boeken onder de poten aan het hoofdeinde van het bedje. Is erg stabiel, ook met schuivende kindjes! Een ui helpt ook altijd goed inderdaad. :)

Sly, een iPad. Ook leuk voor Senna. O-)
A grand adventure has begun.
pi_92653794
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net in bad de haren van Isabeau gewassen en aan haar gekrijs te oordelen had ze liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Dus als je die ook eens in bad wilt doen Claudia, graag! ;)
:D Wat kan je dingen altijd zo heerlijk verwoorden.
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:39:37 #109
5428 crew  miss_sly
pi_92653821
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef wickie het volgende:

[..]

Nee ik denk dat ze juist met haar hoofd naar beneden gaat liggen, zo'n muts is mn meisje namelijk :')
ow zo haha ja dan is het niet zinvol inderdaad.
Senna kan zich wel verplaatsen in bed maar ze draait zich nooit helemaal om, dus ze blijft altijd wel schuin liggen.
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:40:49 #110
5428 crew  miss_sly
pi_92653892
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Keshet het volgende:
Mag Emma er dan ook nog bij? Die past wel ergens in een hoekje. Je moet alleen wel een regenjas en kaplaarzen aandoen als ze in bad gaat. :+

Wickie, ik leg altijd een paar boeken onder de poten aan het hoofdeinde van het bedje. Is erg stabiel, ook met schuivende kindjes! Een ui helpt ook altijd goed inderdaad. :)

Sly, een iPad. Ook leuk voor Senna. O-)
als je kunt uitleggen waarom het leuk is voor Senna maak ik nog een kans :D

maar aangezien schaap bij ms werkt en naar een ms event gaat, vrees ik dat ik niet mag vragen om een iPad -O- :P
pi_92653907
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Sorbootje het volgende:
Toen Ivan in die fase zat gaf ik hem altijd iets wat hij heel lekker vond te eten terwijl ik hem in bad deed. Maar waarschijnlijk was De Beau gewoon moe? Ivan is de laatste paar uur van de dag volslagen ontoerekeningsvatbaar en heeft afwisselend manische en depressieve episodes. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92653932
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef wickie het volgende:
Popje Mette zit weer naast ons op de bank. Haar neus zit weer te dicht.. Zo maar even de Luuf weer uit de kast halen en een ui bij bed, helpt dat?
hier hielp dat wel ja :Y

En t komt ook wel goed hoor, daar maak ik me ook niet echt druk om. Ik word alleen al moe van het idee :') :D

@Miss, spul van l'occitane!! O+ :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92653987
Die van mij krijsen juist als ze het bad uitmoeten. Haren wassen nemen ze maar voor lief allebei. S roept altijd "eerst R" als de handdoeken in zich komen en R begint als een bezetene nee te schudden.

En Claudia :o , zo heb ik je nog nooit over Ivan gehoord! :P
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:43:07 #114
5428 crew  miss_sly
pi_92653993
l'occitane...ik ga even googlen!
pi_92654002
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hier hielp dat wel ja :Y

En t komt ook wel goed hoor, daar maak ik me ook niet echt druk om. Ik word alleen al moe van het idee :') :D

@Miss, spul van l'occitane!! O+ :9
Hoe gaat het me jou en je herstel Huup?
pi_92654034
Ik ben er gister trouwens achtergekomen dat elke ochtend De Teletubbies uitgezonden worden! :D Echt héél handig.

Er zat gister een heel stom stuk in met een verhaaltjesvertellend vrouwtje. Ze had een knuffelbeer en een knuffeleend. De beer zei 'hallo hallo' en de eend zei 'kwaak kwaak' maar soms ook 'woef woef'. En de eend was een 'stoute eend' omdat ze 'woef woef' zei en dat zeggen eendjes niet! Nee, een beer zegt zeker wel 'hallo hallo'. :(

Waar je je al niet druk om kunt maken.
pi_92654091
Haha daar zou ik me ook over kunnen opwinden Claudia!
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:49:34 #118
5428 crew  miss_sly
pi_92654225
Dat is stom, Claudia!

maar zo bedacht ik me laatst ook (en dat zal voor sommigen ook wel te ver gaan, maar goed :P ) dat we bijvoorbeeld weleens zeggen tegen Senna dat iets 'raa'r' is, bijvoorbeeld als ze iets wat geen hoed of muts is op haar hoofd zet en dan 'hoed' zegt. Terwijl het gewoon aangeeft hoe onconventioneel en out of the box kinderen kunnen denken. En eigenlijjk willen we dat niet inperken, juist niet! Dus hebben we ons voorgenomen om dan niet meer te zeggen "dat is raar" maar bijvorobeeld "dat is anders/leuk/apart/goed bedacht".

zijn we nou te geitenwollensok, of is het ook wel een beetje logisch?
pi_92654230
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Claudia :o , zo heb ik je nog nooit over Ivan gehoord! :P
Haha, wat voel je die dingen toch goed aan. Ik stop er ook meteen weer mee, voel me er haast schuldig om. :+
pi_92654388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Dat is stom, Claudia!

maar zo bedacht ik me laatst ook (en dat zal voor sommigen ook wel te ver gaan, maar goed :P ) dat we bijvoorbeeld weleens zeggen tegen Senna dat iets 'raa'r' is, bijvoorbeeld als ze iets wat geen hoed of muts is op haar hoofd zet en dan 'hoed' zegt.
Grappig voorbeeld! Wij zetten namelijk de hele dag door dingen op Ivans hoofd en dan zeggen we: "Ha ha, je hebt een laars* op je hoofd!" *Vul in wat van toepassing is.
pi_92654395
oh ik zap altijd weg als dat mens komt :@ ik kan er heel slecht tegen dat stoute stoute stoute... en dan idd om niks :r :N maar ze heeft ook gewoon een irritante kop :Y)

@groofs het gaat okay-ish. Herstel prima maar wel erg langzaam. Moe door laag hb en last van hechtingen maar t hoort er ook een beetje bij I guess. Komt wel goed.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92654472
Claudia en Huup, is dat dat zelfde mens dat als een soort krolse kat om die zappelin heen zit te krioelen?
pi_92654477
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef huuphuup het volgende:
oh ik zap altijd weg als dat mens komt :@ ik kan er heel slecht tegen dat stoute stoute stoute... en dan idd om niks :r :N maar ze heeft ook gewoon een irritante kop :Y)
Oh, dat doet ze altijd, dat 'stoute stoute...'? Stom, zeg. En ze heeft een lelijke kleur lippenstift op. De kinderen lijken het trouwens wel geweldig te vinden.

Sorbo: nee, maar aan dat mens erger ik me ook wezenloos. :X

quote:
@groofs het gaat okay-ish. Herstel prima maar wel erg langzaam. Moe door laag hb en last van hechtingen maar t hoort er ook een beetje bij I guess. Komt wel goed.
He, verdorie. Eerst nog even weekeinde! Niet nu al te veel stilstaan bij maandag.
pi_92654597
Ach Huup, het zal er misschien bij een gedeelte van de vrouwen bijhoren, maar vervelend is het wel. Laat je goed genoeg voor je zorgen? Is er back-up, als je er eventueel maandag nog niet aan toe bent om het zelf te doen?
pi_92654674
even zachtjes juichen hoor..

*O* Tess is zonder problemen gaan slapen *O*
we zijn naar buiten geweest vanmiddag en hebben vanavond samen gedouched. Vanmiddag ging het ook goed met slapen. Ik laat d'r zelf kiezen welke knuffels ze in bed wil en volgens mij helpt dat wel... Het zo schattig net. Ik zei dat het tijd was om te gaanslapen en toen kwam d'r hele riedeltje: papa sjapuh, mama sjapuh, amber sjapuh, opa sjapuh, oma sjapuh, poes sjapuh :D O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92654721
Oh woei Vicky! Dat zou fijn zijn. *O*
pi_92654848
Jawel hoor, B. ontziet me nog t hele weekeind, we hebben geen bezoek gepland, en lekker op t gemak maandag. Komt vast goed. En als Amélie slaapt dan ga ik ook even met Elin liggen.

Claudia ja ze doet t altijd. Ik heb er niets mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92655055
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:01 schreef huuphuup het volgende:
Jawel hoor, B. ontziet me nog t hele weekeind, we hebben geen bezoek gepland, en lekker op t gemak maandag. Komt vast goed. En als Amélie slaapt dan ga ik ook even met Elin liggen.

:* voor een lekker kneuterweekend en :* voor een goede maandag!
pi_92655727
Pfff dat was weer een boel bijlezen en mijn geheugen is zo slecht..

Wel bijzonder te lezen hoe snel de kleintjes zich ontwikkelen. De een gaat lopen de ander krijgt 4 tanden. Anderen gaan lekker slapen. Haren wassen is ook gewoon niet leuk! Was er nog meer...
Ow ja alle kindjes die bij Claudia in bad mogen ;) :P

Miss wat naar voor Senna, maar ook voor jou en schaap dat je net zoiets hebt voor deze week. Maar hopelijk is het idd niets en ook vanuit hier als je het maar even niet vertrouwd gewoon HAP bellen, daar zijn ze voor!

Hier eigenlijk niet veel bijzonders. Jaël ging zoals altijd probleemloos slapen (saai;))
Na het badderen al haar lichaamsdelen zelf aangewezen van neus oren ogen mond tong tanden tot buik rug billen benen armen voeten en handen, alleen de tenen en de vingers haalt ze nog wat door elkaar.
Verder zegt ze al 2 dagen niets anders dan neeij en ooooopppaaaa, alle andere woordjes lijkt ze even vergeten te zijn, maar ja dat komt wel weer :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92656201
Dat wordt een volle bak uh bad Claudia!
Grappig om te merken hè, dat je met een tweede echt makkelijker bent, en moet zijn.
Hier net zo. Al denk ik ook dat Lars een relaxter kind is als meike was toen ze deze leeftijd had. Of relaxter, in ieder geval wou meike veel meer aandacht van mij als Lars nu.

Miss, kan me voorstellen dat je schrikt, hopelijk is het onschuldig.

Mette loopt!!!!!! Knap zeg!

En Emma doet de tandenmarathon, doe je goed meid, helemaal als dat zonder problemen gaat.
Lars heeft er ook net weer een tandje bij. Score is nu 6 stuks, 2 onder en 4 boven.
Ook zonder gedoe. Fijn!

Lars voelde vanavond wat warm, hij had ook wat koorts. Eens zien wat de nacht ons gaat brengen. Meike had het gister ook, en die was vandaag weer de oude, dus ik hoop dat het voor Lars ook zo snel weer over is.
So far, so good, hij ligt lekker te slapen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92656621
We hebben haar weer op bed gelegd, ze is zo moe. 3x Zoutoplossing, een ui aan beide kanten onder bed en een lading Luuf.

Karin ook erg veel succes vannacht.
pi_92656680
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:36 schreef wickie het volgende:
We hebben haar weer op bed gelegd, ze is zo moe. 3x Zoutoplossing, een ui aan beide kanten onder bed en een lading Luuf.

Karin ook erg veel succes vannacht.
heb je geen gewone neusspray?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92656910
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb je geen gewone neusspray?
Ik ben wat huiverig om spray te gebruiken met verdunde xylometazoline, ben zelf 'verslaafd' geweest aan zulke neusspray. Zeker omdat ze ook zoveel verkouden is.. dat we er straks niet meer vanaf komen.
De KNO arts vond het ook beter om zoutoplossing te gebruiken zodat we goed kunnen spoelen zodat het dun blijft en makkelijk weg kan.
pi_92657015
aha ik snap.. en ik weet heo het is om "verslaafd" te zijn aan xylo.
Zoutwater helpt bij zowel Amber als Tess voor geen meter. Ik geef ze dan maximaal 5 dagen een hele afgedunde xylo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92657555
Oh miss wat schikken, ik hoop dat het bij deze keer blijft!

Al die zieke kindjes, het wordt tijd dat de zomer er aan komt!

Mette aan de wandel! Wat goed!

Tandjes leed bij emma :(

Hier is het slapen echt weer eens een drama. 's Nachts wordt hij tig keer wakker en vraagt om mek (melk) en dat terwijl hij eigenlijk heel erg moe is en overdag steeds wil slapen, ik denk een combinatie van eten in halen na het ziek zijn, kiesjes en groeispurtje.
pi_92657727
Ik heb bij Lars nog nooit xylo gebruikt, alleen zoutoplossing, dat gaat tot nu toe prima.
Fta, dat is ook niks zeg, voor julllie allemaal, die gebroken nachten. Hopelijk gaat het snel beter....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92658618
Wij gebruiken eigenlijk ook alleen maar zoutoplossing, moet eerlijk zeggen dat ik ook niet wist dat er nog iets anders gebruikt mag worden. Dit werkt volgens mij wel, dus ook niet nodig.

Karin, ik zelf zit er nu een beetje doorheen eerlijk gezegd. Zit ook tegen een voorhoofdsholte ontsteking aan, dus het wil allemaal niet zo. Morgen maar weer een flinke dosis pijnstillers nemen en hopen dat het weer het toe staat om even met Finn naar buiten te gaan (vriend moet werken)
pi_92660502
Jeetje wat gaan jullie snel!

Huup, hier ook nog even van harte gefeliciteerd met Elin! Gaat vast goed komen maandag. Eerst nog een lang bezoek-loos weekend voor je. Het is echt heel erg leuk om twee meisjes te hebben.
Hoeveel zit er nu tussen Amelie en Elin? Bij die van ons zit er 22 maanden en er is echt interactie. Als de 1 gilt, gilt de ander vrolijk mee. Hetzelfde met zingen.
Van de week met zijn 3-en onder de douche; ik zeepte de jongste in en de oudste weer mij. Echt super lol gehad :) .

Claudia, wat een actie bij jou in bad! Snelle reactie van je ^O^ . Ik zie de hele tijd Lena in de wasbak voor me. :D

En ik zag ook nog ziekje kindjes voorbij komen. Hopelijk knappen ze snel weer op. :*

Mis sly, voor tax-free shoppen; lekkere geurtjes zijn toch altijd goedkoper dan?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_92660932
Ik zit even te lurken en zie dat Jaël en Thijs maar 5 dagen schelen. Grappig!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_92663011
Ja inderdaad grappig. Zijn niet heel veel kindjes in dit topic die rond die periode jarig zijn :)
pi_92669902
Ik zeg echt NOOIT meer iets over slapen. Wat een KUT nacht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92670512
Ik heb wel xylometazoline in huis voor Iris. Als dat neusje echt erg verstopt zit dan helpt die zoutoplossing voor geen meter... Maar dan gebruik ik het eignelijk voornamelijk 's avonds voor het slapen gaan. En verder zoveel mogelijk die zoutoplossing. Je mag het maar een week gebruik die xylometazoline.
Fake it till you make it...
pi_92670530
Vicks :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92670644
Aihhh Vicky....

Hier ging het gelukkig wel redelijk. Gisteravond maar 1x wakker en een extra fles. Vannacht geloof ik wel 1x wakker, maar weet ik eigenlijk niet meer zeker. Volgens mij heb ik een keer papa eruit gestuurd of zou dat in mn dromen zijn geweest :P
Kan ook de oudste geweest zijn want van hem weet ik zeker dat hij in zn bed had geplast en ik dus papa wakker maakte O-)
pi_92671020
Ow het lijkt me echt zo naar die slechte nachten waar ik jullie over hoor.
Jaël wordt 's nachts wel wakker maar binnen 3 minuten slaapt ze weer en we hoeven zeker niet evne naar haar toe, want dan gaat ze dus niet meer slapen :P
Nu zijn mijn eigen nachten wel brak maar dat dient een goed doel :)
pi_92671190
Oi Vick, dat wordt een lamlendig dagje... Sterkte!

Lente heeft aan tafel vaak vieze vingertjes. 'Bah!' roept ze dan vol overgave, waarop ik zeg: "Stop maar in je mond."

Het resultaat is dat ze nu werkelijk alles wat 'bah' is in d'r mond stopt... :')

Oh ja, die kerel waarmee ik bonje had bij de kinderopvang, is notaris, vertelde een collega. Een man van de regeltjes dus. Verbaast me niets... :')
pi_92671283
Ik liep gister met Tess buiten en ik kon maar net voorkomen dat ze een megadrol oppakte :X :r
Hondendrollen op de stoep :N

Komende nacht wordt een relaxt nachtje. Amber logeert bij zusje eb zwager en Tess bij mijn ouders.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92671558
Ik was gisteren even Koos Internetloos gister, ws door een stom stekkertje. Ik miste jullie zo, dat ik even op mn mobiel ben gaan bijlezen gisteravond :D

Jeeeeej Mette loopt *O* *O* *O* en wat een leuke schoentjes heb je voor haar op het oog zag ik in het kleertjestopic! SKR vind ik helemaal geweldig

Ach arme Senna :*

Knap hoor Claudia, het allemaal maar draaiende weten te houden op een gezellige manier met twee erg kleine kinderen ^O^
Erg spannend lijkt me dat, vooral in het begin.

Succes met de eerste dagen dat je alleen bent met 2 kinderen Huup, volgens mij gaat dat helemaal goed komen.

Vicky, wat vervelend!
Lekker dat je iig komende nacht heerlijk door kunt slapen. Al lijkt het me wel een gek gevoel, de beide kinderen weg

Hier was het een beetje beter sinds 2 weken gisteravond, het was niet meteen overstuur zijn bij het in eigen bedje leggen.Wel kort daarna, dus toen hebben we hem in ons bed in slaap laten vallen en daarna overgelegd. Vannacht moest hij weer huilen dus weer een paar uur tussen ons in geslapen.
Hij lijkt erg te dromen want woelt best wel veel en soms met geluid erbij.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92671643
Dus iig iets vooruitgang, Poppejans. Fijn! Lente lijkt ook vaak te dromen de laatste tijd. Ze is ook al een paar keer rond half tien 's avonds huilend wakker geworden. Vijf minuutjes troost is dan gelukkig genoeg om 'r weer in slaap te laten vallen.

Ze ligt nu alweer op bed, gister ook al zo vroeg. Ben bang dat ze iets onder de leden heeft.
pi_92672471
Heeft er iemand tips voor een cd met leuke kinderliedjes? Wij hebben nu alleen een vierdubbel-cd van Annie Schmidt (heldin O+), maar daar is ze eigenlijk nog iets te jong voor. Miss, jij had het laatst volgens mij over liedjes die Senna leuk vindt, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')