Ik was gisteren even Koos Internetloos gister, ws door een stom stekkertje. Ik miste jullie zo, dat ik even op mn mobiel ben gaan bijlezen gisteravond
Jeeeeej Mette loopt

en wat een leuke schoentjes heb je voor haar op het oog zag ik in het kleertjestopic! SKR vind ik helemaal geweldig
Ach arme Senna
Knap hoor Claudia, het allemaal maar draaiende weten te houden op een gezellige manier met twee erg kleine kinderen
Erg spannend lijkt me dat, vooral in het begin.
Succes met de eerste dagen dat je alleen bent met 2 kinderen Huup, volgens mij gaat dat helemaal goed komen.
Vicky, wat vervelend!
Lekker dat je iig komende nacht heerlijk door kunt slapen. Al lijkt het me wel een gek gevoel, de beide kinderen weg
Hier was het een beetje beter sinds 2 weken gisteravond, het was niet meteen overstuur zijn bij het in eigen bedje leggen.Wel kort daarna, dus toen hebben we hem in ons bed in slaap laten vallen en daarna overgelegd. Vannacht moest hij weer huilen dus weer een paar uur tussen ons in geslapen.
Hij lijkt erg te dromen want woelt best wel veel en soms met geluid erbij.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”