abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92653672
We gaan de ui proberen straks, bedje schuin zou wel fijn maar ze draait erg veel jammer want ik denk dat dat ook wel had geholpen. We neussprayen ons helemaal gek (zoutoplossing, dat moet van de KNO arts, om te blijven spoelen).

Ik ben wat huiverig om spray te gebruiken met verdunde xylometazoline, ben zelf 'verslaafd' geweest aan zulke neusspray. Zeker omdat ze ook zoveel verkouden is.. dat we er straks niet meer vanaf komen.

Ze heeft zich lekker tegen R. aangeplakt op de bank O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92653693
Ik heb net in bad de haren van Isabeau gewassen en aan haar gekrijs te oordelen had ze liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Dus als je die ook eens in bad wilt doen Claudia, graag! ;)
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:36:36 #103
5428 crew  miss_sly
pi_92653711
Denk je dat het bedje te instabiel wordt als je het omhoog zet? je kunt ander smisschien ook het matrasje wat ophogen aan een kant door er een opgerolde handdoek onder te leggen ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92653744
Claudia, vreselijk off topic, maar ik wilde altijd nog eens zeggen dat ik je onderschrift zo mooi vind. Ik krijg altijd de neiging om mijn rug te rechten en te glimlachen als ik hem lees :)
pi_92653752
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef miss_sly het volgende:
Denk je dat het bedje te instabiel wordt als je het omhoog zet? je kunt ander smisschien ook het matrasje wat ophogen aan een kant door er een opgerolde handdoek onder te leggen ofzo?
Nee ik denk dat ze juist met haar hoofd naar beneden gaat liggen, zo'n muts is mn meisje namelijk :')
pi_92653763
*O* Mette stoertje! Zo lekker aan de wandel geweest vandaag! *O*
En nu ook beter worden hoor. :*

Arme Miss, dat is wel schrikken zeg. Gelukkig kon de Hap je iets geruststellen en is Senna alweer vrolijk. Maar niet fijn inderdaad zo vlak voor een lange tijd alleen. :*

Huup, gaat helemaal goedkomen. Zelfs Claudia's hindoe-actie kwam uiteindelijk goed. :s)
Wat goed van Amelie, dat ze zich al kan uitkleden! Dat komt ook goed van pas natuurlijk, nu.

Dikke zoen voor Emma haar tandjes! :*

Mefke, het zit tussen kruipen en lopen in. En hij deed het wel vaker, maar al een week niet meer. En hij is zwaar! Dus wij zijn blij! :P

Oh! Jullie gaan zo snel! Ik kan het niet bijhouden! :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:38:29 #107
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92653779
Mag Emma er dan ook nog bij? Die past wel ergens in een hoekje. Je moet alleen wel een regenjas en kaplaarzen aandoen als ze in bad gaat. :+

Wickie, ik leg altijd een paar boeken onder de poten aan het hoofdeinde van het bedje. Is erg stabiel, ook met schuivende kindjes! Een ui helpt ook altijd goed inderdaad. :)

Sly, een iPad. Ook leuk voor Senna. O-)
A grand adventure has begun.
pi_92653794
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb net in bad de haren van Isabeau gewassen en aan haar gekrijs te oordelen had ze liever een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Dus als je die ook eens in bad wilt doen Claudia, graag! ;)
:D Wat kan je dingen altijd zo heerlijk verwoorden.
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:39:37 #109
5428 crew  miss_sly
pi_92653821
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef wickie het volgende:

[..]

Nee ik denk dat ze juist met haar hoofd naar beneden gaat liggen, zo'n muts is mn meisje namelijk :')
ow zo haha ja dan is het niet zinvol inderdaad.
Senna kan zich wel verplaatsen in bed maar ze draait zich nooit helemaal om, dus ze blijft altijd wel schuin liggen.
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:40:49 #110
5428 crew  miss_sly
pi_92653892
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:38 schreef Keshet het volgende:
Mag Emma er dan ook nog bij? Die past wel ergens in een hoekje. Je moet alleen wel een regenjas en kaplaarzen aandoen als ze in bad gaat. :+

Wickie, ik leg altijd een paar boeken onder de poten aan het hoofdeinde van het bedje. Is erg stabiel, ook met schuivende kindjes! Een ui helpt ook altijd goed inderdaad. :)

Sly, een iPad. Ook leuk voor Senna. O-)
als je kunt uitleggen waarom het leuk is voor Senna maak ik nog een kans :D

maar aangezien schaap bij ms werkt en naar een ms event gaat, vrees ik dat ik niet mag vragen om een iPad -O- :P
pi_92653907
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef Sorbootje het volgende:
Toen Ivan in die fase zat gaf ik hem altijd iets wat hij heel lekker vond te eten terwijl ik hem in bad deed. Maar waarschijnlijk was De Beau gewoon moe? Ivan is de laatste paar uur van de dag volslagen ontoerekeningsvatbaar en heeft afwisselend manische en depressieve episodes. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92653932
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:22 schreef wickie het volgende:
Popje Mette zit weer naast ons op de bank. Haar neus zit weer te dicht.. Zo maar even de Luuf weer uit de kast halen en een ui bij bed, helpt dat?
hier hielp dat wel ja :Y

En t komt ook wel goed hoor, daar maak ik me ook niet echt druk om. Ik word alleen al moe van het idee :') :D

@Miss, spul van l'occitane!! O+ :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92653987
Die van mij krijsen juist als ze het bad uitmoeten. Haren wassen nemen ze maar voor lief allebei. S roept altijd "eerst R" als de handdoeken in zich komen en R begint als een bezetene nee te schudden.

En Claudia :o , zo heb ik je nog nooit over Ivan gehoord! :P
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:43:07 #114
5428 crew  miss_sly
pi_92653993
l'occitane...ik ga even googlen!
pi_92654002
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hier hielp dat wel ja :Y

En t komt ook wel goed hoor, daar maak ik me ook niet echt druk om. Ik word alleen al moe van het idee :') :D

@Miss, spul van l'occitane!! O+ :9
Hoe gaat het me jou en je herstel Huup?
pi_92654034
Ik ben er gister trouwens achtergekomen dat elke ochtend De Teletubbies uitgezonden worden! :D Echt héél handig.

Er zat gister een heel stom stuk in met een verhaaltjesvertellend vrouwtje. Ze had een knuffelbeer en een knuffeleend. De beer zei 'hallo hallo' en de eend zei 'kwaak kwaak' maar soms ook 'woef woef'. En de eend was een 'stoute eend' omdat ze 'woef woef' zei en dat zeggen eendjes niet! Nee, een beer zegt zeker wel 'hallo hallo'. :(

Waar je je al niet druk om kunt maken.
pi_92654091
Haha daar zou ik me ook over kunnen opwinden Claudia!
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 20:49:34 #118
5428 crew  miss_sly
pi_92654225
Dat is stom, Claudia!

maar zo bedacht ik me laatst ook (en dat zal voor sommigen ook wel te ver gaan, maar goed :P ) dat we bijvoorbeeld weleens zeggen tegen Senna dat iets 'raa'r' is, bijvoorbeeld als ze iets wat geen hoed of muts is op haar hoofd zet en dan 'hoed' zegt. Terwijl het gewoon aangeeft hoe onconventioneel en out of the box kinderen kunnen denken. En eigenlijjk willen we dat niet inperken, juist niet! Dus hebben we ons voorgenomen om dan niet meer te zeggen "dat is raar" maar bijvorobeeld "dat is anders/leuk/apart/goed bedacht".

zijn we nou te geitenwollensok, of is het ook wel een beetje logisch?
pi_92654230
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En Claudia :o , zo heb ik je nog nooit over Ivan gehoord! :P
Haha, wat voel je die dingen toch goed aan. Ik stop er ook meteen weer mee, voel me er haast schuldig om. :+
pi_92654388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Dat is stom, Claudia!

maar zo bedacht ik me laatst ook (en dat zal voor sommigen ook wel te ver gaan, maar goed :P ) dat we bijvoorbeeld weleens zeggen tegen Senna dat iets 'raa'r' is, bijvoorbeeld als ze iets wat geen hoed of muts is op haar hoofd zet en dan 'hoed' zegt.
Grappig voorbeeld! Wij zetten namelijk de hele dag door dingen op Ivans hoofd en dan zeggen we: "Ha ha, je hebt een laars* op je hoofd!" *Vul in wat van toepassing is.
pi_92654395
oh ik zap altijd weg als dat mens komt :@ ik kan er heel slecht tegen dat stoute stoute stoute... en dan idd om niks :r :N maar ze heeft ook gewoon een irritante kop :Y)

@groofs het gaat okay-ish. Herstel prima maar wel erg langzaam. Moe door laag hb en last van hechtingen maar t hoort er ook een beetje bij I guess. Komt wel goed.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92654472
Claudia en Huup, is dat dat zelfde mens dat als een soort krolse kat om die zappelin heen zit te krioelen?
pi_92654477
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:53 schreef huuphuup het volgende:
oh ik zap altijd weg als dat mens komt :@ ik kan er heel slecht tegen dat stoute stoute stoute... en dan idd om niks :r :N maar ze heeft ook gewoon een irritante kop :Y)
Oh, dat doet ze altijd, dat 'stoute stoute...'? Stom, zeg. En ze heeft een lelijke kleur lippenstift op. De kinderen lijken het trouwens wel geweldig te vinden.

Sorbo: nee, maar aan dat mens erger ik me ook wezenloos. :X

quote:
@groofs het gaat okay-ish. Herstel prima maar wel erg langzaam. Moe door laag hb en last van hechtingen maar t hoort er ook een beetje bij I guess. Komt wel goed.
He, verdorie. Eerst nog even weekeinde! Niet nu al te veel stilstaan bij maandag.
pi_92654597
Ach Huup, het zal er misschien bij een gedeelte van de vrouwen bijhoren, maar vervelend is het wel. Laat je goed genoeg voor je zorgen? Is er back-up, als je er eventueel maandag nog niet aan toe bent om het zelf te doen?
pi_92654674
even zachtjes juichen hoor..

*O* Tess is zonder problemen gaan slapen *O*
we zijn naar buiten geweest vanmiddag en hebben vanavond samen gedouched. Vanmiddag ging het ook goed met slapen. Ik laat d'r zelf kiezen welke knuffels ze in bed wil en volgens mij helpt dat wel... Het zo schattig net. Ik zei dat het tijd was om te gaanslapen en toen kwam d'r hele riedeltje: papa sjapuh, mama sjapuh, amber sjapuh, opa sjapuh, oma sjapuh, poes sjapuh :D O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')