Tssss Dyon heeft die cd helemaal niet gehad! (is ook in Ngein geboren).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef innepin het volgende:
Ssserpente, ik kreeg van zowel de kraamzorg als de gemeente Nieuwegein een cd met kinderliedjes, precies dezelfde. Nou zijn we aan t verbouwen en weet ik dus van niets meer waar het ligt, maar als ik ze kan vinden, wil ik er met alle liefde eentje naar je opsturen
Dat is niet waar, de huid maakt vitamine D aan uit daglicht en dat is er vooral in de wintermaanden hier in NL veel te weinig om dit zelf aan te kunnen maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat als je kindje vaak genoeg buiten komt dat vit.D in principe neit nodig is. (maar wij geven het wel, ze vind die druppels lekker)
Wij hebben deze:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Ssserpente het volgende:
Heeft er iemand tips voor een cd met leuke kinderliedjes? Wij hebben nu alleen een vierdubbel-cd van Annie Schmidt (heldin), maar daar is ze eigenlijk nog iets te jong voor. Miss, jij had het laatst volgens mij over liedjes die Senna leuk vindt, toch?
Deze hebben wij en ook de versie van dierenliedjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wij hebben deze:
http://www.bruna.nl/boeken/lievelingsliedjes-cd-9789080959217
Dat boekje erbij is leuk om in te kijken en handig als je de tekst niet zo goed kent en mee wil zingen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
Vitamine D geven we stipt elke dag na de yoghurt, ze vindt het lekker dus dat is makkelijk.
Vannacht ging redelijk, ze was zo moe dat ze na een paar keer sprayen 's nachts elke keer weer gelijk ging slapen.
Ik heb een filmpje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |