abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92675337
Ssserpente, ik kreeg van zowel de kraamzorg als de gemeente Nieuwegein een cd met kinderliedjes, precies dezelfde. Nou zijn we aan t verbouwen en weet ik dus van niets meer waar het ligt, maar als ik ze kan vinden, wil ik er met alle liefde eentje naar je opsturen :)

Laat maar, vrees ik, ik kan ze allebei niet vinden :')

[ Bericht 20% gewijzigd door innepin op 12-02-2011 12:52:55 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92675361
Hebben wij een cd met dierenliedjes.
Erg leuke cd. Als je wilt weten hoe de cd precies heet enzo wil ik wel even voor je kijken.

Geven jullie de kindjes vitamine D? Mart krijgt sinds deze week geen poedermelk meer dus moesten we van het CB met vit D beginnen. Heb zojuist groots ingekocht bij de drogist. Maar dan vitamine A en D.
pi_92675379
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:43 schreef innepin het volgende:
Ssserpente, ik kreeg van zowel de kraamzorg als de gemeente Nieuwegein een cd met kinderliedjes, precies dezelfde. Nou zijn we aan t verbouwen en weet ik dus van niets meer waar het ligt, maar als ik ze kan vinden, wil ik er met alle liefde eentje naar je opsturen :)
Tssss Dyon heeft die cd helemaal niet gehad! (is ook in Ngein geboren).
pi_92675418
Ow en hier staat trouwens kleuterradio vaak aan :D (Digitale tv).
pi_92675442
Ymme: ja vit D moet als je overgaat naar gewone melk.
pi_92675605
Wij hadden van mijn zusje een cd van pietje paddestoel, deze is erg leuk maar ook wel wat hysterisch.. http://www.targetmusic.nl/order?step=1&id=112283285&rtlo=37194
Hier kun je kleine stukjes van die liedjes luisteren :)
En inderdaad hebben wij ook liedjes van Annie MG Schmidt, en verhalen cd van Jip en Janneke.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92675651
Ik heb me laten vertellen dat als je kindje vaak genoeg buiten komt dat vit.D in principe neit nodig is. (maar wij geven het wel, ze vind die druppels lekker :))
pi_92675754
Mart vind de druppels ook lekker.
Hij komt wel voldoende buiten (elke dag, tenzij het echt héél slecht weer is).
Hij eet ook zeer gezond, is een grote mandarijn liefhebber. Maar toch ben voor extra vitamine.
Vandaar dat ik voor vitamine a-d heb gekozen.
pi_92676449
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:53 schreef MamaPurk het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat als je kindje vaak genoeg buiten komt dat vit.D in principe neit nodig is. (maar wij geven het wel, ze vind die druppels lekker :))
Dat is niet waar, de huid maakt vitamine D aan uit daglicht en dat is er vooral in de wintermaanden hier in NL veel te weinig om dit zelf aan te kunnen maken.
Er wordt geadviseerd tot aan het 4e levensjaar vitamine D te blijven geven voor groei van botten en sterkere tanden

Hier ook de druppels sinds hij gewone melk is gaan drinken.Moet zeggen dat het ook vrijwel dagelijks lukt om eraan te denken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92676497
Ik was ook bang het steeds te vergeten. Maar tot nu toe, denk ik er nog elke dag aan (vanaf maandag :D pas hoor).
pi_92676628
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Ssserpente het volgende:
Heeft er iemand tips voor een cd met leuke kinderliedjes? Wij hebben nu alleen een vierdubbel-cd van Annie Schmidt (heldin O+), maar daar is ze eigenlijk nog iets te jong voor. Miss, jij had het laatst volgens mij over liedjes die Senna leuk vindt, toch?
Wij hebben deze:
http://www.bruna.nl/boeken/lievelingsliedjes-cd-9789080959217
Dat boekje erbij is leuk om in te kijken en handig als je de tekst niet zo goed kent en mee wil zingen O-)
pi_92676806
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Wij hebben deze:
http://www.bruna.nl/boeken/lievelingsliedjes-cd-9789080959217
Dat boekje erbij is leuk om in te kijken en handig als je de tekst niet zo goed kent en mee wil zingen O-)
Deze hebben wij en ook de versie van dierenliedjes.
Erg leuk! En idd erg handig dat de teksten erbij zitten ;)
pi_92677122
Fijne tip Poppejans. Ik vond het ook al tegenstrijdig dat de een zei van wel en de ander van niet en aangezien Jaël ze lekker vind en wij er wel om denken omdat we zelf ook braaf vitamientje nemen geven wij het wel gewoon. Maar zei krijgt alleen D, waar is A voor dan?
pi_92677408
A is voor de weerstand.
Is ook van davitamon, een flesje met d & a erin dus.
pi_92677458
Dan word ons volgende flesje er een met D en A erin! heb van de week net het potje met D kapot laten vallen op het aanrecht.. Moest dus toch nog vandaag een nieuwe halen :)
pi_92677485
Een beetje hulp bij een goede weerstand leek mij ook niet verkeerd.
Baat het niet.....
pi_92677905
Ik heb D tabletjes omdat de oudste die druppels smerig vond. En dreumes eet ze ook, dus dat is mooi :).

Cd met kinderliedjes, ik heb een tijdje terug bij de Hema een cd van muziek op schoot gehaald, gezongen door VOF de Kunst, gewoon bekende liedjes (we maken een kringetje bijvoorbeeld) maar dan net ff wat lekkerder gezongen dan door een kinderkoor.
Ook daar heb ik cd's van (liedjes met een hoepeltje erom, 5 stuks), ook leuk, maar ik luister liever naar VOF de Kunst.
En de liedjesspeeltuin van Dirk Schele, zijn ook wel leuk, maar dat zijn niet van die bekende kinderliedjes.
Fake it till you make it...
pi_92678463
Maar met vit A moet je toch oppassen? Dat het al snel teveel wordt? Dat is toch een van de redenen dat leverworst en leverpastei worden afgeraden, of in elk geval maar 2 keer in de week oid?

Ko krijgt al van zijn geboorte vit D, zit namelijk niet in moedermelk. Gewoon druppeltjes.
Ik las trouwens dat een teveel aan vitamine D net zo ernstig is als een tekort eraan. Het is buitengewoon schadelijk omdat het leidt tot kalkafzetting in de spieren, longen en nieren.
Dus ik let nu nog beter op de hoeveelheid druppeltjes die hij krijgt.

In elk geval heeft een kind bij een goed voedingspatroon geen extra supplementen nodig met uitzondering van vit. D.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92679510
Vitamine D geven we stipt elke dag na de yoghurt, ze vindt het lekker dus dat is makkelijk.

Vannacht ging redelijk, ze was zo moe dat ze na een paar keer sprayen 's nachts elke keer weer gelijk ging slapen.

Ik heb een filmpje *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92680212
Wickie, wat loopt ze daar schattig, maar dat hupsje vind ik ook geweldig :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 12 februari 2011 @ 15:48:13 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_92681098
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef wickie het volgende:
Vitamine D geven we stipt elke dag na de yoghurt, ze vindt het lekker dus dat is makkelijk.

Vannacht ging redelijk, ze was zo moe dat ze na een paar keer sprayen 's nachts elke keer weer gelijk ging slapen.

Ik heb een filmpje *O*
O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_92681215
Wat goed van Mette! Knappe meis! *O*
En dat billenschuifhupsje is geweldig, ik vind het erg grappig, ze is keisnel! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92682235
Ik vind het zo schattig! Kijk jullie spillepootje dan gaan. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92682333
Ow wat loopt ze goed Wickie O+
pi_92683882
Oh wickie! Wat ontzettend schattig om te zien! En ze is idd retesnel met billenschuiven zeg :o

Mag ik even juichen? Mijn ontzettend slechte etertje heeft vandaag al twee hele boterhammen op! *O* Voor zover ik me kan herinneren heeft ze eigenlijk altijd wel de helft van elke boterham die we aanbieden laten liggen. Of meer. Soms wilde ze helemaal niet. Maar nu: vanmorgen een hele boterham, en vanmiddag een hele boterham! Én een dozijn aardbeien ofzo. *O*
Goed, het avondeten moet nog, maar toch :P *blij*

Oh en ik heb net wat nieuw speelgoed voor d'r gekocht, omdat ik het idee had dat ze wel wat moeilijker speelgoed kon gebruiken. Ze kan er niet zoveel mee nog (behalve dansen op het muziekje van het Little People ding) maar ik kreeg wel een kus en een schouderklopje, alsof ze wilde zeggen: leuk geprobeerd hoor mam. :') :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')