abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92688320
M'n spillepootje O+ O+
Ze heeft echt veel gewandeld vandaag, ze kan al 3/4 woonkamer lopen in 1x (13m lang). Dus dat gaat best snel.

Innepin, wat een lekkere vreetzak heb jij vandaag *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92688965
Leuk he een lopende dreumes :)
En goed etende dreumesjes zijn ook altijd fijn!

Jaël was een beetje hoesterig vandaag, maar geen koorts ofzo, wel een beetje hangerig, maar even aankijken hoe het morgen is! Voor nu slaapt ze gewoon lekker :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92689119
Oh Wickie, wat doet ze dat knap ^O^ . En zo quasi-nonchalant ook :D O+ .
pi_92692795
Mette *O*
traplopende en een betere Kobus *O*
Beterschap voor alle verkouden en zieke kindjes!
:* voor de mama's en papa's bij slecht slapende kindjes en daardoor onderbroken nachten
^O^ voor Huup dat het maandag helemaal goed gaat komen!
Willow die lekker gegeten heeft *O* ook het avondeten?

Vitamine D goed dat jullie daar over beginnen, sinds dat Roy in het ziekenhuis heeft gelegen, hebben wij daar niet meer aangedacht :@

Roy heeft vandaag de hele middag en avond met 2 vriendinnetjes gespeeld O+ ook alle 3 zijn ze in bad geweest, Roy was helemaal verbaast een groot bad delen met 2 andere kindjes, zowiezo een bad ;), Hij heeft daar lekker alles uitgekrauwd 8-) en nu lekker te slapen O+
Volgens mij heeft hij ons ook helemaal niet gemist vandaag,we kwamen binnen Roy keek eens op en speelde daarna snel weer verder O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_92692990
Oeke dat van die vitamine A dacht ik dus ook meteen, ik ben daar ook een beetje huiverig voor dan om die te geven!

Vitamine D geef ik Finn zomers niet, in de winter wel. Dat van teveel vitamine D las ik toevallig ook pas ergens!

Klinkt als een gezellige dag voor Roy Bar!

Wickie wat goed!

Lekker he Willow?
pi_92693035
Oh ja, vitamine D ben ik zo slecht in. -O-

Nou, goed om jullie erover te horen. Ik moet het ook maar weer eens tevoorschijn halen.
pi_92693166
Flower, Roy heeft zich opperbest vermaakt. en daar zijn we blij om. Het mooie was ook om te zien dat Roy heel erg naar de jongste van 8 maand toetrok en was daar ook heel lief naar O+, de middelste dochter is bijna 4 en de oudste is 7 maar die was de hele dag naar scouting
Mama en papa warenzijn nogal druk voor carnaval
pi_92693264
Ik ga ook maar eens een potje vitD aanbreken
pi_92693322
Miss, hoe is het met Senna?
Ik hoop dat alles wel goed is gegaan, heb nog aan jullie moeten denken, ook met Schaap die vandaag is vertrokken (toch?) :*
pi_92693376
Hoeveel uur moeten kinderen eigenlijk buiten zijn om het niet meer te hoeven krijgen? Of is het in de winter überhaupt nooit genoeg?
pi_92693610
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, vitamine D ben ik zo slecht in. -O-

Nou, goed om jullie erover te horen. Ik moet het ook maar weer eens tevoorschijn halen.
Wij geven de vitamines altijd als we Ivans tanden gaan poetsen. De potjes (Lena krijgt D en K) staan naast zijn tandenborstel, dus we kunnen het niet vergeten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92693838
Onze huisarts zegt dat je vit d moet geven als de r in de maand zit.
Lars krijgt geen vit d, dat is dan weer een voordeel van de pepti, daar zit het al in
Hijheeft vandaag voor het eerst in zijn leven overgegeven....zo sneu
Hij voelt zich ook echt niet happy vandaag
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92693920
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wij geven de vitamines altijd als we Ivans tanden gaan poetsen. De potjes (Lena krijgt D en K) staan naast zijn tandenborstel, dus we kunnen het niet vergeten.
Ik vergat de pil zelfs als ik hem op mij kussen legde. Maar ik loop ook mijn eigen huis voorbij en betaal voor de mensen voor mij in de supermarkt. :Y)
pi_92693980
En ik moet nu een proefwerk na gaan kijken, maar dat vergeet ik voor het gemak ook maar even. :')
pi_92694036
Groof, ik ben net zo als jij.. Vergeet ook echt alles. Maar R. is echt intens stipt. Hij houdt van routines.
pi_92694049
Ow wat naar Karin, lijkt me echt vervelend een spugend kindje.

En groofs hoe krijg je het voor elkaar...! haha...

Wij doen de druppeltjes vit. altijd bij het ontbijt en dat werkt erg goed.
pi_92694089
Jullie zijn vast van die types die als het kon ook nog hun hoofd vergeten :P
Nou zo een fase heb ik nu ook, maar ik heb een goed excuus :Y
pi_92694162
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef MamaPurk het volgende:
Jullie zijn vast van die types die als het kon ook nog hun hoofd vergeten :P
Nou zo een fase heb ik nu ook, maar ik heb een goed excuus :Y
Nope, bij mij is het iets heel vreemds, vind ik zelf :P . Een soort dromerigeheid zonder een dromer te zijn, of een soort verstrooidheid zonder een professor te zijn. Ik zou het echt niet kunnen duiden, wat dat is en waar het vandaan komt.
pi_92694307
Het klinkt op een bepaalde manier ook wel heel ontspannen ofzo en als je het zelf geen probleem vind is het dat misschein ook wel :)
pi_92694375
Mijn vader was ook zo en dat vond ik allesbehalve ontspannen. :+

Wat naar, Karin, dat overgeven. Ligt hij nu wel lekker te slapen?

Nog vergeten te zeggen: innepin, fijn dat Willow goed heeft gegeten vandaag! Hopelijk zet het door.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92694860
Ja hij slaapt nu wel, heeft eerst wel een poos liggen hoesten, maar is nu rustig. Hopen dat het bij die ene keer blijft. Vind het altijd een beetje eng in combi met slapen enzo mja, kan hem moeilijk de hele nacht gaan wakker houden.

Ben ook wel benieuwd hoe het met Senna is, had Miss zich nog gemeld na gisteravond?
Kobus weer helemaal op en top, fijn!
Invangend, hoe is het met jullie?
En fta, hoe gaat het daar?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92694920
Lars :* gelukkig lig je nu lekker te slapen O+
pi_92694955
Fijn dat hij nu slaapt Karin. Overgeven is niks. Arm ventje. :*
pi_92695047
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vader was ook zo en dat vond ik allesbehalve ontspannen. :+

Ik zou het ook niet ontspannen vinden maar ik ben een beetje controlfreak.. Maar als je er zelf mee om kan gaan klinkt het wel ontspannen! Ik vind ontspanning in controle, dat klinkt ook wel een beetje gek...

Fijn Karin dat hij slaapt, nu hopen dat hij gewoon een goeie nacht maakt en dat hij zich morgen weer beter voelt.
pi_92695743
Ik heb er zelf geen last van Mamapurk. Ik baal wel eens als ik de sleutels weer eens in de auto heb laten hangen ofzo, maar verder moet ik er meestal gewoon om lachen. Ik hoop maar dat anderen er niet teveel last van hebben dan. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')