Wij geven de vitamines altijd als we Ivans tanden gaan poetsen. De potjes (Lena krijgt D en K) staan naast zijn tandenborstel, dus we kunnen het niet vergeten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, vitamine D ben ik zo slecht in.![]()
Nou, goed om jullie erover te horen. Ik moet het ook maar weer eens tevoorschijn halen.
Ik vergat de pil zelfs als ik hem op mij kussen legde. Maar ik loop ook mijn eigen huis voorbij en betaal voor de mensen voor mij in de supermarkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij geven de vitamines altijd als we Ivans tanden gaan poetsen. De potjes (Lena krijgt D en K) staan naast zijn tandenborstel, dus we kunnen het niet vergeten.
Nope, bij mij is het iets heel vreemds, vind ik zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef MamaPurk het volgende:
Jullie zijn vast van die types die als het kon ook nog hun hoofd vergeten
Nou zo een fase heb ik nu ook, maar ik heb een goed excuus
Ik zou het ook niet ontspannen vinden maar ik ben een beetje controlfreak.. Maar als je er zelf mee om kan gaan klinkt het wel ontspannen! Ik vind ontspanning in controle, dat klinkt ook wel een beetje gek...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vader was ook zo en dat vond ik allesbehalve ontspannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |