abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 februari 2011 @ 22:06:17 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92793951
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 08:52 schreef Incantrix het volgende:
Asy, het zal niet meer lang duren eer Harry Stef's Soggy Bottom Boys-broekje kan lenen! Daar zitten ze alleen wel aan vastgenaaid..
Maar dat durf ik niet hoor! Dadelijk maakt hij (of ik :') hem stuk!
vraag maar aan Ca.ra :o

Wow wickie, wat een prijs zeg! Voor dat geld mag het toch wel binnen een dag over zijn...

Ssserpente _O-

Sorbo, beterschap!

Keshet ook beterschap!
  maandag 14 februari 2011 @ 22:08:03 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92794101
quote:
Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef wickie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, het gaat niet om mn portemonnee, ik begrijp jullie opmerkingen. Maar eerder gezegd punt is wat me tegenvalt.
Het was gewoon een beetje een tegenvaller toen ik einde dag bij de apotheek aan kwam, ook omdat ik aan de eind van de dag pas kwam kon het niet eerder dan woensdag klaar zijn.
Volgende keer vragen of de huisarts het doorstuurt naar de Apotheker?
pi_92794154
Oh Ssserpente :o :D ik moest echt hard lachen omdat ik je verhaal helemaal voor me zie
Pff wat zou ik me opgelaten voelen, maar achteraf wel om lachen.
Ik typ dus net een seconde geleden naar Twinkly (we gaan morgen zwemmen) dat ik de gok waag zonder zwemluier, maar als ik dit zo lees...

Groofsken maandverband oplossing vond ik wel geniaal eigenlijk _O-

Beterschap voor Keshet en Sorbootje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92794286
Sorbo en Keshet beterschap :*

Wat een poepverhalen, ik heb er veel lol om gehad! Hier ook standaard een stapeltje luiers in de auto :)

En wickie ik snap het dat je tegen zo een bedrag aanloopt. je betaalt netjes je zorgverzekering (neem ik aan) en dan heb je eens een keer echt iets nodig en dan moet je nog zelf je portomonnee trekken ook. Als het nou om 3 euro ging zou ik mijn schouders ophalen, maar hiervoor zou ik denk ik ook wel even de HA en/of verzekering bellen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92794648
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgende keer vragen of de huisarts het doorstuurt naar de Apotheker?
Dat hadden ze ook gedaan, bij de apotheek hebben ze gewacht tot wij kwamen omdat ze eerst toestemming moesten vragen of ze het wel aan mochten maken vanwege de prijs. Ik kwam 2 minuten voor sluitingstijd binnen en ze hebben altijd 2 dagen ervoor staan. Als ik het 's ochtends had geweten dat ze onze toestemming nodig hadden, dan had ik even kunnen bellen.

Het komt allemaal goed hoor. En nu ga ik over billenzalfjes stoppen hoor :)

Ik zag net pas het filmpje van Harry O+ *O* wat stapt hij al lekker door zeg. En die handjes in de lucht vind ik zoo lief, Mette doet dat ook, zo schattig O+

Ssserpente :X en alle andere poepverhalen :D

Sorboo en sorboo-man beterschap en sterkte met rondstuiterende dreumes :*

Keshet en Emma ook beterschap :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 14 februari 2011 @ 22:15:18 #281
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92794657
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar dat durf ik niet hoor! Dadelijk maakt hij (of ik :') hem stuk!
vraag maar aan Ca.ra :o
Asy is gevaarlijk met een strijkijzer :Y
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 14 februari 2011 @ 22:52:01 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92797565
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Asy is gevaarlijk met een strijkijzer :Y
Heuj! o|O

Ik heb schaamteloos wat Harry-babyspam geplaatst in het daarvoor bestemde topic O-)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 06:01:06 #283
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92806524
quote:
Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Heuj! o|O

Ik heb schaamteloos wat Harry-babyspam geplaatst in het daarvoor bestemde topic O-)
Is er een Harry-babyspamtopic?? :o

[/flauw]

Maarehm, je mag 'm lenen hoor, stuk is stuk.. Misschien hoef ik 'm ook helemaal niet terug, maar dat hangt van een eventuele tweede leg af ;)
3!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:26:44 #284
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92806723
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 13:45 schreef ymme het volgende:
A is voor de weerstand.
Is ook van davitamon, een flesje met d & a erin dus.
ik zou daar voorzichtig mee zijn. Je kan vit. Wel overdoseren, behalve vitamine C. Die plas je uit bij teveel. Teveel vit A is schadelijk! Dus als D het advies is zou ik die ook geven.
Poppejans: mijn huisarts zegt dat je met een donkere huid wel vitamine D bij moet geven maar dat met een lichte huid je met een half uur buiten al goed zit. Maar goed, die inzichten veranderen nog wel eens.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92807364
ik ben echt erg, ik vergeet die d steeds. En voor weerstand, wat kan je daarvoor geven? Zou echinaforce ook mogen? Xenia jij gaf iets ander toch? Zijn dat druppels?
Ons manneke maakt hoezo een inhaalslag op eten: hij krijgt gewoon een dikke kop met hamsterwangen O+ helaas is dat de enige plek met spekjes, maar he, alle kleine beetjes helpen!
Beterschap aan alle zieken!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92807588
Dreumes meldt....

Nu bijlezen ;)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:09:32 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92807946
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 07:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik zou daar voorzichtig mee zijn. Je kan vit. Wel overdoseren, behalve vitamine C. Die plas je uit bij teveel. Teveel vit A is schadelijk! Dus als D het advies is zou ik die ook geven.
Poppejans: mijn huisarts zegt dat je met een donkere huid wel vitamine D bij moet geven maar dat met een lichte huid je met een half uur buiten al goed zit. Maar goed, die inzichten veranderen nog wel eens.
Ze zijn iig recent nog weer verandert, want eerst was het 10 druppels en nu moeten het er al 20 zijn, ook voor blanke kindjes. :Y
pi_92808168
Florian *O*
Hannah *O*
Harry *O*
GEFELICITEERD!!! O+

20 druppels BE? Ik dacht dat het veranderd was van 5 naar 10 druppels per dag :o
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:26:58 #289
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92808277
Ik kan het allemaal niet meer bij houden, dus ik ga verder in de lurkstand met zo af en toe een reactie

Op ons potje staat dat er 5 druppels nodig zijn???
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92808503
Op het Davitamon potje wat ik enkele weken geleden kocht staat dat het 10 druppels moeten zijn per dag.
En inderdaad kindjes met een donkere huid moet je langer blijven geven en blanke kinderen t/m 4 jaar, ook in de zomer.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92808562
Hier ook davitamon en daarop staat ook 10 druppels per dag.
Hier is het 10 druppels per dag, 5 dagen per week. :D 2 keer per week vergeet ik het :D

Maar we zijn dan gelukkig ook elke dag minstens 15 min buiten.
Mart staat nu weer voor het raam te roepen en te kloppen. Hij vind vogels geweldig!
pi_92808576
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef mefke79 het volgende:
ik ben echt erg, ik vergeet die d steeds. En voor weerstand, wat kan je daarvoor geven?
Je hebt nou ook van Davitamon een alles in 1 drankje vanaf 1 jaar. Dus voor weerstand en daar zit ook al de dagelijkse vt D hoeveelheid bij in.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:45:24 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92808707
oh. Nou ja, als ze halverwege een keer instorten dan ligt het aan mijn matige vitamine D trouwheid. ;(

Ik geef nu vaak in de winter een multivitje even als extra ondersteuning. Slaat nergens op maar je doet wat. En weerstand. tja, hier waren ze gewoon veel ziek de eerste 5 jaar. :') Maar nu eigenlijk nooit meer. In januari alledrie, was voor het eerst sinds járen.

En ik ben qua dat van de antroposofische school. Na ziekte kunnen ze ineens ook iets. Meer woordjes, lopen, fietsen.. en nog maken ze mentaal een sprong viel me op. Het is gewoon niet zo practisch dat vele ziekzijn (had afgelopen jaar mijn jubileum bij de KNO. tiende keer buisjes. :X maar nu is het klaar hopen we.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92808766
Wicky wat rot dat je meisje er zo'n last van heeft! Raar inderdaad dat de apotheker zegt dat je het zelf moet betalen en helemaal belachelijk dat het zo lang moet duren! Ik had van de dermatoloog zo'n zelfde zalfje voor Finn voorgeschreven gekregen en dat hoefde we niet te betalen. We hebben zelfs eens een keer een zalfje gekregen ook voor kapotte billen met zwavel, koolteer en zinkzalf en dat kostte 108 euro, maar werd wel vergoed (gelukkig).

Alle nieuwe dreumessen welkom *O*

Wij hebben gister een peuterspeelzaal uitgezocht voor Finn. Toch wel een hele stap hoor! We zijn bij 4 verschillende wezen kijken, bij twee hadden we geen goed gevoel (de 1ste de leidsters en de 2de was in een wijkgebouw waar iedereen kan binnenlopen), de derde daar mochten we niet binnen kijken en moesten we een afspraak maken (die viel dus ook af) en de eerste waar we gingen kijken die is het geworden, we werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een hele rondleiding en veel informatie en het mooiste is nog dat hij in het begin van de straat zit (eigenlijk verwachtte ik het minst van deze, grappig).
3 oktober begint hij, we beginnen met 1 dagdeel en langzaam gaan we over naar 2 (eigenlijk is het 4 dagdelen, maar dat zien we voorlopig nog niet zitten)

[ Bericht 0% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 15-02-2011 09:53:26 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:13:57 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92809411
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Twinkly het volgende:
Florian *O*
Hannah *O*
Harry *O*
GEFELICITEERD!!! O+

20 druppels BE? Ik dacht dat het veranderd was van 5 naar 10 druppels per dag :o
Dan heb ik wellicht nog een heeeeel oud potje en hebben ze de concentratie verhoogd. ;)
pi_92809447
Tess krijgt 4 vit. D pilletjes per dag. Soms schiet dat er ook wel eens bij in. Amber kreeg eigenlijk nooit vit. D, ik vergat het en vond her eigenlijk ook onzin :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:23:32 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92809702
Oscar is trouwens een mooie boef.
Hij eet thuis eig. op brood nooit iets anders dan smeerkaas, smeerworst of chocopasta.
Jam blieft hij niet, appelstroop niet, gewone kaas vind hij vies, tosti eet hij niet etc. etc.
Dus ik vroeg gisteren op het kdv wat hij daar zo allemaal op de boterham at... :') Alles dus zeg maar. :+ :D

Toen vroeg ik meteen maar naar fruit, want thuis krijg ik er eig. niks anders dan banaan in, of geprakte banaan met geraspte appel hooguit.
Nou, appel en mandarijntjes etc. gaan er daar ook prima in! :o

Dondersteen dat hij er is! :D O+
Daar gaan we dus even verandering in brengen thuis. :P :D

En over slapen hebben we het gewoon niet. :') :X Of nou ja, mss dat ik de FOK-wet om kan keren? O-) De afgelopen 2 nachten waren echt zwaar prut. Hij was superonrustig, viel steeds wel in slaap (bij mij op schoot, en ook alleen bij MIJ op schoot zeg maar) (wel in bed trouwens) maar leek weer wakker te schrikken, veel draaien, woelen, beetje jengelend huilen etc. -O-
En overdag is er niks aan de hand, alleen aan het eind van de dag wat hangerig.
Hij lijkt heel erg bezig te zijn met praten, alleen dat lukt nog niet echt, mss is het dat, een sprongetje zeg maar...
We zullen het wel zien.

Ik hoop alleen wel met heel mijn hart dat het voor zaterdag over is, want dan ga ik voor een kleine 2 weken weg voor mijn werk en moet F. het alleen zien te rooien. :@ -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 15-02-2011 10:29:08 ]
pi_92809842
Echt een boefje BE! O+
Hopelijk gaat het slapen snel beter!

Wij hadden afgelopen nacht eindelijk weer eens een goede avond en nacht..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92810049
Wat leuk en spannend FTA! Voor je het weet is het oktober en gaat je kleine manneke met rugzakje stappend naar de peuterspeelzaal O+
Wat veel, 4 dagdelen uiteindelijk! Dat is hier niet zo en ik dacht dat het overal maar 2 dagdelen was, een ochtend en een middag.
Veel keuze had je in jullie stad, ik wil ook zeker bij meerdere gaan kijken tzt.

Ah wat sneu, de slaapperikelen van Oscar!
Hopelijk is het gauw weer over.En ik ben helemaal niet zo van de ''sprongetjes'' maar soms is hangerig/slecht slapen hier echt verklaarbaar; dan is het ineens dat als dat over is hij wat nieuws kan en opgelucht lijkt.

Wolf heeft van zondag op maandag tot 4.00 in zn eigen bedje geslapen _O_ Kon hem zonder protest die avond in zn eigen bedje leggen, maar we waren wel weggeweest dus hij was vast te moe om te protesteren.
Gister was zn papa ziek (ik was weg) en die heeft het daardoor niet geprobeerd hem eerst in eigen bed te leggen, das wel weer jammer maar we gaan door met frisse moed.
pi_92810052
Oeh BE, dan hoop ik ook mee dat het snel over is :X

FLorian zit weer even op melk, ei en soja vrij.
Het lijkt elke keer goed te gaan als hij één van die drie krijgt, maar ipv slapen van 18:30 tot 7:00 is het dan slapen tot 19:30, krijsend wakker worden en blijven krijsen tot 23:00 plus nachten onrustig. En buik zeer en stinken :X En dan 's morgens enorme diarree...
Wij halen hem dan gewoon maar naar beneden, dan gaat hij mopperend spelen en dan gaat hij met ons weer mee naar bed, maar ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen :@
Ik ben er de hele dag en nacht voor de kinderen, maar de avond is voor mij :@

Het kan nog toeval zijn en ik weet niet of het nu melk, ei of soja is, maar nu eerst maar weer helemaal melk, ei en soja-vrij tot het helemaal over is en dan voorzichtig weer introduceren :)
Denk ik...

Of misschien nog een keer weer naar de KA -O- Kan je die gewoon weer bellen of moet het dan weer via je HA?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')