Maar dat durf ik niet hoor! Dadelijk maakt hij (of ikquote:Op maandag 14 februari 2011 08:52 schreef Incantrix het volgende:
Asy, het zal niet meer lang duren eer Harry Stef's Soggy Bottom Boys-broekje kan lenen! Daar zitten ze alleen wel aan vastgenaaid..
Volgende keer vragen of de huisarts het doorstuurt naar de Apotheker?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef wickie het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, het gaat niet om mn portemonnee, ik begrijp jullie opmerkingen. Maar eerder gezegd punt is wat me tegenvalt.
Het was gewoon een beetje een tegenvaller toen ik einde dag bij de apotheek aan kwam, ook omdat ik aan de eind van de dag pas kwam kon het niet eerder dan woensdag klaar zijn.
Dat hadden ze ook gedaan, bij de apotheek hebben ze gewacht tot wij kwamen omdat ze eerst toestemming moesten vragen of ze het wel aan mochten maken vanwege de prijs. Ik kwam 2 minuten voor sluitingstijd binnen en ze hebben altijd 2 dagen ervoor staan. Als ik het 's ochtends had geweten dat ze onze toestemming nodig hadden, dan had ik even kunnen bellen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of de huisarts het doorstuurt naar de Apotheker?
Asy is gevaarlijk met een strijkijzerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet hoor! Dadelijk maakt hij (of ikhem stuk!
vraag maar aan Ca.ra![]()
Heuj!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Asy is gevaarlijk met een strijkijzer
Is er een Harry-babyspamtopic??quote:Op maandag 14 februari 2011 22:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heuj!![]()
Ik heb schaamteloos wat Harry-babyspam geplaatst in het daarvoor bestemde topic
ik zou daar voorzichtig mee zijn. Je kan vit. Wel overdoseren, behalve vitamine C. Die plas je uit bij teveel. Teveel vit A is schadelijk! Dus als D het advies is zou ik die ook geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:45 schreef ymme het volgende:
A is voor de weerstand.
Is ook van davitamon, een flesje met d & a erin dus.
Ze zijn iig recent nog weer verandert, want eerst was het 10 druppels en nu moeten het er al 20 zijn, ook voor blanke kindjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou daar voorzichtig mee zijn. Je kan vit. Wel overdoseren, behalve vitamine C. Die plas je uit bij teveel. Teveel vit A is schadelijk! Dus als D het advies is zou ik die ook geven.
Poppejans: mijn huisarts zegt dat je met een donkere huid wel vitamine D bij moet geven maar dat met een lichte huid je met een half uur buiten al goed zit. Maar goed, die inzichten veranderen nog wel eens.
Je hebt nou ook van Davitamon een alles in 1 drankje vanaf 1 jaar. Dus voor weerstand en daar zit ook al de dagelijkse vt D hoeveelheid bij in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:36 schreef mefke79 het volgende:
ik ben echt erg, ik vergeet die d steeds. En voor weerstand, wat kan je daarvoor geven?
Dan heb ik wellicht nog een heeeeel oud potje en hebben ze de concentratie verhoogd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Twinkly het volgende:
Florian
Hannah
Harry
GEFELICITEERD!!!
20 druppels BE? Ik dacht dat het veranderd was van 5 naar 10 druppels per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |