quote:
Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef miss_sly het volgende:Dierentuin, tja, ik vind het ook zielig, maar idd Senna vindt het zo leuk! En ik hou mezelf dan maar voor dat de huidige dierentuinen niet verdwijnen omdat ik niet ga, en dat de dieren die er nu zitten, niet uit het wild komen, maar in gevangenschap geboren en het in het wild ook niet zouden redden. Beetje struisvogel dus

Dat vind ik eigenlijk niet opwegen tegen de ellende van een dierentuin. Ik ga 'r niet angstvallig bij dierentuinen weghouden of zo hoor, ze zal er vast wel eens komen op een kinderfeestje oid, en ik vind het ook goed dat ze d'r eigen oordeel kan vormen, maar ik zal 'r zelf niet zo snel meenemen. Vooral ook omdat ik er zelf harstikke verdrietig van word.
Artis is voor ons ook wel erg ver weg, dus als we gaan dan wordt het Blijdorp. De laatste keer dat ik daar was had de neushoorn een achtvorm uitgesleten in de vloer van z'n binnenverblijf. En het apenbinnenverblijf is helemaal om te huilen, vind ik.
Je klinkt al een stuk positiever dan vorige week, Miss. Fijn! Lekker genieten met z'n tweetjes.

Haha, Trix, ik kan 'in het normale leven' ook weinig medestand, hoor. Hoewel ik me laatst trouwens verbaasde over m'n collega's toen ik tegen een meisje dat vroeg of ze op de vestiging posters van het circus (met dieren!) op wilde hangen zei dat we niet meewerkten aan dierenmishandeling. M'n collega's waren het zowaar roerend met me eens.
Arme Stef ziek.

Wat zijn kindjes toch vaak ziek, he? Ik had daar echt geen ideeee van voordat Lente er was. Morgen lekker een dagje kneuteren.

Aaah, arme Mette, schimmel is zo naar. Die jeuk alleen al.

Hoop dat het zalfje snel werkt!
Asy, ik heb Lente sinds de kraamtijd ook nooit meer getemperatuurd; heb geen idee wat d'r normale temp is ook. Wat was voor jou de aanleiding om te tempen, Huup? Voelde ze ook echt koud aan? Gelukkig is ze weer opgewarmd!
Mag ik nog even zwijmelen over m'n meisje? Ze is zooo makkelijk en lief de laatste tijd!

Speelt uren alleen en komt af en toe een dikke knuffel halen. Ons voorleesmomentje 's avonds is ook zo fijn. Dan komt ze lekker onder het dekentje op de bank tegen me aanliggen.
Zeau, wij gaan zwemmen. En ik ga heel hard hopen dat ze deze keer
niet in het zwembad poept...