abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92736216
asy :D
wat knap!

Miss fijn dat Senna op lijkt te knappen :)

Amélie heeft weer een ondertemperatuur -O- straks over een minuut of 5 nog maar eens meten en als ze dan nog niet wat is opgewarmd dan toch maar de HAP ff bellen voor advies.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92739331
Harry! Wauw, wat ben je snel en kwiek! En parmantig. O+

Dikke zoen voor Miss en Senna, die het een week zonder Schaap moeten rooien. We zien jullie gauw! :*

Arme Thomas, weer last van je oor. Sterkte! :*

He vervelend, is ze al lekker opgewarmd, Huup? :*
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk voor Ko, de dierentuin! Ik twijfel heel erg over met Lente naar de dierentuin gaan. Voor haar is het geweldig, maar ik vind het zo zielig, kan me echt ellendig voelen van wilde dieren in hokjes en wil het eigenlijk niet sponsoren. Burgers Zoo oid vind ik wel te doen, maar da's wel erg ver rijden vanaf ons.
Dit herken ik heel erg, sterker nog, we hadden het er vandaag nog over. :o
Ik heb ook jaren dierentuinen 'geboycot'. Op 1 x Burgers Zoo na. :P
Maar goed, nu is Artis wel echt veranderd en een stuk diervriendelijker geworden. En voor Ko vind ik het zo leuk. Maar het speelt nog steeds door mijn hoofd aangezien we het er vandaag nog over hadden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 13 februari 2011 @ 21:49:34 #228
5428 crew  miss_sly
pi_92740722
huup, wat heeft Amélie voor temperatuur dan? Ondertemperatuur klinkt niet heel fijn, hoe is het nu met haar? Is ze ook ziekig?

Dierentuin, tja, ik vind het ook zielig, maar idd Senna vindt het zo leuk! En ik hou mezelf dan maar voor dat de huidige dierentuinen niet verdwijnen omdat ik niet ga, en dat de dieren die er nu zitten, niet uit het wild komen, maar in gevangenschap geboren en het in het wild ook niet zouden redden. Beetje struisvogel dus :@

Ik heb geen avondje alleen, ik zit nog met Senna bij mijn ouders. Morgen na de lunch ga ik alleen naar huis, en dan komen mijn ouders dinsdag in de loop van de dag met Senna naar mij. Eten we samen, en gaan zij weer naar huis en doen Senna en ik de rest van de week samen. Komt vast goed :)

Ik ben wel blij met de afleiding van donderdag ook *O* en dan is het zooo zondag!

Beterschap voor thomas ook!

oeke wat fijn dat het met Ko en met jouzelf een stuk beter gaat :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92740918
Aw wat een lief filmpje Asy! Knap hoor!

Hier een lekker dagje bij opa en oma geweest! Alleen is Jaël nu wat ziekjes. Snotterig, hoesterig, net huilend wakker. Ze word nooit huilend wakker... Bijna ontroostbaar... Nu ligt ze er weer lekker in en is ze stil, maar eens kijken hoe we de nacht door komen. Morgen maar even HA bellen, want ze zat vandaag ook veel aan haar oortje. Voor de zekerheid maar even na laten kijken.

Voor alle andere zieke kindjes een dikke :* !
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92741365
Ik wil binnenkort toch ook snel een keertje naar de dierentuin, we wonen er echt achterlijk dichtbij (nog geen 5 min. fietsen) :')

We gaan morgen maar weer even de dokter bellen. Haar onderkantje is nu anderhalve week al heel erg kapot, maar niet haar billen. Het is het gebied bij haar schaamlippen en echt helemaal niks werkt en het wordt alleen maar erger. Mijn moeder zag het vandaag en vond het er toch wel zorgelijk uitzien deze keer (ze heeft het vaak kapot, we hebben ook al een keer een schimmelkuur gehad).
Dus toch maar even na laten kijken.
Het jeukt ook erg, dan gaat ze heel raar zitten wiebelen.

Ze heeft het lopen helemaal ontdekt, ze waggelt er vrolijk op los :)

Miss, wat fijn dat Senna is opgeknapt, succes deze week!

Huup... Hmmm das naar.. Hoe is het eigenlijk met Amelietje? Hebben jullie die afspraak bij de KA nog gehad. Of was dat nou precies toen je net was bevallen?

Harry??? Ik ga even terug zoeken in het topic wat ik gemist heb :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92742353
ahw sneu is dat MP, hopelijk loos alarm en geen oortjesnarigheid. :*

wickie wat zielig voor Mette! arm ding -O- misschien dan idd nog maar eens naar laten kijken want dat is ook niks als het er zo naar uit ziet.

@Miss de temp was 35.6 inmiddels was ie na een rondje opwarmen opgeklomen tot 36.3 dus ze ligt nu na een flesje en paracetamol weer in haar bedje. Ik denk dat ze het gewoon koud heeft gehad.

@Wickie, die afspraak was precies op de dag van de bevalling ja :') een van de verpleegster heeft hem voor me afgebeld :D nadeel is wel dat er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden en dat kan pas op zn vroegst de 24e. Nouja ook goed, we doen het er maar mee, had ik maar niet moeten bevallen ;)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92743062
Hè jakkes huup, wat een naar idee, die lage temperatuur. Gewoon koud hebben ok, maar 35.6 is wel erg laag zeg :o Hoop dat het een beetje klimt tot een normale temp.

Beterschap voor Jaël, Mamapurk! En ik wilde nog even zeggen dat ik het leuk vind dat je zo enthousiast meekletst hier :)

Wickie, sneu, schimmels! Willow heeft ook een keer een schimmelinfectie gehad, dat was ook zo sneu. Gelukkig is het met zalfjes redelijk goed te verhelpen.

Miss, fijn dat het beter gaat. Succes saampjes tot schaap terug is!

Harry! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 13 februari 2011 @ 22:15:52 #233
5428 crew  miss_sly
pi_92743234
fijn dat ze wat opgewarmd is, huup. Ik heb het met Senna ook wel eens gehad, maar met haar normale lage basistemp van 36,2 vond ik het niet eng laag.

wickie wat sneu! misschien idd een schimmel, dat is gelukkig met een zalfje zo weg, maar wel heel zielig voor je meisje.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92743873
Huup wat fijn dat ze is opgewarmd, en de 24e is al snel gelukkig.

De vorige keer hielp het schimmelzalfje wel. Vind het zo sneu dat het toch elke keer weer terugkomt.
  maandag 14 februari 2011 @ 08:42:02 #235
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92756351
Haai! :) Alles ok hier? Sorry, ik ben slecht bijgelezen, druk weekend gehad, met veel bezoek, een verjaardag en Stef is ziek geworden.

Wickie, wat ontzettend naar voor je kleine meisje, ik hoop dat de dokter je een zalfje mee kan geven dat goed werkt..

Jaël, ook beterschap hoor! :* Hè, het is echt te merken dat het tijd wordt voor mooi weer he? Al die arme ziekies..

Ko, ben jij zo fijn naar de dierentuin geweest joh? En haha, ik verbaas me er altijd weer over dat ik in de 'gewone' wereld zo ongeveer de enige ben die over dat soort dingen nadenkt en daar actie op onderneemt zeg maar, en dan kom ik hier en dan zeggen mensen als Ssserpente en Oeke precies wat ik denk! Wij zijn ook nog niet naar de dierentuin geweest om die reden. Ik denk aan de andere kant dat die diersoorten het in het wild ondertussen ook vaak niet zo makkelijk (meer) hebben, maar als ik dan een tijger 6x hetzelfde rondje zie lopen over een uitgesleten looppad.. :'(

En nouja, Stef is dus ziek. Zaterdag op zondag ging hij bij mijn ouders logeren omdat wij een verjaardag hadden en op weg naar huis om een uur of half 1 belde mijn moeder of we hem op wilden komen halen. Hij had tot 2 keer toe de hele boel ondergespuugd en was echt een dood vogeltje, koorts, rode wangetjes.. Enfin, met paracetamol is het goed te hanteren (hij had vanmorgen 38.6 met pcm erin) en is hij best wel vrolijk en nouja.. Hij is alweer een paar weken af en aan aan het kwakkelen, dus ergens ben ik ook gewoon wel blij dat het er nu uitkomt. Morgen houden we hem ook maar gewoon thuis waarschijnlijk, hij mag op zich wel naar het KDV met koorts zolang hij zelf nog kan spelen zeg maar, maar ik vind het een onprettig idee hem met koorts weg te brengen. Bovendien geven ze er geen pcm en zonder is hij wel echt ziek, ook in gedrag.
3!
  maandag 14 februari 2011 @ 08:44:28 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92756382
Oi, die kapotte billen, dat klinkt niet tof! :{

Hoe weten jullie die basistemp eigenlijk? Behalve in de kraamtijd, heb ik Harry namelijk nooit meer getempt. (behoudens toen ik hem verdacht van koorts en hij op ruim 38,5 zat).

Fijn dat Ko weer opgeknapt is!

En nou is Amélie niet lekker?
En Stef ziek....

miss_sly, er is alweer bijna 1 dag voorbij van schaaps vertrek. Voordat je het weet, is hij er weer :*

Ow, weet iemand waar ik ieniemienie-bretels kan krijgen? Want de broeken blijven afzakken en dapprsnapperszijn niet voor alle broeken een oplossing...
  maandag 14 februari 2011 @ 08:52:35 #237
95408 Incantrix
pi_92756462
Asy, het zal niet meer lang duren eer Harry Stef's Soggy Bottom Boys-broekje kan lenen! Daar zitten ze alleen wel aan vastgenaaid..
3!
pi_92757681
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:49 schreef miss_sly het volgende:
Dierentuin, tja, ik vind het ook zielig, maar idd Senna vindt het zo leuk! En ik hou mezelf dan maar voor dat de huidige dierentuinen niet verdwijnen omdat ik niet ga, en dat de dieren die er nu zitten, niet uit het wild komen, maar in gevangenschap geboren en het in het wild ook niet zouden redden. Beetje struisvogel dus :@
Dat vind ik eigenlijk niet opwegen tegen de ellende van een dierentuin. Ik ga 'r niet angstvallig bij dierentuinen weghouden of zo hoor, ze zal er vast wel eens komen op een kinderfeestje oid, en ik vind het ook goed dat ze d'r eigen oordeel kan vormen, maar ik zal 'r zelf niet zo snel meenemen. Vooral ook omdat ik er zelf harstikke verdrietig van word.

Artis is voor ons ook wel erg ver weg, dus als we gaan dan wordt het Blijdorp. De laatste keer dat ik daar was had de neushoorn een achtvorm uitgesleten in de vloer van z'n binnenverblijf. En het apenbinnenverblijf is helemaal om te huilen, vind ik. ;(

Je klinkt al een stuk positiever dan vorige week, Miss. Fijn! Lekker genieten met z'n tweetjes. O+

Haha, Trix, ik kan 'in het normale leven' ook weinig medestand, hoor. Hoewel ik me laatst trouwens verbaasde over m'n collega's toen ik tegen een meisje dat vroeg of ze op de vestiging posters van het circus (met dieren!) op wilde hangen zei dat we niet meewerkten aan dierenmishandeling. M'n collega's waren het zowaar roerend met me eens.

Arme Stef ziek. ;( Wat zijn kindjes toch vaak ziek, he? Ik had daar echt geen ideeee van voordat Lente er was. Morgen lekker een dagje kneuteren. O+

Aaah, arme Mette, schimmel is zo naar. Die jeuk alleen al. :X Hoop dat het zalfje snel werkt!

Asy, ik heb Lente sinds de kraamtijd ook nooit meer getemperatuurd; heb geen idee wat d'r normale temp is ook. Wat was voor jou de aanleiding om te tempen, Huup? Voelde ze ook echt koud aan? Gelukkig is ze weer opgewarmd!

Mag ik nog even zwijmelen over m'n meisje? Ze is zooo makkelijk en lief de laatste tijd! O+ Speelt uren alleen en komt af en toe een dikke knuffel halen. Ons voorleesmomentje 's avonds is ook zo fijn. Dan komt ze lekker onder het dekentje op de bank tegen me aanliggen. O+

Zeau, wij gaan zwemmen. En ik ga heel hard hopen dat ze deze keer niet in het zwembad poept...
  maandag 14 februari 2011 @ 10:15:54 #239
95408 Incantrix
pi_92758160
Huupie, hoe is het nu met Amélie's temp? Heeft ze verder nog klachten? En hoe is het met haar buik joh?

Ssserpente O+ Dat klinkt fijn O+ Ons voorleesmomentje is meestal wat.. Eh.. Onstuimiger als dat ;) En ja, ik had dat dus ook, dat ik zelf met een naar gevoel door de dierentuin liep. Maar wél weer fijn dat je collega's het met je eens waren wat het circus betreft :) Meestal wordt ik maar raar aangekeken met dat soort dingen. Dat ik dan jarenlang geen kabeljauw heb gegeten omdat de visstand zo beroerd was. Eigenlijk zou ik het liefst vega gaan eten, maar dat kan mijn gestel niet aan, ik lust amper groente en fruit :')
3!
pi_92758644
Ow nog meer zieke kindjes lees ik.. :*

En zere billen, lijkt me zo frustrerend als geen zalfje helpt, bij Jaël helpt sudo eigenlijk altijd wel, gelukkig.

En hoe is Amelie de ncht doorgekomen Huup?

En veel plezier in het zwembad Ssserpente!

Hier heeft Jaël eigenlijk wel een goede nacht gehad. Hoest nog wel flink en is hangerig, maar de HA vond het niet nodig haar te zien. Ze heeft geen koorts. Nu dus maar aan de neusspray en bij vermoeden van pijn in de oortjes mag ze paracetamol en eventueel een hoestdrank van de drogist, maar ja het is een productieve hoest dus dan ga ik geen hoestdrank geven om die prikkel te onderdrukken natuurlijk. Dus we kijken het nog maar weer even een dag aan. Ze heeft gelukkig wel momenten dat ze lekker speelt maar dus ook echte hangmomenten.
pi_92758902
Leander zei vamorgen ineens ohoh!! *O* En nu gooit ie dus alles op de grond zodat ie ohoh kan zeggen :P
Voor een ander misschien maar een ohoh maar voor ons een hele stap omdat ie andere tonen gebruikt dan de a klank :Y
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_92760490
Jullie gaan me weer veeeel te snel!

Oeke, wat fijn dat Ko had doorgeslapen *O* en leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest.
En zn miauw O+ bij het zien van de dieren

Huup, wat vaag van die ondertemperatuur! Zou me echt niet lekker zitten. Hoe is het inmiddels?

Een :* voor zieke Stef

en het kdv verhaal van Ssserpente ga ik nu nog even bijlezen.
Burgers Zoo is inderdaad leuk! Het is dichtbij ons, ze hebben afgelopen jaren veel gedaan aan het vergroten van leefoppervlak van de dieren daar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92763857
Dus...

Gepoept. Op de glijbaan. En de zwemluier hield het niet.

Dus heb ik met een handdoek de glijbaan schoon staan poetsen.

En ik was de billendoekjes vergeten.

En een schone luier.
pi_92764315
Ow, wat erg!!! Maar was het wel gezellig verder??? Ik heb hier wel even hardop om moeten lachen hoor!
pi_92764665
Ja hoor. :)

Ik snap dat kind echt niet. Ze poept aaaltijd 's ochtends vroeg, en alleen als we naar het zwembad gaan, poept ze nog een keertje extra.

Ik zit de hele tijd als een bezetene in d'r luier te kijken om er maar op tijd bij te zijn. En meestal lukt dat ook, maar nu zag ik ineens iets op het peuterglijbaantje. :@ Dus snel een handdoek gepakt en schoongepoetst. Gelukkig had ik er daar drie van bij me.

En ik had gelukkig wel een extra zwemluier bij me, maar geen billendoekjes. En de mevrouw die er ook was, was zo ook vergeten. Dus heb ik met servetjes d'r billen maar af staan vegen. Men, wat korrelen die dingen zeg!

Een gewone luier was ik ook vergeten, dus moest ik 'r terug naar huis zonder luier in de auto zetten. Gelukkig is dat wel goed gegaan. :')
pi_92766434
O jee Ssserpente, blijkbaar lokt het zwembad poepen uit ofzo, weet je dat, voor het geval ze een keer verstopt zit :Y)

Ik vind heel veel dierentuinen ook zielig, maar ben wat dat aangaat wel heel blij met "ons" Noorder Dierenpark, waar de dieren heerlijk vrij rondlopen, niet in kooien of achter grote hoge hekken, en met voldoende groen erbij.

ai Mette, wat vervelend zeg, helemaal als het jeukt, hopelijk heeft de dokter een leuk zalfje oid er voor.

Lars is ook weer beter, had gister nog de hele dag koorts, maar is vanmorgen weer koortsvrij en op boevenpad.
En hij zegt: "kikke" als hij kikker bedoeld O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92766726
Serpente :o :D :o (en een _O_ voor je reaktie op de circusposter)

MeNicole2 wat fijn! Toch een kleine doorbraak lijkt mij ^O^

En over dierentuinen: de laatste keer (en enige keer de afgelopen 15 jaar) dat in in Artis was (voor mijn werk nota bene), liep ik er grotendeels met tranen in mijn ogen rond. Wat een treurnis. Ik ben er met Xeentje dan ook nog niet geweest, maar ik snap Miss ook heel goed, want voor die kleintjes is het natuurlijk wel prachtig.

Ach Incantrix, wat naar dat Stef nu zo ziek is. Hopelijk is het inderdaad een griepje die nu goed doorzet en is hij daarna snel weer helemaal het mannetje :*

En ik las nog over vitamine D: sinds Huup schreef dat ze bij Amelie in haar bloed de vit D waarde iets laag vonden, geef ik het heel trouw iedere ochtend. En ze vindt het lekker. Ze vindt trouwens alles lekker wat op een theelepeltje komt, ook hoestdrank en tegenwoordig zelfs de vloeibare pcm. Ideaal die theelepels ;)

Fijn dat Lars weer beter is Karin!
pi_92781465
Dokter gebeld en die heeft een zalfje (het is een mix van zink en zwavel zei de aphotheker) voorgeschreven, dus ik net toen ik uit werk kwam nog even bij de apotheek langs...
Is die stomme zalf 24,95 en voor eigen rekening en een heel klein beetje en pas woensdag klaar }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door wickie op 14-02-2011 19:24:23 ]
pi_92782062
Wow das echt duur Wickie! Moet wel echt een wonderwondermiddel zijn voor dat geld zeg!

En sserpente misschien is het wel een wisselwerking van zwemmen ontspanning en chloor waardoor ze haar darmen elke keer leeg gooit in het zwembad... Maar wel lastig voor jou!

Jaël ligt al lekker in bed hier, ze hoest nog flink, maar heeft geen koorts. Vandaag flink herrie gemaakt met duplo enzo en greep toen niet naar haar oortjes, verwacht dus dat haar oren schoon zijn. het hoestje heeft ze wel echt last van en we leren haar nu hand voor je mond als je hoest, echt heel grappig. Dan hoest ze eerst en dan zeggen wij handje voor je mond he. Dan doet ze daarna heel overdreven nephoesten met haar handje voor haar mond en dan roepen wij maar goed zo, haha! Zow lief O+
pi_92783916
Haha, Serpente ^O^ .

Ik heb mijn zoon een keer ingepakt in maandverband mee naar huis genomen, een uur lang in de auto! Was ook een heel spannend ritje. :X .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')