abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92695948
Haha gezellig stelletje warhoofden hier O+ Ik sluit me erbij aan. En ik vind het wel vervelend. Ik heb mezelf ook een soort van getraind om altijd m'n hoofd erbij te houden omdat ik het zat was dat ik 5x in de week mijn sleutels kwijt was. Nu is het nog wel eens dramatisch, maar wel wat beter dan een paar jaar geleden. :P

Willows avondeten ging ook relatief goed. Beetje jammer dat ze het tegenwoordig leuk vindt om op vlees of groente te kauwen en dan, zodra het helemaal aan gort gekauwd is, het weer uit haar mond te laten vallen :X Ieuw.

Fijn dat ie slaapt Karin! Hoop op een goede nacht voor jullie :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_92696840
Jeetje wat een warhoofden hier :P Ik ben net als Mamapurk een controlefreak, als ik iets ergs vergeet is er echt iets niet goed met me :D Zoals toen ik net zwanger was en dus net als Groof blijkbaar vaker doet de autosleutels op de stoel in de auto laat liggen en dus de deur dicht gooit. Met de rekening van de garage die moest komen was ik minder blij (was niet bij me thuis voor de deur).
pi_92696925
Oooh, maar daar heb ik toch de anwb voor.
pi_92697222
gelukkig heb ik nu een auto met een sleutel met zo een knopje om hem op slot te doen...
Maar ik vind het vreselijk als me zoiets overkomt, als sleutels kwijt zijn ofoz. heb er ook een hekel aan als manlief de sleutels zomaar ergens neergooit! Die moeten gewoon aan het sleutelrekje :P
Op het moment ben ik zo vergeetachtig das echt vreselijk, moet echt alles opschrijven, maar dat pasts helemaal niet zo bij mij! En ergens frustreert het me dan ook, maar ja komt wel weer goed :)
Maar vind het wel mooi dat jij er zo over kunt denken groofs "maar daar heb ik toch de anwb voor" ik zou me echt vreselijk voelen als ik daarvoor de anwb zou moeten bellen!

En zo ben ik ook echt op de structuur voor Jaël als een dag anders loopt ben ik helemaal van de leg :P Vraag me af hoe dat straks goed gaat komen met 2 kids!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92697406
Je zult het misschien niet geloven, maar ik ben ook van de structuur voor mijn kinderen!
pi_92697487
Dat vind ik dan echt helemaal super knap!! Als ik eenmaal ergens structuur verlies ofzo, dan loopt meteen alles anders en ben ik helemaal de draad kwijt...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92697509
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 22:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Je zult het misschien niet geloven, maar ik ben ook van de structuur voor mijn kinderen!
En dat kost me geen moeite. Ben ook eigenlijk geen warhoofd, dat is dus het gekke eraan.

Anyways, truste! ;-)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:43:54 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92697579
Even een *O* voor de wandelende Mette en nu ga ik mijn bed opzoeken...

Ow en vitamine D moet je eigenlijk het hele jaar gewoon gewoon geven want wij komen te weinig buiten om genoeg vitamine D aan te maken.
Ik geloof dat je een paar uur per dag bloot buiten in de zon zou moeten zijn om genoeg aan te maken. (maar ik weet niet meer precies hoeveel uur dat nou waren).
pi_92707849
Structuur is imo altijd goed, bijna iedereen vaart er wel bij.
Al moet ik zeggen dat ik bij meike veel meer waarde hechtte aan structuur als bij Lars. Lars is wat dat aangaat veel relaxter, die kan wel omgaan met een verandering.
Hij heeft redelijk geslapen vannacht, wel veel gehoest. En vroeg weer parraat. Hij heeft vanmorgen bij het opstaan 38.2 graden koorts, maar heeft net de fles op en is ook nog lekker ondeugend, dus het lijkt mee te vallen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 13 februari 2011 @ 14:17:17 #210
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92716179
Boe! Ik kom ook weer eens binnenvallen.

We hebben een dikke week drama achter de rug, Thomas had vorig weekend weer eens een oorontsteking en het ging als gevolg daarvan weer eens bergafwaarts met zijn knieën. Maar ook toen het met zijn oor weer beter ging waren er flinke krijsbuien, ik zat op een gegeven moment echt even met mijn handen in het haar. Manlief lag met oordopjes in in bed, die had de dag erna cursus. En ik zat met een gillend kind dat werkelijk niks wou: ook niet vastgehouden worden om te troosten.

Achteraf denk ik dat het een combo was van uitproberen en vermoeidheid, maar ik merk dat ik vaak bang ben dat ik boos word op hem en dat er dan achteraf wel wat bleek te zijn. Maar hij is het daarna ook overdag (voornamelijk vlak voor het eten) gaan doen en toen heb ik gemerkt dat het heel goed werkte om de grens aan te geven: dat doen we zo niet hier in huis! En het werkt, hij heeft sinds dien nog een paar kleine pogingen gedaan maar toen die snel in de kiem gesmoord werden was het voor hem duidelijk en nu hebben we ons eigen vrolijke ventje weer terug. Zo raar hoe dat werkt met die grenzen he....

Hij ligt nu alweer sinds 12 uur in bed, wat vroeg voor zijn doen. Ik hoop dat er verder niks is, veel slapen was de vorige keer ook de aanloop naar een oorontsteking.

Ik heb verder niet bijgelezen, dus vergeef me als ik wat zaken over het hoofd zie. Of zijn er nog schokkende dingen gebeurd de afgelopen week?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_92717503
Lastig he, Cara, om de oorzaak van bepaalde gedragingen te vinden? Ik heb Lente ook wel eens huilend in bed gelegd omdat ik dacht dat ze mijn grenzen aan het verkennen was. Achteraf bleek ze oorontsteking te hebben...

Je kunt zo zoekende zijn. Gelukkig leer je je kind in de loop der tijd steeds beter kennen. En leren ze praten, dat scheelt ook. :P

Maar wat een ellende zeg, met je ventje de afgelopen tijd. Ik hoop echt dat het nu snel beter gaat, dat hebben jullie wel verdiend.

In, wat goed dat Willow beter gegeten heeft! Lente doet dat ook wel eens, d'r mond volstouwen om het er vervolgens fijngekauwd uit te kiepen. }:| Vooral met appel heeft ze er een handje van.

Hoe is het met Senna, Miss?

Vanmiddag stak Lente tijdens een rondje wandelen d'r vinger in iets smerigs. Ik weet niet precies wat, het kon verregende poep zijn of nog een restje vuurwerkkarton. Enfin, ze stak d'r vinger erin. Ik riep meteen 'bah' en bedacht me op hetzelfde moment dat dat niet handig was. En jawel, ze stak zo dr vinger in d'r mond...

Dat krijg je dus als je aan tafel bij vieze vingers ('bah!') ook zegt: "Steek maar in je mond." :')

En ze heeft een nieuw woord: Toetoe. Betekent Winnie de Poeh.
pi_92717820
Maar goed dat de mama's de taal van hun kind helemaal begrijpen.

Ieeeeeeeeeeeeeks, wie weet had ze wel hondepoep aan dr vinger! Nou ja, ze kweekt wel weerstand zo haha

Trouwens, wat een halve gek joh bij dat kdv bij jullie, jeetje kan me voorstellen dat je kwaad was. ik heb het zelf een keer gehad met een mens dat vond dat ik niet voor mijn eigen huis mocht parkeren, had ze last van. Ik heb heel even geprobeerd de discussie aan te gaan, maar zo kansloos dat mens, en ik zat in de auto, ik heb ook zo het raampje dichtgedaan en even fijn naar mevroi gezwaaid. wat een bitch was dat. Maar je gevoel is herkenbaar, zo kokend van woede. Het liefst had ik haar een schop verkocht
pi_92717970
Haha, ik heb ook nog overwgen om een dooie rat in de luizenzak van z'n dochter te stoppen... :@ Maar bij nader inzien vind ik dat toch iets te kinderachtig. Ik ga nu dus voor een afgesneden paardenhoofd. :Y)

Vreselijk he, als je je frustratie niet kwijt kunt? Ik kan daar echt de hele dag last van hebben. En m'n collega's ook, want die moeten het de hele dag aanhoren. :')

Knap dat je dat mens hebt kunnen negeren, ik ben daar echt niet toe in staat op zulk soort momenten... Niet voor je eigen huis mogen parkeren is helemaal de bloody limit.
pi_92718133
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:04 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik heb ook nog overwgen om een dooie rat in de luizenzak van z'n dochter te stoppen... :@ Maar bij nader inzien vind ik dat toch iets te kinderachtig. Ik ga nu dus voor een afgesneden paardenhoofd. :Y)
_O-

quote:
Vreselijk he, als je je frustratie niet kwijt kunt? Ik kan daar echt de hele dag last van hebben. En m'n collega's ook, want die moeten het de hele dag aanhoren. :')
ik heb ook eerst even mijn moeder gebeld....mijn hart bonkte me in de keel haha
pi_92723619
Poeh, klinkt als een pittig weekje Ca.ra. Maar gelukkig zijn jullie er saampjes heelhuids uit gekomen. :*

Ieuw Lente, viespeukie! :D Lekker scharrelkontje. O=

Ko heeft vannacht de hele nacht weer doorgeslapen! Hopelijk zijn we back on track! *O*
Terwijl het nog spannend was, omdat we een oppas hadden gisteravond. Maar hij deed het goed.
Vandaag naar Artis geweest en alles was weer erg indrukwekkend. De leeuwen, de apen, de vissen, de knuffelende olifanten. En de Af! met de lange nek.
En de jaguar maakte hele vreemde geluiden, best angstwekkend, volgens Ko was het een koe. Die hij wel even van dichtbij wilde bekijken, hij rende erheen. Toen Ko het dier zag, zei hij heel zacht Miauw.
Nouja, weer een prettige zondag dus.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 13 februari 2011 @ 17:13:23 #216
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92724323
Helleuw dreumesmothers, ik volg het nog allemaal zijdelings maar het is hier momenteel erg druk nog met het nieuwe huisje... Bovendien heeft Alexa mede door het gebrek aan ritme flink wat behoefte aan back to basic (= bij mama hangen) en daar geven wij lekker aan toe totdat zij (en wij) in het nieuwe huisje geaard is.

:*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 13 februari 2011 @ 17:29:25 #217
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92725106
Oeke dat klinkt als een heerlijk dagje in Artis. Als ik dat soort verhalen lees dan kan ik al helemaal niet meer wachten tot Thomas meer gaat praten.

Thomas' oom en tante waren op de koffie gekomen, mijn schoonzus gaat morgen op hem passen dus we hebben nog even doorgesproken wat waar staat en hoe het dagritme hier een beetje is. Daarna zijn we lekker gaan wandelen, gewoon hier door de buurt. Thomas heeft een heel end langs het wagentje gewandeld, eerst naar de beestjes en daarna nog door het park. Dat soort kleine dingen vind ik zo genieten. Mijn man en zijn broer, allebei van die lange enden, en dan dat kleine dribbeltje er tussendoor.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator zondag 13 februari 2011 @ 20:13:55 #218
5428 crew  miss_sly
pi_92732770
Zo, niet bijgelezen, dus ik val er maar gewoon weer in :P

Hier gaat het wel. Schaap is vertrokken, we hebben gisteren een leuke middag gehad en zijn goed gearriveerd bij mij ouders. Vannacht redelijk geslapen; ze wilde niet in het campingbedje en dus zijn we maar samen in het grote logeerbed gaan liggen. Prima geslapen, kort wakker om 5.15 en daarna nog geslapen tot bijna 8 uur!
De diarree is langzaam minder aan het worden, het bloed is ook langzaam verdwenen. Ze eet ook weer wat beter, dus ze lijkt echt aan het opknappen. En wat ik nog wilde delen: mijn moeder had zinkzalf van de apotheek. Dat heb ik 1 (één!) keer opgedaan vanmiddag en toen ik net haar luier verschoonde, was de uitslag vrijwel verdwenen :o ik was echt in shock, ik begon bijna te twijfelen of ze wel echt uitslag had gehad. Aanrader dus!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 13 februari 2011 @ 20:16:47 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92732946
Ik moet nog bijlezen maar weet niet of dat nog lukt vandaag.
Maar even nog een filmpje van mijn bijna-dreumes.
Kruipen is voor baby's!
  Moderator zondag 13 februari 2011 @ 20:18:36 #220
5428 crew  miss_sly
pi_92733079
Wat loopt hij schattig met die handjes omhoog O+ en snel al zeg!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 13 februari 2011 @ 20:20:01 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92733181
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef Asyniur het volgende:
Ik moet nog bijlezen maar weet niet of dat nog lukt vandaag.
Maar even nog een filmpje van mijn bijna-dreumes.
Kruipen is voor baby's!
WOW! En als het met nog grotere letters kon dan stond het er met nog grotere letters!

Mijn manneke durft dat niet hoor.
pi_92735389
Wat goed, Asy! Hij heeft de spurt er idd goed in! :D

Wat fijn dat ie heeft doorgeslapen, Oek! Nu maar hopen dat ie het blijft doen. Wat extra nachtrust kunnen jullie wel gebruiken na al dat gedoe. Geen last meer van z'n oor?
Leuk voor Ko, de dierentuin! Ik twijfel heel erg over met Lente naar de dierentuin gaan. Voor haar is het geweldig, maar ik vind het zo zielig, kan me echt ellendig voelen van wilde dieren in hokjes en wil het eigenlijk niet sponsoren. Burgers Zoo oid vind ik wel te doen, maar da's wel erg ver rijden vanaf ons.

Wat lekker, Miss, met je meisje in bed slapen. O+. Zinkzalf is fijn spul, he? Ik heb een tubetje van Zwitsal en dat werkt stukken beter dan Sudo. De kraam smeerde het al op Lente d'r krasjes van het krabben met d'r nageltjes, die gingen er supersnel van weg. Ik smeer het bij mezelf wel eens op een pukkel, maar weet nog steeds niet of het werkt eigenlijk... :@
Hoe voel je je nu tijdens je eerst avondje 'alleen'?

Haha, lekker knuffelen dus, Takkambah. O+

Cara, ik zie het zo voor me, een klein mannetje tussen twee lange slungels. O+
  zondag 13 februari 2011 @ 20:53:17 #223
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92735850
Awwww die Harry! Wat lief zo met die handjes omhoog. (en wat een ontzettend leuke spencer :P )

Thomas had daarnet weer pus in zijn oor, hij zat er wat aan te prutsen en je hoorde het gewoon soppen. Ik was er al bang voor vanmiddag:
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef Ca.ra het volgende:
Hij ligt nu alweer sinds 12 uur in bed, wat vroeg voor zijn doen. Ik hoop dat er verder niks is, veel slapen was de vorige keer ook de aanloop naar een oorontsteking.
Hij leek in ieder geval nog niet echt ziek, maar ik heb hem toch maar met een paracetamolletje in bed gelegd. Hij slaapt toch al wat minder goed de laatste dagen en goed uitrusten is ook belangrijk voor de genezing.

Senna en Ko zijn ook niet lekker zie ik? Bloed in de diarree.... dat klinkt wel eng.
pi_92736032
Hihi Asy wat loopt hij daar schattig! :D O+ Hij probeert ook echt al te rennen he. Dyon doet dat ook, maar met een sprintje ligt hij toch echt meestal snel op de grond :P
pi_92736167
En al die zieke kindjes weer :{ Beterschap :*

Dyon z'n schorre stem is weer bijna verdwenen, dus ik hoop dat daardoor ook de nachten straks weer beter zullen gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')