hoe lelijk je bent?quote:
Ben je teruggekeerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef MissyN het volgende:
FOK! kut is, en de mensen die er op zitten nog 10x kutter zijn. Stelletje moggogels die hun tijd niet beter kunnen besteden dan dít. Ik ben er klaar mee, weet niet wat ik hier doe, en ga FOK! verlaten. Opgerot.![]()
@ mijn laatste topic, post, alles.
Ik mag het niet vertellen van MissyNquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Vertel, ik wil sappige details
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
Jij vertelt MIJ wie je kloon is, en dat ik er géén topic over mag openen. En dan doe je het zelf?!![]()
![]()
hoe lelijk je bent?quote:
Fuck haar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag het niet vertellen van MissyN
het boeit je genoeg om erop te reageren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef GGMM het volgende:
Het boeit me geen reet mens, ga iemand anders lastigvallen met je achterlijke hersenspinsels. .
Maar ik wil het wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag het niet vertellen van MissyN
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik houd mij aan mijn beloftes.
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef MissyN het volgende:
[..]
het boeit je genoeg om erop te reageren.
geeft niks.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.
Jij maakt geen fouten zeker?quote:
Ja.quote:
Vertel het nou maar, als je ons niet nieuwsgierig wilt maken moet je niet zo'n topic openenquote:
niemand zegt dat kots en stront jou niet boeienquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.
Klopt, omdat een zwakzinnige dit aan kan nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef MissyN het volgende:
[..]
niemand zegt dat kots en stront jou niet boeien
dit topiq gaat niet over iets wat ik hem zogenaamd verteld zou hebben. honkeytonk weet veel meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vertel het nou maar, als je ons niet nieuwsgierig wilt maken moet je niet zo'n topic openen
maar een sterkzinnige nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, omdat een zwakzinnige dit aan kan nemen.
waarom wil je dan niet zeggen wat hij weet als het toch niet over jou gaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef MissyN het volgende:
[..]
dit topiq gaat niet over iets wat ik hem zogenaamd verteld zou hebben. honkeytonk weet veel meer.
oow is dat allesquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kreeg een PM van MissyN waarin stond wie haar kloon was. Dat is wat ik weet.
omdat ik dat niet weet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom wil je dan niet zeggen wat hij weet als het toch niet over jou gaat
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zou jij trouwens niet stoppen met FOK! ?
Ja, daarom heeft ze nu ook een kloon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zou jij trouwens niet stoppen met FOK! ?
omdat ik gestopt ben?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom post je hier dan?
je bent gestopt met posten onder de naam MissyN en daarom ben je nu aan het posten onder de naam MissyN.... logisch welquote:
Jij vind wel meer dingen logisch.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent gestopt met posten onder de naam MissyN en daarom ben je nu aan het posten onder de naam MissyN.... logisch wel
Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteektquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteekt
ik rook helemaal niet gekquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteekt
Valt wel mee. Jij bent tofferquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En trouwens, niet haten op honkeytonk, hij is een baas
En je FOK!t vast ook niet neequote:
kilo lood zwaarder dan kilo veren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik dom was
Hou het nou maar bij het onderwerpquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef MissyN het volgende:
[..]
kilo lood zwaarder dan kilo veren?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt wel mee. Jij bent toffer![]()
denken dat ik dat niet weet en dat mijn post geen trollende post was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het was een metafoor
Maar dan is nog de vraag; waarom post jij nog steeds terwijl je nog steeds zegt gestopt te zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef MissyN het volgende:
[..]
denken dat ik dat niet weet en dat mijn post geen trollende post was.
en dan ook nog míj voor dom uitmaken.
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
Ontopic houden. Zonde dat zo'n prachttopic verbaggerd wordt.
IK WEET DINGEN! OPEN JE OGEN MENSEN!
alles. hoelaat je naar bed gaat, waar je woont, wat je doet, wat je eet, waar je werkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weet
Je moet juist bang worden door de onwetendheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weet
omdat ik gestopt ben met fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan is nog de vraag; waarom post jij nog steeds terwijl je nog steeds zegt gestopt te zijn?
Hij weet allang waar ik slaap en daar maak ik ook geen topic overquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef MissyN het volgende:
[..]
alles. hoelaat je naar bed gaat, waar je woont, wat je doet, wat je eet, waar je werkt.
Waarom beantwoord jij mijn dm niet? wat weet jij?quote:
dat neemt niet weg dat hij dingen weetquote:
Nu wel ja.quote:
maar ik ben gestopt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DIT IS FOK! DOMME HOER
Sorry! Was dat jouw DM? Ik klik ze weg omdat ze bijna allemaal van MissyN komen en ik die automatisch weg klikquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom beantwoord jij mijn dm niet? wat weet jij?
Je post, dus je Fokt, dus je bent bezig met fok. En dus neit gestoptquote:
you wishquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry! Was dat jouw DM? Ik klik ze weg omdat ze bijna allemaal van MissyN komen en ik die automatisch weg klikStuur hem nog een keer
quote:DM van jou aan honkeytonk
10-02-2011 @ 19:22:11
wie is het? AP?
MissyN is een aandachtshoerquote:DM van honkeytonk
10-02-2011 @ 19:22:45
Nee, dat ben ik tohc:P Nee, grapje. Een onbekende kloon waarvan ik er net achter kom dat ze heeft geluld en die niet bestaat:')
Volgende keer toestemming vragen om DM te posten. Mag eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
MissyN is een aandachtshoer
Sorry honkyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende keer toestemming vragen om DM te posten. Mag eigenlijk niet
Ik wist het!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwwitje is de kloon van MissyN, zo, nu weten jullie het allemaal.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Ze is raar mang,quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
oow ik snap het
je bent gestopt met fok
niet met FOK!
en daarom post je nog op FOK!HAHAH EINZ
GOEIE MISSYN
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Kan ik mijn geheimen ook bij jou kwijt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.
Ik ben te vertrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ik mijn geheimen ook bij jou kwijt?
dus je loog tegen mij!? en ik denken dat iik een vriend hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat ze is gestopt met fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap MissyN niet. Waarom blijft ze posten?!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had gezocht op "Sneeuwitje" Die bestond niet, maar het moest met 2 w'enquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus je loog tegen mij!? en ik denken dat iik een vriend had
ik snap haar ook niet hoor :s echt facking raarquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Graag gedaan hoor, ik vind dat iedereen het mag weten, niet alleen jij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ow oke. weer vrienden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had gezocht op "Sneeuwitje" Die bestond niet, maar het moest met 2 w'en
Ok, ik zal het onthoudenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat ze is gestopt met fok
Ohja dat is hetquote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ow oke. weer vrienden?
Behalve vieze meidengeheimen, die wil ik niet wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, ik zal het onthouden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Behalve vieze meidengeheimen, die wil ik niet weten
ik wilde je net een vies meidengeheim vertellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Dat weet jij dondersgoedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn vieze meidengeheimen?
tamponiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn vieze meidengeheimen?
Yeah!quote:
Ik wel. Voel ik me ook weer ff belangrijk.quote:[..]
Van die viezequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eckt niet, ik heb geen geheimpjes.
Vooruit dan maar. Het magquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde je net een vies meidengeheim vertellen
Die tantoespange tanga heeft een tantoestrakke punani jwzquote:
MissyN?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die tantoespange tanga heeft een tantoestrakke punani jwz
MissyN spang noemenquote:
Ik weet niet wat jouw smaak is hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MissyN spang noemen
Nee ik wilde mijn straatjargon showen
Wat?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Niet offtopic gaan. Jullie verpesten dit mooie topic van mijn lievelings TS die ik niet kan uitstaan
http://badoo.com/0172920729/quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw smaak is hoorhet spijt mij
het gaat over MissyN hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Niet offtopic gaan. Jullie verpesten dit mooie topic van mijn lievelings TS die ik niet kan uitstaan
Maar het moet over mij gaan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat over MissyN hoor
Wat weet je dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar het moet over mij gaan!![]()
Aandacht enzulks![]()
Wèèèègh!
jaaaa sappige roddelsquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
honkeytonk vanaf nu ben jij een kutuser! en ik maar denken dat jij een goeie user bent!
ik ga jouw geheimpje zo verklappen
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
honkeytonk vanaf nu ben jij een kutuser! en ik maar denken dat jij een goeie user bent!
En is ze goed?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uit![]()
En het boeit mij niks. Jij bent mij nu aan het fucken.
Dat resulteert in een permaban. want iedereen houd van honkey, ook alle modjes admins en zelfs yvonnequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
Niet echt. Je kan merken dat het haar eerste keer is.quote:
Iedereen haat honkeyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat resulteert in een permaban. want iedereen houd van honkey, ook alle modjes admins en zelfs yvonne
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uit![]()
En het boeit mij niks. Jij bent mij nu aan het fucken.
Hmm zoek de volgende keer iemand die wel aan je verwachtingen kan voldoenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet echt. Je kan merken dat het haar eerste keer is.
[..]
Iedereen haat honkey
echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dan!? Zeg het maar.
[..]
Echt niet?
Haha ik begon me al af te vragen waar ze bleefquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
MissyN is in de tussentijd een leuke roddel over mij aan het verzinnen
Nee. Dit is Clonebusters!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef BeSimple het volgende:
Is this another story of the FOK!Clonehunters?
Met welk uniek verhaaltje zal ze komen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
MissyN is in de tussentijd een leuke roddel over mij aan het verzinnen
En is al dichtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
Onthulling van het grote geheim van honkeytonk.
Ze heeft er al een topic over geopend
ow dat, ben je daar nu pas achter ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Honkeytonk is een kloon van SwJ. Ja echt! Als het kon zou ik de DM hier neerzetten.
jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dat, ben je daar nu pas achter ?
nee door die kleine aap met die rooie petjequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef BeSimple het volgende:
Is MissyN afgewezen door donkeykong?
Je broertje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef MissyN het volgende:
[..]
nee door die kleine aap met die rooie petje
Ooh, dat. Das oud nieuws. Verzin eens iets beters.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Honkeytonk is een kloon van SwJ. Ja echt! Als het kon zou ik de DM hier neerzetten.
Ze heeft al iets.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Aawh, ze had nog niks verzonnen, dus bouwde ze de spanning nog even op. Ik zit te rillen van de spanning!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Leuke naamquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef BeSimple het volgende:
Is MissyN afgewezen door donkeykong?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef MissyN het volgende:
[..]
nee door die kleine aap met die rooie petje
ja ik fuck jou, ow man wat ben je lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef MissyN het volgende:
fucken jullie mij nu of was dit echt al bekend? want zo ja: je mag toch helemaal geen klonen hebbenIK VIND DAT HT/SWJ EEN BAN VERDIENT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
hij is homo, zei hij me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus, vertel nog een roddel,
Jij hebt toch ook een kloon? ik ook. Heel veel mensen zelfs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef MissyN het volgende:
fucken jullie mij nu of was dit echt al bekend? want zo ja: je mag toch helemaal geen klonen hebbenIK VIND DAT HT/SWJ EEN BAN VERDIENT
zie de post hierboven jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
Oké. Dus ik ben een kloon van SwJ. Da's intussen al bij iedereen bekend. Kan je niet met iets nieuwers en sensationelers aan komen zetten ofzoiets?
ik niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een kloon? ik ook. Heel veel mensen zelfs.
ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was ook al bekendleef jij onder een steen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de Y
Jij hebt toch ook een kloon Little_Miss_Naughtyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef MissyN het volgende:
ik snap niet wat mijn vader hiermee te maken heeftquote:
Allesssssquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef MissyN het volgende:
[..]
ik snap niet wat mijn vader hiermee te maken heeft
ik ben te vertrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
Maar MissyN. Heb je écht niets beters? Ik heb je zoveel info gegeven, en dat is het beste dat je eruit kan halen? Als ik jou was had ik mij allang laten omleggen ofzo. Jemig hé. Dit vind ik wel heel erg zwak van jou.
Wat je allemaal al niet kan met die informatie die ik in vertrouwen aan jou heb gegeven.
Medeklinkerbotsing?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja ik zou ook een kloon aan gaan maken he.
Mag ik je per DM een geheimpje vertellen? mag je dat hier verklappen om je ego iets op te peppen dat je iets weetquote:
Klinkerbotsing2?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omdat iedereen dit toch al weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké. Tof. Waarom vertel je dit dan allemaal?
als jij er behoefte aan hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik je per DM een geheimpje vertellen? mag je dat hier verklappen om je ego iets op te peppen dat je iets weet
MissyMquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aangeboren. maareh dit is klb niet eeyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
Ik lees ff mee, waarom is missyn zo'n aandachts hoer?
Ze wilt genomen worden door een FOK!er en denkt door haar negatieve houding hier iemand te vinden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
Ze is dik dus krijgt in het echte leven niet genoeg aandacht. Dus zoekt ze het hier op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
Seksueel gefrustreerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze is dik dus krijgt in het echte leven niet genoeg aandacht. Dus zoekt ze het hier op.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
aangeboren. maareh dit is klb niet eey
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze is dik dus krijgt in het echte leven niet genoeg aandacht. Dus zoekt ze het hier op.
MissyNquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ze wilt genomen worden door een FOK!er en denkt door haar negatieve houding hier iemand te vinden.
de beschrijving van iedere FOK!ker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
de beschrijving van iedere FOK!ker.
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
jawel. dat zie ik toch. ik zie jou nu ook. kijk is achter je...quote:
waar blijft mijn roddel nou?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen is dik en alle mannen zijn goden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar volgens de FOK!norm is bijna elke vrouw met een normaal postuur dik
Nee, dit is jouw beschrijving.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
de roddel die jij me net PM'de is niet postwaardig. helaaschquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar blijft mijn roddel nou?
en hebben een pik van minstens 30 centimeterquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen is dik en alle mannen zijn goden.
Helaasch voor jou, PM'de ik niet eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef MissyN het volgende:
[..]
de roddel die jij me net PM'de is niet postwaardig. helaasch
Ik maar 23quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en hebben een pik van minstens 30 centimeter
Niks dat uit jouw toetsenbord komt is postwaardig en toch blijf je posten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef MissyN het volgende:
[..]
de roddel die jij me net PM'de is niet postwaardig. helaasch
jawelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Helaasch voor jou, PM'de ik niet eens
Jeuj ik ben een baasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
Dit is een topic voor eckte bazen.
En MissyN natuurlijk.
Dat was een DMquote:
Okidokiequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zuigzoen alstublieft
Omdat ik verliefd ben op Honkeytonkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom blijft men in dit topic reageren?
Al gedate?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat ik verliefd ben op Honkeytonk
Behalve van mij, want ik heb nog nooit een woord uitgewisseld met haar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat weet MissyN, zij weet namelijk alles van iedereen
Ik ook niet maarjaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve van mij, want ik heb nog nooit een woord uitgewisseld met haar.
Daar vergis je je in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve van mij, want ik heb nog nooit een woord uitgewisseld met haar.
Alles wat jij niet wil dat ik over jou weet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat weet je over mij dan?
Ben jij mij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat weet je over mij dan?
Nou vertel eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef MissyN het volgende:
[..]
Alles wat jij niet wil dat ik over jou weet.
Ja one luf enzoquote:
daar valt best mee te leven toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef yoppiesaus het volgende:
best wel leuk om te reageren in missyN topics![]()
maar je bent wel dik![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef MissyN het volgende:
[..]
daar valt best mee te leven toch?
ja hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef MissyN het volgende:
[..]
daar valt best mee te leven toch?
eh?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey! Moet ik een leuk verhaaltje vertellen?
magquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey! Moet ik een leuk verhaaltje vertellen?
tettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef MissyN het volgende:
weet iemand nog een leuken ui voor nieuwe kloon
O ok!! Succes aigtieequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
magmaar hoeft niet, want ik ben weer huiswerken
sterfquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef MissyN het volgende:
weet iemand nog een leuken ui voor nieuwe kloon
hmm.. ik wordt graag gewaardeerd..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met tetten in je UI word je wel gewaardeerd
IK WORDT GRAAG GEWAARDEERDquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef MissyN het volgende:
[..]
hmm.. ik wordt graag gewaardeerd..
in dat geval: goed idee!
Ik wordquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef MissyN het volgende:
[..]
hmm.. ik wordt graag gewaardeerd..
in dat geval: goed idee!
WHAHAA JIJ BENT ZEKER DE GOEISTE MET NEDERLANDS OFZOquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK WORDT GRAAG GEWAARDEERD
HAHAHAHAHAHAH IK WORDT.
Faalhaas.
JA MAN.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WHAHAA JIJ BENT ZEKER DE GOEISTE MET NEDERLANDS OFZO![]()
![]()
Ja echt he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA MAN.
De tering, hoe kan iemand nou zo zijn. Bah.
haha gekkert die jij ben xDquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga niet meer reageren hier.
Maghrabia?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef MissyN het volgende:
Ik ben nou eenmaal een mocroteef. Zonder inburgeringscursus.
Copyright van wie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey dat mag jij niet zomaar zeggen, daar staat copyright op en alles.
[..]Nee.
Nee dat nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Copyright van wie?ik zeg het al heel lang namelijk
Voel je je aangesproken op die laatste kwoot?
Ze zegt dat ze een mocroteef isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar zij is dat niet, toch
En en wist ik toch niet gekkerdIk zeg het ook heel lang namelijk.
Maar ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze een mocroteef is
oh dan komen we op 1 punt samen gekkerd
1. neequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef NrTH het volgende:
Iedereen weet toch wie de kpd kloon is van TS?
En dat ze dik is.
Niet dat ik er veel van geloofquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik geloof er niks van
Oke gezellig. Je staat in mn zon.
Mag ik ook even van de zon genieten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel van geloof
Ja toch, beetje genieten van de zon alles
Liefde voor de zonquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ook even van de zon genieten?
We staan toch naast elkaar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ook even van de zon genieten?
waarom praten jullie dan via Fok?quote:
Zeker welquote:
Ja, maar ik vroeg toestemming?quote:
Omdat verslaafd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom praten jullie dan via Fok?
Ja we kijken elkaar aan in diepe stilte, enige wat geluid maakt zijn onze toetsenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom praten jullie dan via Fok?
Ow, is het erg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
![]()
[..]
Ja, maar ik vroeg toestemming?
[..]
Omdat verslaafd.
Hoef je heus niet meer te vragenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
![]()
[..]
Ja, maar ik vroeg toestemming?
[..]
Omdat verslaafd.
dikke lufquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja we kijken elkaar aan in diepe stilte, enige wat geluid maakt zijn onze toetsen
Hihi en soms wat gegiechel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja we kijken elkaar aan in diepe stilte, enige wat geluid maakt zijn onze toetsen
Ja..quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoef je heus niet meer te vragen
quote:
En ondertussen ook nog onder een kloon posten, de vunzige slet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze loog, de vuile hoer.
en ze is dik. Ze is een dikke hoerquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze loog, de vuile hoer.
HET LEF.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En ondertussen ook nog onder een kloon posten, de vunzige slet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |