quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap MissyN niet. Waarom blijft ze posten?!
Ik had gezocht op "Sneeuwitje" Die bestond niet, maar het moest met 2 w'enquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus je loog tegen mij!? en ik denken dat iik een vriend had
ik snap haar ook niet hoor :s echt facking raarquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap MissyN niet. Waarom blijft ze posten?!
Graag gedaan hoor, ik vind dat iedereen het mag weten, niet alleen jij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.
ow oke. weer vrienden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had gezocht op "Sneeuwitje" Die bestond niet, maar het moest met 2 w'en
Ok, ik zal het onthoudenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat ze is gestopt met fok
Ohja dat is hetquote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ow oke. weer vrienden?
Behalve vieze meidengeheimen, die wil ik niet wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, ik zal het onthouden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Behalve vieze meidengeheimen, die wil ik niet weten
ik wilde je net een vies meidengeheim vertellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Dat weet jij dondersgoedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn vieze meidengeheimen?
tamponiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn vieze meidengeheimen?
Yeah!quote:
Ik wel. Voel ik me ook weer ff belangrijk.quote:[..]
Van die viezequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eckt niet, ik heb geen geheimpjes.
Vooruit dan maar. Het magquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde je net een vies meidengeheim vertellen
Die tantoespange tanga heeft een tantoestrakke punani jwzquote:
MissyN?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die tantoespange tanga heeft een tantoestrakke punani jwz
MissyN spang noemenquote:
Ik weet niet wat jouw smaak is hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MissyN spang noemen
Nee ik wilde mijn straatjargon showen
Wat?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Niet offtopic gaan. Jullie verpesten dit mooie topic van mijn lievelings TS die ik niet kan uitstaan
http://badoo.com/0172920729/quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw smaak is hoorhet spijt mij
het gaat over MissyN hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Niet offtopic gaan. Jullie verpesten dit mooie topic van mijn lievelings TS die ik niet kan uitstaan
Maar het moet over mij gaan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat over MissyN hoor
Wat weet je dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar het moet over mij gaan!![]()
Aandacht enzulks![]()
Wèèèègh!
jaaaa sappige roddelsquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
honkeytonk vanaf nu ben jij een kutuser! en ik maar denken dat jij een goeie user bent!
ik ga jouw geheimpje zo verklappen
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
honkeytonk vanaf nu ben jij een kutuser! en ik maar denken dat jij een goeie user bent!
En is ze goed?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uit![]()
En het boeit mij niks. Jij bent mij nu aan het fucken.
Dat resulteert in een permaban. want iedereen houd van honkey, ook alle modjes admins en zelfs yvonnequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
Niet echt. Je kan merken dat het haar eerste keer is.quote:
Iedereen haat honkeyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat resulteert in een permaban. want iedereen houd van honkey, ook alle modjes admins en zelfs yvonne
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uit![]()
En het boeit mij niks. Jij bent mij nu aan het fucken.
Hmm zoek de volgende keer iemand die wel aan je verwachtingen kan voldoenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet echt. Je kan merken dat het haar eerste keer is.
[..]
Iedereen haat honkey
echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dan!? Zeg het maar.
[..]
Echt niet?
Haha ik begon me al af te vragen waar ze bleefquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
MissyN is in de tussentijd een leuke roddel over mij aan het verzinnen
Nee. Dit is Clonebusters!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef BeSimple het volgende:
Is this another story of the FOK!Clonehunters?
Met welk uniek verhaaltje zal ze komen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
MissyN is in de tussentijd een leuke roddel over mij aan het verzinnen
En is al dichtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
Onthulling van het grote geheim van honkeytonk.
Ze heeft er al een topic over geopend
ow dat, ben je daar nu pas achter ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Honkeytonk is een kloon van SwJ. Ja echt! Als het kon zou ik de DM hier neerzetten.
jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dat, ben je daar nu pas achter ?
nee door die kleine aap met die rooie petjequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef BeSimple het volgende:
Is MissyN afgewezen door donkeykong?
Je broertje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef MissyN het volgende:
[..]
nee door die kleine aap met die rooie petje
Ooh, dat. Das oud nieuws. Verzin eens iets beters.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Honkeytonk is een kloon van SwJ. Ja echt! Als het kon zou ik de DM hier neerzetten.
Ze heeft al iets.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Aawh, ze had nog niks verzonnen, dus bouwde ze de spanning nog even op. Ik zit te rillen van de spanning!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Leuke naamquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef BeSimple het volgende:
Is MissyN afgewezen door donkeykong?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef MissyN het volgende:
[..]
nee door die kleine aap met die rooie petje
ja ik fuck jou, ow man wat ben je lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef MissyN het volgende:
fucken jullie mij nu of was dit echt al bekend? want zo ja: je mag toch helemaal geen klonen hebbenIK VIND DAT HT/SWJ EEN BAN VERDIENT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
hij is homo, zei hij me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus, vertel nog een roddel,
Jij hebt toch ook een kloon? ik ook. Heel veel mensen zelfs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef MissyN het volgende:
fucken jullie mij nu of was dit echt al bekend? want zo ja: je mag toch helemaal geen klonen hebbenIK VIND DAT HT/SWJ EEN BAN VERDIENT
zie de post hierboven jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
Oké. Dus ik ben een kloon van SwJ. Da's intussen al bij iedereen bekend. Kan je niet met iets nieuwers en sensationelers aan komen zetten ofzoiets?
ik niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een kloon? ik ook. Heel veel mensen zelfs.
ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was ook al bekendleef jij onder een steen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de Y
Jij hebt toch ook een kloon Little_Miss_Naughtyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef MissyN het volgende:
ik snap niet wat mijn vader hiermee te maken heeftquote:
Allesssssquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef MissyN het volgende:
[..]
ik snap niet wat mijn vader hiermee te maken heeft
ik ben te vertrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
Maar MissyN. Heb je écht niets beters? Ik heb je zoveel info gegeven, en dat is het beste dat je eruit kan halen? Als ik jou was had ik mij allang laten omleggen ofzo. Jemig hé. Dit vind ik wel heel erg zwak van jou.
Wat je allemaal al niet kan met die informatie die ik in vertrouwen aan jou heb gegeven.
Medeklinkerbotsing?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja ik zou ook een kloon aan gaan maken he.
Mag ik je per DM een geheimpje vertellen? mag je dat hier verklappen om je ego iets op te peppen dat je iets weetquote:
Klinkerbotsing2?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omdat iedereen dit toch al weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké. Tof. Waarom vertel je dit dan allemaal?
als jij er behoefte aan hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik je per DM een geheimpje vertellen? mag je dat hier verklappen om je ego iets op te peppen dat je iets weet
MissyMquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aangeboren. maareh dit is klb niet eeyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
Ik lees ff mee, waarom is missyn zo'n aandachts hoer?
Ze wilt genomen worden door een FOK!er en denkt door haar negatieve houding hier iemand te vinden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
Ze is dik dus krijgt in het echte leven niet genoeg aandacht. Dus zoekt ze het hier op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |