ik snap niet wat mijn vader hiermee te maken heeftquote:
Allesssssquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef MissyN het volgende:
[..]
ik snap niet wat mijn vader hiermee te maken heeft
ik ben te vertrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
Maar MissyN. Heb je écht niets beters? Ik heb je zoveel info gegeven, en dat is het beste dat je eruit kan halen? Als ik jou was had ik mij allang laten omleggen ofzo. Jemig hé. Dit vind ik wel heel erg zwak van jou.
Wat je allemaal al niet kan met die informatie die ik in vertrouwen aan jou heb gegeven.
Medeklinkerbotsing?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja ik zou ook een kloon aan gaan maken he.
Mag ik je per DM een geheimpje vertellen? mag je dat hier verklappen om je ego iets op te peppen dat je iets weetquote:
Klinkerbotsing2?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omdat iedereen dit toch al weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké. Tof. Waarom vertel je dit dan allemaal?
als jij er behoefte aan hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik je per DM een geheimpje vertellen? mag je dat hier verklappen om je ego iets op te peppen dat je iets weet
MissyMquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aangeboren. maareh dit is klb niet eeyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
Ik lees ff mee, waarom is missyn zo'n aandachts hoer?
Ze wilt genomen worden door een FOK!er en denkt door haar negatieve houding hier iemand te vinden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
Ze is dik dus krijgt in het echte leven niet genoeg aandacht. Dus zoekt ze het hier op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
Seksueel gefrustreerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef RJP95 het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze is dik dus krijgt in het echte leven niet genoeg aandacht. Dus zoekt ze het hier op.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
aangeboren. maareh dit is klb niet eey
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze is dik dus krijgt in het echte leven niet genoeg aandacht. Dus zoekt ze het hier op.
MissyNquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ze wilt genomen worden door een FOK!er en denkt door haar negatieve houding hier iemand te vinden.
de beschrijving van iedere FOK!ker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
de beschrijving van iedere FOK!ker.
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
jawel. dat zie ik toch. ik zie jou nu ook. kijk is achter je...quote:
waar blijft mijn roddel nou?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MissyN het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen is dik en alle mannen zijn goden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar volgens de FOK!norm is bijna elke vrouw met een normaal postuur dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |