jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow dat, ben je daar nu pas achter ?
nee door die kleine aap met die rooie petjequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef BeSimple het volgende:
Is MissyN afgewezen door donkeykong?
Je broertje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef MissyN het volgende:
[..]
nee door die kleine aap met die rooie petje
Ooh, dat. Das oud nieuws. Verzin eens iets beters.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Honkeytonk is een kloon van SwJ. Ja echt! Als het kon zou ik de DM hier neerzetten.
Ze heeft al iets.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
Aawh, ze had nog niks verzonnen, dus bouwde ze de spanning nog even op. Ik zit te rillen van de spanning!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Honkeytonk is een kloon van SwJ. Ja echt! Als het kon zou ik de DM hier neerzetten.
Leuke naamquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef BeSimple het volgende:
Is MissyN afgewezen door donkeykong?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef MissyN het volgende:
[..]
nee door die kleine aap met die rooie petje
ja ik fuck jou, ow man wat ben je lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef MissyN het volgende:
fucken jullie mij nu of was dit echt al bekend? want zo ja: je mag toch helemaal geen klonen hebbenIK VIND DAT HT/SWJ EEN BAN VERDIENT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
hij is homo, zei hij me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus, vertel nog een roddel,
Jij hebt toch ook een kloon? ik ook. Heel veel mensen zelfs.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef MissyN het volgende:
fucken jullie mij nu of was dit echt al bekend? want zo ja: je mag toch helemaal geen klonen hebbenIK VIND DAT HT/SWJ EEN BAN VERDIENT
zie de post hierboven jequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
Oké. Dus ik ben een kloon van SwJ. Da's intussen al bij iedereen bekend. Kan je niet met iets nieuwers en sensationelers aan komen zetten ofzoiets?
ik niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een kloon? ik ook. Heel veel mensen zelfs.
ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was ook al bekendleef jij onder een steen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |