het gaat over MissyN hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Niet offtopic gaan. Jullie verpesten dit mooie topic van mijn lievelings TS die ik niet kan uitstaan
Maar het moet over mij gaan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat over MissyN hoor
Wat weet je dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar het moet over mij gaan!![]()
Aandacht enzulks![]()
Wèèèègh!
jaaaa sappige roddelsquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
honkeytonk vanaf nu ben jij een kutuser! en ik maar denken dat jij een goeie user bent!
ik ga jouw geheimpje zo verklappen
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
honkeytonk vanaf nu ben jij een kutuser! en ik maar denken dat jij een goeie user bent!
En is ze goed?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uit![]()
En het boeit mij niks. Jij bent mij nu aan het fucken.
Dat resulteert in een permaban. want iedereen houd van honkey, ook alle modjes admins en zelfs yvonnequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef MissyN het volgende:
Niet echt. Je kan merken dat het haar eerste keer is.quote:
Iedereen haat honkeyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat resulteert in een permaban. want iedereen houd van honkey, ook alle modjes admins en zelfs yvonne
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe maar. Het maakt nou toch niks meer uit![]()
En het boeit mij niks. Jij bent mij nu aan het fucken.
Hmm zoek de volgende keer iemand die wel aan je verwachtingen kan voldoenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet echt. Je kan merken dat het haar eerste keer is.
[..]
Iedereen haat honkey
echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dan!? Zeg het maar.
[..]
Echt niet?
Haha ik begon me al af te vragen waar ze bleefquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
MissyN is in de tussentijd een leuke roddel over mij aan het verzinnen
Nee. Dit is Clonebusters!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef BeSimple het volgende:
Is this another story of the FOK!Clonehunters?
Met welk uniek verhaaltje zal ze komen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
MissyN is in de tussentijd een leuke roddel over mij aan het verzinnen
En is al dichtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
Onthulling van het grote geheim van honkeytonk.
Ze heeft er al een topic over geopend
ow dat, ben je daar nu pas achter ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef MissyN het volgende:
Honkeytonk is een kloon van SwJ. Ja echt! Als het kon zou ik de DM hier neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |