quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap MissyN niet. Waarom blijft ze posten?!
Ik had gezocht op "Sneeuwitje" Die bestond niet, maar het moest met 2 w'enquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus je loog tegen mij!? en ik denken dat iik een vriend had
ik snap haar ook niet hoor :s echt facking raarquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap MissyN niet. Waarom blijft ze posten?!
Graag gedaan hoor, ik vind dat iedereen het mag weten, niet alleen jij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.
ow oke. weer vrienden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had gezocht op "Sneeuwitje" Die bestond niet, maar het moest met 2 w'en
Ok, ik zal het onthoudenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat ze is gestopt met fok
Ohja dat is hetquote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ow oke. weer vrienden?
Behalve vieze meidengeheimen, die wil ik niet wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, ik zal het onthouden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Behalve vieze meidengeheimen, die wil ik niet weten
ik wilde je net een vies meidengeheim vertellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Dat weet jij dondersgoedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn vieze meidengeheimen?
tamponiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn vieze meidengeheimen?
Yeah!quote:
Ik wel. Voel ik me ook weer ff belangrijk.quote:[..]
Van die viezequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eckt niet, ik heb geen geheimpjes.
Vooruit dan maar. Het magquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde je net een vies meidengeheim vertellen
Die tantoespange tanga heeft een tantoestrakke punani jwzquote:
MissyN?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die tantoespange tanga heeft een tantoestrakke punani jwz
MissyN spang noemenquote:
Ik weet niet wat jouw smaak is hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MissyN spang noemen
Nee ik wilde mijn straatjargon showen
Wat?!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Niet offtopic gaan. Jullie verpesten dit mooie topic van mijn lievelings TS die ik niet kan uitstaan
http://badoo.com/0172920729/quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw smaak is hoorhet spijt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |