Ik wist het!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwwitje is de kloon van MissyN, zo, nu weten jullie het allemaal.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Ze is raar mang,quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
oow ik snap het
je bent gestopt met fok
niet met FOK!
en daarom post je nog op FOK!HAHAH EINZ
GOEIE MISSYN
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Kan ik mijn geheimen ook bij jou kwijt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.
Ik ben te vertrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ik mijn geheimen ook bij jou kwijt?
dus je loog tegen mij!? en ik denken dat iik een vriend hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat ze is gestopt met fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap MissyN niet. Waarom blijft ze posten?!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had gezocht op "Sneeuwitje" Die bestond niet, maar het moest met 2 w'enquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dus je loog tegen mij!? en ik denken dat iik een vriend had
ik snap haar ook niet hoor :s echt facking raarquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Graag gedaan hoor, ik vind dat iedereen het mag weten, niet alleen jij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ow oke. weer vrienden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had gezocht op "Sneeuwitje" Die bestond niet, maar het moest met 2 w'en
Ok, ik zal het onthoudenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Omdat ze is gestopt met fok
Ohja dat is hetquote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ow oke. weer vrienden?
Behalve vieze meidengeheimen, die wil ik niet wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, ik zal het onthouden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Behalve vieze meidengeheimen, die wil ik niet weten
ik wilde je net een vies meidengeheim vertellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
[..]
Dat weet jij dondersgoedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn vieze meidengeheimen?
tamponiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zijn vieze meidengeheimen?
Yeah!quote:
Ik wel. Voel ik me ook weer ff belangrijk.quote:[..]
Van die viezequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eckt niet, ik heb geen geheimpjes.
Vooruit dan maar. Het magquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde je net een vies meidengeheim vertellen
Die tantoespange tanga heeft een tantoestrakke punani jwzquote:
MissyN?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die tantoespange tanga heeft een tantoestrakke punani jwz
MissyN spang noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |