Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteektquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteekt
ik rook helemaal niet gekquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteekt
Valt wel mee. Jij bent tofferquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En trouwens, niet haten op honkeytonk, hij is een baas
En je FOK!t vast ook niet neequote:
kilo lood zwaarder dan kilo veren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik dom was
Hou het nou maar bij het onderwerpquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef MissyN het volgende:
[..]
kilo lood zwaarder dan kilo veren?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt wel mee. Jij bent toffer![]()
denken dat ik dat niet weet en dat mijn post geen trollende post was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het was een metafoor
Maar dan is nog de vraag; waarom post jij nog steeds terwijl je nog steeds zegt gestopt te zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef MissyN het volgende:
[..]
denken dat ik dat niet weet en dat mijn post geen trollende post was.
en dan ook nog míj voor dom uitmaken.
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
Ontopic houden. Zonde dat zo'n prachttopic verbaggerd wordt.
IK WEET DINGEN! OPEN JE OGEN MENSEN!
alles. hoelaat je naar bed gaat, waar je woont, wat je doet, wat je eet, waar je werkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weet
Je moet juist bang worden door de onwetendheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weet
omdat ik gestopt ben met fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan is nog de vraag; waarom post jij nog steeds terwijl je nog steeds zegt gestopt te zijn?
Hij weet allang waar ik slaap en daar maak ik ook geen topic overquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef MissyN het volgende:
[..]
alles. hoelaat je naar bed gaat, waar je woont, wat je doet, wat je eet, waar je werkt.
Waarom beantwoord jij mijn dm niet? wat weet jij?quote:
dat neemt niet weg dat hij dingen weetquote:
Nu wel ja.quote:
maar ik ben gestopt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DIT IS FOK! DOMME HOER
Sorry! Was dat jouw DM? Ik klik ze weg omdat ze bijna allemaal van MissyN komen en ik die automatisch weg klikquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom beantwoord jij mijn dm niet? wat weet jij?
Je post, dus je Fokt, dus je bent bezig met fok. En dus neit gestoptquote:
you wishquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry! Was dat jouw DM? Ik klik ze weg omdat ze bijna allemaal van MissyN komen en ik die automatisch weg klikStuur hem nog een keer
quote:DM van jou aan honkeytonk
10-02-2011 @ 19:22:11
wie is het? AP?
MissyN is een aandachtshoerquote:DM van honkeytonk
10-02-2011 @ 19:22:45
Nee, dat ben ik tohc:P Nee, grapje. Een onbekende kloon waarvan ik er net achter kom dat ze heeft geluld en die niet bestaat:')
Volgende keer toestemming vragen om DM te posten. Mag eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
MissyN is een aandachtshoer
Sorry honkyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgende keer toestemming vragen om DM te posten. Mag eigenlijk niet
Ik wist het!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Sneeuwwitje is de kloon van MissyN, zo, nu weten jullie het allemaal.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Ze is raar mang,quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
oow ik snap het
je bent gestopt met fok
niet met FOK!
en daarom post je nog op FOK!HAHAH EINZ
GOEIE MISSYN
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef 9611Niels het volgende:
Kan ik mijn geheimen ook bij jou kwijt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.
Ik ben te vertrouwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ik mijn geheimen ook bij jou kwijt?
dus je loog tegen mij!? en ik denken dat iik een vriend hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Bedankt dat je het zegt. Ik mocht het niet, want ik had het beloofd.
Omdat ze is gestopt met fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik snap MissyN niet. Waarom blijft ze posten?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |