quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik houd mij aan mijn beloftes.
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef MissyN het volgende:
[..]
het boeit je genoeg om erop te reageren.
geeft niks.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.
Jij maakt geen fouten zeker?quote:
Ja.quote:
Vertel het nou maar, als je ons niet nieuwsgierig wilt maken moet je niet zo'n topic openenquote:
niemand zegt dat kots en stront jou niet boeienquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.
Klopt, omdat een zwakzinnige dit aan kan nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef MissyN het volgende:
[..]
niemand zegt dat kots en stront jou niet boeien
dit topiq gaat niet over iets wat ik hem zogenaamd verteld zou hebben. honkeytonk weet veel meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vertel het nou maar, als je ons niet nieuwsgierig wilt maken moet je niet zo'n topic openen
maar een sterkzinnige nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, omdat een zwakzinnige dit aan kan nemen.
waarom wil je dan niet zeggen wat hij weet als het toch niet over jou gaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef MissyN het volgende:
[..]
dit topiq gaat niet over iets wat ik hem zogenaamd verteld zou hebben. honkeytonk weet veel meer.
oow is dat allesquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kreeg een PM van MissyN waarin stond wie haar kloon was. Dat is wat ik weet.
omdat ik dat niet weet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom wil je dan niet zeggen wat hij weet als het toch niet over jou gaat
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zou jij trouwens niet stoppen met FOK! ?
Ja, daarom heeft ze nu ook een kloon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zou jij trouwens niet stoppen met FOK! ?
omdat ik gestopt ben?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom post je hier dan?
je bent gestopt met posten onder de naam MissyN en daarom ben je nu aan het posten onder de naam MissyN.... logisch welquote:
Jij vind wel meer dingen logisch.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent gestopt met posten onder de naam MissyN en daarom ben je nu aan het posten onder de naam MissyN.... logisch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |