hoe lelijk je bent?quote:
Ben je teruggekeerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:27 schreef MissyN het volgende:
FOK! kut is, en de mensen die er op zitten nog 10x kutter zijn. Stelletje moggogels die hun tijd niet beter kunnen besteden dan dít. Ik ben er klaar mee, weet niet wat ik hier doe, en ga FOK! verlaten. Opgerot.![]()
@ mijn laatste topic, post, alles.
Ik mag het niet vertellen van MissyNquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Vertel, ik wil sappige details
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
Jij vertelt MIJ wie je kloon is, en dat ik er géén topic over mag openen. En dan doe je het zelf?!![]()
![]()
hoe lelijk je bent?quote:
Fuck haar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag het niet vertellen van MissyN
het boeit je genoeg om erop te reageren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef GGMM het volgende:
Het boeit me geen reet mens, ga iemand anders lastigvallen met je achterlijke hersenspinsels. .
Maar ik wil het wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag het niet vertellen van MissyN
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik houd mij aan mijn beloftes.
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:02 schreef MissyN het volgende:
[..]
het boeit je genoeg om erop te reageren.
geeft niks.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.
Jij maakt geen fouten zeker?quote:
Ja.quote:
Vertel het nou maar, als je ons niet nieuwsgierig wilt maken moet je niet zo'n topic openenquote:
niemand zegt dat kots en stront jou niet boeienquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik kots en stront op straat zie liggen reageer ik ook.
Klopt, omdat een zwakzinnige dit aan kan nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef MissyN het volgende:
[..]
niemand zegt dat kots en stront jou niet boeien
dit topiq gaat niet over iets wat ik hem zogenaamd verteld zou hebben. honkeytonk weet veel meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vertel het nou maar, als je ons niet nieuwsgierig wilt maken moet je niet zo'n topic openen
maar een sterkzinnige nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, omdat een zwakzinnige dit aan kan nemen.
waarom wil je dan niet zeggen wat hij weet als het toch niet over jou gaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef MissyN het volgende:
[..]
dit topiq gaat niet over iets wat ik hem zogenaamd verteld zou hebben. honkeytonk weet veel meer.
oow is dat allesquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
Ik kreeg een PM van MissyN waarin stond wie haar kloon was. Dat is wat ik weet.
omdat ik dat niet weet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom wil je dan niet zeggen wat hij weet als het toch niet over jou gaat
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zou jij trouwens niet stoppen met FOK! ?
Ja, daarom heeft ze nu ook een kloon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zou jij trouwens niet stoppen met FOK! ?
omdat ik gestopt ben?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom post je hier dan?
je bent gestopt met posten onder de naam MissyN en daarom ben je nu aan het posten onder de naam MissyN.... logisch welquote:
Jij vind wel meer dingen logisch.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent gestopt met posten onder de naam MissyN en daarom ben je nu aan het posten onder de naam MissyN.... logisch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |