Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteektquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteekt
ik rook helemaal niet gekquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als stoppen met roken terwijl je een sigaret opsteekt
Valt wel mee. Jij bent tofferquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En trouwens, niet haten op honkeytonk, hij is een baas
En je FOK!t vast ook niet neequote:
kilo lood zwaarder dan kilo veren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en ik dacht dat ik dom was
Hou het nou maar bij het onderwerpquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef MissyN het volgende:
[..]
kilo lood zwaarder dan kilo veren?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt wel mee. Jij bent toffer![]()
denken dat ik dat niet weet en dat mijn post geen trollende post was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het was een metafoor
Maar dan is nog de vraag; waarom post jij nog steeds terwijl je nog steeds zegt gestopt te zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef MissyN het volgende:
[..]
denken dat ik dat niet weet en dat mijn post geen trollende post was.
en dan ook nog míj voor dom uitmaken.
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
Ontopic houden. Zonde dat zo'n prachttopic verbaggerd wordt.
IK WEET DINGEN! OPEN JE OGEN MENSEN!
alles. hoelaat je naar bed gaat, waar je woont, wat je doet, wat je eet, waar je werkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weet
Je moet juist bang worden door de onwetendheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke dingen dan, ik word niet bang zonder dat ik weet wat je weet
omdat ik gestopt ben met fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan is nog de vraag; waarom post jij nog steeds terwijl je nog steeds zegt gestopt te zijn?
Hij weet allang waar ik slaap en daar maak ik ook geen topic overquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:18 schreef MissyN het volgende:
[..]
alles. hoelaat je naar bed gaat, waar je woont, wat je doet, wat je eet, waar je werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |