haha gekkert die jij ben xDquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga niet meer reageren hier.
Maghrabia?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef MissyN het volgende:
Ik ben nou eenmaal een mocroteef. Zonder inburgeringscursus.
Copyright van wie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey dat mag jij niet zomaar zeggen, daar staat copyright op en alles.
[..]Nee.
Nee dat nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Copyright van wie?ik zeg het al heel lang namelijk
Voel je je aangesproken op die laatste kwoot?
Ze zegt dat ze een mocroteef isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar zij is dat niet, toch
En en wist ik toch niet gekkerdIk zeg het ook heel lang namelijk.
Maar ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze een mocroteef is
oh dan komen we op 1 punt samen gekkerd
1. neequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef NrTH het volgende:
Iedereen weet toch wie de kpd kloon is van TS?
En dat ze dik is.
Niet dat ik er veel van geloofquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik geloof er niks van
Oke gezellig. Je staat in mn zon.
Mag ik ook even van de zon genieten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel van geloof
Ja toch, beetje genieten van de zon alles
Liefde voor de zonquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ook even van de zon genieten?
We staan toch naast elkaar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ook even van de zon genieten?
waarom praten jullie dan via Fok?quote:
Zeker welquote:
Ja, maar ik vroeg toestemming?quote:
Omdat verslaafd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom praten jullie dan via Fok?
Ja we kijken elkaar aan in diepe stilte, enige wat geluid maakt zijn onze toetsenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom praten jullie dan via Fok?
Ow, is het erg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
![]()
[..]
Ja, maar ik vroeg toestemming?
[..]
Omdat verslaafd.
Hoef je heus niet meer te vragenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
![]()
[..]
Ja, maar ik vroeg toestemming?
[..]
Omdat verslaafd.
dikke lufquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja we kijken elkaar aan in diepe stilte, enige wat geluid maakt zijn onze toetsen
Hihi en soms wat gegiechel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja we kijken elkaar aan in diepe stilte, enige wat geluid maakt zijn onze toetsen
Ja..quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoef je heus niet meer te vragen
quote:
En ondertussen ook nog onder een kloon posten, de vunzige slet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze loog, de vuile hoer.
en ze is dik. Ze is een dikke hoerquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze loog, de vuile hoer.
HET LEF.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
En ondertussen ook nog onder een kloon posten, de vunzige slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |