Ga elders zitten stangen.quote:
Dat. Ik vind Rotterdam gewoon geen leuke stad (hoewel de skyline vanaf de Brienenoordbrug 's avonds wel erg mooi is). Het is geen waardeoordeel over mensen die er wonen ofzo. Ik heb gewoon niks met die stad. En er zijn ongetwijfeld ook mensen die niks met mijn zo geliefde Amsterdam hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hoeft niet overal een big issue van te maken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Probability het volgende:
Oh die discussie over welke steden wel/niet leuk zijn is bijna nog erger dan de patat/friet discussie.
Dus doe maar niet.
Met Amsterdam heb ik ook niet zoveel idd. Veel te toeristischquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Ik vind Rotterdam gewoon geen leuke stad (hoewel de skyline vanaf de Brienenoordbrug 's avonds wel erg mooi is). Het is geen waardeoordeel over mensen die er wonen ofzo. Ik heb gewoon niks met die stad. En er zijn ongetwijfeld ook mensen die niks met mijn zo geliefde Amsterdam hebben.
Hoiquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef Probability het volgende:
Ik ben heel leuk en kan in alles wel iets positiefs zien dat is ook iets moois. Hihaho
tuulkquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
Oh heb even tips nodig (over exen) mag ik iemand PMen?
Dat vind ik dan weer helemaal niet.. Assen en groningen wel.quote:
Oh sorry hoor, wat zijn we ineens lichtgeraaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:38 schreef Probability het volgende:
Vik jij weet echt van geen ophouden he
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die met koffers bovenin gaan zitten in een dubbeldekker en dan hun koffers in het gangpad zetten... Aaargh. Ik kan er ff niet tegen nu.
Sst, je mag van PF niet meer over steden pratenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer helemaal niet.. Assen en groningen wel.
Nog 10 min
* MariaEtcetera geeft Blurred een kop thee en een koekje.quote:
Awwquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en hij gaat nu naast me met z'n kunstgebit zitten klapperen.
Ja dat.quote:
Zo bedoel ik het niet, alleen dat 't niet zo gezellig is om naar elkaar te snauwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sst, je mag van PF niet meer over steden praten. Wel over exen!
.
Maar ik snauw helemaal niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, alleen dat 't niet zo gezellig is om naar elkaar te snauwen
Zeker niet het moment om over 'bacheren' te beginnen hè?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
m'n B is tegen de sneeuwstorm in naar huis bacheren door 10 cm. verse sneeuw geworden.
Bah...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
* MariaEtcetera geeft Blurred een kop thee en een koekje.
En hoe was jouw dag?
Ja ik zal tzt mn hele site wel eens pluggen aan de geinteresseerden!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Blurred86 het volgende:
oh en krijgen we je logo te zien als hij af is Maria?
Oh en mijn dag was ehh minder productief dan ie zou moeten wezen, ivm nodeloos stressen om cijfersquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
mijn dag was ehm, middelmatighow about yours?
MAAR, ik heb misschien een kamer voor tijdens mijn stage! ik hoor zaterdag of ik hem krijgduimen jullie voor me?
oioioi..ja. Dat is wel heel erg....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker niet het moment om over 'bacheren' te beginnen hè?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oioioi..ja. Dat is wel heel erg....
@ Uniek: ik woon in Uppsala, 80 km. boven zweden. Waar gaat je vriend precies schaatsen?
men, ik ben niet scherp meer vandaag. 80 km. boven stockholm..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik dacht dat jij ín Zweden woonde?
Snapte hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
men, ik ben niet scherp meer vandaag. 80 km. boven stockholm..
Ik kom jouw uni de laatste tijd trouwens best vaak tegen in de categorie *groot ende belangrijk onderzoek*. Is Uppsala ook de beste van Zweden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oioioi..ja. Dat is wel heel erg....
@ Uniek: ik woon in Uppsala, 80 km. boven zweden. Waar gaat je vriend precies schaatsen?
Ja, denk dat Uppsala in ieder geval de grootste en de oudste is, en op verschillende vakgebieden erg hoog aangeschreven..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kom jouw uni de laatste tijd trouwens best vaak tegen in de categorie *groot ende belangrijk onderzoek*. Is Uppsala ook de beste van Zweden?
Pijn aan onderbeen, niet op scheen maar net ernaast en aan de binnenkant ... en alleen tijdens het lopen/rennen (blote voeten). Zou dat gewoon een verrekt spiertje zijn of mag ik bang gaan worden voor shin splints?Heb het weer sinds ik wat fanatieker train en loop er nu al een week of 2 mee rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo. Wij hebben een groot probleem.Wat klote. Stupide regelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het gaat heus lukken met dat werk, uiteindelijk, dus laat jullie leven en keuzes niet bepalen door dit soort hokjes.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zo. Wij hebben een groot probleem.]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, wat balen zeg! Maar met al die sollicitaties die je doet komt dat snel werk vinden vast goed, toch?
Thanksquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat klote. Stupide regels.
Het gaat heus lukken met dat werk, uiteindelijk, dus laat jullie leven en keuzes niet bepalen door dit soort hokjes.
Zo. Wij hebben een groot probleem.Ah wat balen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nu ook dat je niet meer naar het uwv hoeft en je van de sollicitatieplicht af bent? (of dat laatste hoefde al niet meer he, omdat je voor jezelf wil beginnen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Zo. Wij hebben een groot probleem.Fak daarom deed dat mens zo kil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Zo. Wij hebben een groot probleem.Balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat is nu ook van de baan dus, want dat mag ik dan ook op Nachtwachts kosten doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah wat balen he!Betekent dit nu ook dat je niet meer naar het uwv hoeft en je van de sollicitatieplicht af bent? (of dat laatste hoefde al niet meer he, omdat je voor jezelf wil beginnen).
Zo. Wij hebben een groot probleem.Gaat dat over ww? Daarbij wordt toch alleen rekening gehouden met je laatst verdiende loon en niet met het inkomen van je partner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bijstand. Ik heb niet lang genoeg gewerkt om aanspraak te kunnen maken op een WW.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gaat dat over ww? Daarbij wordt toch alleen rekening gehouden met je laatst verdiende loon en niet met het inkomen van je partner?
Mjah van bijstand wist ik het wel :xquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee bijstand. Ik heb niet lang genoeg gewerkt om aanspraak te kunnen maken op een WW.
Je zei dat ze doortastend deed en dat ik er mijn voordeel mee moest doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fak daarom deed dat mens zo kil.
Het ging nog over een eerdere aanvraag, ihkv de WIJ (Wet investeren in jongeren). Maar mij lijkt dat dezelfde redenering van toepassing is op de bijstand. Twee volwassenen samen in één huis worden gelijkgesteld aan gehuwden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe hebben ze dat nu zo snel doorgegeven Viking?
Werkleeraanbod..iets zegt me dat dat niet bij jou past? Naast je leeftijd dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het ging nog over een eerdere aanvraag, ihkv de WIJ (Wet investeren in jongeren). Maar mij lijkt dat dezelfde redenering van toepassing is op de bijstand. Twee volwassenen samen in één huis worden gelijkgesteld aan gehuwden.
Ook zo mooi. Ik heb een werkleeraanbod aangeboden gekregen van het UWV, voor 4 maanden, en het vervalt op het moment dat ik 27 word. Ik ben 21 januari al 27 geworden, stelletje bureaucraten
.
Mja ze had een bepaald toontje naast het doortastendequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zei dat ze doortastend deed en dat ik er mijn voordeel mee moest doen![]()
.
Wat heeft dat hiermee te maken trouwens? Ze zou kil mogen doen als ik geld kreeg, nu heeft ze er totaal geen reden toe.
Jahoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
balen zeg Vik!wel vreemd, het zal toch wel vaker voorkomen dat mensen als vrienden bij elkaar wonen zonder dat 1 van de 2 de ander onderhoudt
Inderdaad. Het lijkt me ook logisch dat je als huisgenoten vaste lasten met elkaar deelt en dat is het punt geweest, denk ik. Als we hadden ingevuld dat Nachtwacht de afvalstoffenheffing betaalt en ik de waterschapsbelasting was het weer anders. En in de praktijk delen we wel de boodschappen enzo met elkaar, dus we zijn eigenlijk ook een samengesteld huishouden. Maar we dachten dat ze dat toch niet konden bewijzen. Helaas werkt het andersom: wij moeten maar bewijzen dat wij het níet zijn en dat kunnen we niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jahoorhier ook zo geweest, ik studeerde nog en had alleen een bijbaantje.
Best wel ja. Waar is je groente?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dames en heren, hierbij presenteer ik u, de winnaar van de eenzijdigheidsprijs van vandaag![]()
O: dubbele boterham pindakaas
T: appel
L: twee dubbele boterhammen pindakaas
T: vijf snoepjes
D: dubbele boterham pindakaas
T: sinaasappel
Misschien eet ik nog wel een tomaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Best wel ja. Waar is je groente?
Ik kijk ook niet hoor. Zit elders met m'n kopquote:
Met paniekeren schiet je geen donder op, dus dat doe ik tegenwoordig maar niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef anna82 het volgende:
kan me voorstellen dat het een flinke tegenvaller is, Vik, daarom props voor de positiviteit uit je posts!
Dat denk ik ook, hence de positiviteitquote:Denk dat een tijdelijke parttime baan - in afwachting van De Baan - je ook veel meer oplevert dan de bijstand (en dan niet zozeer geldelijk).
Ken ik niet, sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haagse dames, is Des Deux Villes iets?
Afgaande op iens wel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haagse dames, is Des Deux Villes iets?
Je lever en nieren ontspannenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en de yoga-les was fijnIk weet nu eindelijk hoe ik m'n nieren en lever moet ontspannen
![]()
En dat m'n flexibiliteit wel behooorlijk beter kan
1337 is de numerieke weergave van het woord leet, wat weer een verbastering is van het woord elite (lees: eliet).quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef anna82 het volgende:
kan me voorstellen dat het een flinke tegenvaller is, Vik, daarom props voor de positiviteit uit je posts!
Denk dat een tijdelijke parttime baan - in afwachting van De Baan - je ook veel meer oplevert dan de bijstand (en dan niet zozeer geldelijk).
En wat is dat toch met 1337?
Ik piepte laatst nog bij mn mams in de auto dat het 1337-o'clock was!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je lever en nieren ontspannenWat de...
[..]
1337 is de numerieke weergave van het woord leet, wat weer een verbastering is van het woord elite (lees: eliet).
Wanneer een competernerd eerder als bovengemiddeld kundig werd bevonden, kregen zij de titel elite mee, wat tegenwoordig aan alles wat door nerds als bovengemiddeld leuk, tof of kundig wordt bevonden word meegegeven.
Kijk anders eens de film Hackers! Indien je tijd en zin hebt
Dat doe je zeker snel Vik!![]()
Kijk es aan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je weet het, the postgirl always rings twice!
Ja inkomsten uit stage worden belast maar dat is echt nihil hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me ook logisch dat je als huisgenoten vaste lasten met elkaar deelt en dat is het punt geweest, denk ik. Als we hadden ingevuld dat Nachtwacht de afvalstoffenheffing betaalt en ik de waterschapsbelasting was het weer anders. En in de praktijk delen we wel de boodschappen enzo met elkaar, dus we zijn eigenlijk ook een samengesteld huishouden. Maar we dachten dat ze dat toch niet konden bewijzen. Helaas werkt het andersom: wij moeten maar bewijzen dat wij het níet zijn en dat kunnen we niet.
Een betaalde stage is evt ook nog een optie, want er zijn veel stages in het vakgebied waarin ik zoek, maar dan moet het wel voldoende opleveren en ik denk dat dat niet gaat lukken. Of ik moet ernaast post gaan bezorgen ofzo, maar dan ben ik weer minder uren beschikbaar voor de stage en ze zoeken volgens mij toch wel altijd fulltime iemand. Moet je eigenlijk ook belasting betalen over inkomsten uit een stage? Neem aan van wel? Dan is het al helemaal niet te doen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak.
Enig idee hoeveel dat zou zijn bij bijv 400 euro? (en dan voor 6 maanden, dan weet ik even hoeveel ik eventueel moet sparen om m'n stagevergoeding aan te vullen, zodat ik er 6 maanden van kan leven).quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja inkomsten uit stage worden belast maar dat is echt nihil hoor.
Dat is toch bijna niet aan te tonenquote:Als je dat wilt bewijzen dat je apart leeft op 1 adres heb je een huurcontract nodig en moet je inderdaad echt apart leven dus 2 huiskamers in ieder geval en erop berekend zijn dat je apart hoort te eten.
Het boeit niet zo meer. Werken is beterquote:Beetje achterhaalt maar dacht ik reageer toch nog![]()
Dat is afhankelijk van een aantal zaken maar ik zal morgen wel even kijken wat ik toen overhield. Uit mijn hoofd ging er niet meer dan 20-50 euro af.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dat zou zijn bij bijv 400 euro? (en dan voor 6 maanden, dan weet ik even hoeveel ik eventueel moet sparen om m'n stagevergoeding aan te vullen, zodat ik er 6 maanden van kan leven).
[..]
Dat is toch bijna niet aan te tonen. We hebben aparte slaapkamers, maar dat zijn ze niet eens komen checken. Ik had zelfs nog op het papier ingevuld dat we geen gezamenlijk huishouden zijn en ook een verklaring toegevoegd waarom dat volgens mij zo is.
[..]
Het boeit niet zo meer. Werken is beter.
Het contract staat op naam van ons allebeiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van een aantal zaken maar ik zal morgen wel even kijken wat ik toen overhield. Uit mijn hoofd ging er niet meer dan 20-50 euro af.
Heb je niet beiden een huurcontract? Want boeit het hier niet meer voor dan wellicht voor andere zaken.
Ach, het kan veel erger!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, het kan veel erger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben blij.
Niet meer actief op Fok!
Als je dan maar kan bewijzen dat jullie beiden betalen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het contract staat op naam van ons allebei.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, het kan veel erger!Dan de eerste maar VikingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja, want hij maakt elke maand het geld aan mij overquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je dan maar kan bewijzen dat jullie beiden betalen..
Snap ik maar je kan er ws wel wat mee bereiken en je kan alleen jouw spullen laten zien dat is al genoeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want hij maakt elke maand het geld aan mij over.
Maar ik vond (en vind) het een beetje ver gaan om ook allerlei kopieën van zijn administratie aan het UWV te geven.
geen alcohol en veel water drinkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en de yoga-les was fijnIk weet nu eindelijk hoe ik m'n nieren en lever moet ontspannen
![]()
En dat m'n flexibiliteit wel behooorlijk beter kan
Ik kan ook nog bezwaarschrift indienen. Wat ik niet ga doen, denk ik. Ik ga iig niet op de uitkomst wachten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Snap ik maar je kan er ws wel wat mee bereiken en je kan alleen jouw spullen laten zien dat is al genoeg.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb morgen trouwens tussen 1000 en 1100 een telefonisch interview met een of andere bobo voor baan A. En volgende week woensdag heb ik een gesprek voor baan B. En voor baan C schijn ik eind van de maand een contract te krijgen, maar dat geloof ik pas als ik het zie.
Dus ik ben tot nog toe goed bezig
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En welke baan gaat het worden aurum? Wordt het bobo-baan A? Of ga je voor baan B? Of wordt het toch baan C?
Ik heb nogal een probleemgebit. En hij is echt supergoed en ik kan hem mailen en dan krijg ik vaak binnen een paar uur al een reply. Als ik bel, kan ik meestal dezelfde dag nog terecht en het is gewoon een echte vakman. Dus ja... en nu met die tandvlees-issues.. de mondhyg zit bij hem in de praktijk, dus hij houdt dan ook een oogje in het zeil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef _aurum_ het volgende:
oh en misschien is de vraag al tig keer gesteld, maar waarom ga je helemaal naar Tilburg voor je tandarts XM? Is er niks inde buurt?
Hoera!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb morgen trouwens tussen 1000 en 1100 een telefonisch interview met een of andere bobo voor baan A. En volgende week woensdag heb ik een gesprek voor baan B. En voor baan C schijn ik eind van de maand een contract te krijgen, maar dat geloof ik pas als ik het zie.
Dus ik ben tot nog toe goed bezig
ah, ok. Dan is het de reis wel waardquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nogal een probleemgebit. En hij is echt supergoed en ik kan hem mailen en dan krijg ik vaak binnen een paar uur al een reply. Als ik bel, kan ik meestal dezelfde dag nog terecht en het is gewoon een echte vakman. Dus ja... en nu met die tandvlees-issues.. de mondhyg zit bij hem in de praktijk, dus hij houdt dan ook een oogje in het zeil.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Inderdaad goed bezig aurum: succes morgen!
En vik, balen zeg, maar met jouw instelling en inzet komt 't ongetwijfeld helemaal goed.
Probability, gefeliciteerd met je toelating.
Oh, en ik duim ook mee met de kamer voor blurred!
Verder heb ik vandaag 2 stuks fruit en zo'n 500 gram groenten gegeten, maar de 1200 calorieën met veel moeite gehaald. Kan me verder ook even helemaal niet schelen. Misschien moet ik eens in de leer bij vik voor een wat positievere instelling.![]()
Nee, het is een volgende stap in 'ontspan volledig, begin bij je teen naar je benen' etc. Ik geloof er niet zo inquote:
Ik moet een fiets hebben die 25 kg aan post kan dragen. No way dat ik dat hardlopend mee ga zeulenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik ook goed bezig, als je bezorgen combineert met je hardlooprondje ben je bovendien keisnel klaar!
Het is zo'n typ met overal contacten. Hij ging nu bij een of andere hoge pief van de UvA navragen of mijn EDS-type verder nog van invloed is op het gebit e.d. Hij weet ook dat als ik bel, er echt iets mis is. Dus ja, het is de reis wel waard. Onhandig is het alleen wel, absoluut. Maar ok.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ah, ok. Dan is het de reis wel waard
Linkedin is wel handig he!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoera!.
En ik kreeg via Linkedin net een mailtje van een oud-medestudent over m'n nieuwe plannen. Even alles uitgelegd en gezegd dat 'ie het vooral even moet laten weten als 'ie iets weet. Online netwerken ftw
.
Ja, ik ga nog even mailen naar iemand van de OR en dan vraag ik ook meteen even hoe ik aan een referentie kom. Want we zouden een aanbevelingsbrief mee krijgen. Alleen weet ik niet of ik die nog krijg omdat ik ze voor het gerecht heb willen slepen, maar goed, ik weet niet of degene die over de referenties gaat daar wel van weet en het is niet zover gekomen (en gaat ook niet zover komen), dus het zal wel loslopenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Linkedin is wel handig he!
Ik weet niet of jouw werkgevers van de Linkedin zijn, maar misschien dat je ze kan vragen om een referentiedingetje te maken?
En wat bij mij ook goed werkt is dat ik in mijn CV link naar mijn linkedin pagina (en dan kan ik dus weer loeren wie er naar mijn profiel kijkt) en ik stuur met iedere sollicitatiebrief ook mijn laatste referentiebrief mee van mijn werkgever.
Misschien heb je er wat aan
ze wil d'r groenten nog levend hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Best goede vooruitzichten aurum![]()
Vik ook goed bezig, als je bezorgen combineert met je hardlooprondje ben je bovendien keisnel klaar!
[..]
Nee, het is een volgende stap in 'ontspan volledig, begin bij je teen naar je benen' etc. Ik geloof er niet zo in
Oh en diepvrieseten vond ze ook niet goed, er zit geen leven meer in. Volgens mij heeft deze mevrouw nog nooit wat uit blik gegeten
Mjaah, bij mij staan er natuurlijk ook dingen dubbel op. Maar het geeft een beetje meer indruk van wie je bent en wat je doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik ga nog even mailen naar iemand van de OR en dan vraag ik ook meteen even hoe ik aan een referentie kom. Want we zouden een aanbevelingsbrief mee krijgen. Alleen weet ik niet of ik die nog krijg omdat ik ze voor het gerecht heb willen slepen, maar goed, ik weet niet of degene die over de referenties gaat daar wel van weet en het is niet zover gekomen (en gaat ook niet zover komen), dus het zal wel loslopen.
En linkje naar Linkedin is op zich ook wel goed, alleen schrijf ik in mijn sollicitatiebrief veel van wat op Linkedin staat, dus dan wordt een brief ook overbodig.
Kan ik net zo goed schrijven: hoi, zie mijn linkedin voor specs.
Overigens komt het, zeker in de ICT-wereld, nog wel eens zo ver, denk ik. Dat je geen brief meer hoeft te schrijven, omdat werkgevers verwachten dat hun werknemers open en bloot op internet staan. Show, don't tell, zoiets.
Ja, ik weet niet zo goed wat ze erin zouden moeten zetten, want ze hebben amper zicht gehad op mijn lesgeefactiviteiten (4 keer lesbezoek gehad, 2 keer van coördinator, 2 keer van directeur, tja).quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mjaah, bij mij staan er natuurlijk ook dingen dubbel op. Maar het geeft een beetje meer indruk van wie je bent en wat je doet.
Oh en volgens mij heb je altijd recht op een referentiebrief, hooguit dat de toon van de brief een beetje mwaah kan zijn. Maar daar moet je ze dan maar op wijzen als het zover is.
Haha. Nee, ze mogen hem wel mailenquote:
Doei!quote:Oh mên, ik moet naar bed.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, truste. En voor de werk-geïnteresseerden, zal morgen in de loop van de dag wel ff update doen.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
hoe kan je op linkedin zien dan wie er op je profiel kijkt Aurum?
ik heb als ik naar halverwege de pagina scroll in de rechter kolom het volgende staan:quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
hoe kan je op linkedin zien dan wie er op je profiel kijkt Aurum?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef Blurred86 het volgende:
haha wat geheimzinnig allemaal 'Someone in the Social Services function in the Marketing and Advertising industry from Netherlands' en dan klik je daar op en dan krijg je een lijstje zo van oooh het is een van deze mensen maar we zeggen niet wie
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
Iedereen gaat morgen op zijn Linkedin account kijken om uit te vogelen door wie hij bekeken is/was
Pm morgen wel even over sollicitaties (onderweg naar bed en door pills niet helemaal scherp meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Pm je me weer eens over je sollicitatie-activiteiten? Ik ben wel benieuwd. Ben je nu helemaal niet aan het werk?
Misschien moet jij gaan smsen als zij er is dat weekend, in zijn nacht, zodat ze het eerste vliegtuig naar huis neemt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Merel het volgende:
Vik, wat een rotsituatie met die uitkering zeg! Maar ik heb er echt bewondering voor hoe voortvarend je nu dan een parttime baan zoekt
Vanavond borrel van werk gehad. Hele tijd staan praten met een collega van de collega, die weet hoe het zit. En nu ben ik verschrikkelijk verdrietig en verschrikkelijk verliefd tegelijk. Maar goed dat ik morgen vrij ben, kan ik fijn de hele nacht liggen piekeren
Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef conleche het volgende:
Ik moet nu wel even gaan instellen dat ze niet kunnen zien als ik ooit nog eens ga snuffelen. Hoe moet dat?
Thanx! Done. Ik snuffel graag in private.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.
Je kan ook instellen dat ze helemaal niks zien. Ik zal jou eens gaan opzoeken. (Alsof ik wat aan linkedin ga hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel mensen in de kunstwereld ken ik niet, Cootje.
Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorgerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzo.
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorger. Ik zal het allemaal aangeven bij mijn gesprek
. Ik wil wel tijd over houden voor solliciteren (1 dag per week is genoeg, mag ook verdeeld in dagdelen, maar liever niet).
En ik werk sowieso ook op zaterdag.
Ok, goeie tip danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
Even de CAO voor post erbij zoeken en naar loonschalen kijken en wat erin staat over eendaagse parttimers vs meerdaagse parttimers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
Ah goeie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Even de CAO voor post erbij zoeken en naar loonschalen kijken en wat erin staat over eendaagse parttimers vs meerdaagse parttimers.
Nee dat weet ik niet. Ik weet ook niet hoe de constructie precies werkt, ik weet alleen maar dat medestudenten de keuze kregen 'ik kan je als gewone medewerker inschrijven en dan krijg je 5 euro per uur, of als zaterdagmedewerker en dan krijg je 7 euro per uur. Zullen we dat laatste dan maar doen?'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, goeie tip dan. Thanks
. Weet jij toevallig ook hoe het zit met salarisschalen? Tot een bepaalde leeftijd is er gewoon een leeftijdsschaal en dan gaat het over in salarisschalen. Ik neem an dat ik in de eerste schaal, dus 0, terecht kom?
O, da's denk ik bullshit. Neem aan dat 'gewone medewerker' meer uren draait dan 12, zaterdagmedewerker draait er 8. En dan krijg je all-in uurloon, wat inhoudt dat je vakantiegeld enzo in je uurloon zijn verwerkt. Onder de streep krijg je evenveel, per maand meer, alleen krijg je geen vakantiegeld in mei. En alleen gewerkte uren worden uitbetaald. Dus als je een maand op vakantie gaat krijg je nop omdat je vakantieuren al in je uurloon zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Ik weet ook niet hoe de constructie precies werkt, ik weet alleen maar dat medestudenten de keuze kregen 'ik kan je als gewone medewerker inschrijven en dan krijg je 5 euro per uur, of als zaterdagmedewerker en dan krijg je 7 euro per uur. Zullen we dat laatste dan maar doen?'
Ik moet ook een weekendbaantje, maar ik vind het zo jammer dat je met postbezorgen je hele zaterdag kwijt bent, vroeg op moet en ik in vergelijking met mn huidige baantjes teveel uren maak voor te weinig geld. Overweeg om alsnog niet te gaan werken en dan gewoon 2 maanden van mn spaargeld leven.
Dat vind ik gehoortechnisch niet zo handig. Lawaaierige omgeving, mensen die niet duidelijk spreken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, IKEA is veel leuker om te werken en je krijgt 20% personeelskorting.
Moet je 'em wel kunnen vinden
Station Delft en dan in bus 80 of 81 stappen.
Werken in het magazijn? Bij de weg, in de koopjeshoek werkt(e) ook iemand met gehoorproblemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik gehoortechnisch niet zo handig. Lawaaierige omgeving, mensen die niet duidelijk spreken...
Is het overwegen waardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Werken in het magazijn? Bij de weg, in de koopjeshoek werkt(e) ook iemand met gehoorproblemen.
In de ochtendploeg werken, heb je de rest van de dag voor jezelf.
IKEA CAO is stukken beter dan de post CAO met z'n 8.20 euro bruto per uur.
Van horen zeggen: bij de IKEA hebben ze altijd mensen nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het overwegen waard. Alleen hebben ze nu geen vaca's in Delft, zie ik.
Wat heb je nodig? Kleding? => werken in een kledingzaak.quote:
dat idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:23 schreef Merel het volgende:
Wat voor horrorscenario's? Nachtmerries of iets anders?
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik weet dat jij er soms helemaal klaar mee bent Jagar, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor!
sneeuw
echt, tot m'n knieen. Ik vind het opzich wel okay hoor. Maar, we hadden de eerste sneeuw al in oktober, en nu is het genoeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik weet dat jij er soms helemaal klaar mee bent Jagar, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor!
sneeuw
Hm lastig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag zal hardlopen. Tijdens het hardlopen had ik de vorige keer geen last van mijn scheenbeen, maar daarna wel een beetje. Het is nog niet helemaal weer over, maar ik wil nu ook wel doorpakken met opbouwen. Vorige keer was dinsdagavond btw.
Ik ook!! (Niet de soesjes, wel de zwaan!!)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Morning!
GIsteren 6 slagroomsoesjes met chocolade gegetenen toen was ik misselijk...
Totaal kwam uit op 2100 kcal maar het is de tijd van de maand enzo en dan heb ik altijd 2 dagen extreem vel honger. Hopelijk is het vandaag minder!
Planning:
O: 2x v.brood (kaas, pindakaas)
T: appel
L:150 gr salade, broodje een of ander
T: kwark
D: keine anhung, ik denk iets met aubergine en tomaat en dan nog wat.
En vanavond naar Black Swan
Whehe, ik ben net weer voor het eerst geweest na m'n blessure, en ik heb me heeeeel rustig gehouden. 5x 1 min. rennen met 2 min. wandelen ertussenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:03 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik hoop zometeen voldoende moed te vinden om ook nog een rondje te gaan hardlopen, maar eerst moet de yoghurt met muesli wat gezakt zijn.
Phaidra, hoe ver en hoe hard loop je?
Viking, succes met de postbodeprocedure!
Als je weer gaat rennen nadat je een tijd niet hebt gerend heb je altijd wel een klein beetje spierpijn aan je schenen. Ik zou het heel rustigjes weer proberen op te bouwen, desnoods iedere keer les 1 net zolang tot je merkt dat je daarna ook geen pijn meer hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag zal hardlopen. Tijdens het hardlopen had ik de vorige keer geen last van mijn scheenbeen, maar daarna wel een beetje. Het is nog niet helemaal weer over, maar ik wil nu ook wel doorpakken met opbouwen. Vorige keer was dinsdagavond btw.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook!! (Niet de soesjes, wel de zwaan!!)
Tuschinski, maar vroege voorstelling, dus ik denk dat kaartjes kopen vooraf geen must is en de vorige keer dat ik dat wel deed pakte die machine daar de barcode niet en moest ik alsnog in de rij. Hij draait ook in de Munt zag ik, ga jij daar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:19 schreef Perruche het volgende:
[..]waar ga je? ik wilde in Kriterion maar daar kan je niet online reserveren. Toen naar Tuschinski maar dat was iets van 2 euro duurder per kaartje
ik was ook flink bezweet toen ik op het werk aankwam...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen
Wel knap jagar, dat je door de sneeuw er net zo goed een half uur over loopt als zonderDa's toch wel ff wat harder werken!
Ja wel he? Zo lastig om te bepalen of iets een opspelende blessure is of gewoon spierpijn. Ik was sowieso van plan om elke les 2 of 3 keer te doen voor ik verder zou uitbreiden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je weer gaat rennen nadat je een tijd niet hebt gerend heb je altijd wel een klein beetje spierpijn aan je schenen. Ik zou het heel rustigjes weer proberen op te bouwen, desnoods iedere keer les 1 net zolang dat je merkt dat je daarna ook geen pijn meer hebt.
Beter voorkomen dan genezenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Whehe, ik ben net weer voor het eerst geweest na m'n blessure, en ik heb me heeeeel rustig gehouden. 5x 1 min. rennen met 2 min. wandelen ertussen. Oh ja, met een whopping 8 km/h.
Ik ga idd naar de Muntquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Tuschinski, maar vroege voorstelling, dus ik denk dat kaartjes kopen vooraf geen must is en de vorige keer dat ik dat wel deed pakte die machine daar de barcode niet en moest ik alsnog in de rij. Hij draait ook in de Munt zag ik, ga jij daar?
Dan zou ik het mooi heel rustig houden, zoals conleche ook al zegt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Whehe, ik ben net weer voor het eerst geweest na m'n blessure, en ik heb me heeeeel rustig gehouden. 5x 1 min. rennen met 2 min. wandelen ertussen. Oh ja, met een whopping 8 km/h.
jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:23 schreef Merel het volgende:
Wat voor horrorscenario's? Nachtmerries of iets anders?
Misschien toch wel een idee om al online te kopen, vanwege die goede plaatsen, ik dénk dat niemand zo vroeg gaat, maar je weet het niet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga idd naar de MuntToen ik daar had gereserveerd pakte 'ie m'n code idd ook niet, maar gelukkig stond er nog geen rij. Heb nu m'n vriendje maar even gevraagd om de tickets op te halen, aangezien ik op het werk zit
Wel super goede plaatsen deze keer, wilde eigenlijk vorige week gaan maar toen waren en geen goede plaatsen en dat wilde ik niet
Ik ga het straks gewoon proberenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan zou ik het mooi heel rustig houden, zoals conleche ook al zegt.
Als je dinsdag voor het laatst gelopen hebt, zou je vandaag wel weer moeten kunnen - maar stop wanneer je je schenen voelt protesteren! Bij mij helpt het om dan wat langer te gaan wandelen (5 minuten) en dan daarna juist wél weer even een eindje te rennen.
Wat je ook zou kunnen doen, in plaats van vandaag hardlopen, is rustig touwtjespringen (dat kan heel goed zonder een echt touw). Dat belast je schenen nogal, dus dan zou het echt een scheenbeenoefening zijn.
Je hebt gewoon 3 dingen lopen op dit moment, het gaat heus niet misquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja
Over alles wat er mis kan gaan met werk/solliciteren, dat ik alles verpruts en dat ik straks werkloos ben![]()
's nachts hebben mijn hersenen idle time en gaan ze allerlei onzin verzinnen
Oh, als ik rationeel nadenk dan weet ik dat wel. Alleen lukt dat niet altijd hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 3 dingen lopen op dit moment, het gaat heus niet mis.
Kostwinnerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Oh, als ik rationeel nadenk dan weet ik dat wel. Alleen lukt dat niet altijd he
Ik ben ook bij ons thuis de kostwinnaar, dus ik denk dat dat onbewust ook nog een beetje meespeelt. Ik voel me verantwoordelijk
Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik was erg blij dat wij in principe rond kunnen komen zonder mijn salaris, daardoor heb ik relatief rustig kunnen solliciteren, er is wat minder druk. Het komt vast goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Oh, als ik rationeel nadenk dan weet ik dat wel. Alleen lukt dat niet altijd he
Ik ben ook bij ons thuis de kostwinnaar, dus ik denk dat dat onbewust ook nog een beetje meespeelt. Ik voel me verantwoordelijk
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Phaidra het volgende:
Kostwinnaar = iemand die heerlijk kan koken en daar prijzen mee wint.
Wist je dat niet vik?
Bij het hardlopen (en wandelen ook trouwens) maakt het verschil voor je scheenbenen of je op verhard of onverhard terrein loopt. Bij onverhard terrein moet je veel meer ook zijwaarts corrigeren. Voor mij is dat beter, het loopt iets zwaarder (dus langzamer), maar de ontwikkeling van sterkere spieren/pezer is gelijkmatiger.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ga het straks gewoon proberen. Bedankt voor het meedenken!
Ik heb ook oefeningen gekregen van de fysio die lijken op touwtjespringen. Mijn enkels zijn lichtelijk hypermobiel en daar worden de scheenbeenproblemen door veroorzaakt. De oefeningen zijn idd bedoeld om de enkel-/scheenbeenspieren te trainen.
Er zijn helaas niet echt onverharde paden in de buurt. Op mijn vrije dagen kan het wel, maar voor 's avonds na het werk is het geen optie. Net wat te ver (en te donker nog).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij het hardlopen (en wandelen ook trouwens) maakt het verschil voor je scheenbenen of je op verhard of onverhard terrein loopt. Bij onverhard terrein moet je veel meer ook zijwaarts corrigeren. Voor mij is dat beter, het loopt iets zwaarder (dus langzamer), maar de ontwikkeling van sterkere spieren/pezer is gelijkmatiger.
Fixedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er zijn helaas niet echt onverharde paden in de buurt. Op mijn vrije dagen kan het wel, maar voor 's avonds na het werk is het geen optie. Net wat te ver (en te donker nog).
Maar nu ga ik eerst even turbo-opruimen en daarna langs de mama. Oeh, ideetje, als ik me daar omkleedt omkleed kan ik wel langs het Amsterdamse Bos gaan, dat ligt redelijk op mijn route.
Whoopsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fixed.
Loop ze!.
Ik ga even douchen.
Ja, je moet maar net wat in de buurt hebben natuurlijk. Hier is er veel onverhard pad, een paar daarvan worden onbegaanbaar als het langdurig nat is. Bij scheenbeenproblemen is het wel een optie om in het achterhoofd te houden - het kan lonen om wat extra afstand af te leggen om een betere renondergrond te hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan moet je wel fijn onverhard terrein in de buurt hebben, en als het regent en modder wordt, is dat vrij vervelend denk ik?
Ik zou niet zo snel viscuisine kopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik haal Puff en MarMar steeds door elkaar door hun blauwe plaatjes.
Frietfabriek:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef conleche het volgende:
Ik probeer de perfecte friet te vinden,
Grote batch maken, voorfrituren en per portie invriezen, is dat wat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef conleche het volgende:
Wel een beetje zonde van de energie om voor zo weinig aardappel die hele pan te laten opwarmen, mja, die kilo's die ik anders zou aankomen bij méér, zijn nog veel zondederder.
lol mah ik heb ook liever vers, maar het moet een keer opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel viscuisine kopen
Nee niet diequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Viscuisine. Zo dik gepaneerd dat je niet meer proeft dat het
vis
is
.
Doe ik ook wel, maar ik zie zo'n plaatje vanuit mijn ooghoek en bij een blauw plaatje hoort Puffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef MarMar het volgende:
Zeg lieve Viking, je kan toch wel lezen gewoon?
Ik ook, ik vond gisteren dat Puff wel erg vroeg in haar pyjama op de bank ging zitten na het hardlopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik haal Puff en MarMar steeds door elkaar door hun blauwe plaatjes.
Rood.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef MarMar het volgende:
lol oke oke, ik ga al een andere avatar zoeken! welke kleur prefereren jullie?
Jij zou er eens eentje moeten nemen. Niet rood. Koper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Darn, dat zou ook een goede kleur zijn voor mijn avatar.
Jezelf op je avatar is altijd heel goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef MarMar het volgende:
er zit rood in, zo goed?
patseren met m'n tattoo
ik ook. Ik ga voor een pizzabuffet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
ik moest ook een nieuwe avatar omdat de mijne teveel op die van Blurred leek
Zo lunsjen
Ik kijk er altijd naar uithongerlap die ik ben.
Whut?quote:
Ga je met je nare dromenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef _aurum_ het volgende:
Nou, dat gesprek is goed gegaan.Waarschijnlijk word ik vandaag nog gebeld voor een gesprek volgende week met zhe director
En ik hoor net dat ik voor optie C begin volgende week een contract kan verwachten. (Al geloof ik dat pas als ik het zie).
Mooie tattoo MarMar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef MarMar het volgende:
er zit rood in, zo goed?
patseren met m'n tattoo
Goed zo, Syrena, samen staan we sterkquote:vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Syrena het volgende:[/b]
[..]
Ik ook, ik vond gisteren dat Puff wel erg vroeg in haar pyjama op de bank ging zitten na het hardlopenmaar later zag ik 't
Wat is een pizzabuffet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook. Ik ga voor een pizzabuffet...
iets Zweeds denk ik...Veel restaurants zijn gericht op lunch, en hebben een buffet achtige vorm. Voor 8 euro kun je je dan vol eten. Zometeen ga ik naar een tent waar ze pizza's hebben. In buffet achtige vorm, dus verschillende slices...Volgens mij hebben ze ook pasta, dacht ik.quote:
Anders ga je straks een eindje wandelen? Dan haal je ondanks niet hardlopen vandaag wel even wat beweging & frisse lucht. Beter voor de komende nachtrust..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Even een overzicht gemaakt van m'n sollicitatie-activiteiten met datum en resultaat erbij en alles waar ik volgende week nog even achteraan moet omdat ik nog niks heb gehoord rood gemarkeerd.
Nu eerst maar even eten.
Ik heb koppijn. Gisteravond te laat gaan slapen, vanochtend te vroeg wakker.
Hee XM'ert in Zwollywoodquote:
Volgens Pietverdriet wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
Oh, en frituren in Ossewit, zou dat wat zijn? (verkopen ze dat nog?)
Telefoon met prepaid en dan laten unlocken is geen optie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef loveli het volgende:
Wat is de goedkoopste plek om vandaag een simlockvrije foon te kopen? Hij moet kunnen bellen.
mediamarkt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef loveli het volgende:
Wat is de goedkoopste plek om vandaag een simlockvrije foon te kopen? Hij moet kunnen bellen.
Helaas niet in de buurtquote:
Nope, dit is vrij weinig voor mijn doenquote:
dat jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Idd dank voor de update, XM. Klinkt goed allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |