Ga elders zitten stangen.quote:
Dat. Ik vind Rotterdam gewoon geen leuke stad (hoewel de skyline vanaf de Brienenoordbrug 's avonds wel erg mooi is). Het is geen waardeoordeel over mensen die er wonen ofzo. Ik heb gewoon niks met die stad. En er zijn ongetwijfeld ook mensen die niks met mijn zo geliefde Amsterdam hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hoeft niet overal een big issue van te maken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Probability het volgende:
Oh die discussie over welke steden wel/niet leuk zijn is bijna nog erger dan de patat/friet discussie.
Dus doe maar niet.
Met Amsterdam heb ik ook niet zoveel idd. Veel te toeristischquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Ik vind Rotterdam gewoon geen leuke stad (hoewel de skyline vanaf de Brienenoordbrug 's avonds wel erg mooi is). Het is geen waardeoordeel over mensen die er wonen ofzo. Ik heb gewoon niks met die stad. En er zijn ongetwijfeld ook mensen die niks met mijn zo geliefde Amsterdam hebben.
Hoiquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef Probability het volgende:
Ik ben heel leuk en kan in alles wel iets positiefs zien dat is ook iets moois. Hihaho
tuulkquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
Oh heb even tips nodig (over exen) mag ik iemand PMen?
Dat vind ik dan weer helemaal niet.. Assen en groningen wel.quote:
Oh sorry hoor, wat zijn we ineens lichtgeraaktquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:38 schreef Probability het volgende:
Vik jij weet echt van geen ophouden he
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die met koffers bovenin gaan zitten in een dubbeldekker en dan hun koffers in het gangpad zetten... Aaargh. Ik kan er ff niet tegen nu.
Sst, je mag van PF niet meer over steden pratenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer helemaal niet.. Assen en groningen wel.
Nog 10 min
* MariaEtcetera geeft Blurred een kop thee en een koekje.quote:
Awwquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en hij gaat nu naast me met z'n kunstgebit zitten klapperen.
Ja dat.quote:
Zo bedoel ik het niet, alleen dat 't niet zo gezellig is om naar elkaar te snauwenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sst, je mag van PF niet meer over steden praten. Wel over exen!
.
Maar ik snauw helemaal niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, alleen dat 't niet zo gezellig is om naar elkaar te snauwen
Zeker niet het moment om over 'bacheren' te beginnen hè?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
m'n B is tegen de sneeuwstorm in naar huis bacheren door 10 cm. verse sneeuw geworden.
Bah...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
* MariaEtcetera geeft Blurred een kop thee en een koekje.
En hoe was jouw dag?
Ja ik zal tzt mn hele site wel eens pluggen aan de geinteresseerden!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Blurred86 het volgende:
oh en krijgen we je logo te zien als hij af is Maria?
Oh en mijn dag was ehh minder productief dan ie zou moeten wezen, ivm nodeloos stressen om cijfersquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
mijn dag was ehm, middelmatighow about yours?
MAAR, ik heb misschien een kamer voor tijdens mijn stage! ik hoor zaterdag of ik hem krijgduimen jullie voor me?
oioioi..ja. Dat is wel heel erg....quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker niet het moment om over 'bacheren' te beginnen hè?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oioioi..ja. Dat is wel heel erg....
@ Uniek: ik woon in Uppsala, 80 km. boven zweden. Waar gaat je vriend precies schaatsen?
men, ik ben niet scherp meer vandaag. 80 km. boven stockholm..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik dacht dat jij ín Zweden woonde?
Snapte hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
men, ik ben niet scherp meer vandaag. 80 km. boven stockholm..
Ik kom jouw uni de laatste tijd trouwens best vaak tegen in de categorie *groot ende belangrijk onderzoek*. Is Uppsala ook de beste van Zweden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oioioi..ja. Dat is wel heel erg....
@ Uniek: ik woon in Uppsala, 80 km. boven zweden. Waar gaat je vriend precies schaatsen?
Ja, denk dat Uppsala in ieder geval de grootste en de oudste is, en op verschillende vakgebieden erg hoog aangeschreven..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kom jouw uni de laatste tijd trouwens best vaak tegen in de categorie *groot ende belangrijk onderzoek*. Is Uppsala ook de beste van Zweden?
Pijn aan onderbeen, niet op scheen maar net ernaast en aan de binnenkant ... en alleen tijdens het lopen/rennen (blote voeten). Zou dat gewoon een verrekt spiertje zijn of mag ik bang gaan worden voor shin splints?Heb het weer sinds ik wat fanatieker train en loop er nu al een week of 2 mee rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo. Wij hebben een groot probleem.Wat klote. Stupide regelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het gaat heus lukken met dat werk, uiteindelijk, dus laat jullie leven en keuzes niet bepalen door dit soort hokjes.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zo. Wij hebben een groot probleem.]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, wat balen zeg! Maar met al die sollicitaties die je doet komt dat snel werk vinden vast goed, toch?
Thanksquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat klote. Stupide regels.
Het gaat heus lukken met dat werk, uiteindelijk, dus laat jullie leven en keuzes niet bepalen door dit soort hokjes.
Zo. Wij hebben een groot probleem.Ah wat balen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit nu ook dat je niet meer naar het uwv hoeft en je van de sollicitatieplicht af bent? (of dat laatste hoefde al niet meer he, omdat je voor jezelf wil beginnen).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Zo. Wij hebben een groot probleem.Fak daarom deed dat mens zo kil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Zo. Wij hebben een groot probleem.Balen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat is nu ook van de baan dus, want dat mag ik dan ook op Nachtwachts kosten doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah wat balen he!Betekent dit nu ook dat je niet meer naar het uwv hoeft en je van de sollicitatieplicht af bent? (of dat laatste hoefde al niet meer he, omdat je voor jezelf wil beginnen).
Zo. Wij hebben een groot probleem.Gaat dat over ww? Daarbij wordt toch alleen rekening gehouden met je laatst verdiende loon en niet met het inkomen van je partner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bijstand. Ik heb niet lang genoeg gewerkt om aanspraak te kunnen maken op een WW.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gaat dat over ww? Daarbij wordt toch alleen rekening gehouden met je laatst verdiende loon en niet met het inkomen van je partner?
Mjah van bijstand wist ik het wel :xquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee bijstand. Ik heb niet lang genoeg gewerkt om aanspraak te kunnen maken op een WW.
Je zei dat ze doortastend deed en dat ik er mijn voordeel mee moest doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fak daarom deed dat mens zo kil.
Het ging nog over een eerdere aanvraag, ihkv de WIJ (Wet investeren in jongeren). Maar mij lijkt dat dezelfde redenering van toepassing is op de bijstand. Twee volwassenen samen in één huis worden gelijkgesteld aan gehuwden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe hebben ze dat nu zo snel doorgegeven Viking?
Werkleeraanbod..iets zegt me dat dat niet bij jou past? Naast je leeftijd dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het ging nog over een eerdere aanvraag, ihkv de WIJ (Wet investeren in jongeren). Maar mij lijkt dat dezelfde redenering van toepassing is op de bijstand. Twee volwassenen samen in één huis worden gelijkgesteld aan gehuwden.
Ook zo mooi. Ik heb een werkleeraanbod aangeboden gekregen van het UWV, voor 4 maanden, en het vervalt op het moment dat ik 27 word. Ik ben 21 januari al 27 geworden, stelletje bureaucraten
.
Mja ze had een bepaald toontje naast het doortastendequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zei dat ze doortastend deed en dat ik er mijn voordeel mee moest doen![]()
.
Wat heeft dat hiermee te maken trouwens? Ze zou kil mogen doen als ik geld kreeg, nu heeft ze er totaal geen reden toe.
Jahoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
balen zeg Vik!wel vreemd, het zal toch wel vaker voorkomen dat mensen als vrienden bij elkaar wonen zonder dat 1 van de 2 de ander onderhoudt
Inderdaad. Het lijkt me ook logisch dat je als huisgenoten vaste lasten met elkaar deelt en dat is het punt geweest, denk ik. Als we hadden ingevuld dat Nachtwacht de afvalstoffenheffing betaalt en ik de waterschapsbelasting was het weer anders. En in de praktijk delen we wel de boodschappen enzo met elkaar, dus we zijn eigenlijk ook een samengesteld huishouden. Maar we dachten dat ze dat toch niet konden bewijzen. Helaas werkt het andersom: wij moeten maar bewijzen dat wij het níet zijn en dat kunnen we niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jahoorhier ook zo geweest, ik studeerde nog en had alleen een bijbaantje.
Best wel ja. Waar is je groente?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dames en heren, hierbij presenteer ik u, de winnaar van de eenzijdigheidsprijs van vandaag![]()
O: dubbele boterham pindakaas
T: appel
L: twee dubbele boterhammen pindakaas
T: vijf snoepjes
D: dubbele boterham pindakaas
T: sinaasappel
Misschien eet ik nog wel een tomaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Best wel ja. Waar is je groente?
Ik kijk ook niet hoor. Zit elders met m'n kopquote:
Met paniekeren schiet je geen donder op, dus dat doe ik tegenwoordig maar niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef anna82 het volgende:
kan me voorstellen dat het een flinke tegenvaller is, Vik, daarom props voor de positiviteit uit je posts!
Dat denk ik ook, hence de positiviteitquote:Denk dat een tijdelijke parttime baan - in afwachting van De Baan - je ook veel meer oplevert dan de bijstand (en dan niet zozeer geldelijk).
Ken ik niet, sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haagse dames, is Des Deux Villes iets?
Afgaande op iens wel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haagse dames, is Des Deux Villes iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |