Wees blij dat je niet in Amerika woont, daar is het nog veel ergerquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Misschien heeft ze hetzelfde als ik, een andere roepnaam dan officiele voornaam.
Oooooh waarom zeuren ze bij alfa studies zo ongelooflijk over referenties. Je mag niet eens meer dingen vertellen vanuit eigen kennis, overal moet een bron bij, en die bronnen moeten nog verplicht niet-website zijn ook.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groeten uit een troosteloos Tilburg.
Ben je gemaakt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
gelukkig doet dit geen zeer. Voordeel van een nepkies.
Ik ben vooral blij dat ik een beta studie doe. Dit gaat echt compleet zn doel voorbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Amerika woont, daar is het nog veel erger.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Gesprek gister ging goed ik ben aangenomen!!!!
Netjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oi!
Terug van m'n (verkorte) regenrondje. Evy les 12 + een stukje 13. 6 km in 38 minuten, dat is 9,4 km/u.
Nu lekker douchen
Ben je ziek?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef MarMar het volgende:
Mijn lichaamsbeweging voor vandaag was douchenen dan heb ik niet eens zelf gestaan, maar ben er wel bekaf van en zit nu lekker in mn ganz glimmend neue pyjama op de bank.
Mwah, gewoon een brak gebouwd skelet to say the least. dit is normaal voor mij. Staan en lopen is niet helemaal mijn dingquote:
Euj, je bent er vast gewoon nooit geweestquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken Tilburg niet, dus daar kan ik niks over zeggen, maar wat Merel van Tilburg vindt, vind ik van Rotterdam.
En ik zie professionals lelijke d/t-fouten maken, maar ik durf ze er niet op te attenderen, omdat ik bang ben als een wijsneus over te komen en ik kan ze nog eens nodig hebben bij mijn jobsearch.
Heel wel! Ik ben eens in het Boymans van Beuningen geweest en toen ben ik ook de stad in geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Euj, je bent er vast gewoon nooit geweest
Je kunt ook een rondje gaan hardlopen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik ben hier echt heel chaggo door. Kwartier eerder en ik had het nog wel gehaald. Verdomme.
ja hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
Oh heb even tips nodig (over exen) mag ik iemand PMen?
Oh, elke stad zal z'n mooie dingetjes hebben, maar ik vind het gebrek aan oudbouw erg jammer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:15 schreef Merel het volgende:
Rotterdam is dan weer tofGisteren heerlijk geluncht aan de Kralingse Plas, niemand die kan beweren dat het daar niet mooi is hoor!
Wil je zeggen dat het Boymans niet mooi is dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel wel! Ik ben eens in het Boymans van Beuningen geweest en toen ben ik ook de stad in geweest.
nuance FTWquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, elke stad zal z'n mooie dingetjes hebben, maar ik vind het gebrek aan oudbouw erg jammer.
Alsof Rotterdam daar iets aan kan doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Oh, elke stad zal z'n mooie dingetjes hebben, maar ik vind het gebrek aan oudbouw erg jammer.
quote:
Ja, op m'n spinningschoenen. Lachen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook een rondje gaan hardlopen natuurlijk.
Mooi, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:22 schreef sigme het volgende:
Kotsen op een hele stad? Mwah. Kortzichtig is het meest vriendelijke oordeel dat ik daarover kan geven.
Ja maar Dordtselaan, dan vraag je er ook om. Net of er in Gouda niet zulke plekken zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind R'dam ook niks. En ik heb er 7 jaar gewoond en kom er nog wekelijks. Dus ik mag het vinden, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |