SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik werd wakker door een smsje uit een andere tijdzone!quote:
Jaaaaaquote:Gezien aan die smiley's was je etentje volgens mij wel leuk toch?!
Dat verklaart hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 05:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Is Duvel al weer los??
Klopt Chico er moet nog btw bij dat bedrag
mja. Het is zo irritant want dit komt slecht over en nu kan ik weer een week wachten. Zucht. Maar goed ik heb wel veel sollicitatie activiteiten om te showen en ik ga vandaag een website maken..begin iig. Dit weekend moet ie af.quote:
Kun jij straks opscheppen dat je al sinds 8 uur aan het werk bentquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, op het werk. al 40 minuten alleen, heerlijk!!
en omdat ze niet weten hoe laat ik er was, kan ik het ook wel half 8 maken. Of 7 uur.. en dan werk ik tot 8 uur door en ben ik da bomb!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun jij straks opscheppen dat je al sinds 8 uur aan het werk bent.
Doen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en omdat ze niet weten hoe laat ik er was, kan ik het ook wel half 8 maken. Of 7 uur.. en dan werk ik tot 8 uur door en ben ik da bomb!
gooi er nog een beetje groene groente bij, en je hebt een geweldig lijstje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:07 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik vind het prima hoor. Niet briljant maar wel goed. Oh en dikkevoor je collegas!
Mijn planning:
O: 2 vk brood, 1x grillworst 1x pindakaas
T: komkommer, appel
L: bruine bol iets, 150 gr rauwkost
T: magere kwark
B: 40 minuten fietsen
D: ik denk pasta met champignonsaus
T: wijntje ofzo met vriendin
ja in de champignonsaus gaat ook 1 prei, cantharelle, champignons, sjalot en misschien een tomaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gooi er nog een beetje groene groente bij, en je hebt een geweldig lijstje!Ik vind champigons altijdzo weinig groenterig, maar misschien ben ik dat alleen maar...
Sympathiek dat 'ie daar rekening mee houdt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:50 schreef Merel het volgende:
Ik werd wakker door een smsje uit een andere tijdzone!
ja..quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Sympathiek dat 'ie daar rekening mee houdt.
Of ben ik nu te cynisch?
Tja, dat kan ik ook niet ruiken. Maar normaal laat jij ook altijd nog wel aan de late kant een bericht hier achter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik werd wakker door een smsje uit een andere tijdzone!
Had ik dus ook moeite mee zonetquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat verklaart het.
@Vizor: als er veel deadlines zijn kan ik inderdaad heel goed zonder veel slaap. Maar met colleges volgen moet ik juist wel genoeg slapen, anders kan ik mn aandacht er niet bij houden.
\quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jetzt teruglezen!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
Djeez. Ik krijg een berichtje op Facebook van mijn allereerste vriendje van toen ik 11 was. (Dat trouwens uitging omdat ik 11 was en dus mijn foezelevozen niet verder ging dan een kusje op de wang. Hij was 14 en vond dat niet voldoende, maar dit geheel terzijde.)![]()
Anyhoo: ik schrik me dood. Wat ooit een beeldschone jongen was met donkere haar en groene ogen is veranderd in een blob. Met tattoo's. En dan vraagt hij ook nog of ik hem nog ken.
Nu heb ik geantwoord dat ik hem niet herkend zou hebben, maar dat zijn naam natuurlijk wel een belletje deed rinkelen. Of is dat te eerlijk?
Dat Facebook: destroyer van mooie herinneringen.
Ik ben juist dol op nachtelijke smsjes!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef loveli het volgende:
Sympathiek dat 'ie daar rekening mee houdt.
Of ben ik nu te cynisch?
Hij hoopt natuurlijk op meer dan een kusje op de wang.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
Djeez. Ik krijg een berichtje op Facebook van mijn allereerste vriendje van toen ik 11 was. (Dat trouwens uitging omdat ik 11 was en dus mijn foezelevozen niet verder ging dan een kusje op de wang. Hij was 14 en vond dat niet voldoende, maar dit geheel terzijde.)![]()
Anyhoo: ik schrik me dood. Wat ooit een beeldschone jongen was met donkere haar en groene ogen is veranderd in een blob. Met tattoo's. En dan vraagt hij ook nog of ik hem nog ken.
Nu heb ik geantwoord dat ik hem niet herkend zou hebben, maar dat zijn naam natuurlijk wel een belletje deed rinkelen. Of is dat te eerlijk?
Dat Facebook: destroyer van mooie herinneringen.
Huu. Ril. Brrr.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk op meer dan een kusje op de wang.
Red Co!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk op meer dan een kusje op de wang.
Waar op te halen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het woordje té zou ik er niet voor willen gebruiken maar eerlijk wel
![]()
Mogge trouwens! Productief ochtendje gehad al, nu maar eens huishouden.
Iemand nog keukenstoelende mijne zijn afgekeurd voor mensen met een zwakke onderrug.
Ik verwacht van wel. Ze hebben daar bij 50 een pass, bij 60 een pass with merit, bij 70 een distinction. Ik heb nog geen cijfers boven de 80 zien langskomen, dus ik denk dat 80+ zoiets is als een 9 of een 9.5 bij ons (ook als ik de beschrijvingen van de cijfers zie).quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Cijfers die je in Engeland gehaald hebt worden in Nederland anders berekent Maria
Hoeveel zoek je er?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar op te halen?Serieus, ik heb een tafel zonder stoelen.
Zo nou college ging nog behoorlijk goed. Het einde was alleen een probleem want blijkbaar was ik juist op de rij gaan zitten voor die met alle kansloze figuren. Die door het verhaal heen praatten, zaten te klagen dat dit zo'n saai vak was etc. Ik ben een tikkie gevoelig voor omgevingsgeluid, dus ik kon de docent absoluut niet meer verstaan. Nu fijn een uur wachten en dan vanmiddag nog meer college.
Vikiiiing!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Cijfers die je in Engeland gehaald hebt worden in Nederland anders berekent Maria
Ah dat is een beetje ver vrees ik. Dan ga ik toch maar eens langs de kringloopquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeveel zoek je er?
Ik moet nog voor nieuwe (het was een grapje maar als je ze kunt gebruiken en wij hebben nieuwe dan vind ik het prima). 15 km van R'dam.
Maar even positief gezien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Ze hebben daar bij 50 een pass, bij 60 een pass with merit, bij 70 een distinction. Ik heb nog geen cijfers boven de 80 zien langskomen, dus ik denk dat 80+ zoiets is als een 9 of een 9.5 bij ons (ook als ik de beschrijvingen van de cijfers zie).
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah dat is een beetje ver vrees ik. Dan ga ik toch maar eens langs de kringloop. Of wachten tot de eigenaar van mijn tafel zijn stoelen ook in de hal zet. En ik mijn bank verkocht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |