Ik betaal voor mijn eigen schoenenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja, hij moet toch geld jouw garderobe en schoenenkast bij elkaar verdienen!
Dan heb je een slecht opgevoed manspersoon aan de haak geslagen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik betaal voor mijn eigen schoenen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je een slecht opgevoed manspersoon aan de haak geslagen.
1 keer raden waarom ik geen planten in huis hebquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga morgen naar theater (ben benieuwd waar en welke voorstelling!)![]()
o en floris heeft mn plant uitgegraven en alle aarde lag door het hele huis![]()
Hallo, de middeleeuwen hebben gebeld, of je even de teletransporter die kant op wilt nemen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is 2011 ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Betaalt de man bij jou niet alles dan?.
Waarom moet jij dit soort opmerkingen nu maken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom moet jij dit soort opmerkingen nu maken?
Hier weet ik dus wel een 5-tal (semi-grappige) sneren over te verzinnen...
Mijn schoenen niet hoor, laat hem de hypotheek maar betalenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Betaalt de man bij jou niet alles dan?.
Hahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hallo, de middeleeuwen hebben gebeld, of je even de teletransporter die kant op wilt nemen!
En een man die z'n vrouw de grot het pashokje in sleurtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
V1Z0R is zo'n man die altijd honger heeft....
Gawd, dat herinner ik mequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een man die z'n vrouw de grot het pashokje in sleurt.
Nee, dat is faaizor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gawd, dat herinner ik medat ben jij
Kiek 'ns omheug?quote:
quote:
Dit is echt een quote die overal voor misbruikt kan wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef V1z0R het volgende:
Geen wonder dat lesbiennes in zulke oude versleten kleding lopen!
Vrouwelijke zwervers zijn dus lesbiennes die om nieuwe kleding smeken! (fout)
Een lesbienne met een pinpas is dus eigenlijk een transseksueel
Genoeg V1z0Rtje...
"Restrooms".quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd wat daar in Braille staat
Restrooms gok ik #helderlicht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd wat daar in Braille staat![]()
Aan d'r haar nog wel! Ugh!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een man die z'n vrouw de grot het pashokje in sleurt.
puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd wat daar in Braille staat
quote:Onze voorkeur gaat uit naar twee vriendinnen/ kennissen (partime en vervullen samen een fulltime functie), maar is natuurlijk geen vereiste.
Mehe! moest meteen denken aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nationalevacat(...)o=12&werkervaring=17
[..].
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even wat fijne Harie-plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou okee dan. Hier staat ie wel goed op!
[ afbeelding ]
Moet jij zeggen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:22 schreef Merel het volgende:
Ja Vizor, jij gaat ook nooit eens normaal op tijd naar bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |