quote:
ja naar he, die plaatjes die XM post. Ik vind dat ze wel een ban verdiend heeft hoor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
bah bah bah!
ik sla dit topic over denk ik..
of ik gooi 'm gewoon op slot
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja naar he, die plaatjes die XM post. Ik vind dat ze wel een ban verdiend heeft hoor!
klemtòòn!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Blurred86 het volgende:
het duurde echt heel lang voor bij mij het kwartje viel wat nou in hemelsnaam een banaanvraag is
Grijp in, ik word nogal moe van dat gegrinnik hier naast me.quote:
jij bent de man in huis, laat je macht zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grijp in, ik word nogal moe van dat gegrinnik hier naast me.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou okee dan. Hier staat ie wel goed op!
[ afbeelding ]
zoiets denkt mijn kerel ook, maar die is lekker niet onlinequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grijp in, ik word nogal moe van dat gegrinnik hier naast me.
Ik heb de stekker uit het stopcontact getrokken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij bent de man in huis, laat je macht zien![]()
Kruisloos?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Arie lijkt op Ken van Barbie op die foto.
Nee, dat deed jij bij Barbiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik kleedde mijn Ken nooit uit.
Inderdaad. Dat bedoelde ik dan ook te zeggen.quote:
Jij had oudere broers?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar nee, ik houd niet van barbies. Ze zijn vies en plakkerig.
Mijn broer was al het huis uit toen ik geboren werdquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij had oudere broers?
Ik houd nu wel op...
Foto van Duvel nu:quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb de stekker uit het stopcontact getrokken.
Van de laptop.
jnh89345bw2qaqa4bb yh3eop-0\\quote:
Ik betaal voor mijn eigen schoenenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja, hij moet toch geld jouw garderobe en schoenenkast bij elkaar verdienen!
Dan heb je een slecht opgevoed manspersoon aan de haak geslagen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik betaal voor mijn eigen schoenen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je een slecht opgevoed manspersoon aan de haak geslagen.
1 keer raden waarom ik geen planten in huis hebquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga morgen naar theater (ben benieuwd waar en welke voorstelling!)![]()
o en floris heeft mn plant uitgegraven en alle aarde lag door het hele huis![]()
Hallo, de middeleeuwen hebben gebeld, of je even de teletransporter die kant op wilt nemen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is 2011 ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Betaalt de man bij jou niet alles dan?.
Waarom moet jij dit soort opmerkingen nu maken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom moet jij dit soort opmerkingen nu maken?
Hier weet ik dus wel een 5-tal (semi-grappige) sneren over te verzinnen...
Mijn schoenen niet hoor, laat hem de hypotheek maar betalenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Betaalt de man bij jou niet alles dan?.
Hahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hallo, de middeleeuwen hebben gebeld, of je even de teletransporter die kant op wilt nemen!
En een man die z'n vrouw de grot het pashokje in sleurtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
V1Z0R is zo'n man die altijd honger heeft....
Gawd, dat herinner ik mequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een man die z'n vrouw de grot het pashokje in sleurt.
Nee, dat is faaizor!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gawd, dat herinner ik medat ben jij
Kiek 'ns omheug?quote:
quote:
Dit is echt een quote die overal voor misbruikt kan wordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef V1z0R het volgende:
Geen wonder dat lesbiennes in zulke oude versleten kleding lopen!
Vrouwelijke zwervers zijn dus lesbiennes die om nieuwe kleding smeken! (fout)
Een lesbienne met een pinpas is dus eigenlijk een transseksueel
Genoeg V1z0Rtje...
"Restrooms".quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd wat daar in Braille staat
Restrooms gok ik #helderlicht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd wat daar in Braille staat![]()
Aan d'r haar nog wel! Ugh!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En een man die z'n vrouw de grot het pashokje in sleurt.
puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje, puntje...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
ben benieuwd wat daar in Braille staat
quote:Onze voorkeur gaat uit naar twee vriendinnen/ kennissen (partime en vervullen samen een fulltime functie), maar is natuurlijk geen vereiste.
Mehe! moest meteen denken aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nationalevacat(...)o=12&werkervaring=17
[..].
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even wat fijne Harie-plaatjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou okee dan. Hier staat ie wel goed op!
[ afbeelding ]
Moet jij zeggen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:22 schreef Merel het volgende:
Ja Vizor, jij gaat ook nooit eens normaal op tijd naar bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik werd wakker door een smsje uit een andere tijdzone!quote:
Jaaaaaquote:Gezien aan die smiley's was je etentje volgens mij wel leuk toch?!
Dat verklaart hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 05:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Is Duvel al weer los??
Klopt Chico er moet nog btw bij dat bedrag
mja. Het is zo irritant want dit komt slecht over en nu kan ik weer een week wachten. Zucht. Maar goed ik heb wel veel sollicitatie activiteiten om te showen en ik ga vandaag een website maken..begin iig. Dit weekend moet ie af.quote:
Kun jij straks opscheppen dat je al sinds 8 uur aan het werk bentquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, op het werk. al 40 minuten alleen, heerlijk!!
en omdat ze niet weten hoe laat ik er was, kan ik het ook wel half 8 maken. Of 7 uur.. en dan werk ik tot 8 uur door en ben ik da bomb!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun jij straks opscheppen dat je al sinds 8 uur aan het werk bent.
Doen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en omdat ze niet weten hoe laat ik er was, kan ik het ook wel half 8 maken. Of 7 uur.. en dan werk ik tot 8 uur door en ben ik da bomb!
gooi er nog een beetje groene groente bij, en je hebt een geweldig lijstje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:07 schreef Perruche het volgende:
Jagar ik vind het prima hoor. Niet briljant maar wel goed. Oh en dikkevoor je collegas!
Mijn planning:
O: 2 vk brood, 1x grillworst 1x pindakaas
T: komkommer, appel
L: bruine bol iets, 150 gr rauwkost
T: magere kwark
B: 40 minuten fietsen
D: ik denk pasta met champignonsaus
T: wijntje ofzo met vriendin
ja in de champignonsaus gaat ook 1 prei, cantharelle, champignons, sjalot en misschien een tomaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gooi er nog een beetje groene groente bij, en je hebt een geweldig lijstje!Ik vind champigons altijdzo weinig groenterig, maar misschien ben ik dat alleen maar...
Sympathiek dat 'ie daar rekening mee houdt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:50 schreef Merel het volgende:
Ik werd wakker door een smsje uit een andere tijdzone!
ja..quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Sympathiek dat 'ie daar rekening mee houdt.
Of ben ik nu te cynisch?
Tja, dat kan ik ook niet ruiken. Maar normaal laat jij ook altijd nog wel aan de late kant een bericht hier achter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik werd wakker door een smsje uit een andere tijdzone!
Had ik dus ook moeite mee zonetquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat verklaart het.
@Vizor: als er veel deadlines zijn kan ik inderdaad heel goed zonder veel slaap. Maar met colleges volgen moet ik juist wel genoeg slapen, anders kan ik mn aandacht er niet bij houden.
\quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jetzt teruglezen!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
Djeez. Ik krijg een berichtje op Facebook van mijn allereerste vriendje van toen ik 11 was. (Dat trouwens uitging omdat ik 11 was en dus mijn foezelevozen niet verder ging dan een kusje op de wang. Hij was 14 en vond dat niet voldoende, maar dit geheel terzijde.)![]()
Anyhoo: ik schrik me dood. Wat ooit een beeldschone jongen was met donkere haar en groene ogen is veranderd in een blob. Met tattoo's. En dan vraagt hij ook nog of ik hem nog ken.
Nu heb ik geantwoord dat ik hem niet herkend zou hebben, maar dat zijn naam natuurlijk wel een belletje deed rinkelen. Of is dat te eerlijk?
Dat Facebook: destroyer van mooie herinneringen.
Ik ben juist dol op nachtelijke smsjes!quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef loveli het volgende:
Sympathiek dat 'ie daar rekening mee houdt.
Of ben ik nu te cynisch?
Hij hoopt natuurlijk op meer dan een kusje op de wang.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
Djeez. Ik krijg een berichtje op Facebook van mijn allereerste vriendje van toen ik 11 was. (Dat trouwens uitging omdat ik 11 was en dus mijn foezelevozen niet verder ging dan een kusje op de wang. Hij was 14 en vond dat niet voldoende, maar dit geheel terzijde.)![]()
Anyhoo: ik schrik me dood. Wat ooit een beeldschone jongen was met donkere haar en groene ogen is veranderd in een blob. Met tattoo's. En dan vraagt hij ook nog of ik hem nog ken.
Nu heb ik geantwoord dat ik hem niet herkend zou hebben, maar dat zijn naam natuurlijk wel een belletje deed rinkelen. Of is dat te eerlijk?
Dat Facebook: destroyer van mooie herinneringen.
Huu. Ril. Brrr.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk op meer dan een kusje op de wang.
Red Co!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij hoopt natuurlijk op meer dan een kusje op de wang.
Waar op te halen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het woordje té zou ik er niet voor willen gebruiken maar eerlijk wel
![]()
Mogge trouwens! Productief ochtendje gehad al, nu maar eens huishouden.
Iemand nog keukenstoelende mijne zijn afgekeurd voor mensen met een zwakke onderrug.
Ik verwacht van wel. Ze hebben daar bij 50 een pass, bij 60 een pass with merit, bij 70 een distinction. Ik heb nog geen cijfers boven de 80 zien langskomen, dus ik denk dat 80+ zoiets is als een 9 of een 9.5 bij ons (ook als ik de beschrijvingen van de cijfers zie).quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Cijfers die je in Engeland gehaald hebt worden in Nederland anders berekent Maria
Hoeveel zoek je er?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar op te halen?Serieus, ik heb een tafel zonder stoelen.
Zo nou college ging nog behoorlijk goed. Het einde was alleen een probleem want blijkbaar was ik juist op de rij gaan zitten voor die met alle kansloze figuren. Die door het verhaal heen praatten, zaten te klagen dat dit zo'n saai vak was etc. Ik ben een tikkie gevoelig voor omgevingsgeluid, dus ik kon de docent absoluut niet meer verstaan. Nu fijn een uur wachten en dan vanmiddag nog meer college.
Vikiiiing!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Cijfers die je in Engeland gehaald hebt worden in Nederland anders berekent Maria
Ah dat is een beetje ver vrees ik. Dan ga ik toch maar eens langs de kringloopquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoeveel zoek je er?
Ik moet nog voor nieuwe (het was een grapje maar als je ze kunt gebruiken en wij hebben nieuwe dan vind ik het prima). 15 km van R'dam.
Maar even positief gezien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Ze hebben daar bij 50 een pass, bij 60 een pass with merit, bij 70 een distinction. Ik heb nog geen cijfers boven de 80 zien langskomen, dus ik denk dat 80+ zoiets is als een 9 of een 9.5 bij ons (ook als ik de beschrijvingen van de cijfers zie).
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah dat is een beetje ver vrees ik. Dan ga ik toch maar eens langs de kringloop. Of wachten tot de eigenaar van mijn tafel zijn stoelen ook in de hal zet. En ik mijn bank verkocht heb.
Als ze hoger uitvallen weet je toch zeker dat het een voldoende is? Of streef je naar minimaal een 7 of hoger of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Ze hebben daar bij 50 een pass, bij 60 een pass with merit, bij 70 een distinction. Ik heb nog geen cijfers boven de 80 zien langskomen, dus ik denk dat 80+ zoiets is als een 9 of een 9.5 bij ons (ook als ik de beschrijvingen van de cijfers zie).
Hmmh ik hoop dat het ruimer zit, gezien we op de UU cum laude hebben (distinction?) met een 8.5. En 'zeer goed' ofzo een 8.0. Pass is idd een 5.5.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar even positief gezien.
Pass is bij ons een 5,5/6 toch?
Pass with merit is ruimer gepasseerd dan een 6 dus 6,5-7?
Distinction, 7,5-8?
Dan heb je met die 62 een 6,5-7?
Zou ik wel blij mee zijn maarja ik ben havo-vwo-hbo-wo klantje en dat vwo en wo valt dan fiks tegen als je 8/9-ens gewend bent te halen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmh ik hoop dat het ruimer zit, gezien we op de UU cum laude hebben (distinction?) met een 8.5. En 'zeer goed' ofzo een 8.0. Pass is idd een 5.5.
En nja ik weet dat veel mensen blij zouden zijn met een 6.5-7.0. Nadeel voor mij is: in de Research MA moet ik uitblinken wil ik evt iets gaan doen in de academische wereld. Ik weet nog niet of dat uberhaupt een optie is, maar ik geloof dat als ik één cijfer onder de 7 heb, de kans op cumlaude sowieso al verkeken is (moet ik nog even uitvissen). Tot nu toe ging het wel lekker, in Utrecht alleen maar afgeronde 8en, 8,5en en een 9 gehaald (voor de RMA). En dat vaak voor papers waarin een stuk minder werk zat dan in deze![]()
Da's ook wel naar denk ik. Voor dit paper heb ik me uit de naad gewerkt, vooral op theoretisch vlak, omdat ik het goed wou doen![]()
Dus nu ben ik een beetje een sad/disappointed panda met buikpijn. Die mail refreshed.
Is er geen algemeen mailadres waar je kunt vragen om het juiste mailadres?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:38 schreef Viking84 het volgende:
@ Maria: je hoeft niet per se cum laude te slagen hoor om een ReMa te kunnen doen.
En kut, de mailtjes aan de UWV-doos komen terug, dus nu moet ik even wat anders bedenken. Ernaartoe fietsen heeft ook geen zin, want vandaag is ze er niet en als ze er wel is, moet ik maar wachten tot ze tijd heeft. Not gonna happen. Miss kan Nachtwacht morgen even voor me bellen om te vragen naar het e-mailadres. Grr, ben ik toch weer afhankelijk. Nu kan ik er ook wel weer naartoe fietsen om te vragen om het e-mailadres, maar ik ben er al een keer geweest vandaag en ik word een beetje depri van die buurt
(Laakkwartier).
Nee. Als ze nu vervelend gaan doen doe ik ze wat, echt waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er geen algemeen mailadres waar je kunt vragen om het juiste mailadres?
Ohjeee... Dat wordt een bezoekje aan je favoriete wittejaspersoon of niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn nepkies is zojuist gehalveerd door een pepermuntje.
Proeftoets voor je rij-examen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ohjeee... Dat wordt een bezoekje aan je favoriete wittejaspersoon of niet?
Hier ookwant ik schoot helemaal in de stress toen we een proeftoets gingen doen
Tsja, met broccoli had je daar geen last van gehad he...quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoezo kan je zelf nu niet bellen? Want neem aan dat het mailadres niet klopt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:38 schreef Viking84 het volgende:
@ Maria: je hoeft niet per se cum laude te slagen hoor om een ReMa te kunnen doen.
En kut, de mailtjes aan de UWV-doos komen terug, dus nu moet ik even wat anders bedenken. Ernaartoe fietsen heeft ook geen zin, want vandaag is ze er niet en als ze er wel is, moet ik maar wachten tot ze tijd heeft. Not gonna happen. Miss kan Nachtwacht morgen even voor me bellen om te vragen naar het e-mailadres. Grr, ben ik toch weer afhankelijk. Nu kan ik er ook wel weer naartoe fietsen om te vragen om het e-mailadres, maar ik ben er al een keer geweest vandaag en ik word een beetje depri van die buurt
(Laakkwartier).
Ook een PhD hangt van méér af dan van je cijfers. Goeie referenties, een goeie motivatiebrief etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje en Mootje: thankies! Ik heb al mail gestuurd, nu kan ik alleen maar wachten
Vik: ik doe al een RMAIk doelde meer op een PhD ofzo.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Tsja, met broccoli had je daar geen last van gehad he...
Succes bij de tandarts.
Zal duimenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje en Mootje: thankies! Ik heb al mail gestuurd, nu kan ik alleen maar wachten
Vik: ik doe al een RMAIk doelde meer op een PhD ofzo.
Bahquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja bellen gaat een beetje moeilijk hè, met een dove kopquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoezo kan je zelf nu niet bellen? Want neem aan dat het mailadres niet klopt?
Jup. Ik heb er meteen weer minder vertrouwen in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Proeftoets voor je rij-examen?
Nee, totaal niet, aangezien het een nepkies isquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:44 schreef Ml-etje het volgende:
Bahgelukkig doet het ws geen pijn?
Ja, klopt. Maar het helpt wel goed meequote:Op donderdag 10 februari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook een PhD hangt van méér af dan van je cijfers. Goeie referenties, een goeie motivatiebrief etc.
Bij mij ging de laatste les voor het examen ook knudde, maar ik heb het examen zelf met glans doorstaan. Ergo: niet te druk maken, dat werkt alleen maar averechts.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup. Ik heb er meteen weer minder vertrouwen in.
Maar goed, ik hoef weer een dagje niet.
Oei! Bad ass pepermuntje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, aangezien het een nepkies is. Maar ik heb nu een scherpe rand van de andere helft zitten en das niet fijn. Dus, ze moeten er ff wat vulling tegenaan plempen en dan een nieuwe plaatsen t.z.t.
Sorry! Ik wil wel voor je bellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja bellen gaat een beetje moeilijk hè, met een dove kop.
Dat is nou precies mijn probleemquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij ging de laatste les voor het examen ook knudde, maar ik heb het examen zelf met glans doorstaan. Ergo: niet te druk maken, dat werkt alleen maar averechts.
Bananen eten, zit L-tryprofaan in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is nou precies mijn probleem
Oh wat aardig!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry! Ik wil wel voor je bellenheb werkgerelateerd vaak met ze te maken en mijn zakelijke telefoon lijdt er niet onder. Heb jij je antwoord/mailadres.
Vaak snijden mensen zich met zo'n grapjequote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, aangezien het een nepkies is. Maar ik heb nu een scherpe rand van de andere helft zitten en das niet fijn. Dus, ze moeten er ff wat vulling tegenaan plempen en dan een nieuwe plaatsen t.z.t.
Welnee geen gezeik, jij wil iets en daar heb je dat voor nodig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar het helpt wel goed mee![]()
Plus, gewoon, bluhIk snap dat dit als gezeik voelt voor de mensen die blij zijn met een voldoende, maar ik kan er niks aan doen
![]()
![]()
Is goed! Zet er even bij welke info je wil en van wie enz.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh wat aardig!. Ik pm je wel even
.
Ik vraag me af of dat opweegt tegen mijn happy pills.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Bananen eten, zit L-tryprofaan in.
zelfs voordat ik van de parkeerplaats weggereden was, heck, voordat ik 10 seconden gereden had, had ik een ingreep op m'n examen. En ik heb het examen als nog gehaald!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Belangrijkste tip die ik Puff kan geven is de volgende: als je een fout maakt, probeer hem dan van je af te zetten. Ten eerste is de kans groot dat je nog meer fouten gaat maken als je erom blijft malen, ten tweede mag je best een foutje maken en ten derde tilt de examinator er misschien wel minder zwaar aan dan jij.
Doable. Heb je zelf invloed op tijdstip en dag? Kies het dagdeel waarop jij op z'n best bent (avondmens en 8.30 examen is een slechte combo) en tijdstippen dat kinderen in school zitten en ouders ze niet aan het wegbrengen/ophalen zijn, zijn ook beter dan woensdagmiddag 12:15 uur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Allemaal waar, maar mezelf voornemen en ook echt doen en alles doen is zo lastig! Mn examen is gezet op de tweede week van maart...
goeie tipsquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Doable. Heb je zelf invloed op tijdstip en dag? Kies het dagdeel waarop jij op z'n best bent (avondmens en 8.30 examen is een slechte combo) en tijdstippen dat kinderen in school zitten en ouders ze niet aan het wegbrengen/ophalen zijn, zijn ook beter dan woensdagmiddag 12:15 uur.
Nee ligt vast, het is een dinsdag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Doable. Heb je zelf invloed op tijdstip en dag? Kies het dagdeel waarop jij op z'n best bent (avondmens en 8.30 examen is een slechte combo) en tijdstippen dat kinderen in school zitten en ouders ze niet aan het wegbrengen/ophalen zijn, zijn ook beter dan woensdagmiddag 12:15 uur.
Sowieso kun je beter halverwege de ochtend (als de spits voorbij is) of halverwege de middag (voordat de spits komt) rijden. Ik deed om 10 uur examen en ik reed op een industrieterreinquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
da's balenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
en L-tryprofaan verhoogt ook je serotonine levels.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Bananen eten, zit L-tryprofaan in.
Dat is niet je lijstje voor de hele dag hoop ik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag (ik ben laat uit bed)
lijstje:
O: niets
T: banaan
straks een minute-soepje op het werk
Tip van Flip: lees de OP!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag (ik ben laat uit bed)
lijstje:
O: niets
straks een minute-soepje op het werk
Welnee! Dat doe ik dagelijksquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter halverwege de ochtend (als de spits voorbij is) of halverwege de middag (voordat de spits komt) rijden. Ik deed om 10 uur examen en ik reed op een industrieterrein. Te simpel voor woorden dus
. Als bijzondere manoeuvre kwam alleen de hellingproef en godzijdank hoefde ik niet in te parkeren (dat kan ik nog steeds niet
).
Ik wil hier trouwens even publiekelijkdoen voor MI-etje, want ze heeft me zó goed en assertief geholpen!
.
En hardlopen is goed voor je endorfines, en zo raak je stampvol kunstmatige blijheidquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en L-tryprofaan verhoogt ook je serotonine levels.
/nuttig weetje van de dag
Is dat kunstmatig? Verder geef je met sport je immuunsysteem een boost. Dus ga maar ff een rondje rennenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En hardlopen is goed voor je endorfines, en zo raak je stampvol kunstmatige blijheid
Een beetje wel, want voor mij is het geen automatische actie om te sporten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat kunstmatig? Verder geef je met sport je immuunsysteem een boost. Dus ga maar ff een rondje rennen
Waarom naar Tilburg?quote:
Ohzo! *durrrp* Scuziquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel opletten he... Daar zit de tandarts.
om te poetsen dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
Maria!
Succes Xcuz_Me!
Zo ramen zijn klaar nu nog stofzuigen en dan ben ik er wel klaar mee, ben je 1 dag vrij gta het op aan poetsen. Soms vraag ik me af waarom ik vrij ben
Mens wat doe je jezelf aan! Werk een halve dag extra en betaal daar de hulp van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
Maria!
Succes Xcuz_Me!
Zo ramen zijn klaar nu nog stofzuigen en dan ben ik er wel klaar mee, ben je 1 dag vrij gta het op aan poetsen. Soms vraag ik me af waarom ik vrij ben
Oh ja... Valentijnsdag, dat is alweer bijna he? Ik zou 't zo vergeten zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een beetje wel, want voor mij is het geen automatische actie om te sporten.
Straks ga ik m'n rondje doen, eerst een valentijnskaart posten voor m'n vriendjeen op zoek naar een plek waar ik kan printen, ik denk de bieb
Hoei!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Gesprek gister ging goed ik ben aangenomen!!!!
Gefeliquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Nou zeg dat welquote:
Kan niet meer werkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Mens wat doe je jezelf aan! Werk een halve dag extra en betaal daar de hulp van.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
whehe, zeur je dan ook de hele dag om bakjes thee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef anna82 het volgende:
Succes bij de tandarts XM envoor Maria! Is geen gezeur hoor! Heb je al een mailtje terug?
lijstje:
O: 2 x knäckebröd met kaas + verse jus
T: druifjes
L: 1,5 boterham pindakaas
D: runderworstje, sperziebonen en aardappelpuree
Best netjes voor een ziek dagje thuis. De hoofdpijn en vermoeidheid willen alleen nog niet echt overgaan en zonder pijnstillers ben ik nergens. Ik ben ook net een kerel als ik ziek ben.
Beterschapquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef anna82 het volgende:
Succes bij de tandarts XM envoor Maria! Is geen gezeur hoor! Heb je al een mailtje terug?
lijstje:
O: 2 x knäckebröd met kaas + verse jus
T: druifjes
L: 1,5 boterham pindakaas
D: runderworstje, sperziebonen en aardappelpuree
Best netjes voor een ziek dagje thuis. De hoofdpijn en vermoeidheid willen alleen nog niet echt overgaan en zonder pijnstillers ben ik nergens. Ik ben ook net een kerel als ik ziek ben.
Een soort honours programma.. Moest een motivatiebrief schrijven en had gister een intake gesprek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Waarvoor precies ook weer?
Geen werk hequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Top, Billy! Wat ga je doen en voor hoeveel uur?
MI: ook lekker, meer centjes!![]()
Anna: PM komt eraan! Nog niet van docent gehoord verdersEn awww beterschap!
*thee voert*
Tof! Welke studie doe je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Een soort honours programma.. Moest een motivatiebrief schrijven en had gister een intake gesprek!
Ohzo! Desalnietteplus, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Een soort honours programma.. Moest een motivatiebrief schrijven en had gister een intake gesprek!
Het is meer een grapjequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja... Valentijnsdag, dat is alweer bijna he? Ik zou 't zo vergeten zijn.
Niet dat M. het vervelend vindt als ik het vergeet hoor. Zo'n dagen interesseren hem niks. Maar denk dat ik mn vrienden iets ga sturen
hihi, dat is wel een leuke!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is meer een grapjeHeb een hele cheesy roze kaart voor 'm gevonden en geschreven 'van je geheime aanbidster'
Kweenie, er staat 3 februari 2011!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef Blurred86 het volgende:
huh maar dat is toch al heel oud Maria? of niet?
Ze praten er ook altijd over alsof het een leuke nieuwe diersoort is ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Bijzonder wel, weet niet wat het beste is voor die mensen eigks
Lijstje:
- O: Iets verlaat omdat ik moest haasten voor Cesar, Vifit
- T: niets dan ramen zemen
- L: 6 boterhammen, 2 met filet, 4 met pure chocolade
- D: preischotel
- T: Waterijsje en druiven
Meestal op een vrije dagquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze praten er ook altijd over alsof het een leuke nieuwe diersoort is ofzo"Kijk eens, hoe ongerept! Hoe dichtbijdenatuur! Wat bijzonder ende machtig interessant
" *maakt foto's*
Maf lijstjeGelukkig maakt je L je gebrek aan O wel wat goed
Tof!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hetzelfde als ik, een andere roepnaam dan officiele voornaam.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Als ze nu vervelend gaan doen doe ik ze wat, echt waar. Ik heb de juiste voornaam (hoorde de typmiep die naam noemen aan de foon en heb nog even gedubbelcheckt of at de naam was), de juiste achternaam, punt ertussen @uwv.nl (want zo zien al die adressen eruit) en toch komt 'ie terug
.
Wees blij dat je niet in Amerika woont, daar is het nog veel ergerquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Misschien heeft ze hetzelfde als ik, een andere roepnaam dan officiele voornaam.
Oooooh waarom zeuren ze bij alfa studies zo ongelooflijk over referenties. Je mag niet eens meer dingen vertellen vanuit eigen kennis, overal moet een bron bij, en die bronnen moeten nog verplicht niet-website zijn ook.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groeten uit een troosteloos Tilburg.
Ben je gemaakt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
gelukkig doet dit geen zeer. Voordeel van een nepkies.
Ik ben vooral blij dat ik een beta studie doe. Dit gaat echt compleet zn doel voorbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Amerika woont, daar is het nog veel erger.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oi!
Terug van m'n (verkorte) regenrondje. Evy les 12 + een stukje 13. 6 km in 38 minuten, dat is 9,4 km/u.
Nu lekker douchen
Ben je ziek?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef MarMar het volgende:
Mijn lichaamsbeweging voor vandaag was douchenen dan heb ik niet eens zelf gestaan, maar ben er wel bekaf van en zit nu lekker in mn ganz glimmend neue pyjama op de bank.
Mwah, gewoon een brak gebouwd skelet to say the least. dit is normaal voor mij. Staan en lopen is niet helemaal mijn dingquote:
Euj, je bent er vast gewoon nooit geweestquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken Tilburg niet, dus daar kan ik niks over zeggen, maar wat Merel van Tilburg vindt, vind ik van Rotterdam.
En ik zie professionals lelijke d/t-fouten maken, maar ik durf ze er niet op te attenderen, omdat ik bang ben als een wijsneus over te komen en ik kan ze nog eens nodig hebben bij mijn jobsearch.
Heel wel! Ik ben eens in het Boymans van Beuningen geweest en toen ben ik ook de stad in geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Euj, je bent er vast gewoon nooit geweest
Je kunt ook een rondje gaan hardlopen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik ben hier echt heel chaggo door. Kwartier eerder en ik had het nog wel gehaald. Verdomme.
ja hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef Probability het volgende:
Oh heb even tips nodig (over exen) mag ik iemand PMen?
Oh, elke stad zal z'n mooie dingetjes hebben, maar ik vind het gebrek aan oudbouw erg jammer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:15 schreef Merel het volgende:
Rotterdam is dan weer tofGisteren heerlijk geluncht aan de Kralingse Plas, niemand die kan beweren dat het daar niet mooi is hoor!
Wil je zeggen dat het Boymans niet mooi is dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel wel! Ik ben eens in het Boymans van Beuningen geweest en toen ben ik ook de stad in geweest.
nuance FTWquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, elke stad zal z'n mooie dingetjes hebben, maar ik vind het gebrek aan oudbouw erg jammer.
Alsof Rotterdam daar iets aan kan doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Oh, elke stad zal z'n mooie dingetjes hebben, maar ik vind het gebrek aan oudbouw erg jammer.
quote:
Ja, op m'n spinningschoenen. Lachen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook een rondje gaan hardlopen natuurlijk.
Mooi, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:22 schreef sigme het volgende:
Kotsen op een hele stad? Mwah. Kortzichtig is het meest vriendelijke oordeel dat ik daarover kan geven.
Ja maar Dordtselaan, dan vraag je er ook om. Net of er in Gouda niet zulke plekken zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind R'dam ook niks. En ik heb er 7 jaar gewoond en kom er nog wekelijks. Dus ik mag het vinden, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |