Wees blij dat je niet in Amerika woont, daar is het nog veel ergerquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Misschien heeft ze hetzelfde als ik, een andere roepnaam dan officiele voornaam.
Oooooh waarom zeuren ze bij alfa studies zo ongelooflijk over referenties. Je mag niet eens meer dingen vertellen vanuit eigen kennis, overal moet een bron bij, en die bronnen moeten nog verplicht niet-website zijn ook.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groeten uit een troosteloos Tilburg.
Ben je gemaakt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
gelukkig doet dit geen zeer. Voordeel van een nepkies.
Ik ben vooral blij dat ik een beta studie doe. Dit gaat echt compleet zn doel voorbij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in Amerika woont, daar is het nog veel erger.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Gesprek gister ging goed ik ben aangenomen!!!!
Netjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oi!
Terug van m'n (verkorte) regenrondje. Evy les 12 + een stukje 13. 6 km in 38 minuten, dat is 9,4 km/u.
Nu lekker douchen
Ben je ziek?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:39 schreef MarMar het volgende:
Mijn lichaamsbeweging voor vandaag was douchenen dan heb ik niet eens zelf gestaan, maar ben er wel bekaf van en zit nu lekker in mn ganz glimmend neue pyjama op de bank.
Mwah, gewoon een brak gebouwd skelet to say the least. dit is normaal voor mij. Staan en lopen is niet helemaal mijn dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |