Gefeliquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Gesprek gister ging goed ik ben aangenomen!!!!
Nou zeg dat welquote:
Kan niet meer werkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Mens wat doe je jezelf aan! Werk een halve dag extra en betaal daar de hulp van.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Gesprek gister ging goed ik ben aangenomen!!!!
whehe, zeur je dan ook de hele dag om bakjes thee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef anna82 het volgende:
Succes bij de tandarts XM envoor Maria! Is geen gezeur hoor! Heb je al een mailtje terug?
lijstje:
O: 2 x knäckebröd met kaas + verse jus
T: druifjes
L: 1,5 boterham pindakaas
T: banaan
D: runderworstje, sperziebonen en aardappelpuree
Best netjes voor een ziek dagje thuis. De hoofdpijn en vermoeidheid willen alleen nog niet echt overgaan en zonder pijnstillers ben ik nergens. Ik ben ook net een kerel als ik ziek ben.
Beterschapquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef anna82 het volgende:
Succes bij de tandarts XM envoor Maria! Is geen gezeur hoor! Heb je al een mailtje terug?
lijstje:
O: 2 x knäckebröd met kaas + verse jus
T: druifjes
L: 1,5 boterham pindakaas
T: banaan
D: runderworstje, sperziebonen en aardappelpuree
Best netjes voor een ziek dagje thuis. De hoofdpijn en vermoeidheid willen alleen nog niet echt overgaan en zonder pijnstillers ben ik nergens. Ik ben ook net een kerel als ik ziek ben.
Een soort honours programma.. Moest een motivatiebrief schrijven en had gister een intake gesprek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Waarvoor precies ook weer?
Geen werk hequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Top, Billy! Wat ga je doen en voor hoeveel uur?
MI: ook lekker, meer centjes!![]()
Anna: PM komt eraan! Nog niet van docent gehoord verdersEn awww beterschap!
*thee voert*
Tof! Welke studie doe je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Een soort honours programma.. Moest een motivatiebrief schrijven en had gister een intake gesprek!
Ohzo! Desalnietteplus, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Een soort honours programma.. Moest een motivatiebrief schrijven en had gister een intake gesprek!
Het is meer een grapjequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja... Valentijnsdag, dat is alweer bijna he? Ik zou 't zo vergeten zijn.
Niet dat M. het vervelend vindt als ik het vergeet hoor. Zo'n dagen interesseren hem niks. Maar denk dat ik mn vrienden iets ga sturen
hihi, dat is wel een leuke!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is meer een grapjeHeb een hele cheesy roze kaart voor 'm gevonden en geschreven 'van je geheime aanbidster'
Kweenie, er staat 3 februari 2011!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef Blurred86 het volgende:
huh maar dat is toch al heel oud Maria? of niet?
Ze praten er ook altijd over alsof het een leuke nieuwe diersoort is ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef Ml-etje het volgende:
Bijzonder wel, weet niet wat het beste is voor die mensen eigks
Lijstje:
- O: Iets verlaat omdat ik moest haasten voor Cesar, Vifit
- T: niets dan ramen zemen
- L: 6 boterhammen, 2 met filet, 4 met pure chocolade
- D: preischotel
- T: Waterijsje en druiven
Meestal op een vrije dagquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ze praten er ook altijd over alsof het een leuke nieuwe diersoort is ofzo"Kijk eens, hoe ongerept! Hoe dichtbijdenatuur! Wat bijzonder ende machtig interessant
" *maakt foto's*
Maf lijstjeGelukkig maakt je L je gebrek aan O wel wat goed
Tof!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Misschien heeft ze hetzelfde als ik, een andere roepnaam dan officiele voornaam.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Als ze nu vervelend gaan doen doe ik ze wat, echt waar. Ik heb de juiste voornaam (hoorde de typmiep die naam noemen aan de foon en heb nog even gedubbelcheckt of at de naam was), de juiste achternaam, punt ertussen @uwv.nl (want zo zien al die adressen eruit) en toch komt 'ie terug
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |