En hardlopen is goed voor je endorfines, en zo raak je stampvol kunstmatige blijheidquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en L-tryprofaan verhoogt ook je serotonine levels.
/nuttig weetje van de dag
Is dat kunstmatig? Verder geef je met sport je immuunsysteem een boost. Dus ga maar ff een rondje rennenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En hardlopen is goed voor je endorfines, en zo raak je stampvol kunstmatige blijheid
Een beetje wel, want voor mij is het geen automatische actie om te sporten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat kunstmatig? Verder geef je met sport je immuunsysteem een boost. Dus ga maar ff een rondje rennen
Waarom naar Tilburg?quote:
Ohzo! *durrrp* Scuziquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel opletten he... Daar zit de tandarts.
om te poetsen dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
Maria!
Succes Xcuz_Me!
Zo ramen zijn klaar nu nog stofzuigen en dan ben ik er wel klaar mee, ben je 1 dag vrij gta het op aan poetsen. Soms vraag ik me af waarom ik vrij ben
Mens wat doe je jezelf aan! Werk een halve dag extra en betaal daar de hulp van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
Maria!
Succes Xcuz_Me!
Zo ramen zijn klaar nu nog stofzuigen en dan ben ik er wel klaar mee, ben je 1 dag vrij gta het op aan poetsen. Soms vraag ik me af waarom ik vrij ben
Oh ja... Valentijnsdag, dat is alweer bijna he? Ik zou 't zo vergeten zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een beetje wel, want voor mij is het geen automatische actie om te sporten.
Straks ga ik m'n rondje doen, eerst een valentijnskaart posten voor m'n vriendjeen op zoek naar een plek waar ik kan printen, ik denk de bieb
Hoei!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Gesprek gister ging goed ik ben aangenomen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |