Als ze hoger uitvallen weet je toch zeker dat het een voldoende is? Of streef je naar minimaal een 7 of hoger of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik verwacht van wel. Ze hebben daar bij 50 een pass, bij 60 een pass with merit, bij 70 een distinction. Ik heb nog geen cijfers boven de 80 zien langskomen, dus ik denk dat 80+ zoiets is als een 9 of een 9.5 bij ons (ook als ik de beschrijvingen van de cijfers zie).
Hmmh ik hoop dat het ruimer zit, gezien we op de UU cum laude hebben (distinction?) met een 8.5. En 'zeer goed' ofzo een 8.0. Pass is idd een 5.5.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar even positief gezien.
Pass is bij ons een 5,5/6 toch?
Pass with merit is ruimer gepasseerd dan een 6 dus 6,5-7?
Distinction, 7,5-8?
Dan heb je met die 62 een 6,5-7?
Zou ik wel blij mee zijn maarja ik ben havo-vwo-hbo-wo klantje en dat vwo en wo valt dan fiks tegen als je 8/9-ens gewend bent te halen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmh ik hoop dat het ruimer zit, gezien we op de UU cum laude hebben (distinction?) met een 8.5. En 'zeer goed' ofzo een 8.0. Pass is idd een 5.5.
En nja ik weet dat veel mensen blij zouden zijn met een 6.5-7.0. Nadeel voor mij is: in de Research MA moet ik uitblinken wil ik evt iets gaan doen in de academische wereld. Ik weet nog niet of dat uberhaupt een optie is, maar ik geloof dat als ik één cijfer onder de 7 heb, de kans op cumlaude sowieso al verkeken is (moet ik nog even uitvissen). Tot nu toe ging het wel lekker, in Utrecht alleen maar afgeronde 8en, 8,5en en een 9 gehaald (voor de RMA). En dat vaak voor papers waarin een stuk minder werk zat dan in deze![]()
Da's ook wel naar denk ik. Voor dit paper heb ik me uit de naad gewerkt, vooral op theoretisch vlak, omdat ik het goed wou doen![]()
Dus nu ben ik een beetje een sad/disappointed panda met buikpijn. Die mail refreshed.
Is er geen algemeen mailadres waar je kunt vragen om het juiste mailadres?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:38 schreef Viking84 het volgende:
@ Maria: je hoeft niet per se cum laude te slagen hoor om een ReMa te kunnen doen.
En kut, de mailtjes aan de UWV-doos komen terug, dus nu moet ik even wat anders bedenken. Ernaartoe fietsen heeft ook geen zin, want vandaag is ze er niet en als ze er wel is, moet ik maar wachten tot ze tijd heeft. Not gonna happen. Miss kan Nachtwacht morgen even voor me bellen om te vragen naar het e-mailadres. Grr, ben ik toch weer afhankelijk. Nu kan ik er ook wel weer naartoe fietsen om te vragen om het e-mailadres, maar ik ben er al een keer geweest vandaag en ik word een beetje depri van die buurt
(Laakkwartier).
Nee. Als ze nu vervelend gaan doen doe ik ze wat, echt waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Is er geen algemeen mailadres waar je kunt vragen om het juiste mailadres?
Ohjeee... Dat wordt een bezoekje aan je favoriete wittejaspersoon of niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn nepkies is zojuist gehalveerd door een pepermuntje.
Proeftoets voor je rij-examen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ohjeee... Dat wordt een bezoekje aan je favoriete wittejaspersoon of niet?
Hier ookwant ik schoot helemaal in de stress toen we een proeftoets gingen doen
Tsja, met broccoli had je daar geen last van gehad he...quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoezo kan je zelf nu niet bellen? Want neem aan dat het mailadres niet klopt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:38 schreef Viking84 het volgende:
@ Maria: je hoeft niet per se cum laude te slagen hoor om een ReMa te kunnen doen.
En kut, de mailtjes aan de UWV-doos komen terug, dus nu moet ik even wat anders bedenken. Ernaartoe fietsen heeft ook geen zin, want vandaag is ze er niet en als ze er wel is, moet ik maar wachten tot ze tijd heeft. Not gonna happen. Miss kan Nachtwacht morgen even voor me bellen om te vragen naar het e-mailadres. Grr, ben ik toch weer afhankelijk. Nu kan ik er ook wel weer naartoe fietsen om te vragen om het e-mailadres, maar ik ben er al een keer geweest vandaag en ik word een beetje depri van die buurt
(Laakkwartier).
Ook een PhD hangt van méér af dan van je cijfers. Goeie referenties, een goeie motivatiebrief etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje en Mootje: thankies! Ik heb al mail gestuurd, nu kan ik alleen maar wachten
Vik: ik doe al een RMAIk doelde meer op een PhD ofzo.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Tsja, met broccoli had je daar geen last van gehad he...
Succes bij de tandarts.
Zal duimenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje en Mootje: thankies! Ik heb al mail gestuurd, nu kan ik alleen maar wachten
Vik: ik doe al een RMAIk doelde meer op een PhD ofzo.
Bahquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja bellen gaat een beetje moeilijk hè, met een dove kopquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoezo kan je zelf nu niet bellen? Want neem aan dat het mailadres niet klopt?
Jup. Ik heb er meteen weer minder vertrouwen in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Proeftoets voor je rij-examen?
Nee, totaal niet, aangezien het een nepkies isquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:44 schreef Ml-etje het volgende:
Bahgelukkig doet het ws geen pijn?
Ja, klopt. Maar het helpt wel goed meequote:Op donderdag 10 februari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook een PhD hangt van méér af dan van je cijfers. Goeie referenties, een goeie motivatiebrief etc.
Bij mij ging de laatste les voor het examen ook knudde, maar ik heb het examen zelf met glans doorstaan. Ergo: niet te druk maken, dat werkt alleen maar averechts.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup. Ik heb er meteen weer minder vertrouwen in.
Maar goed, ik hoef weer een dagje niet.
Oei! Bad ass pepermuntje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, aangezien het een nepkies is. Maar ik heb nu een scherpe rand van de andere helft zitten en das niet fijn. Dus, ze moeten er ff wat vulling tegenaan plempen en dan een nieuwe plaatsen t.z.t.
Sorry! Ik wil wel voor je bellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja bellen gaat een beetje moeilijk hè, met een dove kop.
Dat is nou precies mijn probleemquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij ging de laatste les voor het examen ook knudde, maar ik heb het examen zelf met glans doorstaan. Ergo: niet te druk maken, dat werkt alleen maar averechts.
Bananen eten, zit L-tryprofaan in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is nou precies mijn probleem
Oh wat aardig!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry! Ik wil wel voor je bellenheb werkgerelateerd vaak met ze te maken en mijn zakelijke telefoon lijdt er niet onder. Heb jij je antwoord/mailadres.
Vaak snijden mensen zich met zo'n grapjequote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, aangezien het een nepkies is. Maar ik heb nu een scherpe rand van de andere helft zitten en das niet fijn. Dus, ze moeten er ff wat vulling tegenaan plempen en dan een nieuwe plaatsen t.z.t.
Welnee geen gezeik, jij wil iets en daar heb je dat voor nodig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar het helpt wel goed mee![]()
Plus, gewoon, bluhIk snap dat dit als gezeik voelt voor de mensen die blij zijn met een voldoende, maar ik kan er niks aan doen
![]()
![]()
Is goed! Zet er even bij welke info je wil en van wie enz.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh wat aardig!. Ik pm je wel even
.
Ik vraag me af of dat opweegt tegen mijn happy pills.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Bananen eten, zit L-tryprofaan in.
zelfs voordat ik van de parkeerplaats weggereden was, heck, voordat ik 10 seconden gereden had, had ik een ingreep op m'n examen. En ik heb het examen als nog gehaald!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Belangrijkste tip die ik Puff kan geven is de volgende: als je een fout maakt, probeer hem dan van je af te zetten. Ten eerste is de kans groot dat je nog meer fouten gaat maken als je erom blijft malen, ten tweede mag je best een foutje maken en ten derde tilt de examinator er misschien wel minder zwaar aan dan jij.
Doable. Heb je zelf invloed op tijdstip en dag? Kies het dagdeel waarop jij op z'n best bent (avondmens en 8.30 examen is een slechte combo) en tijdstippen dat kinderen in school zitten en ouders ze niet aan het wegbrengen/ophalen zijn, zijn ook beter dan woensdagmiddag 12:15 uur.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Allemaal waar, maar mezelf voornemen en ook echt doen en alles doen is zo lastig! Mn examen is gezet op de tweede week van maart...
goeie tipsquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Doable. Heb je zelf invloed op tijdstip en dag? Kies het dagdeel waarop jij op z'n best bent (avondmens en 8.30 examen is een slechte combo) en tijdstippen dat kinderen in school zitten en ouders ze niet aan het wegbrengen/ophalen zijn, zijn ook beter dan woensdagmiddag 12:15 uur.
Nee ligt vast, het is een dinsdag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Doable. Heb je zelf invloed op tijdstip en dag? Kies het dagdeel waarop jij op z'n best bent (avondmens en 8.30 examen is een slechte combo) en tijdstippen dat kinderen in school zitten en ouders ze niet aan het wegbrengen/ophalen zijn, zijn ook beter dan woensdagmiddag 12:15 uur.
Sowieso kun je beter halverwege de ochtend (als de spits voorbij is) of halverwege de middag (voordat de spits komt) rijden. Ik deed om 10 uur examen en ik reed op een industrieterreinquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef loveli het volgende:
[..]
da's balenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
en L-tryprofaan verhoogt ook je serotonine levels.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Bananen eten, zit L-tryprofaan in.
Dat is niet je lijstje voor de hele dag hoop ik?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag (ik ben laat uit bed)
lijstje:
O: niets
T: banaan
straks een minute-soepje op het werk
Tip van Flip: lees de OP!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:22 schreef sararaats het volgende:
goedemiddag (ik ben laat uit bed)
lijstje:
O: niets
T: banaan
straks een minute-soepje op het werk
Welnee! Dat doe ik dagelijksquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sowieso kun je beter halverwege de ochtend (als de spits voorbij is) of halverwege de middag (voordat de spits komt) rijden. Ik deed om 10 uur examen en ik reed op een industrieterrein. Te simpel voor woorden dus
. Als bijzondere manoeuvre kwam alleen de hellingproef en godzijdank hoefde ik niet in te parkeren (dat kan ik nog steeds niet
).
Ik wil hier trouwens even publiekelijkdoen voor MI-etje, want ze heeft me zó goed en assertief geholpen!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |