abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92580939

Gisteren

O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
T: stroopwafel
L: dubbele boterham met ertussen: sla, filet americain en ui
T: stuk winterpeen
S: hardlopen 5,6 km
T: wodka, light chips
D: zelfde als gisteren, (lamsgehakttajine dus) maar ik denk dat ik er nog een komkommersalade bij maak.

Planning voor vandaag

O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
T: stroopwafel
L: dubbele boterham met ertussen: rucola melange en zelfgemaakte tonijnsalade
T: stuk winterpeen
T: halve grapefruit
T:wodka, light chips
D: Broccoli soep met lamsgehakt erin. Salade met geitenkaas en spekjes.
pi_92581063
Mogguh

Lijstje voor vandaag

O: 2 gekookte eitjes
S: 45 cardio / kracht
T: 300 gram kwark
L: salade van bleekselderij, paprika, avocado, gerookte kip, tomaat. Dressing van kwark + mayo
T: 2 rolletjes ham + roomkaas
D: lamsworst en bloemkool
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92581292
Nah, zojuist mijn collega geholpen om d'r exit premie te onderbouwen. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92581471
Mogguh!

Pfff, had net met het werkoverleg wel een paar *gaap* momenten :D
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 07:50 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik werd wakker door een smsje uit een andere tijdzone!

Tja, dat kan ik ook niet ruiken. Maar normaal laat jij ook altijd nog wel aan de late kant een bericht hier achter.
Wel aardig van 'm trouwens...
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat verklaart het :P.

@Vizor: als er veel deadlines zijn kan ik inderdaad heel goed zonder veel slaap. Maar met colleges volgen moet ik juist wel genoeg slapen, anders kan ik mn aandacht er niet bij houden :P.
Had ik dus ook moeite mee zonet :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 10 februari 2011 @ 10:58:18 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92582113

_O-

Jetzt teruglezen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92582231
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]

_O-

Jetzt teruglezen!
\
:D!
pi_92582572
Djeez. Ik krijg een berichtje op Facebook van mijn allereerste vriendje van toen ik 11 was. (Dat trouwens uitging omdat ik 11 was en dus mijn foezelevozen niet verder ging dan een kusje op de wang. Hij was 14 en vond dat niet voldoende, maar dit geheel terzijde.) :+

Anyhoo: ik schrik me dood. Wat ooit een beeldschone jongen was met donkere haar en groene ogen is veranderd in een blob. Met tattoo's. En dan vraagt hij ook nog of ik hem nog ken.

Nu heb ik geantwoord dat ik hem niet herkend zou hebben, maar dat zijn naam natuurlijk wel een belletje deed rinkelen. Of is dat te eerlijk? :')

Dat Facebook: destroyer van mooie herinneringen. ;(
pi_92582699
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
Djeez. Ik krijg een berichtje op Facebook van mijn allereerste vriendje van toen ik 11 was. (Dat trouwens uitging omdat ik 11 was en dus mijn foezelevozen niet verder ging dan een kusje op de wang. Hij was 14 en vond dat niet voldoende, maar dit geheel terzijde.) :+

Anyhoo: ik schrik me dood. Wat ooit een beeldschone jongen was met donkere haar en groene ogen is veranderd in een blob. Met tattoo's. En dan vraagt hij ook nog of ik hem nog ken.

Nu heb ik geantwoord dat ik hem niet herkend zou hebben, maar dat zijn naam natuurlijk wel een belletje deed rinkelen. Of is dat te eerlijk? :')

_O- het woordje té zou ik er niet voor willen gebruiken maar eerlijk wel :Y :D

Mogge trouwens! Productief ochtendje gehad al, nu maar eens huishouden.
Iemand nog keukenstoelen :') de mijne zijn afgekeurd voor mensen met een zwakke onderrug.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:29:11 #134
331 Merel
Be here now.
pi_92582917
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef loveli het volgende:

Sympathiek dat 'ie daar rekening mee houdt.
Of ben ik nu te cynisch?
Ik ben juist dol op nachtelijke smsjes! O+ Ik laat m'n telefoon niet voor niets aan staan ;)

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar een foto van Co's blob...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? donderdag 10 februari 2011 @ 11:43:19 #135
70532 loveli
N
pi_92583286
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:16 schreef conleche het volgende:

Hij hoopt natuurlijk op meer dan een kusje op de wang.
crap in = crap out
pi_92583319
Misschien verandert die blob wel echt in een Prince als je 'm kust :')
pi_92583344
Ben nu ook wel nieuwsgierig :P
pi_92583379
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Huu. Ril. Brrr.
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:48:33 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92583451
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Red Co!
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:59:48 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92583794
Hoi :W.

Lekker fietstochtje erop zitten: naar centrum, vervolgens vanuit centrum naar Scheveningen en toen weer naar huis. Zal zo de UWV-mevrouw even mailen om een nieuwe afspraak te maken :).

En ik denk dat ik zometeen even ga opruimen en dan gewoon even een middagje iets leuks voor mezelf ga doen. En dan ga ik morgenochtend even een to do-lijstje maken met een tijd eraan gekoppeld en daar ga ik me dan ook echt aan houden, zodat ik niet van 's morgens vroeg tot 's avonds laat met vacatures enzo bezig ben. Ik merk namelijk dat ik een beetje doorsla en dan ga ik dingen vergeten, loop ik verdwaasd rondjes door de supermarkt zonder te weten wat ik eigenlijk zoek etc etc. Boh.
Niet meer actief op Fok!
pi_92583819
Lijstje:

O: een bloedsinaasappel
T: roggebrood (100 gram)
L: halve omelet met wat kaas en spek
T: halve omelet met wat kaas en spek
T: forel met cottage cheese
D: geen idee
Ja doei.
pi_92583904
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 11:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- het woordje té zou ik er niet voor willen gebruiken maar eerlijk wel :Y :D

Mogge trouwens! Productief ochtendje gehad al, nu maar eens huishouden.
Iemand nog keukenstoelen :') de mijne zijn afgekeurd voor mensen met een zwakke onderrug.
Waar op te halen? :+ Serieus, ik heb een tafel zonder stoelen.

Zo nou college ging nog behoorlijk goed. Het einde was alleen een probleem want blijkbaar was ik juist op de rij gaan zitten voor die met alle kansloze figuren. Die door het verhaal heen praatten, zaten te klagen dat dit zo'n saai vak was etc. Ik ben een tikkie gevoelig voor omgevingsgeluid, dus ik kon de docent absoluut niet meer verstaan. Nu fijn een uur wachten en dan vanmiddag nog meer college.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:16:11 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92584270
Tweede cijfer binnen! Een 64 :? Ik begin me nu dus wel serieus zorgen te maken om de conversion rates van de cijfers, argh :') Ik hoop maar dat het redelijk wat hoger uitpakt, want een 6.4 is nie grappig nie (voor mij). ;( Ik heb mn docent maar even gemaild, want nu heb ik buikpijn :')

Bij die 72 maakte ik me gek genoeg niet zo'n zorgen :|W

Oh en voor degene die dat destijds vroeg (Viking?): de 72 was voor dat stream of consciousness essay, en de 64 voor mn die hard geresearchde essay :+ Ik ga nooit meer die hard researchen, bij Toutatis.

*refreshed email*

[ Bericht 8% gewijzigd door MariaEtcetera op 10-02-2011 12:22:00 ]
pi_92584442
Cijfers die je in Engeland gehaald hebt worden in Nederland anders berekent Maria :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:24:30 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92584506
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Cijfers die je in Engeland gehaald hebt worden in Nederland anders berekent Maria :?
Ik verwacht van wel. Ze hebben daar bij 50 een pass, bij 60 een pass with merit, bij 70 een distinction. Ik heb nog geen cijfers boven de 80 zien langskomen, dus ik denk dat 80+ zoiets is als een 9 of een 9.5 bij ons (ook als ik de beschrijvingen van de cijfers zie).
pi_92584532
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waar op te halen? :+ Serieus, ik heb een tafel zonder stoelen.

Zo nou college ging nog behoorlijk goed. Het einde was alleen een probleem want blijkbaar was ik juist op de rij gaan zitten voor die met alle kansloze figuren. Die door het verhaal heen praatten, zaten te klagen dat dit zo'n saai vak was etc. Ik ben een tikkie gevoelig voor omgevingsgeluid, dus ik kon de docent absoluut niet meer verstaan. Nu fijn een uur wachten en dan vanmiddag nog meer college.
Hoeveel zoek je er?
Ik moet nog voor nieuwe (het was een grapje maar als je ze kunt gebruiken en wij hebben nieuwe dan vind ik het prima). 15 km van R'dam.
  Vis een optie? donderdag 10 februari 2011 @ 12:25:08 #147
70532 loveli
N
pi_92584535
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:22 schreef V1z0R het volgende:
Vikiiiing!!!!!
crap in = crap out
pi_92584595
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoeveel zoek je er?
Ik moet nog voor nieuwe (het was een grapje maar als je ze kunt gebruiken en wij hebben nieuwe dan vind ik het prima). 15 km van R'dam.
Ah dat is een beetje ver vrees ik. Dan ga ik toch maar eens langs de kringloop :+. Of wachten tot de eigenaar van mijn tafel zijn stoelen ook in de hal zet. En ik mijn bank verkocht heb.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_92584628
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik verwacht van wel. Ze hebben daar bij 50 een pass, bij 60 een pass with merit, bij 70 een distinction. Ik heb nog geen cijfers boven de 80 zien langskomen, dus ik denk dat 80+ zoiets is als een 9 of een 9.5 bij ons (ook als ik de beschrijvingen van de cijfers zie).
Maar even positief gezien.
Pass is bij ons een 5,5/6 toch?
Pass with merit is ruimer gepasseerd dan een 6 dus 6,5-7?
Distinction, 7,5-8?

Dan heb je met die 62 een 6,5-7?
:@ Zou ik wel blij mee zijn maarja ik ben havo-vwo-hbo-wo klantje en dat vwo en wo valt dan fiks tegen als je 8/9-ens gewend bent te halen.
pi_92584714
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 12:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah dat is een beetje ver vrees ik. Dan ga ik toch maar eens langs de kringloop :+. Of wachten tot de eigenaar van mijn tafel zijn stoelen ook in de hal zet. En ik mijn bank verkocht heb.
:D welke omgeving woon je?
Het nadeel is even dat ik even moet overleggen met mijn Mr.

We hebben nu dit:

Even zoeken naar wat ik wil hoor ;) zoiets maar dan smaller en met of zonder leuningen.
Of het past is een 2e.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ml-etje op 10-02-2011 12:37:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')