Doe ik ook wel, maar ik zie zo'n plaatje vanuit mijn ooghoek en bij een blauw plaatje hoort Puffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef MarMar het volgende:
Zeg lieve Viking, je kan toch wel lezen gewoon?
Ik ook, ik vond gisteren dat Puff wel erg vroeg in haar pyjama op de bank ging zitten na het hardlopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik haal Puff en MarMar steeds door elkaar door hun blauwe plaatjes.
Rood.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef MarMar het volgende:
lol oke oke, ik ga al een andere avatar zoeken! welke kleur prefereren jullie?
Jij zou er eens eentje moeten nemen. Niet rood. Koper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Darn, dat zou ook een goede kleur zijn voor mijn avatar.
Jezelf op je avatar is altijd heel goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef MarMar het volgende:
er zit rood in, zo goed?
patseren met m'n tattoo
ik ook. Ik ga voor een pizzabuffet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
ik moest ook een nieuwe avatar omdat de mijne teveel op die van Blurred leek
Zo lunsjen
Ik kijk er altijd naar uithongerlap die ik ben.
Whut?quote:
Ga je met je nare dromenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef _aurum_ het volgende:
Nou, dat gesprek is goed gegaan.Waarschijnlijk word ik vandaag nog gebeld voor een gesprek volgende week met zhe director
En ik hoor net dat ik voor optie C begin volgende week een contract kan verwachten. (Al geloof ik dat pas als ik het zie).
Mooie tattoo MarMar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef MarMar het volgende:
er zit rood in, zo goed?
patseren met m'n tattoo
Goed zo, Syrena, samen staan we sterkquote:vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Syrena het volgende:[/b]
[..]
Ik ook, ik vond gisteren dat Puff wel erg vroeg in haar pyjama op de bank ging zitten na het hardlopenmaar later zag ik 't
Wat is een pizzabuffet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook. Ik ga voor een pizzabuffet...
iets Zweeds denk ik...Veel restaurants zijn gericht op lunch, en hebben een buffet achtige vorm. Voor 8 euro kun je je dan vol eten. Zometeen ga ik naar een tent waar ze pizza's hebben. In buffet achtige vorm, dus verschillende slices...Volgens mij hebben ze ook pasta, dacht ik.quote:
Anders ga je straks een eindje wandelen? Dan haal je ondanks niet hardlopen vandaag wel even wat beweging & frisse lucht. Beter voor de komende nachtrust..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Even een overzicht gemaakt van m'n sollicitatie-activiteiten met datum en resultaat erbij en alles waar ik volgende week nog even achteraan moet omdat ik nog niks heb gehoord rood gemarkeerd.
Nu eerst maar even eten.
Ik heb koppijn. Gisteravond te laat gaan slapen, vanochtend te vroeg wakker.
Hee XM'ert in Zwollywoodquote:
Volgens Pietverdriet wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
Oh, en frituren in Ossewit, zou dat wat zijn? (verkopen ze dat nog?)
Telefoon met prepaid en dan laten unlocken is geen optie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef loveli het volgende:
Wat is de goedkoopste plek om vandaag een simlockvrije foon te kopen? Hij moet kunnen bellen.
mediamarkt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef loveli het volgende:
Wat is de goedkoopste plek om vandaag een simlockvrije foon te kopen? Hij moet kunnen bellen.
Helaas niet in de buurtquote:
Nope, dit is vrij weinig voor mijn doenquote:
dat jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Idd dank voor de update, XM. Klinkt goed allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |