abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:35:40 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92609631
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92609733
Dat doe je snel Vik, goed bezig!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92609813
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en de yoga-les was fijn :) Ik weet nu eindelijk hoe ik m'n nieren en lever moet ontspannen *)
En dat m'n flexibiliteit wel behooorlijk beter kan :')
Je lever en nieren ontspannen :? Wat de...
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef anna82 het volgende:
kan me voorstellen dat het een flinke tegenvaller is, Vik, daarom props voor de positiviteit uit je posts!

Denk dat een tijdelijke parttime baan - in afwachting van De Baan - je ook veel meer oplevert dan de bijstand (en dan niet zozeer geldelijk).

En wat is dat toch met 1337?
1337 is de numerieke weergave van het woord leet, wat weer een verbastering is van het woord elite (lees: eliet).
Wanneer een competernerd eerder als bovengemiddeld kundig werd bevonden, kregen zij de titel elite mee, wat tegenwoordig aan alles wat door nerds als bovengemiddeld leuk, tof of kundig wordt bevonden word meegegeven.

Kijk anders eens de film Hackers! Indien je tijd en zin hebt :)

Dat doe je zeker snel Vik! :D ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:41:53 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92610106
En je weet het, the postgirl always rings twice! :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:43:19 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92610216
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je lever en nieren ontspannen :? Wat de...

[..]

1337 is de numerieke weergave van het woord leet, wat weer een verbastering is van het woord elite (lees: eliet).
Wanneer een competernerd eerder als bovengemiddeld kundig werd bevonden, kregen zij de titel elite mee, wat tegenwoordig aan alles wat door nerds als bovengemiddeld leuk, tof of kundig wordt bevonden word meegegeven.

Kijk anders eens de film Hackers! Indien je tijd en zin hebt :)

Dat doe je zeker snel Vik! :D ^O^
Ik piepte laatst nog bij mn mams in de auto dat het 1337-o'clock was! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:43:43 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92610242
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak *O*.
Kijk es aan!

Werk, geld, én beweging in de buitenlucht! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:46:24 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92610468
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je weet het, the postgirl always rings twice! :7
:P.

Ik heb er zin in iig! *O*. Ritme, geld verdienen, van het UWV af, veel bewegen (ze vroegen ook of ik sportte :')).

Vraag als het regent maar eens of ik het nog leuk vind :'). Gelukkig komt de zomer eraan en ik heb vast gauw mijn droombaan ^O^.

In het uiterste geval kan ik, als ik genoeg uren kan krijgen bij TNT, daar een tijdje werken en sparen en vervolgens een maandje of 3-6 stage lopen om zo ervaring op te doen in de branche waarin ik wil werken. Maar dan ga ik ervan uit dat het me het komende half jaar niet lukt om een geweldige baan te vinden die bij mij past en dat vind ik ook wel een erg somber scenario. Maar het is fijn om opties te hebben iig! :).

Alles komt altijd goed *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92610507
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Inderdaad. Het lijkt me ook logisch dat je als huisgenoten vaste lasten met elkaar deelt en dat is het punt geweest, denk ik. Als we hadden ingevuld dat Nachtwacht de afvalstoffenheffing betaalt en ik de waterschapsbelasting was het weer anders. En in de praktijk delen we wel de boodschappen enzo met elkaar, dus we zijn eigenlijk ook een samengesteld huishouden. Maar we dachten dat ze dat toch niet konden bewijzen. Helaas werkt het andersom: wij moeten maar bewijzen dat wij het níet zijn en dat kunnen we niet.

Een betaalde stage is evt ook nog een optie, want er zijn veel stages in het vakgebied waarin ik zoek, maar dan moet het wel voldoende opleveren en ik denk dat dat niet gaat lukken. Of ik moet ernaast post gaan bezorgen ofzo, maar dan ben ik weer minder uren beschikbaar voor de stage en ze zoeken volgens mij toch wel altijd fulltime iemand. Moet je eigenlijk ook belasting betalen over inkomsten uit een stage? Neem aan van wel? Dan is het al helemaal niet te doen :').
Ja inkomsten uit stage worden belast maar dat is echt nihil hoor.
Als je dat wilt bewijzen dat je apart leeft op 1 adres heb je een huurcontract nodig en moet je inderdaad echt apart leven dus 2 huiskamers in ieder geval en erop berekend zijn dat je apart hoort te eten.

Beetje achterhaalt maar dacht ik reageer toch nog :') ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_92610663
Gets, wat een tegenvaller Vik... Maar *O* voor assertiviteit & TNT!

En gefeli Proba, wat goed dat je aan een honours programme mag deelnemen!

:* voor XM.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_92610665
quote:
*O* goed!!! En solliciteren vanuit wat voor werk dan ook is altijd beter :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:49:14 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92610750
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja inkomsten uit stage worden belast maar dat is echt nihil hoor.
Enig idee hoeveel dat zou zijn bij bijv 400 euro? (en dan voor 6 maanden, dan weet ik even hoeveel ik eventueel moet sparen om m'n stagevergoeding aan te vullen, zodat ik er 6 maanden van kan leven).

quote:
Als je dat wilt bewijzen dat je apart leeft op 1 adres heb je een huurcontract nodig en moet je inderdaad echt apart leven dus 2 huiskamers in ieder geval en erop berekend zijn dat je apart hoort te eten.
Dat is toch bijna niet aan te tonen :'). We hebben aparte slaapkamers, maar dat zijn ze niet eens komen checken. Ik had zelfs nog op het papier ingevuld dat we geen gezamenlijk huishouden zijn en ook een verklaring toegevoegd waarom dat volgens mij zo is.

quote:
Beetje achterhaalt maar dacht ik reageer toch nog :') ;)
Het boeit niet zo meer. Werken is beter ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92610989
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel dat zou zijn bij bijv 400 euro? (en dan voor 6 maanden, dan weet ik even hoeveel ik eventueel moet sparen om m'n stagevergoeding aan te vullen, zodat ik er 6 maanden van kan leven).

[..]

Dat is toch bijna niet aan te tonen :'). We hebben aparte slaapkamers, maar dat zijn ze niet eens komen checken. Ik had zelfs nog op het papier ingevuld dat we geen gezamenlijk huishouden zijn en ook een verklaring toegevoegd waarom dat volgens mij zo is.

[..]

Het boeit niet zo meer. Werken is beter ;).
Dat is afhankelijk van een aantal zaken maar ik zal morgen wel even kijken wat ik toen overhield. Uit mijn hoofd ging er niet meer dan 20-50 euro af.

Heb je niet beiden een huurcontract? Want boeit het hier niet meer voor dan wellicht voor andere zaken.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:53:38 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92611185
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van een aantal zaken maar ik zal morgen wel even kijken wat ik toen overhield. Uit mijn hoofd ging er niet meer dan 20-50 euro af.

Heb je niet beiden een huurcontract? Want boeit het hier niet meer voor dan wellicht voor andere zaken.
Het contract staat op naam van ons allebei :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:55:39 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92611379
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:56:01 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92611408
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lollig hoor, XM :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:57:58 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92611586
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja lollig hoor, XM :P.
Ach, het kan veel erger!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:59:52 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92611757
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ach, het kan veel erger!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:').

Ik ben blij :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92612069
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het contract staat op naam van ons allebei :).
Als je dan maar kan bewijzen dat jullie beiden betalen..
pi_92612158
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ach, het kan veel erger!

SPOILER
Dan de eerste maar Viking ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:04:54 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92612248
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Als je dan maar kan bewijzen dat jullie beiden betalen..
Ja, want hij maakt elke maand het geld aan mij over :).

Maar ik vond (en vind) het een beetje ver gaan om ook allerlei kopieën van zijn administratie aan het UWV te geven :r.
Niet meer actief op Fok!
pi_92612625
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, want hij maakt elke maand het geld aan mij over :).

Maar ik vond (en vind) het een beetje ver gaan om ook allerlei kopieën van zijn administratie aan het UWV te geven :r.
Snap ik maar je kan er ws wel wat mee bereiken en je kan alleen jouw spullen laten zien dat is al genoeg.
pi_92614498
o hai :W

Ik heb er vandaag 3 uur over gedaan om van zhe office naar Badhoevedorp en weer naar huis te rijden :') Normaliter doe ik daar iets meer dan 1,5 uur over -O-

Ik ben na thuiskomst na even chillen, kopje koffie wél wezen trainen *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92614665
Oh my, de meneer op rtl 5 eet 20.000 kcal op een dag! Zijn lichaam is gewoon niet meer als zodanig herkenbaar...

En bedankt voor de uitleg v1zor (fout gespeld :)), ik snap de lol nog steeds niet, haha. Die film lijkt me trouwens best tof!
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:40:04 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92614811
20.000? Dat eet ik in twee weken ofzo?
pi_92614919
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en de yoga-les was fijn :) Ik weet nu eindelijk hoe ik m'n nieren en lever moet ontspannen *)
En dat m'n flexibiliteit wel behooorlijk beter kan :')
geen alcohol en veel water drinken :?

@ Vik: Balen van dat uitkeringsverhaal -O- Hopelijk vind je snel een bijbaan!

@ Billy: gefeli met je baan!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:42:57 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92615006
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Snap ik maar je kan er ws wel wat mee bereiken en je kan alleen jouw spullen laten zien dat is al genoeg.
Ik kan ook nog bezwaarschrift indienen. Wat ik niet ga doen, denk ik. Ik ga iig niet op de uitkomst wachten.

Net even met m'n moeder gebeld. Die vond het schandalig dat Nachtwacht mij maar moet onderhouden. Idd, stel dat hij aan het sparen was voor een auto ofzo. Wat heeft hij eigenlijk met mij te maken? Maar goed, het komt goeoeoeoeoed en ik heb ook even positieve vibes naar mijn (minder optimistische) moeder gestraald en als ik blij en positief ben is zij dat ook :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92615291
ik heb morgen trouwens tussen 1000 en 1100 een telefonisch interview met een of andere bobo voor baan A. En volgende week woensdag heb ik een gesprek voor baan B. En voor baan C schijn ik eind van de maand een contract te krijgen, maar dat geloof ik pas als ik het zie.

Dus ik ben tot nog toe goed bezig *O*
pi_92615451
oh en misschien is de vraag al tig keer gesteld, maar waarom ga je helemaal naar Tilburg voor je tandarts XM? Is er niks inde buurt?
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:49:34 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92615459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb morgen trouwens tussen 1000 en 1100 een telefonisch interview met een of andere bobo voor baan A. En volgende week woensdag heb ik een gesprek voor baan B. En voor baan C schijn ik eind van de maand een contract te krijgen, maar dat geloof ik pas als ik het zie.

En welke baan gaat het worden aurum? Wordt het bobo-baan A? Of ga je voor baan B? Of wordt het toch baan C?
pi_92615650
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En welke baan gaat het worden aurum? Wordt het bobo-baan A? Of ga je voor baan B? Of wordt het toch baan C?
:+

Ach, ik ben 5 jaar niet op sollicitatiegesprek geweest. Hopelijk verpruts ik niks :X :P

Hoe gaat 't trouwens bij jou op je werk?
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:52:56 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92615701
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef _aurum_ het volgende:
oh en misschien is de vraag al tig keer gesteld, maar waarom ga je helemaal naar Tilburg voor je tandarts XM? Is er niks inde buurt?
Ik heb nogal een probleemgebit. En hij is echt supergoed en ik kan hem mailen en dan krijg ik vaak binnen een paar uur al een reply. Als ik bel, kan ik meestal dezelfde dag nog terecht en het is gewoon een echte vakman. Dus ja... en nu met die tandvlees-issues.. de mondhyg zit bij hem in de praktijk, dus hij houdt dan ook een oogje in het zeil.
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:57:56 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616008
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef _aurum_ het volgende:

Hoera! *O*.

En ik kreeg via Linkedin net een mailtje van een oud-medestudent over m'n nieuwe plannen. Even alles uitgelegd en gezegd dat 'ie het vooral even moet laten weten als 'ie iets weet ;). Online netwerken ftw :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92616015
Inderdaad goed bezig aurum: succes morgen!

En vik, balen zeg, maar met jouw instelling en inzet komt 't ongetwijfeld helemaal goed.

Probability, gefeliciteerd met je toelating.

Oh, en ik duim ook mee met de kamer voor blurred!

Verder heb ik vandaag 2 stuks fruit en zo'n 500 gram groenten gegeten, maar de 1200 calorieën met veel moeite gehaald. Kan me verder ook even helemaal niet schelen. Misschien moet ik eens in de leer bij vik voor een wat positievere instelling. ;)
pi_92616107
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb nogal een probleemgebit. En hij is echt supergoed en ik kan hem mailen en dan krijg ik vaak binnen een paar uur al een reply. Als ik bel, kan ik meestal dezelfde dag nog terecht en het is gewoon een echte vakman. Dus ja... en nu met die tandvlees-issues.. de mondhyg zit bij hem in de praktijk, dus hij houdt dan ook een oogje in het zeil.
ah, ok. Dan is het de reis wel waard :Y
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:59:25 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616108
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Inderdaad goed bezig aurum: succes morgen!

En vik, balen zeg, maar met jouw instelling en inzet komt 't ongetwijfeld helemaal goed.

Probability, gefeliciteerd met je toelating.

Oh, en ik duim ook mee met de kamer voor blurred!

Verder heb ik vandaag 2 stuks fruit en zo'n 500 gram groenten gegeten, maar de 1200 calorieën met veel moeite gehaald. Kan me verder ook even helemaal niet schelen. Misschien moet ik eens in de leer bij vik voor een wat positievere instelling. ;)
*).

Pm je me weer eens over je sollicitatie-activiteiten? Ik ben wel benieuwd :). Ben je nu helemaal niet aan het werk?
Niet meer actief op Fok!
pi_92616119
Best goede vooruitzichten aurum ^O^
Vik ook goed bezig, als je bezorgen combineert met je hardlooprondje ben je bovendien keisnel klaar :s) !
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef _aurum_ het volgende:
geen alcohol en veel water drinken :?
Nee, het is een volgende stap in 'ontspan volledig, begin bij je teen naar je benen' etc. Ik geloof er niet zo in :')
Oh en diepvrieseten vond ze ook niet goed, er zit geen leven meer in. Volgens mij heeft deze mevrouw nog nooit wat uit blik gegeten _O-
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:00:39 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616172
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik ook goed bezig, als je bezorgen combineert met je hardlooprondje ben je bovendien keisnel klaar :s) !
Ik moet een fiets hebben die 25 kg aan post kan dragen. No way dat ik dat hardlopend mee ga zeulen :'). Hier in de buurt staat trouwens een karretje waar ik TNT-bezorgers wel eens hun post uit zie halen. Ben benieuwd of ik dat daar ook moet doen :P.

Oh, ik moet wel m'n fiets even laten fixen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:01:41 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92616224
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ah, ok. Dan is het de reis wel waard :Y
Het is zo'n typ met overal contacten. Hij ging nu bij een of andere hoge pief van de UvA navragen of mijn EDS-type verder nog van invloed is op het gebit e.d. Hij weet ook dat als ik bel, er echt iets mis is. Dus ja, het is de reis wel waard. Onhandig is het alleen wel, absoluut. Maar ok.
pi_92616227
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Viking84 het volgende:

Hoera! *O*.

En ik kreeg via Linkedin net een mailtje van een oud-medestudent over m'n nieuwe plannen. Even alles uitgelegd en gezegd dat 'ie het vooral even moet laten weten als 'ie iets weet ;). Online netwerken ftw :P.
Linkedin is wel handig he!

Ik weet niet of jouw werkgevers van de Linkedin zijn, maar misschien dat je ze kan vragen om een referentiedingetje te maken?

En wat bij mij ook goed werkt is dat ik in mijn CV link naar mijn linkedin pagina (en dan kan ik dus weer loeren wie er naar mijn profiel kijkt :P ) en ik stuur met iedere sollicitatiebrief ook mijn laatste referentiebrief mee van mijn werkgever.

Misschien heb je er wat aan :Y
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:03:30 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Linkedin is wel handig he!

Ik weet niet of jouw werkgevers van de Linkedin zijn, maar misschien dat je ze kan vragen om een referentiedingetje te maken?

En wat bij mij ook goed werkt is dat ik in mijn CV link naar mijn linkedin pagina (en dan kan ik dus weer loeren wie er naar mijn profiel kijkt :P ) en ik stuur met iedere sollicitatiebrief ook mijn laatste referentiebrief mee van mijn werkgever.

Misschien heb je er wat aan :Y
Ja, ik ga nog even mailen naar iemand van de OR en dan vraag ik ook meteen even hoe ik aan een referentie kom. Want we zouden een aanbevelingsbrief mee krijgen. Alleen weet ik niet of ik die nog krijg omdat ik ze voor het gerecht heb willen slepen, maar goed, ik weet niet of degene die over de referenties gaat daar wel van weet en het is niet zover gekomen (en gaat ook niet zover komen), dus het zal wel loslopen ;).

En linkje naar Linkedin is op zich ook wel goed, alleen schrijf ik in mijn sollicitatiebrief veel van wat op Linkedin staat, dus dan wordt een brief ook overbodig :').

Kan ik net zo goed schrijven: hoi, zie mijn linkedin voor specs :').

Overigens komt het, zeker in de ICT-wereld, nog wel eens zo ver, denk ik. Dat je geen brief meer hoeft te schrijven, omdat werkgevers verwachten dat hun werknemers open en bloot op internet staan. Show, don't tell, zoiets :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92616343
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Best goede vooruitzichten aurum ^O^

[..]

Nee, het is een volgende stap in 'ontspan volledig, begin bij je teen naar je benen' etc. Ik geloof er niet zo in :')
Oh en diepvrieseten vond ze ook niet goed, er zit geen leven meer in. Volgens mij heeft deze mevrouw nog nooit wat uit blik gegeten _O-
ze wil d'r groenten nog levend hebben :')
pi_92616534
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik ga nog even mailen naar iemand van de OR en dan vraag ik ook meteen even hoe ik aan een referentie kom. Want we zouden een aanbevelingsbrief mee krijgen. Alleen weet ik niet of ik die nog krijg omdat ik ze voor het gerecht heb willen slepen, maar goed, ik weet niet of degene die over de referenties gaat daar wel van weet en het is niet zover gekomen (en gaat ook niet zover komen), dus het zal wel loslopen ;).

En linkje naar Linkedin is op zich ook wel goed, alleen schrijf ik in mijn sollicitatiebrief veel van wat op Linkedin staat, dus dan wordt een brief ook overbodig :').

Kan ik net zo goed schrijven: hoi, zie mijn linkedin voor specs :').

Overigens komt het, zeker in de ICT-wereld, nog wel eens zo ver, denk ik. Dat je geen brief meer hoeft te schrijven, omdat werkgevers verwachten dat hun werknemers open en bloot op internet staan. Show, don't tell, zoiets :).
Mjaah, bij mij staan er natuurlijk ook dingen dubbel op. Maar het geeft een beetje meer indruk van wie je bent en wat je doet.

Oh en volgens mij heb je altijd recht op een referentiebrief, hooguit dat de toon van de brief een beetje mwaah kan zijn. Maar daar moet je ze dan maar op wijzen als het zover is.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:10:52 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616714
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mjaah, bij mij staan er natuurlijk ook dingen dubbel op. Maar het geeft een beetje meer indruk van wie je bent en wat je doet.

Oh en volgens mij heb je altijd recht op een referentiebrief, hooguit dat de toon van de brief een beetje mwaah kan zijn. Maar daar moet je ze dan maar op wijzen als het zover is.
Ja, ik weet niet zo goed wat ze erin zouden moeten zetten, want ze hebben amper zicht gehad op mijn lesgeefactiviteiten (4 keer lesbezoek gehad, 2 keer van coördinator, 2 keer van directeur, tja).

Bovendien ga ik nu iets heel anders doen.

Maar goed, we zien wel. Eerst even een brief regelen idd ;)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:11:29 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92616746
Kan je 'm bij jezelf bezorgen! :')

Oh męn, ik moet naar bed :').
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:12:13 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616787
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je 'm bij jezelf bezorgen! :')

Haha. Nee, ze mogen hem wel mailen ^O^. Straks gaan ze nog failliet aan die postzegel :').

quote:
Oh męn, ik moet naar bed :').
Doei! :W.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:13:01 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92616834
Onder rembours! :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:14:19 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616912
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onder rembours! :')
Aangetekend :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:14:35 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92616924
Ja, truste. En voor de werk-geīnteresseerden, zal morgen in de loop van de dag wel ff update doen.
pi_92616958
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, truste. En voor de werk-geīnteresseerden, zal morgen in de loop van de dag wel ff update doen.
^O^

slaap lekker!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:16:33 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92617029
Slaap lekker, XM'ert! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_92617040
hoe kan je op linkedin zien dan wie er op je profiel kijkt Aurum?
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:19:06 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92617167
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.
Niet meer actief op Fok!
pi_92617387
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb als ik naar halverwege de pagina scroll in de rechter kolom het volgende staan:

Who's Viewed Your Profile?
6 Your profile has been viewed by 6 people in the past 3 days.
10 You have shown up in search results 10 times in the past 15 days

En als ik op de 6 klik, dan zie ik of wie het was met naam en toenaam of alleen de industrie waarin ze werkzaam zijn. Hangt van de privacy settings af :P
pi_92617403
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.
:N iet iez gratisch *D
pi_92617592
haha wat geheimzinnig allemaal 'Someone in the Social Services function in the Marketing and Advertising industry from Netherlands' en dan klik je daar op en dan krijg je een lijstje zo van oooh het is een van deze mensen maar we zeggen niet wie :7
pi_92617655
maar bij de meeste haal je er dan toch wel uit wie het was!
alleen deze kom ik niet uit :')
Someone in the Leadership function in the Staffing and Recruiting industry from Greece :?
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:29:22 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92617700
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef Blurred86 het volgende:
haha wat geheimzinnig allemaal 'Someone in the Social Services function in the Marketing and Advertising industry from Netherlands' en dan klik je daar op en dan krijg je een lijstje zo van oooh het is een van deze mensen maar we zeggen niet wie :7
:D.

Privacy-settings van die ander, neem ik aan dus?
Niet meer actief op Fok!
pi_92617841
Iedereen gaat morgen op zijn Linkedin account kijken om uit te vogelen door wie hij bekeken is/was :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:36:07 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92618079
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
Iedereen gaat morgen op zijn Linkedin account kijken om uit te vogelen door wie hij bekeken is/was :P
:D.

Doe ik al, maar dan krijg ik ook van die mysterieuze informatie :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:39:35 #160
331 Merel
Be here now.
pi_92618248
Vik, wat een rotsituatie met die uitkering zeg! Maar ik heb er echt bewondering voor hoe voortvarend je nu dan een parttime baan zoekt :)

Vanavond borrel van werk gehad. Hele tijd staan praten met een collega van de collega, die weet hoe het zit. En nu ben ik verschrikkelijk verdrietig en verschrikkelijk verliefd tegelijk. Maar goed dat ik morgen vrij ben, kan ik fijn de hele nacht liggen piekeren :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92618330
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*).

Pm je me weer eens over je sollicitatie-activiteiten? Ik ben wel benieuwd :). Ben je nu helemaal niet aan het werk?
Pm morgen wel even over sollicitaties (onderweg naar bed en door pills niet helemaal scherp meer :P ), maar ben dus alleen nog aan 't afronden waar mogelijk/nodig. Nog twee weken en dan is 't sowieso officieel afgelopen.
pi_92618389
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Merel het volgende:
Vik, wat een rotsituatie met die uitkering zeg! Maar ik heb er echt bewondering voor hoe voortvarend je nu dan een parttime baan zoekt :)

Vanavond borrel van werk gehad. Hele tijd staan praten met een collega van de collega, die weet hoe het zit. En nu ben ik verschrikkelijk verdrietig en verschrikkelijk verliefd tegelijk. Maar goed dat ik morgen vrij ben, kan ik fijn de hele nacht liggen piekeren :+
Misschien moet jij gaan smsen als zij er is dat weekend, in zijn nacht, zodat ze het eerste vliegtuig naar huis neemt! :P

En Vik, ik ben trots op je en op hoe je deze tegenslag opneemt!! Hoeveel verdient dat eigenlijk? Want het is misschien geen droombaan, maar het lijkt mij best lekker eigenlijk, zo in de buitenlucht! Prima ter overbrugging iig!
pi_92618479
Ik heb echt gare lijstes de afgelopen weken, gister had ik een verjaardag dus die heb ik al niet eens opgeschreven :') Ik ga voor morgen iets bedenken en me er proberen aan te houden.

O: cracker kipfilet, rijswafel jam, rijstwafel pindakaas
L: muslieyoghurt reep, hand walnoten, peer
T: aantal werters original snoepjes
T: rijstwafel
D: chinees
S: uur fitness, cardio en krachttraining
T: plakje kipfilet, gekookt eitje
pi_92618823
Oh!
ik heb ook een linkedin-account (waar ik niks mee doe overigens, heb het aangemaakt omdat ik een oude vriendin zocht en niet heb gevonden aangezien ze Smit heet. :+)

En heb net ook gezien wie mij hebben bezocht. Koel. *) Een paar waarvan ik echt denk: why??? :D

Ik moet nu wel even gaan instellen dat ze niet kunnen zien als ik ooit nog eens ga snuffelen. Hoe moet dat? :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:56:16 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92618989
Hier kun je met een handicap of chronische ziekte een sollicitatiepakket winnen. Krijg je een tweedaagse mediatraining en leer je onder begeleiding van een professionele regisseur hoe je je verhaal, wat je kunt en wat je wilt kunt vertellen in een filmpje. Supergaaf :D. Ik heb natuurlijk meteen mee gedaan. Wie kan mijn charmes nou weerstaan? 8-).
Niet meer actief op Fok!
pi_92619043
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef conleche het volgende:

Ik moet nu wel even gaan instellen dat ze niet kunnen zien als ik ooit nog eens ga snuffelen. Hoe moet dat? :P
Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:57:56 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92619060
Lief, Merel en Co O+.

@ Co: ik weet nog niet precies hoeveel het gaat opleveren, maar ik heb niet zoveel nodig om van te leven en als het niet genoeg is, ga ik er nog wel een avondje schoonmaakwerk bij doen ofzo, op een kantoor :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92619171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.
Thanx! Done. Ik snuffel graag in private. :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:04:38 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92619309
Zoveel mensen in de kunstwereld ken ik niet, Cootje :7.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:05:48 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92619370
En het verbaast mij eerlijk gezegd ook een beetje hoe positief ik tegenwoordig weet te blijven. Voor de zomer - toen ik nog in Groningen woonde - raakte ik veel sneller in de put. Ik ben er gewoon van overtuigd dat alles goed komt :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92619557
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel mensen in de kunstwereld ken ik niet, Cootje :7.
Je kan ook instellen dat ze helemaal niks zien. Ik zal jou eens gaan opzoeken. (Alsof ik wat aan linkedin ga hebben. :D )
pi_92620583
quote:
Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzo :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:38:52 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92620635
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzo :).
Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorger ;). Ik zal het allemaal aangeven bij mijn gesprek :Y. Ik wil wel tijd over houden voor solliciteren (1 dag per week is genoeg, mag ook verdeeld in dagdelen, maar liever niet).

En ik werk sowieso ook op zaterdag :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_92620718
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorger ;). Ik zal het allemaal aangeven bij mijn gesprek :Y. Ik wil wel tijd over houden voor solliciteren (1 dag per week is genoeg, mag ook verdeeld in dagdelen, maar liever niet).

En ik werk sowieso ook op zaterdag :Y.
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:43:29 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92620777
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
Ok, goeie tip dan :). Thanks :). Weet jij toevallig ook hoe het zit met salarisschalen? Tot een bepaalde leeftijd is er gewoon een leeftijdsschaal en dan gaat het over in salarisschalen. Ik neem an dat ik in de eerste schaal, dus 0, terecht kom?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 00:43:52 #176
70532 loveli
N
pi_92620789
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Even de CAO voor post erbij zoeken en naar loonschalen kijken en wat erin staat over eendaagse parttimers vs meerdaagse parttimers.
crap in = crap out
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:44:39 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92620823
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Even de CAO voor post erbij zoeken en naar loonschalen kijken en wat erin staat over eendaagse parttimers vs meerdaagse parttimers.
Ah goeie.

Op deze manier geraak ik nooit in bed hč? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92620887
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ok, goeie tip dan :). Thanks :). Weet jij toevallig ook hoe het zit met salarisschalen? Tot een bepaalde leeftijd is er gewoon een leeftijdsschaal en dan gaat het over in salarisschalen. Ik neem an dat ik in de eerste schaal, dus 0, terecht kom?
Nee dat weet ik niet. Ik weet ook niet hoe de constructie precies werkt, ik weet alleen maar dat medestudenten de keuze kregen 'ik kan je als gewone medewerker inschrijven en dan krijg je 5 euro per uur, of als zaterdagmedewerker en dan krijg je 7 euro per uur. Zullen we dat laatste dan maar doen?'

Ik moet ook een weekendbaantje, maar ik vind het zo jammer dat je met postbezorgen je hele zaterdag kwijt bent, vroeg op moet en ik in vergelijking met mn huidige baantjes teveel uren maak voor te weinig geld :@. Overweeg om alsnog niet te gaan werken en dan gewoon 2 maanden van mn spaargeld leven.
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 00:50:52 #179
70532 loveli
N
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 00:53:47 #180
70532 loveli
N
pi_92621047
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet. Ik weet ook niet hoe de constructie precies werkt, ik weet alleen maar dat medestudenten de keuze kregen 'ik kan je als gewone medewerker inschrijven en dan krijg je 5 euro per uur, of als zaterdagmedewerker en dan krijg je 7 euro per uur. Zullen we dat laatste dan maar doen?'

Ik moet ook een weekendbaantje, maar ik vind het zo jammer dat je met postbezorgen je hele zaterdag kwijt bent, vroeg op moet en ik in vergelijking met mn huidige baantjes teveel uren maak voor te weinig geld :@. Overweeg om alsnog niet te gaan werken en dan gewoon 2 maanden van mn spaargeld leven.
O, da's denk ik bullshit. Neem aan dat 'gewone medewerker' meer uren draait dan 12, zaterdagmedewerker draait er 8. En dan krijg je all-in uurloon, wat inhoudt dat je vakantiegeld enzo in je uurloon zijn verwerkt. Onder de streep krijg je evenveel, per maand meer, alleen krijg je geen vakantiegeld in mei. En alleen gewerkte uren worden uitbetaald. Dus als je een maand op vakantie gaat krijg je nop omdat je vakantieuren al in je uurloon zitten.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 01:00:59 #181
70532 loveli
N
pi_92621212
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:53 schreef loveli het volgende:

[..]

O, da's denk ik bullshit.
Kan ook dat de zaterdagtoeslag hoger is :') Ik ga ff de CAO doorscannen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 01:02:16 #182
70532 loveli
N
pi_92621244
Bij de weg, IKEA is veel leuker om te werken en je krijgt 20% personeelskorting.

Moet je 'em wel kunnen vinden :')
Station Delft en dan in bus 80 of 81 stappen.
crap in = crap out
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:03:08 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92621266
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, IKEA is veel leuker om te werken en je krijgt 20% personeelskorting.

Moet je 'em wel kunnen vinden :')
Station Delft en dan in bus 80 of 81 stappen.
Dat vind ik gehoortechnisch niet zo handig. Lawaaierige omgeving, mensen die niet duidelijk spreken...
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 01:04:21 #184
70532 loveli
N
pi_92621294
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat vind ik gehoortechnisch niet zo handig. Lawaaierige omgeving, mensen die niet duidelijk spreken...
Werken in het magazijn? Bij de weg, in de koopjeshoek werkt(e) ook iemand met gehoorproblemen.

In de ochtendploeg werken, heb je de rest van de dag voor jezelf.

IKEA CAO is stukken beter dan de post CAO met z'n 8.20 euro bruto per uur.
crap in = crap out
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:08:44 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92621386
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Werken in het magazijn? Bij de weg, in de koopjeshoek werkt(e) ook iemand met gehoorproblemen.

In de ochtendploeg werken, heb je de rest van de dag voor jezelf.

IKEA CAO is stukken beter dan de post CAO met z'n 8.20 euro bruto per uur.
Is het overwegen waard :). Alleen hebben ze nu geen vaca's in Delft, zie ik.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:09:12 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92621400
Meer ideeën zijn welkom trouwens :).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 01:09:20 #187
70532 loveli
N
pi_92621405
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is het overwegen waard :). Alleen hebben ze nu geen vaca's in Delft, zie ik.
Van horen zeggen: bij de IKEA hebben ze altijd mensen nodig.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 01:11:27 #188
70532 loveli
N
pi_92621463
http://www.flexservice.com/?p=29623
CAO IKEA

Lees over nacht/weekeinde toeslagen enzo ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 01:17:33 #189
70532 loveli
N
pi_92621602
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 01:09 schreef Viking84 het volgende:
Meer ideeën zijn welkom trouwens :).
Wat heb je nodig? Kleding? => werken in een kledingzaak.
Meubels? => IKEA met 20% personeelskorting
Netwerken? Flut-administratieve baan zoeken in iets met onderwijs waar ze connecties hebben. Ofzo. Schoonmaakster op een speciale school. Dan heeft een prutbaan opeens mogelijkheden.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 01:18:19 #190
70532 loveli
N
pi_92621616
En nu bedtijd voor ik in m'n upje alles volspam.

crap in = crap out
  vrijdag 11 februari 2011 @ 01:21:33 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92621700
Ik ga ook slapen idd. Op dit moment geef ik daar nog de voorkeur aan 's nachts ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92623753
Kan ik een keer uitslapen, dan word ik midden in de nacht wakker van allerlei horror scenario's die zich in mijn hoofd afspelen /faal :')
  vrijdag 11 februari 2011 @ 06:23:38 #193
331 Merel
Be here now.
pi_92623957
Wat voor horrorscenario's? Nachtmerries of iets anders? :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92624173
auw m'n hoofd... :')
Ja doei.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 07:40:56 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92624336
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 06:23 schreef Merel het volgende:
Wat voor horrorscenario's? Nachtmerries of iets anders? :{
dat idd.

Goedemorgen. Kort nachtje maar ik ga er toch maar uit. Even eten en dan hardlopen. Vanmiddag weer aan de brieven, waaronder een hele toffe voor een blad. Ik heb een hele originele brief in gedachten waarmee ik wel een risico neem, maar anderzijds weet ik ook zeker dat mijn creativiteit dan blijft hangen. Dus beter een risico nemen met een brief die echt opvalt dan ondersneeuwen. Zal tzt nog wel even posten hoe en wat :P
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:04:08 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92624514
Goedemorgen! Onderweg naar Zwolle!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:06:38 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92624539
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 08:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen! Onderweg naar Zwolle!
alweer naar de bff?
Niet meer actief op Fok!
pi_92624589
brr, sneeuwstorm. Ik was de eerste die het huis uitstapte waar m'n appartement in zit, blijkbaar vanmorgen. Ik zakte tot m'n knieen weg in de sneeuw...dat was nogal een goedemorgen...

De wereld is wel mooi, als het wit is!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:16:08 #199
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92624631
ik weet dat jij er soms helemaal klaar mee bent Jagar, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor!
sneeuw O+
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:22:23 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92624707
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik weet dat jij er soms helemaal klaar mee bent Jagar, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor!
sneeuw O+
Ik ook :P.

Alleen moet ik er niet aan denken om me als TNT-medewerker in de sneeuw te moeten begeven :').
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')