abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92617040
hoe kan je op linkedin zien dan wie er op je profiel kijkt Aurum?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:19:06 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92617167
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.
Niet meer actief op Fok!
pi_92617387
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb als ik naar halverwege de pagina scroll in de rechter kolom het volgende staan:

Who's Viewed Your Profile?
6 Your profile has been viewed by 6 people in the past 3 days.
10 You have shown up in search results 10 times in the past 15 days

En als ik op de 6 klik, dan zie ik of wie het was met naam en toenaam of alleen de industrie waarin ze werkzaam zijn. Hangt van de privacy settings af :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92617403
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.
:N iet iez gratisch *D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92617592
haha wat geheimzinnig allemaal 'Someone in the Social Services function in the Marketing and Advertising industry from Netherlands' en dan klik je daar op en dan krijg je een lijstje zo van oooh het is een van deze mensen maar we zeggen niet wie :7
pi_92617655
maar bij de meeste haal je er dan toch wel uit wie het was!
alleen deze kom ik niet uit :')
Someone in the Leadership function in the Staffing and Recruiting industry from Greece :?
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:29:22 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92617700
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef Blurred86 het volgende:
haha wat geheimzinnig allemaal 'Someone in the Social Services function in the Marketing and Advertising industry from Netherlands' en dan klik je daar op en dan krijg je een lijstje zo van oooh het is een van deze mensen maar we zeggen niet wie :7
:D.

Privacy-settings van die ander, neem ik aan dus?
Niet meer actief op Fok!
pi_92617841
Iedereen gaat morgen op zijn Linkedin account kijken om uit te vogelen door wie hij bekeken is/was :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:36:07 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92618079
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
Iedereen gaat morgen op zijn Linkedin account kijken om uit te vogelen door wie hij bekeken is/was :P
:D.

Doe ik al, maar dan krijg ik ook van die mysterieuze informatie :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:39:35 #160
331 Merel
Be here now.
pi_92618248
Vik, wat een rotsituatie met die uitkering zeg! Maar ik heb er echt bewondering voor hoe voortvarend je nu dan een parttime baan zoekt :)

Vanavond borrel van werk gehad. Hele tijd staan praten met een collega van de collega, die weet hoe het zit. En nu ben ik verschrikkelijk verdrietig en verschrikkelijk verliefd tegelijk. Maar goed dat ik morgen vrij ben, kan ik fijn de hele nacht liggen piekeren :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92618330
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*).

Pm je me weer eens over je sollicitatie-activiteiten? Ik ben wel benieuwd :). Ben je nu helemaal niet aan het werk?
Pm morgen wel even over sollicitaties (onderweg naar bed en door pills niet helemaal scherp meer :P ), maar ben dus alleen nog aan 't afronden waar mogelijk/nodig. Nog twee weken en dan is 't sowieso officieel afgelopen.
pi_92618389
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Merel het volgende:
Vik, wat een rotsituatie met die uitkering zeg! Maar ik heb er echt bewondering voor hoe voortvarend je nu dan een parttime baan zoekt :)

Vanavond borrel van werk gehad. Hele tijd staan praten met een collega van de collega, die weet hoe het zit. En nu ben ik verschrikkelijk verdrietig en verschrikkelijk verliefd tegelijk. Maar goed dat ik morgen vrij ben, kan ik fijn de hele nacht liggen piekeren :+
Misschien moet jij gaan smsen als zij er is dat weekend, in zijn nacht, zodat ze het eerste vliegtuig naar huis neemt! :P

En Vik, ik ben trots op je en op hoe je deze tegenslag opneemt!! Hoeveel verdient dat eigenlijk? Want het is misschien geen droombaan, maar het lijkt mij best lekker eigenlijk, zo in de buitenlucht! Prima ter overbrugging iig!
pi_92618479
Ik heb echt gare lijstes de afgelopen weken, gister had ik een verjaardag dus die heb ik al niet eens opgeschreven :') Ik ga voor morgen iets bedenken en me er proberen aan te houden.

O: cracker kipfilet, rijswafel jam, rijstwafel pindakaas
L: muslieyoghurt reep, hand walnoten, peer
T: aantal werters original snoepjes
T: rijstwafel
D: chinees
S: uur fitness, cardio en krachttraining
T: plakje kipfilet, gekookt eitje
pi_92618823
Oh!
ik heb ook een linkedin-account (waar ik niks mee doe overigens, heb het aangemaakt omdat ik een oude vriendin zocht en niet heb gevonden aangezien ze Smit heet. :+)

En heb net ook gezien wie mij hebben bezocht. Koel. *) Een paar waarvan ik echt denk: why??? :D

Ik moet nu wel even gaan instellen dat ze niet kunnen zien als ik ooit nog eens ga snuffelen. Hoe moet dat? :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:56:16 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92618989
Hier kun je met een handicap of chronische ziekte een sollicitatiepakket winnen. Krijg je een tweedaagse mediatraining en leer je onder begeleiding van een professionele regisseur hoe je je verhaal, wat je kunt en wat je wilt kunt vertellen in een filmpje. Supergaaf :D. Ik heb natuurlijk meteen mee gedaan. Wie kan mijn charmes nou weerstaan? 8-).
Niet meer actief op Fok!
pi_92619043
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef conleche het volgende:

Ik moet nu wel even gaan instellen dat ze niet kunnen zien als ik ooit nog eens ga snuffelen. Hoe moet dat? :P
Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:57:56 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92619060
Lief, Merel en Co O+.

@ Co: ik weet nog niet precies hoeveel het gaat opleveren, maar ik heb niet zoveel nodig om van te leven en als het niet genoeg is, ga ik er nog wel een avondje schoonmaakwerk bij doen ofzo, op een kantoor :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92619171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.
Thanx! Done. Ik snuffel graag in private. :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:04:38 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92619309
Zoveel mensen in de kunstwereld ken ik niet, Cootje :7.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:05:48 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92619370
En het verbaast mij eerlijk gezegd ook een beetje hoe positief ik tegenwoordig weet te blijven. Voor de zomer - toen ik nog in Groningen woonde - raakte ik veel sneller in de put. Ik ben er gewoon van overtuigd dat alles goed komt :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92619557
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel mensen in de kunstwereld ken ik niet, Cootje :7.
Je kan ook instellen dat ze helemaal niks zien. Ik zal jou eens gaan opzoeken. (Alsof ik wat aan linkedin ga hebben. :D )
pi_92620583
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak *O*.
Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzo :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:38:52 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92620635
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzo :).
Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorger ;). Ik zal het allemaal aangeven bij mijn gesprek :Y. Ik wil wel tijd over houden voor solliciteren (1 dag per week is genoeg, mag ook verdeeld in dagdelen, maar liever niet).

En ik werk sowieso ook op zaterdag :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_92620718
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorger ;). Ik zal het allemaal aangeven bij mijn gesprek :Y. Ik wil wel tijd over houden voor solliciteren (1 dag per week is genoeg, mag ook verdeeld in dagdelen, maar liever niet).

En ik werk sowieso ook op zaterdag :Y.
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:43:29 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92620777
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
Ok, goeie tip dan :). Thanks :). Weet jij toevallig ook hoe het zit met salarisschalen? Tot een bepaalde leeftijd is er gewoon een leeftijdsschaal en dan gaat het over in salarisschalen. Ik neem an dat ik in de eerste schaal, dus 0, terecht kom?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')