Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
hoe kan je op linkedin zien dan wie er op je profiel kijkt Aurum?
ik heb als ik naar halverwege de pagina scroll in de rechter kolom het volgende staan:quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
hoe kan je op linkedin zien dan wie er op je profiel kijkt Aurum?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef Blurred86 het volgende:
haha wat geheimzinnig allemaal 'Someone in the Social Services function in the Marketing and Advertising industry from Netherlands' en dan klik je daar op en dan krijg je een lijstje zo van oooh het is een van deze mensen maar we zeggen niet wie
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
Iedereen gaat morgen op zijn Linkedin account kijken om uit te vogelen door wie hij bekeken is/was
Pm morgen wel even over sollicitaties (onderweg naar bed en door pills niet helemaal scherp meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Pm je me weer eens over je sollicitatie-activiteiten? Ik ben wel benieuwd. Ben je nu helemaal niet aan het werk?
Misschien moet jij gaan smsen als zij er is dat weekend, in zijn nacht, zodat ze het eerste vliegtuig naar huis neemt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Merel het volgende:
Vik, wat een rotsituatie met die uitkering zeg! Maar ik heb er echt bewondering voor hoe voortvarend je nu dan een parttime baan zoekt
Vanavond borrel van werk gehad. Hele tijd staan praten met een collega van de collega, die weet hoe het zit. En nu ben ik verschrikkelijk verdrietig en verschrikkelijk verliefd tegelijk. Maar goed dat ik morgen vrij ben, kan ik fijn de hele nacht liggen piekeren
Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef conleche het volgende:
Ik moet nu wel even gaan instellen dat ze niet kunnen zien als ik ooit nog eens ga snuffelen. Hoe moet dat?
Thanx! Done. Ik snuffel graag in private.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.
Je kan ook instellen dat ze helemaal niks zien. Ik zal jou eens gaan opzoeken. (Alsof ik wat aan linkedin ga hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel mensen in de kunstwereld ken ik niet, Cootje.
Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak.
Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorgerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzo.
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorger. Ik zal het allemaal aangeven bij mijn gesprek
. Ik wil wel tijd over houden voor solliciteren (1 dag per week is genoeg, mag ook verdeeld in dagdelen, maar liever niet).
En ik werk sowieso ook op zaterdag.
Ok, goeie tip danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |