abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:42:57 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92615006
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Snap ik maar je kan er ws wel wat mee bereiken en je kan alleen jouw spullen laten zien dat is al genoeg.
Ik kan ook nog bezwaarschrift indienen. Wat ik niet ga doen, denk ik. Ik ga iig niet op de uitkomst wachten.

Net even met m'n moeder gebeld. Die vond het schandalig dat Nachtwacht mij maar moet onderhouden. Idd, stel dat hij aan het sparen was voor een auto ofzo. Wat heeft hij eigenlijk met mij te maken? Maar goed, het komt goeoeoeoeoed en ik heb ook even positieve vibes naar mijn (minder optimistische) moeder gestraald en als ik blij en positief ben is zij dat ook :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92615291
ik heb morgen trouwens tussen 1000 en 1100 een telefonisch interview met een of andere bobo voor baan A. En volgende week woensdag heb ik een gesprek voor baan B. En voor baan C schijn ik eind van de maand een contract te krijgen, maar dat geloof ik pas als ik het zie.

Dus ik ben tot nog toe goed bezig *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92615451
oh en misschien is de vraag al tig keer gesteld, maar waarom ga je helemaal naar Tilburg voor je tandarts XM? Is er niks inde buurt?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:49:34 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92615459
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb morgen trouwens tussen 1000 en 1100 een telefonisch interview met een of andere bobo voor baan A. En volgende week woensdag heb ik een gesprek voor baan B. En voor baan C schijn ik eind van de maand een contract te krijgen, maar dat geloof ik pas als ik het zie.

En welke baan gaat het worden aurum? Wordt het bobo-baan A? Of ga je voor baan B? Of wordt het toch baan C?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92615650
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En welke baan gaat het worden aurum? Wordt het bobo-baan A? Of ga je voor baan B? Of wordt het toch baan C?
:+

Ach, ik ben 5 jaar niet op sollicitatiegesprek geweest. Hopelijk verpruts ik niks :X :P

Hoe gaat 't trouwens bij jou op je werk?
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:52:56 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92615701
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef _aurum_ het volgende:
oh en misschien is de vraag al tig keer gesteld, maar waarom ga je helemaal naar Tilburg voor je tandarts XM? Is er niks inde buurt?
Ik heb nogal een probleemgebit. En hij is echt supergoed en ik kan hem mailen en dan krijg ik vaak binnen een paar uur al een reply. Als ik bel, kan ik meestal dezelfde dag nog terecht en het is gewoon een echte vakman. Dus ja... en nu met die tandvlees-issues.. de mondhyg zit bij hem in de praktijk, dus hij houdt dan ook een oogje in het zeil.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:57:56 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616008
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef _aurum_ het volgende:

Hoera! *O*.

En ik kreeg via Linkedin net een mailtje van een oud-medestudent over m'n nieuwe plannen. Even alles uitgelegd en gezegd dat 'ie het vooral even moet laten weten als 'ie iets weet ;). Online netwerken ftw :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92616015
Inderdaad goed bezig aurum: succes morgen!

En vik, balen zeg, maar met jouw instelling en inzet komt 't ongetwijfeld helemaal goed.

Probability, gefeliciteerd met je toelating.

Oh, en ik duim ook mee met de kamer voor blurred!

Verder heb ik vandaag 2 stuks fruit en zo'n 500 gram groenten gegeten, maar de 1200 calorieën met veel moeite gehaald. Kan me verder ook even helemaal niet schelen. Misschien moet ik eens in de leer bij vik voor een wat positievere instelling. ;)
pi_92616107
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb nogal een probleemgebit. En hij is echt supergoed en ik kan hem mailen en dan krijg ik vaak binnen een paar uur al een reply. Als ik bel, kan ik meestal dezelfde dag nog terecht en het is gewoon een echte vakman. Dus ja... en nu met die tandvlees-issues.. de mondhyg zit bij hem in de praktijk, dus hij houdt dan ook een oogje in het zeil.
ah, ok. Dan is het de reis wel waard :Y
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:59:25 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616108
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Inderdaad goed bezig aurum: succes morgen!

En vik, balen zeg, maar met jouw instelling en inzet komt 't ongetwijfeld helemaal goed.

Probability, gefeliciteerd met je toelating.

Oh, en ik duim ook mee met de kamer voor blurred!

Verder heb ik vandaag 2 stuks fruit en zo'n 500 gram groenten gegeten, maar de 1200 calorieën met veel moeite gehaald. Kan me verder ook even helemaal niet schelen. Misschien moet ik eens in de leer bij vik voor een wat positievere instelling. ;)
*).

Pm je me weer eens over je sollicitatie-activiteiten? Ik ben wel benieuwd :). Ben je nu helemaal niet aan het werk?
Niet meer actief op Fok!
pi_92616119
Best goede vooruitzichten aurum ^O^
Vik ook goed bezig, als je bezorgen combineert met je hardlooprondje ben je bovendien keisnel klaar :s) !
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef _aurum_ het volgende:
geen alcohol en veel water drinken :?
Nee, het is een volgende stap in 'ontspan volledig, begin bij je teen naar je benen' etc. Ik geloof er niet zo in :')
Oh en diepvrieseten vond ze ook niet goed, er zit geen leven meer in. Volgens mij heeft deze mevrouw nog nooit wat uit blik gegeten _O-
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:00:39 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616172
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vik ook goed bezig, als je bezorgen combineert met je hardlooprondje ben je bovendien keisnel klaar :s) !
Ik moet een fiets hebben die 25 kg aan post kan dragen. No way dat ik dat hardlopend mee ga zeulen :'). Hier in de buurt staat trouwens een karretje waar ik TNT-bezorgers wel eens hun post uit zie halen. Ben benieuwd of ik dat daar ook moet doen :P.

Oh, ik moet wel m'n fiets even laten fixen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:01:41 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92616224
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ah, ok. Dan is het de reis wel waard :Y
Het is zo'n typ met overal contacten. Hij ging nu bij een of andere hoge pief van de UvA navragen of mijn EDS-type verder nog van invloed is op het gebit e.d. Hij weet ook dat als ik bel, er echt iets mis is. Dus ja, het is de reis wel waard. Onhandig is het alleen wel, absoluut. Maar ok.
pi_92616227
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Viking84 het volgende:

Hoera! *O*.

En ik kreeg via Linkedin net een mailtje van een oud-medestudent over m'n nieuwe plannen. Even alles uitgelegd en gezegd dat 'ie het vooral even moet laten weten als 'ie iets weet ;). Online netwerken ftw :P.
Linkedin is wel handig he!

Ik weet niet of jouw werkgevers van de Linkedin zijn, maar misschien dat je ze kan vragen om een referentiedingetje te maken?

En wat bij mij ook goed werkt is dat ik in mijn CV link naar mijn linkedin pagina (en dan kan ik dus weer loeren wie er naar mijn profiel kijkt :P ) en ik stuur met iedere sollicitatiebrief ook mijn laatste referentiebrief mee van mijn werkgever.

Misschien heb je er wat aan :Y
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:03:30 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Linkedin is wel handig he!

Ik weet niet of jouw werkgevers van de Linkedin zijn, maar misschien dat je ze kan vragen om een referentiedingetje te maken?

En wat bij mij ook goed werkt is dat ik in mijn CV link naar mijn linkedin pagina (en dan kan ik dus weer loeren wie er naar mijn profiel kijkt :P ) en ik stuur met iedere sollicitatiebrief ook mijn laatste referentiebrief mee van mijn werkgever.

Misschien heb je er wat aan :Y
Ja, ik ga nog even mailen naar iemand van de OR en dan vraag ik ook meteen even hoe ik aan een referentie kom. Want we zouden een aanbevelingsbrief mee krijgen. Alleen weet ik niet of ik die nog krijg omdat ik ze voor het gerecht heb willen slepen, maar goed, ik weet niet of degene die over de referenties gaat daar wel van weet en het is niet zover gekomen (en gaat ook niet zover komen), dus het zal wel loslopen ;).

En linkje naar Linkedin is op zich ook wel goed, alleen schrijf ik in mijn sollicitatiebrief veel van wat op Linkedin staat, dus dan wordt een brief ook overbodig :').

Kan ik net zo goed schrijven: hoi, zie mijn linkedin voor specs :').

Overigens komt het, zeker in de ICT-wereld, nog wel eens zo ver, denk ik. Dat je geen brief meer hoeft te schrijven, omdat werkgevers verwachten dat hun werknemers open en bloot op internet staan. Show, don't tell, zoiets :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92616343
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Best goede vooruitzichten aurum ^O^

[..]

Nee, het is een volgende stap in 'ontspan volledig, begin bij je teen naar je benen' etc. Ik geloof er niet zo in :')
Oh en diepvrieseten vond ze ook niet goed, er zit geen leven meer in. Volgens mij heeft deze mevrouw nog nooit wat uit blik gegeten _O-
ze wil d'r groenten nog levend hebben :')
pi_92616534
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik ga nog even mailen naar iemand van de OR en dan vraag ik ook meteen even hoe ik aan een referentie kom. Want we zouden een aanbevelingsbrief mee krijgen. Alleen weet ik niet of ik die nog krijg omdat ik ze voor het gerecht heb willen slepen, maar goed, ik weet niet of degene die over de referenties gaat daar wel van weet en het is niet zover gekomen (en gaat ook niet zover komen), dus het zal wel loslopen ;).

En linkje naar Linkedin is op zich ook wel goed, alleen schrijf ik in mijn sollicitatiebrief veel van wat op Linkedin staat, dus dan wordt een brief ook overbodig :').

Kan ik net zo goed schrijven: hoi, zie mijn linkedin voor specs :').

Overigens komt het, zeker in de ICT-wereld, nog wel eens zo ver, denk ik. Dat je geen brief meer hoeft te schrijven, omdat werkgevers verwachten dat hun werknemers open en bloot op internet staan. Show, don't tell, zoiets :).
Mjaah, bij mij staan er natuurlijk ook dingen dubbel op. Maar het geeft een beetje meer indruk van wie je bent en wat je doet.

Oh en volgens mij heb je altijd recht op een referentiebrief, hooguit dat de toon van de brief een beetje mwaah kan zijn. Maar daar moet je ze dan maar op wijzen als het zover is.
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:10:52 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616714
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mjaah, bij mij staan er natuurlijk ook dingen dubbel op. Maar het geeft een beetje meer indruk van wie je bent en wat je doet.

Oh en volgens mij heb je altijd recht op een referentiebrief, hooguit dat de toon van de brief een beetje mwaah kan zijn. Maar daar moet je ze dan maar op wijzen als het zover is.
Ja, ik weet niet zo goed wat ze erin zouden moeten zetten, want ze hebben amper zicht gehad op mijn lesgeefactiviteiten (4 keer lesbezoek gehad, 2 keer van coördinator, 2 keer van directeur, tja).

Bovendien ga ik nu iets heel anders doen.

Maar goed, we zien wel. Eerst even een brief regelen idd ;)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:11:29 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92616746
Kan je 'm bij jezelf bezorgen! :')

Oh mên, ik moet naar bed :').
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:12:13 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616787
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je 'm bij jezelf bezorgen! :')

Haha. Nee, ze mogen hem wel mailen ^O^. Straks gaan ze nog failliet aan die postzegel :').

quote:
Oh mên, ik moet naar bed :').
Doei! :W.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:13:01 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92616834
Onder rembours! :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:14:19 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92616912
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onder rembours! :')
Aangetekend :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:14:35 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92616924
Ja, truste. En voor de werk-geïnteresseerden, zal morgen in de loop van de dag wel ff update doen.
pi_92616958
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, truste. En voor de werk-geïnteresseerden, zal morgen in de loop van de dag wel ff update doen.
^O^

slaap lekker!
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:16:33 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92617029
Slaap lekker, XM'ert! :*.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')