Je lever en nieren ontspannenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en de yoga-les was fijnIk weet nu eindelijk hoe ik m'n nieren en lever moet ontspannen
![]()
En dat m'n flexibiliteit wel behooorlijk beter kan
1337 is de numerieke weergave van het woord leet, wat weer een verbastering is van het woord elite (lees: eliet).quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef anna82 het volgende:
kan me voorstellen dat het een flinke tegenvaller is, Vik, daarom props voor de positiviteit uit je posts!
Denk dat een tijdelijke parttime baan - in afwachting van De Baan - je ook veel meer oplevert dan de bijstand (en dan niet zozeer geldelijk).
En wat is dat toch met 1337?
Ik piepte laatst nog bij mn mams in de auto dat het 1337-o'clock was!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je lever en nieren ontspannenWat de...
[..]
1337 is de numerieke weergave van het woord leet, wat weer een verbastering is van het woord elite (lees: eliet).
Wanneer een competernerd eerder als bovengemiddeld kundig werd bevonden, kregen zij de titel elite mee, wat tegenwoordig aan alles wat door nerds als bovengemiddeld leuk, tof of kundig wordt bevonden word meegegeven.
Kijk anders eens de film Hackers! Indien je tijd en zin hebt
Dat doe je zeker snel Vik!![]()
Kijk es aan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
En je weet het, the postgirl always rings twice!
Ja inkomsten uit stage worden belast maar dat is echt nihil hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me ook logisch dat je als huisgenoten vaste lasten met elkaar deelt en dat is het punt geweest, denk ik. Als we hadden ingevuld dat Nachtwacht de afvalstoffenheffing betaalt en ik de waterschapsbelasting was het weer anders. En in de praktijk delen we wel de boodschappen enzo met elkaar, dus we zijn eigenlijk ook een samengesteld huishouden. Maar we dachten dat ze dat toch niet konden bewijzen. Helaas werkt het andersom: wij moeten maar bewijzen dat wij het níet zijn en dat kunnen we niet.
Een betaalde stage is evt ook nog een optie, want er zijn veel stages in het vakgebied waarin ik zoek, maar dan moet het wel voldoende opleveren en ik denk dat dat niet gaat lukken. Of ik moet ernaast post gaan bezorgen ofzo, maar dan ben ik weer minder uren beschikbaar voor de stage en ze zoeken volgens mij toch wel altijd fulltime iemand. Moet je eigenlijk ook belasting betalen over inkomsten uit een stage? Neem aan van wel? Dan is het al helemaal niet te doen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak.
Enig idee hoeveel dat zou zijn bij bijv 400 euro? (en dan voor 6 maanden, dan weet ik even hoeveel ik eventueel moet sparen om m'n stagevergoeding aan te vullen, zodat ik er 6 maanden van kan leven).quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja inkomsten uit stage worden belast maar dat is echt nihil hoor.
Dat is toch bijna niet aan te tonenquote:Als je dat wilt bewijzen dat je apart leeft op 1 adres heb je een huurcontract nodig en moet je inderdaad echt apart leven dus 2 huiskamers in ieder geval en erop berekend zijn dat je apart hoort te eten.
Het boeit niet zo meer. Werken is beterquote:Beetje achterhaalt maar dacht ik reageer toch nog![]()
Dat is afhankelijk van een aantal zaken maar ik zal morgen wel even kijken wat ik toen overhield. Uit mijn hoofd ging er niet meer dan 20-50 euro af.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel dat zou zijn bij bijv 400 euro? (en dan voor 6 maanden, dan weet ik even hoeveel ik eventueel moet sparen om m'n stagevergoeding aan te vullen, zodat ik er 6 maanden van kan leven).
[..]
Dat is toch bijna niet aan te tonen. We hebben aparte slaapkamers, maar dat zijn ze niet eens komen checken. Ik had zelfs nog op het papier ingevuld dat we geen gezamenlijk huishouden zijn en ook een verklaring toegevoegd waarom dat volgens mij zo is.
[..]
Het boeit niet zo meer. Werken is beter.
Het contract staat op naam van ons allebeiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van een aantal zaken maar ik zal morgen wel even kijken wat ik toen overhield. Uit mijn hoofd ging er niet meer dan 20-50 euro af.
Heb je niet beiden een huurcontract? Want boeit het hier niet meer voor dan wellicht voor andere zaken.
Ach, het kan veel erger!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, het kan veel erger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben blij.
Niet meer actief op Fok!
Als je dan maar kan bewijzen dat jullie beiden betalen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het contract staat op naam van ons allebei.
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ach, het kan veel erger!Dan de eerste maar VikingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja, want hij maakt elke maand het geld aan mij overquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je dan maar kan bewijzen dat jullie beiden betalen..
Snap ik maar je kan er ws wel wat mee bereiken en je kan alleen jouw spullen laten zien dat is al genoeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want hij maakt elke maand het geld aan mij over.
Maar ik vond (en vind) het een beetje ver gaan om ook allerlei kopieën van zijn administratie aan het UWV te geven.
geen alcohol en veel water drinkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en de yoga-les was fijnIk weet nu eindelijk hoe ik m'n nieren en lever moet ontspannen
![]()
En dat m'n flexibiliteit wel behooorlijk beter kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |