Doe ik ook wel, maar ik zie zo'n plaatje vanuit mijn ooghoek en bij een blauw plaatje hoort Puffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef MarMar het volgende:
Zeg lieve Viking, je kan toch wel lezen gewoon?
Ik ook, ik vond gisteren dat Puff wel erg vroeg in haar pyjama op de bank ging zitten na het hardlopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik haal Puff en MarMar steeds door elkaar door hun blauwe plaatjes.
Rood.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef MarMar het volgende:
lol oke oke, ik ga al een andere avatar zoeken! welke kleur prefereren jullie?
Jij zou er eens eentje moeten nemen. Niet rood. Koper.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Darn, dat zou ook een goede kleur zijn voor mijn avatar.
Jezelf op je avatar is altijd heel goed!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef MarMar het volgende:
er zit rood in, zo goed?
patseren met m'n tattoo
ik ook. Ik ga voor een pizzabuffet...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Perruche het volgende:
ik moest ook een nieuwe avatar omdat de mijne teveel op die van Blurred leek
Zo lunsjen
Ik kijk er altijd naar uithongerlap die ik ben.
Whut?quote:
Ga je met je nare dromenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef _aurum_ het volgende:
Nou, dat gesprek is goed gegaan.Waarschijnlijk word ik vandaag nog gebeld voor een gesprek volgende week met zhe director
En ik hoor net dat ik voor optie C begin volgende week een contract kan verwachten. (Al geloof ik dat pas als ik het zie).
Mooie tattoo MarMar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef MarMar het volgende:
er zit rood in, zo goed?
patseren met m'n tattoo
Goed zo, Syrena, samen staan we sterkquote:vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Syrena het volgende:[/b]
[..]
Ik ook, ik vond gisteren dat Puff wel erg vroeg in haar pyjama op de bank ging zitten na het hardlopenmaar later zag ik 't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |