abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92624792
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik weet dat jij er soms helemaal klaar mee bent Jagar, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor!
sneeuw O+
echt, tot m'n knieen. Ik vind het opzich wel okay hoor. Maar, we hadden de eerste sneeuw al in oktober, en nu is het genoeg!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 08:53:06 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92625170
Kort nachtje gehad en ik heb hoofdpijn, dus ik denk dat ik er niet goed aan doe om te gaan hardlopen. Morgenochtend dan, wellicht.
Niet meer actief op Fok!
pi_92625226
Ik twijfel of ik vandaag zal hardlopen. Tijdens het hardlopen had ik de vorige keer geen last van mijn scheenbeen, maar daarna wel een beetje. Het is nog niet helemaal weer over, maar ik wil nu ook wel doorpakken met opbouwen. Vorige keer was dinsdagavond btw.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:00:22 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92625271
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag zal hardlopen. Tijdens het hardlopen had ik de vorige keer geen last van mijn scheenbeen, maar daarna wel een beetje. Het is nog niet helemaal weer over, maar ik wil nu ook wel doorpakken met opbouwen. Vorige keer was dinsdagavond btw.
Hm lastig.

Ik wil 30 minuten lopen en dan moet ik wel echt fit zijn en dat ben ik nu niet, dus dan ga ik halverwege ook excuses zoeken om te stoppen en die heb ik niet als ik fit ben :P. Ergo: morgen of zondag :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:02:17 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92625310
Ben even flink wat e-mailalerts aan het aanmaken op jobsearchsites. Scheelt me een hoop zoekstress :). Heb 7 bedrijven gevonden die een vacature hebben uitstaan (vrijwel constant) en de meesten hebben ook doorgroeimogelijkheden die voor mij interessant zijn, dus ik zal straks even wat motivatiebrieven tikken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92625321
Mogge!
Ik hoop zometeen voldoende moed te vinden om ook nog een rondje te gaan hardlopen, maar eerst moet de yoghurt met muesli wat gezakt zijn.

Phaidra, hoe ver en hoe hard loop je?

Viking, succes met de postbodeprocedure!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92625390
ouzo is the source of all evil..
Ja doei.
pi_92625480
Lijstje:

o: yoghurt met frambozen en muesli
B: 30 minuten door 30-50 cm. sneeuw ploegen
T: koekje
T: volkoren knackebrod met cream cheese
L: pizza ofzo?
T: appel
B: 30 minuten wandelen, hopelijk zijn stoepen dan geveegd
D: gevulde salade met brood
pi_92625542
Morning!

GIsteren 6 slagroomsoesjes met chocolade gegeten :@ en toen was ik misselijk... :')
Totaal kwam uit op 2100 kcal maar het is de tijd van de maand enzo en dan heb ik altijd 2 dagen extreem vel honger. Hopelijk is het vandaag minder!

Planning:
O: 2x v.brood (kaas, pindakaas)
L:150 gr salade, broodje een of ander
T: kwark
D: keine anhung, ik denk iets met aubergine en tomaat en dan nog wat.

En vanavond naar Black Swan
pi_92625575
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Morning!

GIsteren 6 slagroomsoesjes met chocolade gegeten :@ en toen was ik misselijk... :')
Totaal kwam uit op 2100 kcal maar het is de tijd van de maand enzo en dan heb ik altijd 2 dagen extreem vel honger. Hopelijk is het vandaag minder!

Planning:
O: 2x v.brood (kaas, pindakaas)
L:150 gr salade, broodje een of ander
T: kwark
D: keine anhung, ik denk iets met aubergine en tomaat en dan nog wat.

En vanavond naar Black Swan
Ik ook!! (Niet de soesjes, wel de zwaan!!)
pi_92625584
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:03 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik hoop zometeen voldoende moed te vinden om ook nog een rondje te gaan hardlopen, maar eerst moet de yoghurt met muesli wat gezakt zijn.

Phaidra, hoe ver en hoe hard loop je?

Viking, succes met de postbodeprocedure!
Whehe, ik ben net weer voor het eerst geweest na m'n blessure, en ik heb me heeeeel rustig gehouden. 5x 1 min. rennen met 2 min. wandelen ertussen :+ . Oh ja, met een whopping 8 km/h.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92625598
Goeiemorgen

Wel knap jagar, dat je door de sneeuw er net zo goed een half uur over loopt als zonder :) Da's toch wel ff wat harder werken!
pi_92625615
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef Phaidra het volgende:
Als je weer gaat rennen nadat je een tijd niet hebt gerend heb je altijd wel een klein beetje spierpijn aan je schenen. Ik zou het heel rustigjes weer proberen op te bouwen, desnoods iedere keer les 1 net zolang tot je merkt dat je daarna ook geen pijn meer hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 11-02-2011 09:24:31 ]
pi_92625628
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook!! (Niet de soesjes, wel de zwaan!!)
:D waar ga je? ik wilde in Kriterion maar daar kan je niet online reserveren. Toen naar Tuschinski maar dat was iets van 2 euro duurder per kaartje :')
pi_92625678
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D waar ga je? ik wilde in Kriterion maar daar kan je niet online reserveren. Toen naar Tuschinski maar dat was iets van 2 euro duurder per kaartje :')
Tuschinski, maar vroege voorstelling, dus ik denk dat kaartjes kopen vooraf geen must is en de vorige keer dat ik dat wel deed pakte die machine daar de barcode niet en moest ik alsnog in de rij. Hij draait ook in de Munt zag ik, ga jij daar?
pi_92625695
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen

Wel knap jagar, dat je door de sneeuw er net zo goed een half uur over loopt als zonder :) Da's toch wel ff wat harder werken!
ik was ook flink bezweet toen ik op het werk aankwam...
pi_92625704
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je weer gaat rennen nadat je een tijd niet hebt gerend heb je altijd wel een klein beetje spierpijn aan je schenen. Ik zou het heel rustigjes weer proberen op te bouwen, desnoods iedere keer les 1 net zolang dat je merkt dat je daarna ook geen pijn meer hebt.
Ja wel he? Zo lastig om te bepalen of iets een opspelende blessure is of gewoon spierpijn. Ik was sowieso van plan om elke les 2 of 3 keer te doen voor ik verder zou uitbreiden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92625708
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Whehe, ik ben net weer voor het eerst geweest na m'n blessure, en ik heb me heeeeel rustig gehouden. 5x 1 min. rennen met 2 min. wandelen ertussen :+ . Oh ja, met een whopping 8 km/h.
Beter voorkomen dan genezen :)

Gisteren en dinsdag had ik wat last bij m'n onderrug in het begin van het lopen. Ik denk dat het tijd is voor rek-oefeningen. Yoga was alvast goed dus, maar die oefeningen dagelijks doen kan vast geen kwaad :)
pi_92625751
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Tuschinski, maar vroege voorstelling, dus ik denk dat kaartjes kopen vooraf geen must is en de vorige keer dat ik dat wel deed pakte die machine daar de barcode niet en moest ik alsnog in de rij. Hij draait ook in de Munt zag ik, ga jij daar?
Ik ga idd naar de Munt :) Toen ik daar had gereserveerd pakte 'ie m'n code idd ook niet, maar gelukkig stond er nog geen rij. Heb nu m'n vriendje maar even gevraagd om de tickets op te halen, aangezien ik op het werk zit :P Wel super goede plaatsen deze keer, wilde eigenlijk vorige week gaan maar toen waren en geen goede plaatsen en dat wilde ik niet :')
pi_92625754
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dan zou ik het mooi heel rustig houden, zoals conleche ook al zegt.
Als je dinsdag voor het laatst gelopen hebt, zou je vandaag wel weer moeten kunnen - maar stop wanneer je je schenen voelt protesteren! Bij mij helpt het om dan wat langer te gaan wandelen (5 minuten) en dan daarna juist wél weer even een eindje te rennen.

Wat je ook zou kunnen doen, in plaats van vandaag hardlopen, is rustig touwtjespringen (dat kan heel goed zonder een echt touw ;) ). Dat belast je schenen nogal, dus dan zou het echt een scheenbeenoefening zijn.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92625813
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 06:23 schreef Merel het volgende:
Wat voor horrorscenario's? Nachtmerries of iets anders? :{
ja -O-

Over alles wat er mis kan gaan met werk/solliciteren, dat ik alles verpruts en dat ik straks werkloos ben :X

's nachts hebben mijn hersenen idle time en gaan ze allerlei onzin verzinnen }:|
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92625827
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ga idd naar de Munt :) Toen ik daar had gereserveerd pakte 'ie m'n code idd ook niet, maar gelukkig stond er nog geen rij. Heb nu m'n vriendje maar even gevraagd om de tickets op te halen, aangezien ik op het werk zit :P Wel super goede plaatsen deze keer, wilde eigenlijk vorige week gaan maar toen waren en geen goede plaatsen en dat wilde ik niet :')
Misschien toch wel een idee om al online te kopen, vanwege die goede plaatsen, ik dénk dat niemand zo vroeg gaat, maar je weet het niet...
pi_92625848
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Dan zou ik het mooi heel rustig houden, zoals conleche ook al zegt.
Als je dinsdag voor het laatst gelopen hebt, zou je vandaag wel weer moeten kunnen - maar stop wanneer je je schenen voelt protesteren! Bij mij helpt het om dan wat langer te gaan wandelen (5 minuten) en dan daarna juist wél weer even een eindje te rennen.

Wat je ook zou kunnen doen, in plaats van vandaag hardlopen, is rustig touwtjespringen (dat kan heel goed zonder een echt touw ;) ). Dat belast je schenen nogal, dus dan zou het echt een scheenbeenoefening zijn.
Ik ga het straks gewoon proberen :) . Bedankt voor het meedenken!

Ik heb ook oefeningen gekregen van de fysio die lijken op touwtjespringen. Mijn enkels zijn lichtelijk hypermobiel en daar worden de scheenbeenproblemen door veroorzaakt. De oefeningen zijn idd bedoeld om de enkel-/scheenbeenspieren te trainen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:29:16 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92625852
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ja -O-

Over alles wat er mis kan gaan met werk/solliciteren, dat ik alles verpruts en dat ik straks werkloos ben :X

's nachts hebben mijn hersenen idle time en gaan ze allerlei onzin verzinnen }:|
Je hebt gewoon 3 dingen lopen op dit moment, het gaat heus niet mis :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92625905
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt gewoon 3 dingen lopen op dit moment, het gaat heus niet mis :).
Oh, als ik rationeel nadenk dan weet ik dat wel. Alleen lukt dat niet altijd he :+

Ik ben ook bij ons thuis de kostwinnaar, dus ik denk dat dat onbewust ook nog een beetje meespeelt. Ik voel me verantwoordelijk :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:32:51 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92625938
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Oh, als ik rationeel nadenk dan weet ik dat wel. Alleen lukt dat niet altijd he :+

Ik ben ook bij ons thuis de kostwinnaar, dus ik denk dat dat onbewust ook nog een beetje meespeelt. Ik voel me verantwoordelijk :')
Kostwinner ;).

En ik herken het wel, hoor. 's Nachts zie je spoken die je overdag niet ziet. Gelukkig heb ik daar tegenwoordig niet meer last van.
Niet meer actief op Fok!
pi_92625961
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan ik me goed voorstellen. Ik was erg blij dat wij in principe rond kunnen komen zonder mijn salaris, daardoor heb ik relatief rustig kunnen solliciteren, er is wat minder druk. Het komt vast goed!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92625990
Kostwinnaar = iemand die heerlijk kan koken en daar prijzen mee wint.
Wist je dat niet vik?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92626023
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:35 schreef Phaidra het volgende:
Kostwinnaar = iemand die heerlijk kan koken en daar prijzen mee wint.
Wist je dat niet vik?
:+
pi_92626042
Voor uniekje:

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92626144
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ga het straks gewoon proberen :) . Bedankt voor het meedenken!

Ik heb ook oefeningen gekregen van de fysio die lijken op touwtjespringen. Mijn enkels zijn lichtelijk hypermobiel en daar worden de scheenbeenproblemen door veroorzaakt. De oefeningen zijn idd bedoeld om de enkel-/scheenbeenspieren te trainen.
Bij het hardlopen (en wandelen ook trouwens) maakt het verschil voor je scheenbenen of je op verhard of onverhard terrein loopt. Bij onverhard terrein moet je veel meer ook zijwaarts corrigeren. Voor mij is dat beter, het loopt iets zwaarder (dus langzamer), maar de ontwikkeling van sterkere spieren/pezer is gelijkmatiger.
pi_92626217
Dan moet je wel fijn onverhard terrein in de buurt hebben, en als het regent en modder wordt, is dat vrij vervelend denk ik?
pi_92626233
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij het hardlopen (en wandelen ook trouwens) maakt het verschil voor je scheenbenen of je op verhard of onverhard terrein loopt. Bij onverhard terrein moet je veel meer ook zijwaarts corrigeren. Voor mij is dat beter, het loopt iets zwaarder (dus langzamer), maar de ontwikkeling van sterkere spieren/pezer is gelijkmatiger.
Er zijn helaas niet echt onverharde paden in de buurt. Op mijn vrije dagen kan het wel, maar voor 's avonds na het werk is het geen optie. Net wat te ver (en te donker nog).

Maar nu ga ik eerst even turbo-opruimen en daarna langs de mama. Oeh, ideetje, als ik me daar omkleedt kan ik wel langs het Amsterdamse Bos gaan, dat ligt redelijk op mijn route :s) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:48:23 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92626315
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Er zijn helaas niet echt onverharde paden in de buurt. Op mijn vrije dagen kan het wel, maar voor 's avonds na het werk is het geen optie. Net wat te ver (en te donker nog).

Maar nu ga ik eerst even turbo-opruimen en daarna langs de mama. Oeh, ideetje, als ik me daar omkleedt omkleed kan ik wel langs het Amsterdamse Bos gaan, dat ligt redelijk op mijn route :s) .
Fixed *).

Loop ze! ^O^.

Ik ga even douchen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92626375
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Fixed *).

Loop ze! ^O^.

Ik ga even douchen :).
Whoops :o :@ . Waar is mijn taalgevoel heengegaan? Hopelijk kom ik het tegen bij het opruimen...

Deze hoort hier ook wel thuis, als dieettip :') . Dan ben ik echt weg :W .

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92626383
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dan moet je wel fijn onverhard terrein in de buurt hebben, en als het regent en modder wordt, is dat vrij vervelend denk ik?
Ja, je moet maar net wat in de buurt hebben natuurlijk. Hier is er veel onverhard pad, een paar daarvan worden onbegaanbaar als het langdurig nat is. Bij scheenbeenproblemen is het wel een optie om in het achterhoofd te houden - het kan lonen om wat extra afstand af te leggen om een betere renondergrond te hebben.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:00:34 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92626620
GeeBee eet heel vaak humans! :o

En Aurum, *boks* wat betreft wakkerliggen en domme dingen denken. Nergens voor nodig :') Maarja he. Dus hier ook ruk geslapen. :|W Anyhoo, succes met je solli tussen nu en 11.00! Je gaat ass-kicken he *)

Vik, ik beantwoord je PM in a sec!]

Phaidra, die unicorn _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92627342
goeeedemorgen :*

Aurum, succes straks!
lol@autocorrections

Mijn lijstje voor vandaag:

O: yoghurt (khad geen trek)
T: latte machiatto met een koekje
L: gekookt eitje, kommetje soep, bruine boterham met kaas
T: peer
D: viscuisine en gewokte spinazie met tomaatjes en feta
T: +- 125 g monatoetje dame blanche :9
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:36:58 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92627783
Ik haal Puff en MarMar steeds door elkaar door hun blauwe plaatjes ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_92627808
lol
pi_92627925
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik haal Puff en MarMar steeds door elkaar door hun blauwe plaatjes ;(.
Ik zou niet zo snel viscuisine kopen ;)
pi_92627974
Gisteren
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
T: stroopwafel
L: dubbele boterham met ertussen: rucola melange en zelfgemaakte tonijnsalade
T: stuk winterpeen
T: halve grapefruit
T:wodka, light chips
D: Broccoli soep met lamsgehakt erin. Salade met geitenkaas en spekjes. 85 gram zelfgesneden frietjes. Ik probeer de perfecte friet te vinden, nu had ik gesneden eigenheimers even in zout water gelegd, heel goed droog gedept, voorgebakken op 160 en afgebakken op 185. Het was lekker, maar niet wat ik zocht, namelijk die hele knapperige frietjes en dan zacht van binnen. :9 Deze waren wat droog. Ik heb dit topic gelezen, maar iedereen zegt wat anders. :') Dus dan probeer ik het maar zelf. Wel een beetje zonde van de energie om voor zo weinig aardappel die hele pan te laten opwarmen, mja, die kilo's die ik anders zou aankomen bij méér, zijn nog veel zondederder.
T: 2 kersenbonbons
T: 37 gram gerookte zalm

Planning voor vandaag:

O: 2 volkoren beschuitjes met boter en muisjes
L: Broccolisoep, geroosterde boterham met boter en zeezout
T: halve grapefruit
D: geen idee ivm film en zo.
pi_92628083
Net lijstje marmar!

Co ik vind het maar weinig je lijstje vandaag maar er komt vast nog vanalles bij :P

Mijn mama kon zulke frietjes bakken, helaas heb k nooit gevraagd hoe ze dat deed. Volgens mij een beetje dikke frietjes snijden, en dan in olie uit zo'n gele remia fles, twee keer bakken maar niet van te voren in zout water leggen ofzo. Wel goed laten afkoelen/ uitdruipen tussen de twee baksessies door. Ik heb geen frituur dus ik bak nooit friet :P

mams frietjes O+
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 10:51:37 #244
70532 loveli
N
pi_92628218
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef conleche het volgende:
Ik probeer de perfecte friet te vinden,
Frietfabriek:
Schillen, snijden, blancheren, frituren, invriezen. Daarna frituur je ze thuis nog een keer. Tijden en temperaturen zijn afhankelijk van dikte en kwaliteit van zowel de aardappel als het eindproduct. Verse aardappelen hebben een andere behandeling nodig dan aardappelen die al een jaar liggen (denk aan langer of korter blancheren of voorfrituren).

Succes ;)
crap in = crap out
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:52:07 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92628236
Oe thuisgemaakte tatjes! Lekker hoor! :9

Ik heb wel een frituurpan. Ik gebruik hem alleen niet, het vriendje wel. En soms doet ie er wel een kroketje voor me in :+

Vroegahhh at ik wel met enige regelmaat gefrituurde dingen (empanadas, pompoenbroodjes, soort aardappelpuree-bollen-met-vulling, etc), maar die maakten mn ouders met olie in een pannetje :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 10:53:27 #246
70532 loveli
N
pi_92628281
Oh, en frituren in Ossewit, zou dat wat zijn? (verkopen ze dat nog?)
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 februari 2011 @ 11:01:32 #247
70532 loveli
N
pi_92628536
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef conleche het volgende:
Wel een beetje zonde van de energie om voor zo weinig aardappel die hele pan te laten opwarmen, mja, die kilo's die ik anders zou aankomen bij méér, zijn nog veel zondederder.
Grote batch maken, voorfrituren en per portie invriezen, is dat wat?
crap in = crap out
pi_92628623
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik zou niet zo snel viscuisine kopen ;)
lol mah ik heb ook liever vers, maar het moet een keer op :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:08:11 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92628756
Viscuisine :9. Zo dik gepaneerd dat je niet meer proeft dat het :r vis :r is :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92628837
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Viscuisine :9. Zo dik gepaneerd dat je niet meer proeft dat het :r vis :r is :P.
Nee niet die :P ik vind alleen de italiaanse wel te doen en manlief moet hier altijd koken, dus dat mag ook es makkelijk ;)
al krijg ik steeds meer zin hem lief aan te kijken en te vragen of hij niet een lekker vers stukje zalm voor me wil stomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')