ze wil d'r groenten nog levend hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Best goede vooruitzichten aurum![]()
Vik ook goed bezig, als je bezorgen combineert met je hardlooprondje ben je bovendien keisnel klaar!
[..]
Nee, het is een volgende stap in 'ontspan volledig, begin bij je teen naar je benen' etc. Ik geloof er niet zo in
Oh en diepvrieseten vond ze ook niet goed, er zit geen leven meer in. Volgens mij heeft deze mevrouw nog nooit wat uit blik gegeten
Mjaah, bij mij staan er natuurlijk ook dingen dubbel op. Maar het geeft een beetje meer indruk van wie je bent en wat je doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik ga nog even mailen naar iemand van de OR en dan vraag ik ook meteen even hoe ik aan een referentie kom. Want we zouden een aanbevelingsbrief mee krijgen. Alleen weet ik niet of ik die nog krijg omdat ik ze voor het gerecht heb willen slepen, maar goed, ik weet niet of degene die over de referenties gaat daar wel van weet en het is niet zover gekomen (en gaat ook niet zover komen), dus het zal wel loslopen.
En linkje naar Linkedin is op zich ook wel goed, alleen schrijf ik in mijn sollicitatiebrief veel van wat op Linkedin staat, dus dan wordt een brief ook overbodig.
Kan ik net zo goed schrijven: hoi, zie mijn linkedin voor specs.
Overigens komt het, zeker in de ICT-wereld, nog wel eens zo ver, denk ik. Dat je geen brief meer hoeft te schrijven, omdat werkgevers verwachten dat hun werknemers open en bloot op internet staan. Show, don't tell, zoiets.
Ja, ik weet niet zo goed wat ze erin zouden moeten zetten, want ze hebben amper zicht gehad op mijn lesgeefactiviteiten (4 keer lesbezoek gehad, 2 keer van coördinator, 2 keer van directeur, tja).quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mjaah, bij mij staan er natuurlijk ook dingen dubbel op. Maar het geeft een beetje meer indruk van wie je bent en wat je doet.
Oh en volgens mij heb je altijd recht op een referentiebrief, hooguit dat de toon van de brief een beetje mwaah kan zijn. Maar daar moet je ze dan maar op wijzen als het zover is.
Haha. Nee, ze mogen hem wel mailenquote:
Doei!quote:Oh męn, ik moet naar bed.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, truste. En voor de werk-geīnteresseerden, zal morgen in de loop van de dag wel ff update doen.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
hoe kan je op linkedin zien dan wie er op je profiel kijkt Aurum?
ik heb als ik naar halverwege de pagina scroll in de rechter kolom het volgende staan:quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Blurred86 het volgende:
hoe kan je op linkedin zien dan wie er op je profiel kijkt Aurum?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij is dat nml een betaalde feature.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef Blurred86 het volgende:
haha wat geheimzinnig allemaal 'Someone in the Social Services function in the Marketing and Advertising industry from Netherlands' en dan klik je daar op en dan krijg je een lijstje zo van oooh het is een van deze mensen maar we zeggen niet wie
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef _aurum_ het volgende:
Iedereen gaat morgen op zijn Linkedin account kijken om uit te vogelen door wie hij bekeken is/was
Pm morgen wel even over sollicitaties (onderweg naar bed en door pills niet helemaal scherp meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Pm je me weer eens over je sollicitatie-activiteiten? Ik ben wel benieuwd. Ben je nu helemaal niet aan het werk?
Misschien moet jij gaan smsen als zij er is dat weekend, in zijn nacht, zodat ze het eerste vliegtuig naar huis neemt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Merel het volgende:
Vik, wat een rotsituatie met die uitkering zeg! Maar ik heb er echt bewondering voor hoe voortvarend je nu dan een parttime baan zoekt
Vanavond borrel van werk gehad. Hele tijd staan praten met een collega van de collega, die weet hoe het zit. En nu ben ik verschrikkelijk verdrietig en verschrikkelijk verliefd tegelijk. Maar goed dat ik morgen vrij ben, kan ik fijn de hele nacht liggen piekeren
Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:52 schreef conleche het volgende:
Ik moet nu wel even gaan instellen dat ze niet kunnen zien als ik ooit nog eens ga snuffelen. Hoe moet dat?
Thanx! Done. Ik snuffel graag in private.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Settings, privacy settings, profile views en dan kiezen.
Je kan ook instellen dat ze helemaal niks zien. Ik zal jou eens gaan opzoeken. (Alsof ik wat aan linkedin ga hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Viking84 het volgende:
Zoveel mensen in de kunstwereld ken ik niet, Cootje.
Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik kan gaan bezorgen in mijn wijk: minimaal 3 dagen, maximaal 30 uur. Zaterdag verplicht. Dat laatste is een minpuntje, maar goed, niet zeuren. Ze nemen binnen 5 dagen contact op voor het maken van een afspraak.
Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorgerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Laat je inschrijven als zaterdagmedewerker die toevallig ook doordeweeks werkt. Scheelt iets van 2 euro per uur (aldus medestudenten die post bezorgen). Oh en probeer postbode te worden ipv postbezorger, dat scheelt ook weer een paar euro in uurloon. Alle beetjes helpen enzo.
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees het net al elders, van die postbode vs postbezorger. Ik zal het allemaal aangeven bij mijn gesprek
. Ik wil wel tijd over houden voor solliciteren (1 dag per week is genoeg, mag ook verdeeld in dagdelen, maar liever niet).
En ik werk sowieso ook op zaterdag.
Ok, goeie tip danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
Even de CAO voor post erbij zoeken en naar loonschalen kijken en wat erin staat over eendaagse parttimers vs meerdaagse parttimers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ja werkt op zaterdag, maar het maakt uit of ze je een contract voor een zaterdagmedewerker geven, of voor een normale medewerker die op zaterdag een toeslag krijgt. Met dat eerste krijg je sowieso een hoger loon (ofzo. Dit is wat ze mij vertelden toen ik overwoog om bij de post te gaan werken).
Ah goeie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Even de CAO voor post erbij zoeken en naar loonschalen kijken en wat erin staat over eendaagse parttimers vs meerdaagse parttimers.
Nee dat weet ik niet. Ik weet ook niet hoe de constructie precies werkt, ik weet alleen maar dat medestudenten de keuze kregen 'ik kan je als gewone medewerker inschrijven en dan krijg je 5 euro per uur, of als zaterdagmedewerker en dan krijg je 7 euro per uur. Zullen we dat laatste dan maar doen?'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, goeie tip dan. Thanks
. Weet jij toevallig ook hoe het zit met salarisschalen? Tot een bepaalde leeftijd is er gewoon een leeftijdsschaal en dan gaat het over in salarisschalen. Ik neem an dat ik in de eerste schaal, dus 0, terecht kom?
O, da's denk ik bullshit. Neem aan dat 'gewone medewerker' meer uren draait dan 12, zaterdagmedewerker draait er 8. En dan krijg je all-in uurloon, wat inhoudt dat je vakantiegeld enzo in je uurloon zijn verwerkt. Onder de streep krijg je evenveel, per maand meer, alleen krijg je geen vakantiegeld in mei. En alleen gewerkte uren worden uitbetaald. Dus als je een maand op vakantie gaat krijg je nop omdat je vakantieuren al in je uurloon zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Ik weet ook niet hoe de constructie precies werkt, ik weet alleen maar dat medestudenten de keuze kregen 'ik kan je als gewone medewerker inschrijven en dan krijg je 5 euro per uur, of als zaterdagmedewerker en dan krijg je 7 euro per uur. Zullen we dat laatste dan maar doen?'
Ik moet ook een weekendbaantje, maar ik vind het zo jammer dat je met postbezorgen je hele zaterdag kwijt bent, vroeg op moet en ik in vergelijking met mn huidige baantjes teveel uren maak voor te weinig geld. Overweeg om alsnog niet te gaan werken en dan gewoon 2 maanden van mn spaargeld leven.
Dat vind ik gehoortechnisch niet zo handig. Lawaaierige omgeving, mensen die niet duidelijk spreken...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, IKEA is veel leuker om te werken en je krijgt 20% personeelskorting.
Moet je 'em wel kunnen vinden
Station Delft en dan in bus 80 of 81 stappen.
Werken in het magazijn? Bij de weg, in de koopjeshoek werkt(e) ook iemand met gehoorproblemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik gehoortechnisch niet zo handig. Lawaaierige omgeving, mensen die niet duidelijk spreken...
Is het overwegen waardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Werken in het magazijn? Bij de weg, in de koopjeshoek werkt(e) ook iemand met gehoorproblemen.
In de ochtendploeg werken, heb je de rest van de dag voor jezelf.
IKEA CAO is stukken beter dan de post CAO met z'n 8.20 euro bruto per uur.
Van horen zeggen: bij de IKEA hebben ze altijd mensen nodig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het overwegen waard. Alleen hebben ze nu geen vaca's in Delft, zie ik.
Wat heb je nodig? Kleding? => werken in een kledingzaak.quote:
dat idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:23 schreef Merel het volgende:
Wat voor horrorscenario's? Nachtmerries of iets anders?
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik weet dat jij er soms helemaal klaar mee bent Jagar, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor!
sneeuw
echt, tot m'n knieen. Ik vind het opzich wel okay hoor. Maar, we hadden de eerste sneeuw al in oktober, en nu is het genoeg!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:16 schreef Blurred86 het volgende:
ik weet dat jij er soms helemaal klaar mee bent Jagar, maar ik ben wel een beetje jaloers hoor!
sneeuw
Hm lastig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:57 schreef Phaidra het volgende:
Ik twijfel of ik vandaag zal hardlopen. Tijdens het hardlopen had ik de vorige keer geen last van mijn scheenbeen, maar daarna wel een beetje. Het is nog niet helemaal weer over, maar ik wil nu ook wel doorpakken met opbouwen. Vorige keer was dinsdagavond btw.
Ik ook!! (Niet de soesjes, wel de zwaan!!)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Morning!
GIsteren 6 slagroomsoesjes met chocolade gegetenen toen was ik misselijk...
Totaal kwam uit op 2100 kcal maar het is de tijd van de maand enzo en dan heb ik altijd 2 dagen extreem vel honger. Hopelijk is het vandaag minder!
Planning:
O: 2x v.brood (kaas, pindakaas)
T: appel
L:150 gr salade, broodje een of ander
T: kwark
D: keine anhung, ik denk iets met aubergine en tomaat en dan nog wat.
En vanavond naar Black Swan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |